Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Morgan Le Fay skrev:

Jeg ler meg ihjel. Studer Insta- bildet fra sengen med kaffe og NY Times - artikkel. Ingen av fotograf/inflencer- paret har tydeligvis lest så mye som overskriften en gang.  Eller er det en slags bisarr mørk ironi? Tror ikke det. 44 migranter drept i luftangrep, 130 skadd mens de drømte om Europa. Men hva gjør det, mor og far har jo kjærestetur til Genève, så deres «Europadrøm» er vel intakt.

Nettopp! 

Endret av Emmy_H
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun svarer i kommentarfelt at bildene er fra Gardermoen og ikke inneholder noe reklame for Genève. Jeg synes det er naturlig at turen merkes fra begynnelse til slutt. Sendte mail til Forbrukertilsynet. Synes ikke noe om dette. 

Endret av Surikatt
  • Liker 30
Skrevet
25 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun svarer i kommentarfelt at bildene er fra Gardermoen og ikke inneholder noe reklame for Genève. Jeg synes det er naturlig at turen merkes fra begynnelse til slutt. Sendte mail til Forbrukertilsynet. Synes ikke noe om dette. 

Har selv sendt inn mail til forbrukertilsynet om turen.. Håper de følger det opp.

• Liker 26
Skrevet

Er Caroline helt perfekt? Hu ser sååå nydelig ut, ikke en eneste valk uansett hvordan hun står/sitter ligger... Hva er hennes KMI? 

Skrevet

Jeg har sendt inn klage til Forbrukertilsynet ang manglende merking. 

• Liker 18
Skrevet
40 minutter siden, Moi123 skrev:

Har selv sendt inn mail til forbrukertilsynet om turen.. Håper de følger det opp.

Det er vel litt dårlig merking at merkingen på Instagram blir borte under teksten carolinebergeriksen.no som står på hvert bildet. Men cbe er jo best i klassen så da er det jo ikke noe å diskutere..

• Liker 18
Skrevet
1 hour ago, Morgan Le Fay said:

Jeg ler meg ihjel. Studer Insta- bildet fra sengen med kaffe og NY Times - artikkel. Ingen av fotograf/inflencer- paret har tydeligvis lest så mye som overskriften en gang.  Eller er det en slags bisarr mørk ironi? Tror ikke det. 44 migranter drept i luftangrep, 130 skadd mens de drømte om Europa. Men hva gjør det, mor og far har jo kjærestetur til Genève, så deres «Europadrøm» er vel intakt.

Med tanke på hvilke utsagn bloggeren har kommet med tidligere i ymse diskusjoner, så er det høy sannsynlighet for at den avisen ikke ble lest. Puppen derimot, den ble vist. 

• Liker 27
Skrevet (endret)

Er det en lettkledd CBE som skimtes i et slags speilbilde på bilde nr 2 på det siste instagram innlegget i dag.

Planlagt "tabbe"

Endret av elien
  • Liker 36
Skrevet

Hele bloggen og instagram har bare blitt patetisk. Som et reklamebilag på ukeblad du kun leser hos frisøren. Blar deg fra bakerst og svisjer fort igjennom for så å ta opp mobilen og lese nyheter eller noe helt annet. Glanset reklameblad (blogg) er kjedelig det.

• Liker 18
Skrevet

Hvorfor for ikke være ærlig på hva slags tur dette er fra første øyeblikk? Altså en sponset tur -  der de skal "jobbe'. Har hun ikke kun betegnet dette som en kjærestetur?  Spart seg mye" styr" - det er alltids noen som finner ut etterhvert at dette er noe annet enn hun later som. Og da har du det gående...

De mister mye troverdighet for min del. 

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, elien skrev:

Er det en lettkledd CBE som skimtes i et slags speilbilde på bilde nr 2 på det siste instagram innlegget i dag.

Planlagt "tabbe"

Jævlig kleint av henne.

• Liker 30
Skrevet

Herregud, har dere sett kommentarene til LK under det «tilfeldige» naken-CBE-i-bakgrunnen-bildet på instagrammen hans? Moden oppførsel...

• Liker 23
Skrevet
17 minutter siden, Rubella skrev:

Herregud, har dere sett kommentarene til LK under det «tilfeldige» naken-CBE-i-bakgrunnen-bildet på instagrammen hans? Moden oppførsel...

Helt utrolig. Han er virkelig en løs kanon på dekk. Tenk å kalle lesere «nesevise møkkakjerring». Og dette betaler annonsørene for. Tror «influencernes» storhetstid er over ganske snart.

• Liker 45
Skrevet
34 minutter siden, Rubella skrev:

Hjelpes for en type 🤦🏼‍♀️ Ikke rart at vi aldri blir kvitt mobbing. Altså skjønner at noen må bli satt på plass. Han kunne slette kommentaren, blokkert vedkommende istedenfor å gå på personangrep. Klart han har issues...

• Liker 30
Skrevet

Får ikke sett kommentarer siden jeg er blokkert, men det høres virkelig ikke ok ut.

Skrevet

Kommentarene er slettet nå.

Skrevet
1 time siden, Rubella skrev:

For enkelte som har blitt blokkert fra CBEs Instagram, kan noen ta imgur? 

Skrevet
3 timer siden, Morgan Le Fay skrev:

Helt utrolig. Han er virkelig en løs kanon på dekk. Tenk å kalle lesere «nesevise møkkakjerring». Og dette betaler annonsørene for. Tror «influencernes» storhetstid er over ganske snart.

Ikke glem «psychobitch». Og de klager over hva som skrives her? Vet ikke om jeg skal :hoho: eller :grine:

• Liker 34
Skrevet

Var vel ikke uten grunn Ingeborg Heldal kalte han Norges største nettroll..

• Liker 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...