Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lin11 skrev (5 minutter siden):

Det skal sies at denne stilen trender stort nå. Veldig populært. 

Godt mulig. Selv syns jeg 80-tallets kopier sammen er som klippet ut av forsiden på  80-tallsdagbøkene. Utdatert.

"Genserne skulle stappes godt ned i høyvannsbuksa (helst Levi's 501), og for å få en komplett stil måtte du i tillegg iføre deg hvite tennissokker, seilersko og ha hockeysveis, pigg (gjerne begge deler) eller tupert lugg."

https://www.nettavisen.no/livsstil/shopping/trendalarm-ball-genseren-er-tilbake/s/12-95-3424010660

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Inocybe skrev (37 minutter siden):

For så vidt gammelt nytt i influencer-verdenen. De behandler sine ansatte dårlig og gir dårlige deals til influencerne. Influencere som følger med i tiden reklamerer ikke for NAKD og har ikke gjort det på en stund.

Her er en annen som skriver om det: https://melkoghonning.no/nakd-far-krass-kritikk-na-boikotter-influencere-klesgiganten/

Ok, takk for svar😊

• Liker 1
Skrevet
Lin11 skrev (9 minutter siden):

Det skal sies at denne stilen trender stort nå. Veldig populært. 

Men er ikke dette et at CBEs varemerker? At hun ikke har noen egen stil men klær seg i hva som helst som er in uten tanke på lesergruppen eller om det er pent? Ofte så overdrevent stereotypt det blir komisk. 

• Liker 35
Skrevet
NewStart87 skrev (40 minutter siden):

Virker som de er på vei hjem igjen idag. Det ble ikke delt noen bilder fra dette flotte annekset. Wonder why.. :filer:

Blåser bort..😁

• Liker 4
Skrevet
NewStart87 skrev (43 minutter siden):

Virker som de er på vei hjem igjen idag. Det ble ikke delt noen bilder fra dette flotte annekset. Wonder why.. :filer:

Joda, hun delte jo at LK sto inni dusjen med hunden og spylte den her om dagen. Stor dusj med god plass til både menneske og hund, såpass må det være i et anneks 😆

• Liker 39
Skrevet

Kan de ikke heller bare skrive hvor ting er fra og droppe "alle som spør". Det hadde vært mye bedre.

• Liker 26
Gjest Lin11
Skrevet
Jodaneida skrev (9 minutter siden):

Kan de ikke heller bare skrive hvor ting er fra og droppe "alle som spør". Det hadde vært mye bedre.

Men da skjønner folk at det er en reklame/annonse kanal. Og at det  «Caroline» presenterer ikke er «venninne tips» men at det pushes produkter. 

Skrevet

Hvor lang kjøretur er det fra Sarpsborg til der hytta ligger? Tenker på valpen.

• Liker 1
Gjest GuriHelen
Skrevet
NewStart87 skrev (31 minutter siden):

Valpen får endelig etterlengtet hvile. 

Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Er det virkelig noen som spør eller er dette snikreklame?

EAD96D5A-C104-4C56-8856-4F80449DB1B4.jpeg

Sååååå mange som spør ja......tvilsomt.
Men, hvis man vil se ut som en fjortiss, ja, da snakker vi 🤣

• Liker 18
Skrevet
likermegher skrev (4 timer siden):

Stygg bukse og stygg genser. Hvem ønsker seriøst å gå sånn? 

Det er faktisk mulig at alle ikke har samme smak som deg. Utrolig, men sant!

• Liker 15
Skrevet
Nijole skrev (11 minutter siden):

Det er faktisk mulig at alle ikke har samme smak som deg. Utrolig, men sant!

Flere som mener det samme her ser jeg

• Liker 7
Skrevet
likermegher skrev (1 minutt siden):

Flere som mener det samme her ser jeg

Ja, så det! Men ganske tullete å diskutere smak vel? 

• Liker 7
Gjest Stjernetåka
Skrevet

Hofteleddsdysplasi, håper jeg de tenker på med en så ung valp. Belastning er avgjørende.

Skrevet
Nijole skrev (5 minutter siden):

Ja, så det! Men ganske tullete å diskutere smak vel? 

Det som diskuteres er da ikke CBEs personlige smak. Man diskuterer produkter hun får betalt for å markedsføre.

• Liker 39
Skrevet
NewStart87 skrev (2 timer siden):

5-6 timer.

• Liker 3
Skrevet
Aricia skrev (1 time siden):

Det som diskuteres er da ikke CBEs personlige smak. Man diskuterer produkter hun får betalt for å markedsføre.

Stygg bukse og stygg genser ble brukt. Men ok, da skal jeg tillate meg å oppdatere dere hyppig på hva jeg synes om produktene hun markedsfører. "Nydelig genser på seg i dag!" " Jakken hun hadde på seg i falt ikke i smak hos meg." Osv.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet
Nijole skrev (2 minutter siden):

Stygg bukse og stygg genser ble brukt. Men ok, da skal jeg tillate meg å oppdatere dere hyppig på hva jeg synes om produktene hun markedsfører. "Nydelig genser på seg i dag!" " Jakken hun hadde på seg i falt ikke i smak hos meg." Osv.

:klo:

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...