Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
Lafamiglia skrev (1 minutt siden):

Jeg synes at for eksempel Funkygine er et utrolig mye bedre forbilde her, ettersom hun tar avstand fra alkohol med barn til stede. Hun er altså tydeligvis en som tar påvirkerrollen på alvor, og som skjønner hva hun driver på med.

Det er definitivt ikke noe Treasures AS tar avstand fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (46 minutter siden):

Åja var det bare en natt de syklet , var i fjellet og sov i telt? Eller sov de et annet sted? 

De var borte 5-6 dager om jeg ikke husker feil, sov ei natt i telt (dokumentert på bloggen). https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/27/fra-haverdalseter-til-grimsdalen/

(Og svigermor var følgebil den strekningen)

Endret av Kollontaj
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (33 minutter siden):

For dem er det sikkert flott på reklameturneen sin der alle fire i bedriften må bidra, men for annonsørene, og da spesielt for vogna, er det vel ikke så god reklame? Det blir en dyr ferie for småbarnsfamilier som skal både betale for vogn og hotell (de fleste må jo betale for slikt selv). Synes dette er overraskende dårlig reklame for vognen. 

Jeg syns også det er dårlig reklame for vognen. Fine bilder forsåvidt, men lite troverdig og ganske oppstilt.

Da er det bedre om det var blitt leid inn reklamemodeller - bedre med en klar formidling om at noe ER reklame, enn influencer-reklame som skal være mer "personlig anbefaling". Sminke-station og "vinbar" er vel ca de siste to tingene noen savner eller tenker på på camping, men det var forsåvidt originalt av CBE.no å rigge til sånt da, men om det "selger" vogna - det tviler jeg på. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

De var borte 5-6 dager om jeg ikke husker feil, sov ei natt i telt (dokumentert på bloggen). 

Åja. Da har de nå hvertfall vært på tur med barna noen dager i fjellet da. Og sovet i telt. Høres ut som en fin ferie. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (3 minutter siden):

Det er definitivt ikke noe Treasures AS tar avstand fra. 

Nei, så definitivt ikke.

Men jeg synes absolutt ikke at de trenger å gjøre det heller. De kan bare slutte med å promotere hyppig vindrikking på den måten de gjør. Spesielt i familiesammenheng og med barn til stede.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (5 minutter siden):

Sminke-station og "vinbar" er vel ca de siste to tingene noen savner eller tenker på på camping, men det var forsåvidt originalt av CBE.no å rigge til sånt da

Fantastisk! 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Isild skrev (7 minutter siden):

Jeg syns også det er dårlig reklame for vognen. Fine bilder forsåvidt, men lite troverdig og ganske oppstilt.

Da er det bedre om det var blitt leid inn reklamemodeller - bedre med en klar formidling om at noe ER reklame, enn influencer-reklame som skal være mer "personlig anbefaling". Sminke-station og "vinbar" er vel ca de siste to tingene noen savner eller tenker på på camping, men det var forsåvidt originalt av CBE.no å rigge til sånt da, men om det "selger" vogna - det tviler jeg på. 

Hvor kan man se reklame for vogna? IG er fri for bilder av den og IG story er en blanding av mindreårige, hund og posering foran et tilgjengelig speil. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Åja. Da har de nå hvertfall vært på tur med barna noen dager i fjellet da. Og sovet i telt. Høres ut som en fin ferie. 

Helt sikkert, men jeg mener det er bløff å si at de sov noen dager i telt når det var en eneste natt. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Til og med i linken der om funkygine står det at hun kan ta et glass vin i sola, men aldri brisen. 

Men altså: Fra min side er det ikke at det drikkes vin med barn til stede som er selve problemet. For det er noe, som i mine øyne, kan foregå av og til, i ansvarlige former.

Problemet her er hyppigheten. Det er vinflasker og vinglass i utrolig mange innlegg, dag ut og dag inn, fra en blogg som liksom skal framstille et glamorøst familieliv, og hvor barna er til stede nesten hele tiden.

Jeg undrer meg virkelig over prioriteringene og vurderingsevnen her.

Endret av Lafamiglia
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

De var borte 5-6 dager om jeg ikke husker feil, sov ei natt i telt (dokumentert på bloggen). 

Ikke glem svigers i følgebil, LKE som ikke skjønte ekvidistansen og slet ut CBE første dagen, tunge vogner, CBE avbryter før på grunn av sykdom. Dette fikk VG til å bli til en uke i telt. 😂

Men oppsummeringsinnlegget fra turen var bra. Mange gode tips for dem som ikke er kjent i Grimsdalen. Mistenker det ble skrevet av LKE. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (7 minutter siden):

Hvor kan man se reklame for vogna? IG er fri for bilder av den og IG story er en blanding av mindreårige, hund og posering foran et tilgjengelig speil. 

Det var vel på story for noen dager siden det ble delt bilder merket med firmanavn til campingvognselskapet, noen av de ble vel delt her i tråden også tror jeg - for noen sider siden. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Isild skrev (7 minutter siden):

Det var vel på story for noen dager siden det ble delt bilder merket med firmanavn til campingvognselskapet, noen av de ble vel delt her i tråden også tror jeg - for noen sider siden. 

Finner ikke noe innlegg hos X camp heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (9 minutter siden):

Ikke glem svigers i følgebil, LKE som ikke skjønte ekvidistansen og slet ut CBE første dagen, tunge vogner, CBE avbryter før på grunn av sykdom. Dette fikk VG til å bli til en uke i telt. 😂

Men oppsummeringsinnlegget fra turen var bra. Mange gode tips for dem som ikke er kjent i Grimsdalen. Mistenker det ble skrevet av LKE. 

Ja, oppdaterte med link! Naboene i 60-årene syklet den ruta forrige uke, de brukte tre dager, men uten barn i henger og sikkert mindre bagasje. ☺️ Fin tur! 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lill :) skrev (12 minutter siden):

Nei, de er ikke ført opp som ambassadører der ser jeg. 

Det eneste jeg har sett som er merket som reklame for vogna er vel bildet på IG-story med sjenking av "vann", også tror jeg bildene (på story de også) av dyne inne i vogna og da sovetelt ble slått opp var merket med reklame. 

Dette fikk meg til å tenke på - hvor mye verdi kan det egentlig ha for annonsører å bli synliggjort i 24 timer på story hos influenceren, og ikke få tildelt et vanlig IG-innlegg.

Merkelig. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (17 minutter siden):

Reklamesnuttene ligger der som eget høydepunkt merket Caroline Berg Eriksen. 

C4EA86A9-D77C-4A10-B93D-A12D8CFC5A37.png

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Pust skrev (9 minutter siden):

Reklamesnuttene ligger der som eget høydepunkt merket Caroline Berg Eriksen. 

C4EA86A9-D77C-4A10-B93D-A12D8CFC5A37.png

Stemmer det 👍🏼Fin natur, oppgradert form for camping, men ikke noe dokumentasjon på at de faktisk sov i denne innretningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (6 minutter siden):

Stemmer det 👍🏼Fin natur, oppgradert form for camping, men ikke noe dokumentasjon på at de faktisk sov i denne innretningen. 

Hvorfor dokumentere at de sov der egentlig? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...