Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Tistelblad skrev (1 time siden):

Det aller første jeg tenkte da jeg leste at hun skulle gjøre om på rommene, var forbruk og materialisme. Det har alltid virka som om det viktigste med barnerommene er at alt skal matche, til og med halloweenpynten og julepynten er  rosa. I tillegg ser vi ofte at cbe er glad i symmetri siden det meste av pynt i stuene og vinduskarmene står to og to. Nå forestiller jeg meg derfor at alt av møbler og interiør på rommene til jentene blir bytta ut. Jeg tipper også at det meste blir sponsa, men det får framtida vise.

Så de skal bruke mindreårige uten samtykke kompetanse  sin mest private del i huset (eget rom) som content og for inntjening på bloggen? Tenker at plasser på privatskole veier opp for dette overtrampet 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lin11 skrev (5 minutter siden):

Så de skal bruke mindreårige uten samtykke kompetanse  sin mest private del i huset (eget rom) som content og for inntjening på bloggen? Tenker at plasser på privatskole veier opp for dette overtrampet 🙄

Det er jo veldig delikat, da. All julepynten matcher jo sengeteppet som matcher veggfargen som matcher - du vet. Delikat! Og bare det er delikat, synes jo mor det er innafor. 

( :ironi: )

Endret av pøbelsara
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (9 minutter siden):

Det er store penger i reklamemarkedet for barneprodukter. Og siden mor og far ikke evner å levere med hverken Netfit eller få klikk nok på selfies av mor så må barna trå til for husholdningsøkonomien skyld. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 time siden):

De rommene viser ingen tegn til at de faktisk bor og leker barn der inne. 

Håper det kun er på bildene.

Men jeg minnes babygymmen hun malte om til duse farger, helt usynlig og ikke spennende eller stimulerende for en baby i det hele tatt    . Men delikat. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Heldigvis er ikke dette drømmelivet noe alle mennesker ønsker seg. Regner med du er ironisk? 😊

Grunnen til at folk går inn på bloggen er jo for å lære hvordan man kan leve livet til det fulleste.

Regner nok med at du ville byttet hvis du kunne

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo blokkert og må inn på en hobbybruker på insta for å se hva hun deler. Men jeg må si, det er så deilig å slippe å se hva Treasures deler på SoMe. Innimellom titter jeg hvis jeg kjeder meg og det er jo prikk likt som det har vært de siste årene. Jeg har ikke gått glipp av noe.

Anbefales!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundehvisker skrev (10 minutter siden):

Grunnen til at folk går inn på bloggen er jo for å lære hvordan man kan leve livet til det fulleste.

Hva sa du at det var?? Det livet denne bedriften lever er et liv de færreste ønsker å leve. Hva er det du misunner hos dem? At de lever et utstillingsliv, inkludert små barn? At de ikke kan spise seg mett uten å måtte løpe i timesvis etterpå? Eller at de ikke kan reise et sted uten at det må være instavennlig? Kaller ikke dette et liv mange higer etter å leve. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (55 minutter siden):

Det er store penger i reklamemarkedet for barneprodukter. Og siden mor og far ikke evner å levere med hverken Netfit eller få klikk nok på selfies av mor så må barna trå til for husholdningsøkonomien skyld. 

Det er så trist, når foreldrene ikke klarer å tjene nok til forbruket, da må barna tjene penger for foreldrene! Dette er livet folk lever i land vi ikke vil sammenligne oss med. Men, influensere synes det er ok. Det er ikke ok, og det blir heller aldri ok! 

#labarnværebarn 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hundehvisker said:

Enig med det første du skriver. Herlig å bli inspirert til å logge seg av fantasiverden og forbruksbonanzaen på SoMe og leve livet til det fulleste.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor har sin egen stil. Har ikke sett noen som har det slik på rommet som hun poster av inspirasjonsbilder. Minner meg mer om et hotellrom eller slik hun tror det er hos kongefamilien. To like senger med en krakk hver i fotenden, hodegavler og kroner på veggen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 26.12.2020 den 16.00):

Min teori er at hun synes bildene av seg selv «sovende» i full sminke og dandert slik hun selv ønsker er så fine at hun ikke klarer å la være. Realistiske sovebilder tatt av noen andre, vil jo ikke komme i nærheten på «se så digg jeg er»-skalaen. 

Twistdott skrev (På 26.12.2020 den 16.13):

Vi får aldri se henne sovende på skikkelig - med åpen munn og sikkel på puta. 

FruJohansen skrev (23 timer siden):

Bare som et lite apropos, så mener jeg å huske at LK filmet henne mens hun sovnet i bilen for en tid tilbake. Hun så ut som et vanlig menneske som sovner i forsetet på en bil. For mange år siden var det mulig å få øye på den personen også på bloggen, en ung kvinne som hadde både humor og selvironi. 

LilleSnupp skrev (23 timer siden):

Joda, LKE la ut en slik video en gang for lenge siden.

Stemmer det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (28 minutter siden):

Jeg foreslår at alle bare overser det hvis noen kommer inn i tråden og hevder at folk debatterer her fordi de er stygge, feite, har billig sofa og egentlig ønsker å være cbe. 

Det ville bare vært morsomt å sett et bilde av typen, barna, bilen, huset, smykker, kjoler, sko, gardiner osv til alle de som skrev negativt om CBE. Ikke mange damer i Norge som gjenkjennes på 3 bokstaver

Hun slår alle damer og kunne nok fått tak i alle menn hun hadde ønsket

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundehvisker skrev (1 time siden):

Hva mener du er perfekt med det livet? Tror du dessverre har misforstått. Alle de jeg kjenner går inn på bloggen for å ha noe man ler av. Tror det er langt i mellom noen går inn for inspirasjon..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (Akkurat nå):

Hva mener du er perfekt med det livet? Tror du dessverre har misforstått. Alle de jeg kjenner går inn på bloggen for å ha noe man ler av. Tror det er langt i mellom noen går inn for inspirasjon..

En av mange grunner til at hun tjener så mye penger er fordi de som går inn på bloggen kjøper alt hun anbefaler

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hundehvisker skrev (Akkurat nå):

En av mange grunner til at hun tjener så mye penger er fordi de som går inn på bloggen kjøper alt hun anbefaler

😂😂😂 vi får se hvor lenge det varer. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt, hva er perfekt med livet i Sarpsborg? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (Akkurat nå):

😂😂😂 vi får se hvor lenge det varer. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt, hva er perfekt med livet i Sarpsborg? 

Gå inn på bloggen henes og se

Masse reiser

Masse penger

Masse kjærlighet til barna

Masse egentid

Kjempefint hjem

Ikke redd for å legge ut bilder av seg selv sovende

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundehvisker skrev (3 minutter siden):

Gå inn på bloggen henes og se

Masse reiser

Masse penger

Masse kjærlighet til barna

Masse egentid

Kjempefint hjem

Ikke redd for å legge ut bilder av seg selv sovende

Masse reiser til Hellas.

masse penger?? 

masse kjærlighet til barna i form av eksponering av barna?

masse egentlig med mannen på slep? 

kjempe fint hjem i form av ellos magasin?

Ikke redd for å legge ut bilder av seg selv i form av se her, her kaster jeg meg i sengen og ligger delikat.. hvorfor skal vi vite det?? 

jeg spørs deg fortsatt; hva er perfekt?

overhodet ingenting av dette er i mitt hodet er perfekt. Jeg venter i spenning altså!! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundehvisker skrev (22 minutter siden):

Det ville bare vært morsomt å sett et bilde av typen, barna, bilen, huset, smykker, kjoler, sko, gardiner osv til alle de som skrev negativt om CBE. Ikke mange damer i Norge som gjenkjennes på 3 bokstaver

Hun slår alle damer og kunne nok fått tak i alle menn hun hadde ønsket

Jeg er opptatt av etikken hos kommersielle some-aktører. Hvordan de følger eller ikke følger regler og lovverk om markedsføring, og hvordan barns rettigheter brytes når de brukes som innhold i foreldrenes kommersielle some-kanaler.

jeg gir beng  i hva slags sofa hun har eller hva slags smykker og gardiner hun har. Jeg deltar i debatten om sosiale medier, om innhold, påvirkning, brudd på lovverket om markedsføring og ikke manglende forvaltning av barns rettigheter. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...