Inocybe Skrevet 9. januar 2022 #55221 Skrevet 9. januar 2022 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/5Gy95z/vil-du-vaere-med-hjem-og-se-paa-treningsrommet Jeg klarer ikke slutte å forundre meg over at de lot denne gullsjansen til å være på da samfunnet stengte ned gå fra seg! De var et hestehode foran med fullt utstyrt treningsrom i kjelleren og kunne strømt på med tips og livesendte økter. Det må da gremme dem på daglig basis! Ser av insta at hun er ferdig med trening, 7.dag og 9.økt for denne uken. Hva trenes det mot? Det er jo er opplegg for folk langt over mosjonistnivå. Trenes mot et utseende hun anser som attråverdig, men dessverre for henne aldri vil klare å oppnå. Der for poseing og filter-bruk. Er helt enig i de burde gremmes over ikke å klare å utnytte gullgruven med hjemmekontor. De kunne jo med litt innsats fått til det livet det ønsker. Trene på fulltid og faktisk tjene gode penger på det og ikke slik som nå hvor pengene uteblir. 28
Kollontaj Skrevet 9. januar 2022 #55222 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Her skriver LKE at han har medisin grunnfag. Det var nytt? https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/10/min-treningsuke-46/ Endret 9. januar 2022 av Kollontaj 9
lille sangfugl Skrevet 9. januar 2022 #55223 Skrevet 9. januar 2022 38 minutter siden, Kollontaj said: Her skriver LKE at han har medisin grunnfag. Det var nytt? https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/10/min-treningsuke-46/ Og utdanning som PT. Nå husker jeg ikke helt - ble han ferdig med PT? Han ble ikke ferdig med ernæring selv om han skrøt den delen på seg senere, men husker ikke om PT-utdannelsen ble ferdig. Noen som har bedre hukommelse? 7
Gasellen Skrevet 9. januar 2022 #55224 Skrevet 9. januar 2022 Skjer det noe med Netfit-appen eller har de lagt den død ? 1
Kollontaj Skrevet 9. januar 2022 #55225 Skrevet 9. januar 2022 lille sangfugl skrev (9 minutter siden): Og utdanning som PT. Nå husker jeg ikke helt - ble han ferdig med PT? Han ble ikke ferdig med ernæring selv om han skrøt den delen på seg senere, men husker ikke om PT-utdannelsen ble ferdig. Noen som har bedre hukommelse? PT er vel et halvt år? Det er han sikkert ferdig med. Skjønner ikke når han tok medisin grunnfag, men kanskje det var førsteåret i den ernæringsutdanningen som ikke ble fullført. 5
Gjest Snøsøta Skrevet 9. januar 2022 #55226 Skrevet 9. januar 2022 Kollontaj skrev (4 minutter siden): PT er vel et halvt år? Det er han sikkert ferdig med. Skjønner ikke når han tok medisin grunnfag, men kanskje det var førsteåret i den ernæringsutdanningen som ikke ble fullført. De omtaler første året på bacheloren i ernæring som medisin grunnfag. Vet ikke om det stemmer, eller om det kan innpasses i et medisinstudie. Å omtale det som medisin grunnfag gir uansett feil inntrykk, det høres ut som han har studert medisin. Men sånt er jo business as usual i familiebedriften..
odipodis Skrevet 9. januar 2022 #55227 Skrevet 9. januar 2022 Gasellen skrev (32 minutter siden): Skjer det noe med Netfit-appen eller har de lagt den død ? Det gjenstår 10%, i følge svar på en kommentar på bloggen 8
pøbelsara Skrevet 9. januar 2022 #55228 Skrevet 9. januar 2022 Snøsøta skrev (27 minutter siden): De omtaler første året på bacheloren i ernæring som medisin grunnfag. Vet ikke om det stemmer, eller om det kan innpasses i et medisinstudie. Å omtale det som medisin grunnfag gir uansett feil inntrykk, det høres ut som han har studert medisin. Men sånt er jo business as usual i familiebedriften.. Medisin grunnfag har ikke noe med medisinstudiet leger tar. 36
Rev. Revenge Skrevet 9. januar 2022 #55229 Skrevet 9. januar 2022 odipodis skrev (12 minutter siden): Det gjenstår 10%, i følge svar på en kommentar på bloggen Det er bra de fortsatt har trua, for etter Soft launch'en for ganske nøyaktig tre år siden og en haug med uutnyttede muligheter som kom og gikk har i alle fall ikke jeg trua. 21
Gjest Snøsøta Skrevet 9. januar 2022 #55230 Skrevet 9. januar 2022 (endret) pøbelsara skrev (17 minutter siden): Medisin grunnfag har ikke noe med medisinstudiet leger tar. Du har rett i det. Mente om medisin grunnfag fra Bjerknes kunne passes inn i et studueløp på universitetet. Ble uklart, my bad. Ser ut som det er et nettstudium og at pensumboka er tilpasset akkurat det studiet. https://www.carolinebergeriksen.no/2012/06/07/sea-side/ Endret 9. januar 2022 av Snøsøta Lagt til siste avsnitt
Snødronninga Skrevet 9. januar 2022 #55231 Skrevet 9. januar 2022 Her kunne det vært veldig fint, men ligner ikke dette på en uferdig innredet stue? Eller er det bare meg? Bare sort/hvitt, ikke en eneste farge å spore. Det eneste som er på veggen er det enorme bildet som også er i sort/hvitt selvsagt. Hver sin smak, og hele den pakka. Likevel, her er det upersonlig, kaldt og katalogaktig. Ikke det minste hjemmekoselig eller tegn på at det bor en familie i denne stua. Fatter ikke at de ikke ønsker mer sjel i hjemmet sitt, men det gjenspeiler kanskje personligheten til herr og fru. 26
Luckie Skrevet 9. januar 2022 #55232 Skrevet 9. januar 2022 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Her kunne det vært veldig fint, men ligner ikke dette på en uferdig innredet stue? Eller er det bare meg? Bare sort/hvitt, ikke en eneste farge å spore. Det eneste som er på veggen er det enorme bildet som også er i sort/hvitt selvsagt. Hver sin smak, og hele den pakka. Likevel, her er det upersonlig, kaldt og katalogaktig. Ikke det minste hjemmekoselig eller tegn på at det bor en familie i denne stua. Fatter ikke at de ikke ønsker mer sjel i hjemmet sitt, men det gjenspeiler kanskje personligheten til herr og fru. Kjenner flere som stort sett bruker svart og hvitt i innredning/interiør. Synes det er stusselig, men det er vel det som er stil for dem da. Til og med julepynten er svart og hvit. 6
Snødronninga Skrevet 9. januar 2022 #55233 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Luckie skrev (9 minutter siden): Kjenner flere som stort sett bruker svart og hvitt i innredning/interiør. Synes det er stusselig, men det er vel det som er stil for dem da. Til og med julepynten er svart og hvit. Jeg kjenner faktisk ingen som har det sånn, Kanskje som har mye sort/hvitt i interiøret men da har de andre elementer i tillegg som ikke gjør alt så kaldt og nitrist. For dette er bare nitrist. Det ser jo så tomt ut, som om de skal flytte og har pakka ned halve stua. Endret 9. januar 2022 av Snødronninga 20
Luckie Skrevet 9. januar 2022 #55234 Skrevet 9. januar 2022 Snødronninga skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner faktisk ingen som har det sånn, Kanskje som har mye sort/hvitt i interiøret men da har de andre elementer i tillegg som ikke gjør alt så kaldt og nitrist. For dette er bare nitrist. Det ser jo så tomt ut, som om de skal flytte og har pakka ned halve stua. Liker ikke stilen jeg heller. 4
Lafamiglia Skrevet 9. januar 2022 #55235 Skrevet 9. januar 2022 (endret) Joda, men dette er ikke et hjem. Det er et utstillingslokale beregnet på interiørbedrifter. Det er derfor viktig at det er mest mulig nøytralt og et "blankt ark", sånn at annonsører ser at de kan få plassert inn sine bilder, puter, tepper, nips/pynt og andre interiørartikler. Når det er såpass nakent og fargeløst, kan jo det meste passe inn, så det er helt sikkert derfor de har innredet lokalene sine sånn. Endret 9. januar 2022 av Lafamiglia 34
lille humla Skrevet 9. januar 2022 #55236 Skrevet 9. januar 2022 Snødronninga skrev (22 minutter siden): Her kunne det vært veldig fint, men ligner ikke dette på en uferdig innredet stue? Eller er det bare meg? Bare sort/hvitt, ikke en eneste farge å spore. Det eneste som er på veggen er det enorme bildet som også er i sort/hvitt selvsagt. Hver sin smak, og hele den pakka. Likevel, her er det upersonlig, kaldt og katalogaktig. Ikke det minste hjemmekoselig eller tegn på at det bor en familie i denne stua. Fatter ikke at de ikke ønsker mer sjel i hjemmet sitt, men det gjenspeiler kanskje personligheten til herr og fru. Det treet der ser bare malplassert ut. 18
Surikatt Skrevet 9. januar 2022 #55237 Skrevet 9. januar 2022 Snødronninga skrev (53 minutter siden): Her kunne det vært veldig fint, men ligner ikke dette på en uferdig innredet stue? Eller er det bare meg? Bare sort/hvitt, ikke en eneste farge å spore. Det eneste som er på veggen er det enorme bildet som også er i sort/hvitt selvsagt. Hver sin smak, og hele den pakka. Likevel, her er det upersonlig, kaldt og katalogaktig. Ikke det minste hjemmekoselig eller tegn på at det bor en familie i denne stua. Fatter ikke at de ikke ønsker mer sjel i hjemmet sitt, men det gjenspeiler kanskje personligheten til herr og fru. Om noen måneder er det på an igjen. Da finner Caroline Berg Eriksen ut at hun ikke vil ha et oliventre av plast og kaster det ut og erstatter det med noe annet. De hvite møblene går samme veien. Sånn blir man av å trø rundt hjemme med seg selv i fokus. 23
loffen Skrevet 9. januar 2022 #55238 Skrevet 9. januar 2022 Ser ut som et venteværelse på en klinikk e.l. Veldig upersonlig, og plastreet passe ikke inn i det hele tatt. 29
Jobbermedbarn Skrevet 9. januar 2022 #55239 Skrevet 9. januar 2022 (endret) odipodis skrev (3 timer siden): Det gjenstår 10%, i følge svar på en kommentar på bloggen Jeg klarer rett og slett ikke tro på dette. Hadde de vært 90% ferdig ville vi fått noen smakebiter og jeg tror ikke på at de fortsetter å pøse på med penger til dette prosjektet etter tre år. Jeg tror de har gitt opp netfit for lenge siden, og at de bruker det til enda en kanal for å få skryt/vise at de kan noe. Jeg tror dessverre de er helt avhengig av tilbakemeldinger på utseendet og trening for å føle seg bra til tross for at de er to godt voksne mennesker. Jeg begynner også å lure på om Norges neste megahit handlet først og fremst om dette; få både sunget tekster og vist at de er noe.. Trist å bivåne… Endret 9. januar 2022 av Jobbermedbarn 29
Gjest SnowBells Skrevet 9. januar 2022 #55240 Skrevet 9. januar 2022 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Jeg klarer rett og slett ikke tro på dette. Hadde de vært 90% ferdig ville vi fått noen smakebiter og jeg tror ikke på at de fortsetter å pøse på med penger til dette prosjektet etter tre år. Jeg tror de har gitt opp netfit for lenge siden, og at de bruker det til enda en kanal for å få skryt. Jeg tror dessverre de er helt avhengig av tilbakemeldinger på utseendet og trening for å føle seg bra til tross for at de er to godt voksne mennesker. Jeg begynner også å lure på om Norges neste megahit handlet først og fremst om dette; få både sunget tekster og vist at de er noe.. Trist å bivåne… 3 år? Netfit har vært under utvikling siden 2017, det vil si at forberedelsene er nå inne i sitt sjette år... Altså, man har bygget enorme universitetssykehus på kortere tid.. 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå