Cati Skrevet 7. juni 2019 #3741 Skrevet 7. juni 2019 12 timer siden, exictence skrev: 🤫 Fantastisk, vil jeg si. Kunne godt tenke meg å ha den kroppsbeherskelsen. Det er i hvertfall mange om synes hun viser en flott kroppsholdning. Beundringsverdig å se, synes jeg Jeg tror du og andre misforstår. Mange får et veldig godt inntrykk an hennes posering på bildene. De er utrolig gode og flotte. Hjelp! Utrolig gode og flotte poseringer? Hvor? Når? 16
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 7. juni 2019 #3742 Skrevet 7. juni 2019 Caroline skriver at hun kunne aldri vist frem barna sine i bikini i den alderen de er nå. Men å ta penger og reklamere for bikinier til så små jenter er helt greit!!! Hykleri på sitt beste!!!
Jordbærogfløte Skrevet 7. juni 2019 #3743 Skrevet 7. juni 2019 (endret) 1 time siden, Hedersbrukeren skrev: Du verden, med en slik tankegang kan man jo kritisere alt. Kåre Willoch ble i sin tid kritisert for å omtale Gro Harlem Brundtland som «fru Brundtland», men nå er det visst galt å omtale folk med fornavn også. Hva blir det neste 😂 Prøvde i hovedsak å få frem at jeg har lagt merke til det med å bruke fornavnet til de som skriver kritisk til henne/hennes virksomhet som en tendens i kommentarfeltet hennes. Endret 7. juni 2019 av Jordbærogfløte 5
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 7. juni 2019 #3744 Skrevet 7. juni 2019 Respekt for at hun ikke kler på sine egne små barn bikini, men et DIGERT, kvalmende minus for at hun tar seg betalt for å oppfordre andre til å gjøre det. Det er så dobbeltmoralskt at jeg vet ikke hva jeg skal si....
MiniMjau Skrevet 7. juni 2019 #3745 Skrevet 7. juni 2019 Kommer det ikke noe #kleskjedepåZ snart da? 1
Perelandra Skrevet 7. juni 2019 #3746 Skrevet 7. juni 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Perelandra, mod.
exictence Skrevet 8. juni 2019 #3747 Skrevet 8. juni 2019 (endret) 8 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Respekt for at hun ikke kler på sine egne små barn bikini, men et DIGERT, kvalmende minus for at hun tar seg betalt for å oppfordre andre til å gjøre det. Det er så dobbeltmoralskt at jeg vet ikke hva jeg skal si.... Ja, det er fint at hun ikke viser barna frem i bikini i media, noe hun heller ikke oppmuntrer eller tar seg betalt for at andre skal gjøre. Men hun tar nok helt sikkert på egne barn bikini, akkurat som hun viser bikinien, at andre også kan gjøre. Det har ingenting med dobbletmoralskhet å gjøre. Hun bruker bikiniene på sine barn også, bare ikke viser de frem i rampelyset. Er sikker på hun ikke mener at andre skal vise sine barn frem i rampelyset heller. Hun viser frem bikiniene som hun bruker på sine barn. Endret 8. juni 2019 av exictence 4
exictence Skrevet 8. juni 2019 #3748 Skrevet 8. juni 2019 9 timer siden, Cati skrev: Hjelp! Utrolig gode og flotte poseringer? Hvor? Når? Tror ikke jeg har sett noen dårlige. Hvis det hadde vært så mye dårlig som du fremstiller det, så tror jeg neppe de hadde klart å vekke sånne interesser. 2
exictence Skrevet 8. juni 2019 #3749 Skrevet 8. juni 2019 9 timer siden, Jordbærogfløte skrev: 😂 Prøvde i hovedsak å få frem at jeg har lagt merke til det med å bruke fornavnet til de som skriver kritisk til henne/hennes virksomhet som en tendens i kommentarfeltet hennes. Det er fint å vise til, og bruke navnet til dem man svarer, så vises det hvem hun svarer. Det gjør hun veldig ofte uansett svar. Synes det er fint. 4
Tørst Skrevet 8. juni 2019 #3750 Skrevet 8. juni 2019 35 minutter siden, exictence skrev: Ja, det er fint at hun ikke viser barna frem i bikini i media, noe hun heller ikke oppmuntrer eller tar seg betalt for at andre skal gjøre. Men hun tar nok helt sikkert på egne barn bikini, akkurat som hun viser bikinien, at andre også kan gjøre. Det har ingenting med dobbletmoralskhet å gjøre. Hun bruker bikiniene på sine barn også, bare ikke viser de frem i rampelyset. Er sikker på hun ikke mener at andre skal vise sine barn frem i rampelyset heller. Hun viser frem bikiniene som hun bruker på sine barn. Atte var... hæ? 12
Jordbærogfløte Skrevet 8. juni 2019 #3751 Skrevet 8. juni 2019 1 time siden, exictence skrev: Det er fint å vise til, og bruke navnet til dem man svarer, så vises det hvem hun svarer. Det gjør hun veldig ofte uansett svar. Synes det er fint. Ok. Har bare lagt merke til at hun gjør det når hun svarer på kritiske kommentarer. Og jeg leser gjennom kosmmentarfeltet regelmessig. 9
Surikatt Skrevet 8. juni 2019 #3752 Skrevet 8. juni 2019 3 timer siden, exictence skrev: Ja, det er fint at hun ikke viser barna frem i bikini i media, noe hun heller ikke oppmuntrer eller tar seg betalt for at andre skal gjøre. Men hun tar nok helt sikkert på egne barn bikini, akkurat som hun viser bikinien, at andre også kan gjøre. Det har ingenting med dobbletmoralskhet å gjøre. Hun bruker bikiniene på sine barn også, bare ikke viser de frem i rampelyset. Er sikker på hun ikke mener at andre skal vise sine barn frem i rampelyset heller. Hun viser frem bikiniene som hun bruker på sine barn. Hun bruker barna på å tjene penger uansett hvordan man vrir og vender på det. 28
MaleficentAurora Skrevet 8. juni 2019 #3753 Skrevet 8. juni 2019 3 timer siden, exictence skrev: Ja, det er fint at hun ikke viser barna frem i bikini i media, noe hun heller ikke oppmuntrer eller tar seg betalt for at andre skal gjøre. Men hun tar nok helt sikkert på egne barn bikini, akkurat som hun viser bikinien, at andre også kan gjøre. Det har ingenting med dobbletmoralskhet å gjøre. Hun bruker bikiniene på sine barn også, bare ikke viser de frem i rampelyset. Er sikker på hun ikke mener at andre skal vise sine barn frem i rampelyset heller. Hun viser frem bikiniene som hun bruker på sine barn. Før hun fikk barn så brukte hun blogg'nick som var knyttet til mannens yrke. Men det visste jo seg at hun ikke tjernet så stort på. Når hun ble gravid med sitt første barn. Da fant hun ut at hun kunne bygge bloggen på det og tjerne ekstra. Dermed gikk hun bort fra "fotballfruen" og tok sin navn i bruk istedenfor. Jeg tenker slik at når man må bruke barnan eller noe som knytter til mannes yrke etc, så har man ikke nådd mye eller hatt nok kunnskap om hvordan man skal bygge opp en blogg fra grunnen av. Ikke var hun kjent fra før av heller. Så det et igrunn takke være hennes mann at hun er relevant i det hele tatt i dagens tid og samfunn. 5
Kleenex Skrevet 8. juni 2019 #3754 Skrevet 8. juni 2019 13 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Jeg har lagt merke til at hun svarer på kritiske kommentarer ved å bruke lesernes fornavn. Det minner meg om telefonselgere som maser fra tid til annen.. F eks; «Nå skal du høre, Anne», «ser at du har vært en veldig god kunde av oss tidligere, Anne». Jeg har med årene oppfattet det som en type hersketeknikk som jeg ikke vil bite på. Jeg vet ikke hva Carolines intensjon med å bruke lesernes navn i sine svar, men jeg oppfatter det som noe tilgjort. Jeg synes mange av hennes svar er svært dårlige. Vrøvl synes jeg dette er fra @jordbærogfløte. Dessuten er det viktig å vite hvem andre/man henvender seg til. Småmorsomt at det her også brukes fornavn istedet for firmanavn. 3
Jordbærogfløte Skrevet 8. juni 2019 #3755 Skrevet 8. juni 2019 31 minutter siden, Kleenex skrev: Vrøvl synes jeg dette er fra @jordbærogfløte. Dessuten er det viktig å vite hvem andre/man henvender seg til. Småmorsomt at det her også brukes fornavn istedet for firmanavn. 😂 Skjønner jo at hun vil være «venninne» med leserne sine for at bedriften skal gå rundt. 5
MaleficentAurora Skrevet 8. juni 2019 #3756 Skrevet 8. juni 2019 (endret) 4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: 😂 Skjønner jo at hun vil være «venninne» med leserne sine for at bedriften skal gå rundt. Hun tørr jo ikke noe annet etter LK ble avslørt på at det var han som kommenterte leserne. Både på face og bloggen hennes. Endret 8. juni 2019 av Uglesjel 7
Jordbærogfløte Skrevet 8. juni 2019 #3757 Skrevet 8. juni 2019 5 minutter siden, Uglesjel skrev: Hun tørr jo ikke noe annet etter LK ble avslørt på at det var han som kommenterte leserne. Både på face og bloggen hennes. Ja, det er tydelig ☺️. 2
exictence Skrevet 8. juni 2019 #3758 Skrevet 8. juni 2019 (endret) 1 time siden, Uglesjel skrev: Før hun fikk barn så brukte hun blogg'nick som var knyttet til mannens yrke. Så lenge ikke mannen synes det var noe i veien for det, er jo det selvsagt helt greit. Du får det til å høres ut som om det ikke var greit. Endret 8. juni 2019 av exictence 3
MaleficentAurora Skrevet 8. juni 2019 #3759 Skrevet 8. juni 2019 8 minutter siden, exictence skrev: Så lenge ikke mannen synes det var noe i veien for det, er jo det selvsagt helt greit. Du får det til å høres ut som om det ikke var greit. Det var ikke poenget. Poenget var hvordan hun har gått fram for å gjøre bloggen relevant. 8
Hedersbrukeren Skrevet 8. juni 2019 #3760 Skrevet 8. juni 2019 (endret) 6 minutter siden, Uglesjel skrev: Det var ikke poenget. Poenget var hvordan hun har gått fram for å gjøre bloggen relevant. Når det gjelder «fotballfrue» var det et greit utgangspunkt, men etter hvert ble jo hun langt mer kjent enn han, han ble vel mest kjent for å være sammen med «fotballfrue». Sideback på Lyn og andre middels lag i Tippeligaen er en grei karriere, det, men et stykke unna Norges svar på Beckham, så man skjønner jo at det bloggnavnet på sikt ble litt avleggs, og spesielt etter at han la opp på toppnivå for tre år siden Endret 8. juni 2019 av Hedersbrukeren 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå