Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
47 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg er enig i at det ikke er innafor å diskutere utseendet - men det ER innafor å diskutere treningsmetodene hennes, for eksempel. Eller hvordan treningen dokumenteres.

Mener du at det ikke er innafor å diskutere hva hun sir når hun lir intervjuet om noe? Mener du at hun er privatpersonen CBE når hun er på eventer hvor pressen er tilstede eller bloggeren/some-aktøren CBE?

Jo, men når det skal kommenteres på pipestemme, utseende, visse drar frem barna til stadighet. Det er jo en grunn til at tråden ryddes her og innlegg forsvinner. Fatter ikke hvorfor det ikke kommer ryddemeldinger. Men mye av det som kommenteres legges ikke frem på en saklig måte, men det skinner igjennom at uansertt hva som er på bloggen så skal det vries og vrenges på , spekuleres i etc. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, virkelig skrev:

Jo, men når det skal kommenteres på pipestemme, utseende, visse drar frem barna til stadighet. Det er jo en grunn til at tråden ryddes her og innlegg forsvinner. Fatter ikke hvorfor det ikke kommer ryddemeldinger. Men mye av det som kommenteres legges ikke frem på en saklig måte, men det skinner igjennom at uansertt hva som er på bloggen så skal det vries og vrenges på , spekuleres i etc. 

Det er myye som blir linket til slik at enhver kan gå inn og lese seg opp. Dem som velger og spekulere på hva som er sant eller ei har seg selv  og takke for at kommentarene forsvinner. 

Ang dette med ryddemelding fra mod's så har de nye som har tatt over ikke blitt innkjørt på det enda. Det er slik jeg har forstått det av det som har blitt fortalt.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det er myye som blir linket til slik at enhver kan gå inn og lese seg opp. Dem som velger og spekulere på hva som er sant eller ei har seg selv  og takke for at kommentarene forsvinner. 

Den setningen ga ikke mye mening :vetikke: ,

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, virkelig skrev:

Den setningen ga ikke mye mening :vetikke: ,

Joda. At man linker til bloggen eller andre kilder. Og resten gir mening o  man har følgt med u tråden her😉

• Liker 1
Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
2 timer siden, virkelig skrev:

Fortsatt bedriften og ikke personen som diskuteres , eller kanskje ikke :phaedra: . Går på repeat og ikke mye konstruktivt som skrives. 

Bedriften bruker daglig leder sitt navn som varemerke, så skillet er hårfint for å si det sånn..Og bedriften lever av at folk skal synse noe om det som blir presentert, det er bare enkelte som ikke forstår det. 

Endret av Emmy_H
Skrevet
3 timer siden, virkelig skrev:

Grunnen til at barna dras fram til stadighet, som du sier det, så er det fordi den evinnelige eksponeringen aldri tar slutt! De eksponeres så mamma og pappa skal tjene penger inn på konto. At hun er registrert med firma på eget navn er slik @pøbelsara sier, gjør det hele mer problematisk. 

• Liker 28
Skrevet
3 timer siden, Uglesjel skrev:

Det er teit at kommentaren din ble slettet. Du siterte jo kun det CBE hadde sagt i intervjuet.

De fortsetter med den hipp som happ-slettinga si ja......og ser det er flere innlegg som er forsvunnet, men innleggene er der fortsatt i siteringer :murvegg:

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Skrottefar skrev:

De fortsetter med den hipp som happ-slettinga si ja......og ser det er flere innlegg som er forsvunnet, men innleggene er der fortsatt i siteringer :murvegg:

Det som ble skrevet var jo kun en utdyping av enhver sine meninger av hva man faktisk ser på bloggen hennes. Var ei som nevnte at hun har begynt og ta screen av sine svar, for å dobbel sjekke hvor mange av svarene henne som blir slettet løpet av en dag. 

• Liker 7
Skrevet

Mye mer kledelig med den normale stemmen! Mer av det, takk!

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Spøkelse skrev:

Mye mer kledelig med den normale stemmen! Mer av det, takk!

Hvor snakker hun normalt? Jeg skulle gjerne ha fulgt henne på SoMe men orker ikke den babystemmen. Og armen opp i været. Ødelegger så mye syns jeg.

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, miamiamia skrev:

Hvor snakker hun normalt? Jeg skulle gjerne ha fulgt henne på SoMe men orker ikke den babystemmen. Og armen opp i været. Ødelegger så mye syns jeg.

I det intervjuet om dialekt og om døtrene kommer til å bli rånerbabes.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Spøkelse skrev:

I det intervjuet om dialekt og om døtrene kommer til å bli rånerbabes.

Hvor er dette intervjuet?

• Liker 1
Skrevet

Den herre treninga som skal være så inspirerende.. jeg trener en del, men har aldri hatt behov for å trene bare i Trenings Bh. Rare greier det der, til tross for at det ikke er noe kroppsfokus på bloggen.. bare pur treningsglede. Jeg ser faktisk bare kropp og ikke et glimt av treningsglede. Er det jeg som er rar eller er det bloggeren som bommer med budskapet?

• Liker 37
Skrevet
8 timer siden, virkelig skrev:

Fortsatt bedriften og ikke personen som diskuteres , eller kanskje ikke :phaedra: . Går på repeat og ikke mye konstruktivt som skrives. 

Du går vel ganske på repeat du også? Hva med å komme med noe konstruktivt og ikke bare kritikk av andre brukere?

• Liker 37
Skrevet
22 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Den herre treninga som skal være så inspirerende.. jeg trener en del, men har aldri hatt behov for å trene bare i Trenings Bh. Rare greier det der, til tross for at det ikke er noe kroppsfokus på bloggen.. bare pur treningsglede. Jeg ser faktisk bare kropp og ikke et glimt av treningsglede. Er det jeg som er rar eller er det bloggeren som bommer med budskapet?

Ser akkurat det samme som deg. Har du lagt merke til at treningsbildene alltids taes i samme vinkel uansett hva slags "øvelser" hun holder på med? Har sett meg gjennom noen av disse store treningsbloggerere. Og det jeg finner hos dem er andre variasjoner å har ikke den samme type fokus på m kroppen som CBE har. 

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor velger voksne kvinner å snakke med «babystemme»? Aldri skjønt det. 

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Rubella skrev:

Hvor er dette intervjuet?

Link på forrige side i tråden eller noe sånt :). 

• Liker 1
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
9 timer siden, virkelig skrev:

Det hadde vært fint om du siterte folk du er uenig med, heller enn å slenge innom med generelle stikk.

Endret av CecilieX
Skrivefeil
Skrevet
46 minutter siden, CecilieX skrev:

Det hadde vært fint om du siterte folk du er uenig med, heller enn å slenge innom med generelle stikk.

Hear, hear! 

• Liker 9
Gjest Ispahan
Skrevet
9 timer siden, virkelig skrev:

Bloggen går på repeat, derfor går kritikken på repeat. Og jammen går de som kritiserer kritikerne på repeat også.

At man, etter flere år, fremdeles diskuterer eksponering av barn, bilderedigering, brudd på markedsføringsloven og usunt kroppsfokus, er fordi bedriften fremdeles driver med dette, år etter år. For eksempel fikk CBE mye kritikk for usunt kroppsfokus etter fødselen. Betyr det at temaet er ferdig kritisert? Eller er det innafor å ta det opp igjen, når CBE fremdeles poserer på en måte som fremhever "tynn" framfor "sunn"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...