Aidensfield Skrevet 10. januar 2022 #55321 Skrevet 10. januar 2022 Sol79 skrev (30 minutter siden): Hun troppet altså opp til vaksinering i januar i tights og sports-bh? Jeg hadde daua om jeg hadde vært der samtidig. Gikk bilen på tomgang så hun ikke skulle fryse i hjel etterpå eller? Hun satt i bilen i tights og sports-bh.. Men vet vi at Hun gikk inn i bare det? Hva om Hun hadde treningsjakke? 2
Sol79 Skrevet 10. januar 2022 #55322 Skrevet 10. januar 2022 Aidensfield skrev (1 minutt siden): Hun satt i bilen i tights og sports-bh.. Men vet vi at Hun gikk inn i bare det? Hva om Hun hadde treningsjakke? Ja, hvem vet? Men det er da ikke normalt å skrelle av seg jakka for å kjøre bil i bare sportsbh i januar. 45
Hallepalle2 Skrevet 10. januar 2022 #55323 Skrevet 10. januar 2022 Aidensfield skrev (2 minutter siden): Hun satt i bilen i tights og sports-bh.. Men vet vi at Hun gikk inn i bare det? Hva om Hun hadde treningsjakke? Vi kan bare reagere ut fra det vi ser, ikke sant? Og hun sitter i bilen med magetopp og thigts. Det er det vi vet. 29
Heartland Skrevet 10. januar 2022 #55324 Skrevet 10. januar 2022 Aidensfield skrev (15 minutter siden): Hun satt i bilen i tights og sports-bh.. Men vet vi at Hun gikk inn i bare det? Hva om Hun hadde treningsjakke? Uansett om hun hadde jakke når hun gikk ut av bilen, så må hun ta den av for å få vaksine på overarmen. Så der andre sitter i t-skjorte sitter hun i sports-bh. I januar. Inne på legekontoret. Å kjøre bil i sports-bh i januar er uansett helt sprøtt… Jeg leste noen gamle kommentarer på IG i sted, under et slutty Halloween-bilde. Frua skriver noe om at på Halloween kan man kle seg så slutty man vil. Noen har spurt i kommentarfeltet om hun har glemt at hun henter i barnehagen i sports-bh. Gjør hun virkelig det? Seriøst.. 😳 41
Aidensfield Skrevet 10. januar 2022 #55325 Skrevet 10. januar 2022 Hallepalle2 skrev (24 minutter siden): Vi kan bare reagere ut fra det vi ser, ikke sant? Og hun sitter i bilen med magetopp og thigts. Det er det vi vet. Ja det er d vi vet og alt annet er spekulasjoner. Men nå er jeg ei som ikke hadde reagert om noen gikk slik på ett vaksinesenter eller hos lege, barnehage.. 3
Klink Skrevet 10. januar 2022 #55326 Skrevet 10. januar 2022 Aidensfield skrev (15 minutter siden): Ja det er d vi vet og alt annet er spekulasjoner. Men nå er jeg ei som ikke hadde reagert om noen gikk slik på ett vaksinesenter eller hos lege, barnehage.. nei i utgangspunktet ikke jeg heller, men i januar? Hadde tenkt det var litt merkelig og fryktelig kaldt! På en sommerdag ville jeg ikke reagert så særlig. 11
Snødronninga Skrevet 10. januar 2022 #55327 Skrevet 10. januar 2022 Hun har en tendens til å gå veldig tynnkledd på vinteren, det har jeg lagt merke til flere ganger. Pumps i stedet for høst/vintersko på kafe, blant annet. Det så veldig rart ut med sports BH og tights på en januardag. Selv med jakke over, er det veldig lite klær. Rart om det skal være så ekstremt varmt overalt hvor hun er. Da tror jeg heller at hun vil vise frem kroppen med minst mulig klær på. 34
Aidensfield Skrevet 10. januar 2022 #55328 Skrevet 10. januar 2022 Klink skrev (7 minutter siden): nei i utgangspunktet ikke jeg heller, men i januar? Hadde tenkt det var litt merkelig og fryktelig kaldt! På en sommerdag ville jeg ikke reagert så særlig. Enig i at januar er en merkelig måned og gå tynt kledd er derfor jeg tror hun hadde jakke over. Å om hun måtte ta av den når de stikker så tror jeg ikke de som gjør det tenker noe over det. La nå folk gå som de vil så lenge de ikke går naken. 4
Isola2 Skrevet 10. januar 2022 #55329 Skrevet 10. januar 2022 Hvem er interessert i hvilken vaksine hun tok..? Føler den infoen kun ble delt for å vise frem tynn arm.. 22
Xmasclovn Skrevet 10. januar 2022 #55330 Skrevet 10. januar 2022 Heartland skrev (1 time siden): Uansett om hun hadde jakke når hun gikk ut av bilen, så må hun ta den av for å få vaksine på overarmen. Så der andre sitter i t-skjorte sitter hun i sports-bh. I januar. Inne på legekontoret. Å kjøre bil i sports-bh i januar er uansett helt sprøtt… Jeg leste noen gamle kommentarer på IG i sted, under et slutty Halloween-bilde. Frua skriver noe om at på Halloween kan man kle seg så slutty man vil. Noen har spurt i kommentarfeltet om hun har glemt at hun henter i barnehagen i sports-bh. Gjør hun virkelig det? Seriøst.. 😳 Ja det gjør hun, på skolen og i barnehagen. 5
Klink Skrevet 10. januar 2022 #55331 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Xmasclovn skrev (8 minutter siden): Ja det gjør hun, på skolen og i barnehagen. Xmasclovn skrev (8 minutter siden): Ja det gjør hun, på skolen og i barnehagen. Men er det slutty med sportsbh? Endret 10. januar 2022 av Klink 3
Snødronninga Skrevet 10. januar 2022 #55332 Skrevet 10. januar 2022 Aidensfield skrev (46 minutter siden): Enig i at januar er en merkelig måned og gå tynt kledd er derfor jeg tror hun hadde jakke over. Å om hun måtte ta av den når de stikker så tror jeg ikke de som gjør det tenker noe over det. La nå folk gå som de vil så lenge de ikke går naken. Er da vel ikke sånn at jeg ikke "lar henne gå med hva hun vil", men kommentert at det virker litt merkelig. Dette er fortsatt et diskusjonsforum. Ikke helt naken, men det er neimen ikke langt unna til tider. 23
Snødronninga Skrevet 10. januar 2022 #55333 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Klink skrev (51 minutter siden): Men er det slutt med sportsbh? Slettet Endret 10. januar 2022 av Snødronninga Misforsto kommentar
Xmasclovn Skrevet 10. januar 2022 #55334 Skrevet 10. januar 2022 Klink skrev (9 minutter siden): Men er det slutty med sportsbh? Jeg svarte bare på spørsmålet om hun gjør det. Sportsbh er ikke slutty i seg selv, men det er heller ikke normalt å troppe opp i barnehage/skole iført en, siden du spør meg. I mitt hode er det forbeholdt trening🤷🏼♀️ 41
Aidensfield Skrevet 10. januar 2022 #55335 Skrevet 10. januar 2022 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Jeg svarte bare på spørsmålet om hun gjør det. Sportsbh er ikke slutty i seg selv, men det er heller ikke normalt å troppe opp i barnehage/skole iført en, siden du spør meg. I mitt hode er det forbeholdt trening🤷🏼♀️ Er godt vi er forskjellige.. Gå i det man vil tenker jeg 5
Xmasclovn Skrevet 10. januar 2022 #55336 Skrevet 10. januar 2022 Aidensfield skrev (2 minutter siden): Er godt vi er forskjellige.. Gå i det man vil tenker jeg Helt klart. G-string neste. 18
Villroses hage Skrevet 10. januar 2022 #55337 Skrevet 10. januar 2022 27 minutter siden, Xmasclovn said: Helt klart. G-string neste. Ikke gi dem ideer... 12
Xmasclovn Skrevet 10. januar 2022 #55338 Skrevet 10. januar 2022 Villroses hage skrev (7 minutter siden): Ikke gi dem ideer... Jeg tror de ligger et hestehode foran meg hva gjelder ideer. Jeg er trossalt ikke en seriøs bedriftseier😏 17
MacBeth Skrevet 11. januar 2022 #55339 Skrevet 11. januar 2022 Klink skrev (5 timer siden): Men er det slutty med sportsbh? For meg handler det ikke om det er "slutty" eller ikke, men som influencer, hvor klær og mote er en del av imaget hennes, og påvirkning/inspirering tenker jeg at hun burde være litt mer bevisst på hva hun kler seg i, utenfor husets fire vegger. Hun har nok en hundretalls overdeler som er kledelige og "trendy", hvorfor velger hun da (minimalt) med treningsklær? At hun løper til barnehagen/skole og da er iført trenings BH en sommerdag er kanskje ikke normalt, men mer innafor enn trenings BH hvor hun kjører til en avtale, en vinterdag i januar. Vi vet hun trener hjemme, hun har nok en ICIW genser liggende som hun kunne slengt på seg i farta om det var treningsklærne hun ville vise frem... 26
MacBeth Skrevet 11. januar 2022 #55340 Skrevet 11. januar 2022 Isola2 skrev (6 timer siden): Hvem er interessert i hvilken vaksine hun tok..? Føler den infoen kun ble delt for å vise frem tynn arm.. De samme som spør om panneluggen... 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå