123Frustrert Skrevet 11. januar 2022 #55381 Skrevet 11. januar 2022 Blondinbolla skrev (2 minutter siden): Resten av kommentarens poenger forsvinner for meg når vi drar argumentasjonen ned til dette nivået. Man er ikke horete og billig selv om man henter barnet sitt i små treningsklær, det gidder jeg ikke å være med på. At hun har misforstått de sosiale kodene grassalt, og til stadighet gjør det, ja - 100% enig. Det ville vært vanskelig for meg å møte blikket til ansatte, barn og foreldre hvis jeg kom til skolen, AKS eller bhg i den habitten, og de ville mest sannsynlig trodd jeg var full. Men de ville forhåpentligvis ikke tenkt at «der kommer den billige mammaen». Kan si meg enig, samtidig synes jeg det er ekstremt pussig å gå så lett kledd som fruen gjør. Det finnes ikke en enste åpenbar grunn til å gå så lettkledd uteblir folk om du ikke ønsker at folk skal se på kroppen din. Når man setter sammen resten av det som blir formidlet på Instagram og «kom og ta meg» bilder, mener jeg hun er ekstremt slutty faktisk. 20
neon_sun Skrevet 11. januar 2022 #55382 Skrevet 11. januar 2022 Hvor mange ganger skal hun få frem at hun har sovet dårlig, egentlig? Forsøk på å være mer folkelig? Kan fremdeles ikke relatere meg til henne, selv om jeg også sov dårlig i natt. 27
Klaraku78 Skrevet 11. januar 2022 #55383 Skrevet 11. januar 2022 Snødronninga skrev (28 minutter siden): Ser at paret har tenkt seg til Gran Canaria om en måned. Jeg har ikke oppdatert meg på regler for reiser utenlands i disse dager, nettopp fordi jeg ikke har planer om å reise. Er nok ikke nå jeg ville dratt på ferie til fjernere strøk. Og hvorfor GC igjen, det finnes da så mange spennende land. Husker innleggene fra forrige GC tur, jeg fikk ikke lyst til å reise dit. Var mindre pent landskap og omgivelser. Er det bare sol og varme du er ute etter, så er det sikkert mer enn greit nok. Ikke for det, finnes sikkert flotte områder på Gran Canaria også! Kanskje det er der foreldrene hennes har leilighet?... Tror ikke hun er så nøye på hvor de reiser, bare det er varmt nok så hun får vist seg i bikini eller uten bikini. Er foreldrene på samme sted, har de jo barnevakt slik at de får masse egentid. LK skal sikkert ligge i buskene og ta bilder av sin kone. Standard bilder fra LK er jo at han ser ut som om han lusker på CBE. 49
Snødronninga Skrevet 11. januar 2022 #55384 Skrevet 11. januar 2022 Klaraku78 skrev (13 minutter siden): Kanskje det er der foreldrene hennes har leilighet?... Tror ikke hun er så nøye på hvor de reiser, bare det er varmt nok så hun får vist seg i bikini eller uten bikini. Er foreldrene på samme sted, har de jo barnevakt slik at de får masse egentid. LK skal sikkert ligge i buskene og ta bilder av sin kone. Standard bilder fra LK er jo at han ser ut som om han lusker på CBE. De er kanskje ikke så eventyrlystne eller har behov for å utforske, og det er jo greit nok. Mulig du er inne på noe der, og dette kan også være en sponset tur og da er det ikke sikkert de har valgt selv hvor turen går. Blir nok en tur der det blir mye eksponering av barn og frua i bikini, selvfølgelig. 19
Gulleplutt Skrevet 11. januar 2022 #55385 Skrevet 11. januar 2022 Vær så snill, ikke fall for fristelsen til å bli usaklige nå. 11
snute Skrevet 11. januar 2022 #55386 Skrevet 11. januar 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): Ser at paret har tenkt seg til Gran Canaria om en måned. Jeg har ikke oppdatert meg på regler for reiser utenlands i disse dager, nettopp fordi jeg ikke har planer om å reise. Er nok ikke nå jeg ville dratt på ferie til fjernere strøk. Og hvorfor GC igjen, det finnes da så mange spennende land. Husker innleggene fra forrige GC tur, jeg fikk ikke lyst til å reise dit. Var mindre pent landskap og omgivelser. Er det bare sol og varme du er ute etter, så er det sikkert mer enn greit nok. Ikke for det, finnes sikkert flotte områder på Gran Canaria også! Tror LKE skal være med på ett løp der. Men det er jo kanskje fordi de liker seg der. Er et fint sted for sol og varme, og ikke så altfor langt. 12
Gjest Era Vulgaris Skrevet 11. januar 2022 #55387 Skrevet 11. januar 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): Ser at paret har tenkt seg til Gran Canaria om en måned. Jeg har ikke oppdatert meg på regler for reiser utenlands i disse dager, nettopp fordi jeg ikke har planer om å reise. Er nok ikke nå jeg ville dratt på ferie til fjernere strøk. Og hvorfor GC igjen, det finnes da så mange spennende land. Husker innleggene fra forrige GC tur, jeg fikk ikke lyst til å reise dit. Var mindre pent landskap og omgivelser. Er det bare sol og varme du er ute etter, så er det sikkert mer enn greit nok. Ikke for det, finnes sikkert flotte områder på Gran Canaria også! Er dette virkelig noe å kritisere dem for? De må da virkelig få lov å reise på ferie hvor de vil. Det får være måte på hva vi her inne skal mene noe om.
Xmasclovn Skrevet 11. januar 2022 #55388 Skrevet 11. januar 2022 Klaraku78 skrev (1 time siden): LK skal sikkert ligge i buskene og ta bilder av sin kone. Standard bilder fra LK er jo at han ser ut som om han lusker på CBE. Kanskje det er deres form for rollespill😆 13
Pustogpes Skrevet 11. januar 2022 #55389 Skrevet 11. januar 2022 Era Vulgaris skrev (33 minutter siden): Er dette virkelig noe å kritisere dem for? De må da virkelig få lov å reise på ferie hvor de vil. Det får være måte på hva vi her inne skal mene noe om. Det samme tenkte jeg også! Ja, det er mange fine steder å se - og om behovet for reise til sol/sommer er stort så vil jeg si at GC er et meget godt valg mtp klima og reisetid! Vurdere faktisk en tur dit selv i vinter 😊 12
Jobbermedbarn Skrevet 11. januar 2022 #55390 Skrevet 11. januar 2022 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Er dette virkelig noe å kritisere dem for? De må da virkelig få lov å reise på ferie hvor de vil. Det får være måte på hva vi her inne skal mene noe om. Helt enig! Kikker selv og kommer sikkert til å dra ilp av vinteren. Det frister sååå med sol og varme nå, så jeg forstår dem godt! 12
Havnefogden Skrevet 11. januar 2022 #55391 Skrevet 11. januar 2022 snute skrev (1 time siden): Er et fint sted for sol og varme, og ikke så altfor langt. Gran Canaria, i likhet med alle canari-øyene har kjempeflott turterreng for dem som ønsker å ha en aktiv ferie. Norske pensjonister som tilbringer vinteren på GC er utrolig spreke. De går timesvis hver dag, og mange av dem har overhodet ikke noe med bar- og publivet å gjøre. Det er barske pensjonister som det er kjempekoselig å slå av en prat med når man vandrer rundt i fjellene. Har bodd der selv noen år, og ble så sprek som jeg ikke hadde vært på mange år. Jeg tror foreldrene til Caroline har leilighet der, ja. Det ble vel vist på Bloggerne en gang? Leste det her i hvert fall. 19
Anonym90059005 Skrevet 11. januar 2022 #55392 Skrevet 11. januar 2022 Havnefogden skrev (1 minutt siden): Gran Canaria, i likhet med alle canari-øyene har kjempeflott turterreng for dem som ønsker å ha en aktiv ferie. Norske pensjonister som tilbringer vinteren på GC er utrolig spreke. De går timesvis hver dag, og mange av dem har overhodet ikke noe med bar- og publivet å gjøre. Det er barske pensjonister som det er kjempekoselig å slå av en prat med når man vandrer rundt i fjellene. Har bodd der selv noen år, og ble så sprek som jeg ikke hadde vært på mange år. Jeg tror foreldrene til Caroline har leilighet der, ja. Det ble vel vist på Bloggerne en gang? Leste det her i hvert fall. Nei, foreldrene har ikke leilighet der. Fruen og LKE var selv på visninger der, mest for å lage content til Bloggerne vil jeg tro. 16
Snødronninga Skrevet 11. januar 2022 #55393 Skrevet 11. januar 2022 (endret) Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Er dette virkelig noe å kritisere dem for? De må da virkelig få lov å reise på ferie hvor de vil. Det får være måte på hva vi her inne skal mene noe om. De reiser hvor de vil, jeg har ikke tenkt å stoppe dem. 😄Kritiserer dem ikke for at de søker sol og varme, jeg bare synes det er kjedelig å reise til det samme stedet hver gang man er på ferie. Det gjør sikkert ikke de, og det er greit. Dessuten kan man også si "Jammen, de dekorerer hjemmet sitt som de vil", "Caroline må få gå med de klærne hun vil" osv osv. Betyr ikke at man ikke kan ha en mening om saken for det? Endret 11. januar 2022 av Snødronninga 21
Aidensfield Skrevet 11. januar 2022 #55394 Skrevet 11. januar 2022 Snødronninga skrev (5 timer siden): Ser at paret har tenkt seg til Gran Canaria om en måned. Jeg har ikke oppdatert meg på regler for reiser utenlands i disse dager, nettopp fordi jeg ikke har planer om å reise. Er nok ikke nå jeg ville dratt på ferie til fjernere strøk. Og hvorfor GC igjen, det finnes da så mange spennende land. Husker innleggene fra forrige GC tur, jeg fikk ikke lyst til å reise dit. Var mindre pent landskap og omgivelser. Er det bare sol og varme du er ute etter, så er det sikkert mer enn greit nok. Ikke for det, finnes sikkert flotte områder på Gran Canaria også! Å da ble reisemålet noe og diskutere.. Hva er galt med det? 14
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 11. januar 2022 Populært innlegg #55395 Skrevet 11. januar 2022 Aidensfield skrev (5 minutter siden): Å da ble reisemålet noe og diskutere.. Hva er galt med det? Det er ingenting galt med å diskutere reisemålet? Men man blir ikke mer A4 enn denne familien. Mor, far, to barn og hund. Kjører Volvo, påske på fjellet, St Hans ved sjøen (med blomsterkrans og ny kjole for året) og ferie til Granka. Helt greit, men veldig, veldig lite inspirerende. 54
Pusern3 Skrevet 11. januar 2022 #55396 Skrevet 11. januar 2022 Dævendøtte skrev (7 timer siden): Tenkte på det samme selv. Når en gjeng med utrente og halvfeite godt voksne mennesker blir med på 16 ukers helvete, står det fram et par ungpiker og sier at dette er søppeltv, og jeg siterer Juni Hoem: "«16 ukers helvete» oppfordrer meg som seer til er å trene og sulte vekk skam og selvforakt. " Altså, bruk huet!! CBE og andre bloggere er jo de som virkelig bør skjerpe seg, tror neppe Jørn Hoel og Christer Falck trigger så mange anorektikere i dette programmet her. 150% enig - helt latterlig kritisere programmet. Og mene det vil trygge folk til å bli anorektikere. 7
Snødronninga Skrevet 11. januar 2022 #55397 Skrevet 11. januar 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Å da ble reisemålet noe og diskutere.. Hva er galt med det? Så vidt jeg vet, så er dette en tråd for å diskutere CBE? Dessuten fikk jeg sagt det jeg skulle si, så hvorfor spør du? 8
Maydis8 Skrevet 11. januar 2022 #55398 Skrevet 11. januar 2022 Snødronninga skrev (8 minutter siden): Så vidt jeg vet, så er dette en tråd for å diskutere CBE? Dessuten fikk jeg sagt det jeg skulle si, så hvorfor spør du? At de drar til Granka er ikke noe å kritisere. Ærlig talt. 8
Snødronninga Skrevet 11. januar 2022 #55399 Skrevet 11. januar 2022 Maydis8 skrev (4 minutter siden): At de drar til Granka er ikke noe å kritisere. Ærlig talt. Det ble nevnt og det ble diskutert, det ser jeg ikke noe problem med i det hele tatt. Ærlig talt. 5
Fufu Skrevet 11. januar 2022 #55400 Skrevet 11. januar 2022 Kjempelurt å planlegge tur til GC nå: https://www.dagbladet.no/nyheter/rekordsmitte-i-ferieparadis---lege-slar-alarm/75093999 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå