Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pinto2013 skrev (1 time siden):

Var det ikke et innlegg med ukens leserspørsmål, ang. utdannelsen hennes? Eller var det et gammelt innlegg? Eller har jeg drømt det 🙈

Siste innlegg på bloggen? Neei.. det er oppskrift på pizza.. og før der en tur med hunden.. før det en søndagstur.. alt ved det vanlige... 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minnie Mus skrev (På 23.4.2021 den 20.13):

Hvordan mener du jeg er ufin? Jeg bare skriver at jeg forstår ikke at noen kan tro at hun ikke bruker filter eller fillers eller hva det nå måtte være for å forbedre utseendet sitt. Jeg skjønner ikke at enkelte tror at CBE ser sånn ut irl, ingenting ufint med det vel? For det er jo sannheten, hun bruker filter for å reklamere for hudpleie og sminke, og det blir jo helt feil, det er villedende reklame.

Ikke noe galt med det du valgte å gjengi av innhold her.

Du utelot derimot kommentaren om å være hjernevasket og sveiseblind. Den synes jeg var ufin og unødvendig. Bare fordi man er uenig eller ikke ser det samme så trenger man ikke å validere sin mening på en slik måte.

• Liker 15
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Kommentarfeltet under slike "Friday I`m in love"-bilder er alltid fornøyelig. Mange kommentarer på at hun er helt stunning, og Caroline svarer " 🙈❤️", "Tusen takk fine", "Tusen takk skjønne du".

Det blir litt som å lese når tenåringer legger ut bilder for likes, og svarer "Duuuu ❤️" når de får kommtarer på at de er "pena".

Det er det hun er avhengig av å høre og derfor kommer aldri verken blogg eller insta kanalene hennes utvikle seg i noen som helst retning. Det er et merkelig fenomen. Treningen de prøver seg på, føyer seg inn i rekka. Må ha skryt, skryt og mer skryt som går på utseende. Bare det å sitte og svare «tusen takk» på dette er jo meget spesielt. 

• Liker 26
Skrevet

Er det noen som vet hva LKE titulerer seg som nå? Er det lege, forsker, ernæringsfysiolog, student, masterstipendiat eller noe annet? Vanskelig å holde seg oppdatert på dette😬

• Liker 28
Skrevet
Hilde444 skrev (5 minutter siden):

Er det noen som vet hva LKE titulerer seg som nå? Er det lege, forsker, ernæringsfysiolog, student, masterstipendiat eller noe annet? Vanskelig å holde seg oppdatert på dette😬

På IG står det pr nå  @Coach Eriksen, @Carolinebergeriksen,  founder of Netfit og omvendt julenisse Østfold

• Liker 13
Skrevet (endret)
Hilde444 skrev (19 minutter siden):

Han er utdannet PT og en av de har som har startet et NetFit, han er medeier i Treasures som omsetter for flere millioner i året. Han har store fotokunnskaper, så en dyktig og allsidig person. Så har han startet omvendt julenisse i Østfold. Så en som har teft for business, men har også et godt hjerte. Så da er du litt oppdatert! Dreamteam de to😉👌🏼

Endret av Levina
  • Liker 4
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

På IG står det pr nå  @Coach Eriksen, @Carolinebergeriksen,  founder of Netfit og omvendt julenisse Østfold

I tillegg til web coach, ultraløper og tidligere fotballspiller (på den andre IG-profilen)

• Liker 3
Skrevet
Levina skrev (25 minutter siden):

Han er utdannet PT og en av de har som har startet et NetFit, han er medeier i Treasures som omsetter for flere millioner i året. Han har store fotokunnskaper, så en dyktig og allsidig person. Så har han startet omvendt julenisse i Østfold. Så en som har teft for business, men har også et godt hjerte. Så da er du litt oppdatert! Dreamteam de to😉👌🏼

Du glemte at han tydeligvis har bachelor i ernæring. Angående teft for business; han gikk vel på et tap på noen hundretusener pga aksjer i Dubai for noen år siden. Det kan jo skje den beste (😐), men er mer skeptisk til hvorfor Netfit ikke er oppe og går, kan jo ikke være mye inntekt derfra for tiden.  

https://no.linkedin.com/in/lars-kristian-eriksen-36587063

B044761A-C2FE-4571-A363-BB4C1CBE2C29.png

• Liker 11
Skrevet (endret)
Ultiva skrev (24 minutter siden):

Stor tommel opp for julenisse Østfold! Men hvor mye erfaring har LKE med å trene andre; i fht sitt gjennomførte PT-kurs? 🙂 Og hvordan går det egentlig med netfit, nå ca 4 år etter oppstart? 🙂 Og hvor mange skikkelige ultraløp har LKE gjennomført, han som titulerer seg som "ultrarunner"?  

Du får sende han disse spørsmålene hvis du ønsker svar. Men, det jeg tenker er at det ikke det er noen grense hvor mange ultraløp en trenger å ha gjennomført, annet enn at det er noen han har løpt og ønsker å fortsette med i fremtiden for å kalle seg ultraløper. Det er ikke en beskyttet tittel. Det er ikke slik at de som er nyutdannet PT er dårlige PT fordi de har mindre erfaring enn noen som har holdt på i 10 år. Alle starter jo et sted og når du er dedikert til trening, har vært profesjonell idrettsutøver og tydelig sitter inne med mye kunnskap, har han nok alle forutsetninger for å lykkes. I tillegg har han utdannelse innfor ernæring. Blir spennende å følge de i Netit..ordtaket, den som venter på noe godt osv..kom bare opp nå. 

Spennende å se at de hele tiden er under utvikling karrieremessig. Ser CBE er veldig aktiv på Instagram og har funnet flyten der, selv om hun har valgt å holde på sin « baby», bloggen. Jeg tror at det å være influencer er noe hun kan ha som arbeid i mange år, nettopp fordi hun er så dyktig, og er så erfaren.  Nå i disse koroanatider med begrensning på hva vi kan gjøre som selvfølgelig preger hva hun deler, vil hun nok få en ny drive når verden blir mer normal igjen. Jeg ser for meg mye spennende hun har å dele, ikke minst reisevirksomhet. 

Endret av Levina
  • Liker 4
Skrevet
Ultiva skrev (6 minutter siden):

Nei jeg spør heller deg, da mitt inntrykk er at LKE har avbrutte ernæringsstudier, en idrettskarriere full av skader og en fersk PT-utdannelse uten arbeidserfaring med faktiske kunder. At han har brukt 4 år på å utvikle en app, når de beviselig har enorme mengder med fritid i arbeidstiden som brukes på blant annet restaurantlunsjer og kjærestetrening (dette publiserer de selv), viser meg at arbeidskapasiteten er nokså laber for en mann i sin beste alder.

Ja reisevirksomheten vil nok fortone seg drastisk annerledes, nå som de har fått en stor og vilter polarhund og ikke kan dra på multiple sydenferier hvert år lenger. Blir spennende å se 😊

Han var igrunnen en ganske god fotballspiller! Hvis det er lov å si det her🙈

• Liker 5
Skrevet
Kleenex skrev (9 minutter siden):

Jepp det var han. 

• Liker 3
Skrevet
Ultiva skrev (19 minutter siden):

Nei jeg spør heller deg, da mitt inntrykk er at LKE har avbrutte ernæringsstudier, en idrettskarriere full av skader og en fersk PT-utdannelse uten arbeidserfaring med faktiske kunder. At han har brukt 4 år på å utvikle en app, når de beviselig har enorme mengder med fritid i arbeidstiden som brukes på blant annet restaurantlunsjer og kjærestetrening (dette publiserer de selv), viser meg at arbeidskapasiteten er nokså laber for en mann i sin beste alder.

Ja reisevirksomheten vil nok fortone seg drastisk annerledes, nå som de har fått en stor og vilter polarhund og ikke kan dra på multiple sydenferier hvert år lenger. Blir spennende å se 😊

Har han ikke en bachelor i ernæring🤔Vil vel ikke kalle det avbrutt. Er ikke alle som velger å gå for master. Skader kommer og skader går, virker som han er i bra form i dag, når han kan løpe flere i mil som ultraløper og konkurrere. Går nok bra å reise selv om en har hund. Finnes jo gode steder hunden kan være hvis det blir aktuelt. Koster litt, men det har de nok råd til. Ja, du får følge med de videre. Virker som du er over middels interessert i deres liv😀

• Liker 4
Skrevet
Kleenex skrev (19 minutter siden):

Det er nok ikke lov, er som å banne i kjerka😉

• Liker 5
Skrevet

Den pizza oppskriften Caroline har delt på bloggen sin, skal det ikke deles hvem oppskriften opprinnelig er fra? 

• Liker 33
Skrevet
Levina skrev (2 minutter siden):

Har han ikke en bachelor i ernæring🤔Vil vel ikke kalle det avbrutt. Er ikke alle som velger å gå for master. Skader kommer og skader går, virker som han er i bra form i dag, når han kan løpe flere i mil som ultraløper og konkurrere. Går nok bra å reise selv om en har hund. Finnes jo gode steder hunden kan være hvis det blir aktuelt. Koster litt, men det har de nok råd til. Ja, du får følge med de videre. Virker som du er over middels interessert i deres liv😀

Fint at noen vet det meste om eierne bak et firma som driver med reklameformidling via konstruerte bilder av en fiktiv hverdag. 😉 Dessverre har nok ingen av eierne noen akademisk grad, kun fagskolekurs og påbegynte studier. 

• Liker 41
Skrevet
Pust skrev (5 minutter siden):

Fint at noen vet det meste om eierne bak et firma som driver med reklameformidling via konstruerte bilder av en fiktiv hverdag. 😉 Dessverre har nok ingen av eierne noen akademisk grad, kun fagskolekurs og påbegynte studier. 

Så du vet at han ikke har en bachelor i ernæring da? Jeg aner ikke, men hvordan vet du at han ikke har det?

• Liker 3
Skrevet
Levina skrev (13 minutter siden):

Det står på LinkedIn at han har bachelor, da vet du vel om han har det? Eller er det bløff det som står der? 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...