LilleSnupp Skrevet 4. juli 2019 #4541 Skrevet 4. juli 2019 Ahh.. burde ha skjønt at turen var sponset! Trodde herr og fru skulle på romantisk tur, så var det bare jobbtur ala Paris i fjor. #SpentPåOutfitene 17
Gjest Annypanny Skrevet 4. juli 2019 #4542 Skrevet 4. juli 2019 Henger meg på dere som kommenterer den stadige flyvingen. Det er helt fullstendig latterlig hvor mye de har reist på kort tid!!! Fronter at de heretter skal fly mindre, men som andre nevner har de ikke noe valg siden eldste begynner på skolen og de ikke kan reise i tide og utide. Men herlighet så beleilig det er å «late som» det er for miljøet, når det egentlig er fordi de ikke kan. Blir litt provosert av den ekstreeeeme reisingen, verre enn noen gang jo! Og hva er forresten greia på aaaaalle Snapchat-filmer at hun bøyer/rister litt på hodet mens hun snakker så krøllene faller foran halve ansiktet og bare henger der mens hun snakker videre? Heeeele tiden gjør hun dette. Rart alt man skal irriterende seg over, men jo, det irriterer meg faktisk fordi det bare ser DUMT ut 😝
Gjest Emmy_H Skrevet 4. juli 2019 #4543 Skrevet 4. juli 2019 15 minutter siden, LilleSnupp skrev: Ahh.. burde ha skjønt at turen var sponset! Trodde herr og fru skulle på romantisk tur, så var det bare jobbtur ala Paris i fjor. #SpentPåOutfitene Hvem sponser?
LilleSnupp Skrevet 4. juli 2019 #4544 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: Hvem sponser? genevatourism 2
Gjest Emmy_H Skrevet 4. juli 2019 #4545 Skrevet 4. juli 2019 (endret) 1 time siden, LilleSnupp skrev: genevatourism Det er ikke merket som reklame på bloggen. Er det merket som reklame et annet sted? Endret 4. juli 2019 av Emmy_H
solmåneogstjerner Skrevet 4. juli 2019 #4546 Skrevet 4. juli 2019 (endret) Det er vanskelig å fortelle barna hva man driver med og hvordan man skaffer penger til familien. Kan jo ikke si at man tjener penger ved å eksponere dem og hele familien. Derfor må man lyve til dem.... https://www.tv2.no/underholdning/10070752/ (Slutten av artikkelen. Vet den ikke er helt ny, men..) Sitat: Siden begrepene «blogger» og «influencer» er vanskelige å forklare, har paret valgt å si at de arbeider med noe litt annet. – Hun sier at mamma og pappa jobber som fotografer. Jeg har prøvd å fortelle at jeg også skriver litt, ler Berg Eriksen. Endret 4. juli 2019 av solmåneogstjerner 19
LilleSnupp Skrevet 5. juli 2019 #4547 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, Emmy_H skrev: Det er ikke merket som reklame på bloggen. Er det merket som reklame et annet sted? På Instastory 1
MaleficentAurora Skrevet 5. juli 2019 #4548 Skrevet 5. juli 2019 Mulig at jeg har gått glipp av noen innlegger i bloggen hennes. Menhe. Hvorfor i all verden omtaler hun LK som Lasse? Han heter jo ikke det. Så nå på instagram at tv2livstil tok i bruk det. Noe jeg mener blir helt feil når det ikke er varemerket hans.
Linda A Skrevet 5. juli 2019 #4549 Skrevet 5. juli 2019 5 timer siden, Uglesjel skrev: Mulig at jeg har gått glipp av noen innlegger i bloggen hennes. Menhe. Hvorfor i all verden omtaler hun LK som Lasse? Han heter jo ikke det. Så nå på instagram at tv2livstil tok i bruk det. Noe jeg mener blir helt feil når det ikke er varemerket hans. Skjønner virkelig ikke problemet, men så lenge jeg har lest bloggen har hun ofte kalt han for det. Det er jo bare et kallenavn, litt spesielt å henge seg opp i det! 30
Tørst Skrevet 5. juli 2019 #4550 Skrevet 5. juli 2019 (endret) 16 minutter siden, Linda A skrev: Skjønner virkelig ikke problemet, men så lenge jeg har lest bloggen har hun ofte kalt han for det. Det er jo bare et kallenavn, litt spesielt å henge seg opp i det! Enig med siste taler (Linda A), hva har dette med hvilken sak å gjøre? Tull å henge seg opp i. Hva mener du med varemerket hans? Ex-fotballspiller er vel varemerket hans, burde hun gå rundt hjemme og kalle ham det, da? Endret 5. juli 2019 av Tørst Sitering ble ikke med. 12
Lopploella Skrevet 5. juli 2019 #4551 Skrevet 5. juli 2019 Bedriftens to voksne ser ut til å være sammen og ha «alenetid» stort sett hele dagen, mens barna er i barnehage. De spiser lunsj på kafé, tar bilder av hverandre og trener sammen. De har dater på brygga med selvutløser og dokumenterer halvnakne og photoshoppet fra hotellsenga. Skjønner ikke helt at de lengter etter «barnefri», skulle tro de heller kunne hatt godt av litt tid hver for seg, eller en tur helt uten fotografering og deling av hver minste bagatell. 40
Vipser Skrevet 5. juli 2019 #4552 Skrevet 5. juli 2019 Hvorfor er det ingen kommentarer under de siste insta-bildene (Geneve-reklame og iskaffe-reklame)? Fikk de kun kritikk? 8
Gjest Emmy_H Skrevet 5. juli 2019 #4553 Skrevet 5. juli 2019 28 minutter siden, Lopploella skrev: Bedriftens to voksne ser ut til å være sammen og ha «alenetid» stort sett hele dagen, mens barna er i barnehage. De spiser lunsj på kafé, tar bilder av hverandre og trener sammen. De har dater på brygga med selvutløser og dokumenterer halvnakne og photoshoppet fra hotellsenga. Skjønner ikke helt at de lengter etter «barnefri», skulle tro de heller kunne hatt godt av litt tid hver for seg, eller en tur helt uten fotografering og deling av hver minste bagatell. Det mest problematiske med denne reklamekanalen er at det er ikke lenge siden de var på tur med fly. Så dette er den tredje flyturen på under 1 mnd? Og det fra en bedrift som tar seg betalt for å promotere at man skal plukke søppel og i tillegg bruker mindreårige for å selge denne reklamen. Snakk om å fronte dobbeltmoralisme.
MaleficentAurora Skrevet 5. juli 2019 #4554 Skrevet 5. juli 2019 5 timer siden, Linda A skrev: Skjønner virkelig ikke problemet, men så lenge jeg har lest bloggen har hun ofte kalt han for det. Det er jo bare et kallenavn, litt spesielt å henge seg opp i det! Nei det er ikke "Spesielt" og henge å henge seg opp i det😅
Tørst Skrevet 5. juli 2019 #4555 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, Uglesjel skrev: Nei det er ikke "Spesielt" og henge å henge seg opp i det😅 Nei, ikke "spesielt", men spesielt. Det er da ingenting å lure på hva folk kaller hverandre? 8
Pellepingpong Skrevet 5. juli 2019 #4556 Skrevet 5. juli 2019 17 timer siden, Annypanny skrev: Henger meg på dere som kommenterer den stadige flyvingen. Det er helt fullstendig latterlig hvor mye de har reist på kort tid!!! Fronter at de heretter skal fly mindre, men som andre nevner har de ikke noe valg siden eldste begynner på skolen og de ikke kan reise i tide og utide. Men herlighet så beleilig det er å «late som» det er for miljøet, når det egentlig er fordi de ikke kan. Blir litt provosert av den ekstreeeeme reisingen, verre enn noen gang jo! Og hva er forresten greia på aaaaalle Snapchat-filmer at hun bøyer/rister litt på hodet mens hun snakker så krøllene faller foran halve ansiktet og bare henger der mens hun snakker videre? Heeeele tiden gjør hun dette. Rart alt man skal irriterende seg over, men jo, det irriterer meg faktisk fordi det bare ser DUMT ut 😝 Det er normalt å føle på irritasjon når noe fremstår falskt og tilgjort. Det er menneskelig, og jeg regner med det handler om at vi tolker det som at det er en person man ikke kan stole på. Det vil man ikke ha i flokken. 10
MaleficentAurora Skrevet 5. juli 2019 #4557 Skrevet 5. juli 2019 4 minutter siden, Tørst skrev: Nei, ikke "spesielt", men spesielt. Det er da ingenting å lure på hva folk kaller hverandre? 🤦♀️
Rubella Skrevet 5. juli 2019 #4558 Skrevet 5. juli 2019 3 timer siden, Uglesjel skrev: Nei det er ikke "Spesielt" og henge å henge seg opp i det😅 Vil si det er litt spesielt, jo. Nok av andre kritikkverdige forhold ved dem å irritere seg over. Om de vil kalle hverandre Lasse og Carro eller Larseboy og Calinemor er vel ikke så farlig! 11
Monimoni Skrevet 5. juli 2019 #4559 Skrevet 5. juli 2019 Mor og far... på tur. For å få alenetid fra barna. Eller vent nå. I kommentarfeltet står det at bedriftens ansatte var på pressetur. For et sammensurium av privatliv og business! Dem kan umulig vite lenger når de er på jobb eller ikke. 24
MaleficentAurora Skrevet 5. juli 2019 #4560 Skrevet 5. juli 2019 3 minutter siden, Rubella skrev: Vil si det er litt spesielt, jo. Nok av andre kritikkverdige forhold ved dem å irritere seg over. Om de vil kalle hverandre Lasse og Carro eller Larseboy og Calinemor er vel ikke så farlig! At jeg sier at det ikke er "spesielt" så vil det si at jeg ikke har fått med meg at dem faktiks kaller hverandre for det. Skricer også øengre ppp i yråden her at jeg mulig hat gåty glipp av en del inlegget om det. Så det er ikke noe mer og peike på fra verken deg eller andre ang dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå