Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Snøsøta
Skrevet

Mens CBE-kanalene sliter med leserengasjementet sitter det altså 20 stk klare for å stille spørsmål til netfit etter at det stort sett har vært stille fra virksomheten siden medio desember.  Følgerne er særlig interessert i kreatin denne gangen. Fantastisk. 

Skrevet
Snøsøta skrev (1 minutt siden):

Mens CBE-kanalene sliter med leserengasjementet sitter det altså 20 stk klare for å stille spørsmål til netfit etter at det stort sett har vært stille fra virksomheten siden medio desember.  Følgerne er særlig interessert i kreatin denne gangen. Fantastisk. 

Troverdig 😂😂😂

• Liker 43
Gjest SnowBells
Skrevet
Snøsøta skrev (10 minutter siden):

Med tanke på at netfit ligger stødig på mellom 1-10 kommentarer på bildene i feeden så er det smått utrolig ja 😀

Skrevet

Klart det er travelt når de må formulere både spørsmål og svar til seg selv😂

• Liker 41
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Marsh skrev (7 timer siden):

Hvor er Linnea Myhra når slike bilder deles? Hun lirer av seg pga et TV program hvor overvektige kjendiser vil gå ned i vekt pga helsa si, godt oppfulgt av klinisk ernæringsfysiolog og folk som har peiling på trening. Men hører aldri at hun sier et ord om det skadelige med denne bedriften. Det gjelder flere samfunnsdebatanter, virker nesten som at denne bedriften er fredet. Ikke så rart da at man går inn på kvinneguiden. Det er det eneste forumet hvor dette tas opp.

Tenkte på det samme selv. 

Når en gjeng med utrente og halvfeite godt voksne mennesker blir med på 16 ukers helvete, står det fram et par ungpiker og sier at dette er søppeltv, og jeg siterer Juni Hoem: "«16 ukers helvete» oppfordrer meg som seer til er å trene og sulte vekk skam og selvforakt. "

Altså, bruk huet!! CBE og andre bloggere er jo de som virkelig bør skjerpe seg, tror neppe Jørn Hoel og Christer Falck trigger så mange anorektikere i dette programmet her. 

Skrevet
Snøsøta skrev (45 minutter siden):

Det er nok de aktive langrennsløperne og syklistene som trenger netfit.no sin kunnskap tenker jeg🙌

• Liker 23
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Jobbermedbarn skrev (29 minutter siden):

Det er nok de aktive langrennsløperne og syklistene som trenger netfit.no sin kunnskap tenker jeg🙌

Tror du ikke at aktive langrennsløpere og aktive syklister heller forholder seg til olympiatoppen og hører på kollegaer, fagfolk og heller forholder seg til informasjon som er fagfellevurdert? CBE har ingen utdanning innen trening eller erfaring utover mølleløping i kjelleren. LKE har tatt et PT-kurs og har ingen arbeidserfaring å vise til. Man vet jo ikke engang hvem av dem som svarer på spørsmålene.

Endret av SnowBells
Skrevet
SnowBells skrev (9 minutter siden):

Tror du ikke at aktive langrennsløpere og aktive syklister heller hører på fagfolk og heller forholder seg til informasjon som er fagfellevurdert? CBE har ingen utdanning innen trening, eller erfaring utover mølleløping i kjelleren. LKE har tatt et PT-kurs og har ingen arbeidserfaring å vise til.

Ganske sikker på @Jobbermedbarner ironisk :) 

• Liker 48
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Surikatt skrev (27 minutter siden):

Hvis det er sånn det foregår, så lurer jeg veldig på hva slags samtaler man har i forkant omkring avgjørelsen om å lure folk helt bevisst?

- LKE: "Nei, nå er det labert engasjement på Netfit, skal vi lage en Q&A, og late som det er ekte"?
- CBE: "For en smart ide, det gjør vi! Hva slags spørsmål skal vi lage denne gangen"? 
- LKE: "Jeg skal nok finne på noe lurt, ta noen selfier i mens, du, som vi kan legge ut i innlegget, så redigerer jeg dem". 
- CBE: "Ok, må bare sminke meg først"

Eller noe sånn. Ikke vet jeg, altså. Finner hele greia særdeles snodig.

Skrevet
SnowBells skrev (21 minutter siden):

Tror du ikke at aktive langrennsløpere og aktive syklister heller hører på fagfolk og heller forholder seg til informasjon som er fagfellevurdert? CBE har ingen utdanning innen trening, eller erfaring utover mølleløping i kjelleren. LKE har tatt et PT-kurs og har ingen arbeidserfaring å vise til.

@jobbermedbarn er sarkastisk...😬

• Liker 19
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Inocybe skrev (15 minutter siden):

Ganske sikker på @Jobbermedbarner ironisk :) 

Aha, beklager 😅 

Endret av SnowBells
Skrevet
SnowBells skrev (53 minutter siden):

Tror du ikke at aktive langrennsløpere og aktive syklister heller forholder seg til olympiatoppen og hører på kollegaer, fagfolk og heller forholder seg til informasjon som er fagfellevurdert? CBE har ingen utdanning innen trening eller erfaring utover mølleløping i kjelleren. LKE har tatt et PT-kurs og har ingen arbeidserfaring å vise til. Man vet jo ikke engang hvem av dem som svarer på spørsmålene.

Ironi min venn, ironi👍

• Liker 19
Skrevet
Xmasclovn skrev (16 timer siden):

Jeg svarte bare på spørsmålet om hun gjør det. Sportsbh er ikke slutty i seg selv, men det er heller ikke normalt å troppe opp i barnehage/skole iført en, siden du spør meg. I mitt hode er det forbeholdt trening🤷🏼‍♀️

Har jobbet over 20 år i barnehage og aldri opplevd noen har kommet i det nei

• Liker 24
Skrevet
Orly skrev (18 minutter siden):

Og de du ser som tydeligvis kommer rett fra trening har på seg en t-skjorte eller singlet.

• Liker 13
Skrevet
Surikatt skrev (2 timer siden):

Og hvis noen først spør noe er det om hvor skåler og div er kjøpt, ikke om trening

05A87526-2710-4D9A-8D05-7C0D4FA925FF.jpeg

• Liker 16
Skrevet
123Frustrert skrev (9 timer siden):

Det mener jeg. Å hente barna i barnehage med sports BH og kunn det er slutty og billig. Det er da vel ingen som har behov for å vise kroppen sin på sfo eller barnehage? For det finnes ingen annen grunn til å løpe i bare sports bh, så varmt blir det aldri i Norge at man ikke holder ut å ha på seg en liten singlet. 
om hun da ikke har hørt om hjemmefruene på Frogner da, som det er status å vise at du har penger til å gå hjemme og ikke jobbe, siden mannen tjener så godt.. Men du er jo ikke der CbE. Mener jo du er så hardtarbeidende og inntekten står vel heller ikke i stil med inntekten til mange på Frogner. 

Det er klart at henter du barna i barnehagen i kun sport bh og kun det så er det på kanten slutty😂😂

• Liker 10
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (9 timer siden):

Det mener jeg. Å hente barna i barnehage med sports BH og kunn det er slutty og billig. 

Resten av kommentarens poenger forsvinner for meg når vi drar argumentasjonen ned til dette nivået. Man er ikke horete og billig selv om man henter barnet sitt i små treningsklær, det gidder jeg ikke å være med på. At hun har misforstått de sosiale kodene grassat, og til stadighet gjør det, ja - 100% enig.

Det ville vært vanskelig for meg å møte blikket til ansatte, barn og foreldre hvis jeg kom til skolen, AKS eller bhg i den habitten, og de ville mest sannsynlig trodd jeg var full. Men de ville forhåpentligvis ikke tenkt at «der kommer den billige mammaen».

Endret av Blondinbolla
  • Liker 44
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Holder med…hadde stussa om noen av foreldrene kom i bare sports-bh’en

• Liker 12
Skrevet (endret)

Ser at paret har tenkt seg til Gran Canaria om en måned. Jeg har ikke oppdatert meg på regler for reiser utenlands i disse dager, nettopp fordi jeg ikke har planer om å reise. Er nok ikke nå jeg ville dratt på ferie til fjernere strøk. 

Og hvorfor GC igjen, det finnes da så mange spennende land. Husker innleggene fra forrige GC tur, jeg fikk ikke lyst til å reise dit. Var mindre pent landskap og omgivelser. Er det bare sol og varme du er ute etter, så er det sikkert mer enn greit nok. Ikke for det, finnes sikkert flotte områder på Gran Canaria også! 

Endret av Snødronninga
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...