Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg ble veldig overrasket over det intervjuet og at de ikke har i hvert fall prøvd å fortelle barna hva de lever av. 

Og forøvrig må jeg bare si at jeg er forundret over hva herr Eriksen synes det er greit å skrive til og om folk. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, pøbelsara skrev:

Ikke glem «psychobitch». Og de klager over hva som skrives her? Vet ikke om jeg skal :hoho: eller :grine:

 

Er det sant?! Høres jo ut som helt ekstrem oppførsel 😵

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kaputt skrev:

Har du imgur av kommentaren forut for svaret hans også? Hadde vært artig å tipse en eller annen avis. 

Nei dessverre, men det var en helt nøytral kommentar om at det står større respekt av å innrømme en operasjon når man er en influencer. Har derimot vedkommendes svar til LK, det var vennlig.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nå er ikke ordbruken til LKE grei, men er jo litt kontekstløs uten kommentaren han svarte. Nå er vel ikke vedkommende heller en førstegangskritiker på IG til CBE og LKEs gjøren og laden, så er jo en forhistorie der også.

Det har ikke noe og si. Uansett hvor mye kritikk en person gir, så er det ingen rett fra hans side og gå så langt som han gjorde. Da kan dem heller blokkere vedkommende om forhistorien er så ille.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er kommentaren fra de nylige bildene på instagram? Jeg ser ingen kommentarer under de siste bildene, har de stengt kommentarfeltet når de ikke har mulighet til å svare folk? 🤔 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vipser skrev:

Men er kommentaren fra de nylige bildene på instagram? Jeg ser ingen kommentarer under de siste bildene, har de stengt kommentarfeltet når de ikke har mulighet til å svare folk? 🤔 

Dem er blitt slettet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Dem er blitt slettet

Betyr det at det kun var negative kommentarer? Alle sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Vipser skrev:

Betyr det at det kun var negative kommentarer? Alle sammen? 

Tydeligvis. For det er nærmeste ingen kommentarer på noen av IG-bildene hennes eller hannes. Ser igrunn litt rart ut og ha så mange følgere men nesten kommentarer. Da kan dem like så greit stenge kommentarfeltet.

Endret av Uglesjel
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Vipser skrev:

Men er kommentaren fra de nylige bildene på instagram? Jeg ser ingen kommentarer under de siste bildene, har de stengt kommentarfeltet når de ikke har mulighet til å svare folk? 🤔 

Ja. Stengt både på fruens og mannens konto. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Bloggleser: Ser opp til bloggere som er ærlige og ikke skjuler at de har operert seg»

Lars Kristian Eriksen: «Psykobitch much?» «none of your fucking business» og «nesevise møkkakjerring» 

Til hans forsvar så.... nei kommer ikke på noe forsvar. Det der sier MYE om LKE!

Deler linken igjen, så innlegget ikke blir slettet som spekulasjon: https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/

Endret av Ispahan
Siterte blogglesere helt feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det forundrer meg, når jeg leser kommentarfeltet til flyplassinnlegget, hvor mange lesere som fortsatt ikke forstår poenget med å etterlyse reklamemerking. Flere som klager over at andre lesere «blander seg», ikke tåler reklame eller ikke unner «Caroline» å tjene penger. Jeg skriver «Caroline» i anførselstegn, da jeg antar turistkontoret i Geneve betaler Treasures as, ikke Caroline. De blir helt matte sier de. Det gjør jeg og. Over dem.

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/04/mor-og-far-pa-tur/#comments

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, MissLucy skrev:

Det forundrer meg, når jeg leser kommentarfeltet til flyplassinnlegget, hvor mange lesere som fortsatt ikke forstår poenget med å etterlyse reklamemerking. Flere som klager over at andre lesere «blander seg», ikke tåler reklame eller ikke unner «Caroline» å tjene penger. Jeg skriver «Caroline» i anførselstegn, da jeg antar turistkontoret i Geneve betaler Treasures as, ikke Caroline. De blir helt matte sier de. Det gjør jeg og. Over dem.

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/04/mor-og-far-pa-tur/#comments

Jeg tenker at det nettopp er de leserne du beskriver over som har mest behov for beskyttelse av markedsføringsloven. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sandin skrev:

Ligger fremdeles på CBE sin insta. 

Forøvrig må jeg faktisk bare le av kommentaren hans. Det sier utrolig mye om han faktisk. Håper han har litt bedre selvkontroll på hjemmebane.

Har den ikke blitt mer utydelig? Virker sånn for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...