Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Joda, det klemmet og tøt mellom trusetrådene da han han andre karen filmet og la det på storyen. Hun er nok ikke så forskjellig fra oss andre, bare at hun poserer veldig bevisst, ordner lys og skygge og velger bilder med omhu;)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.10.2020 den 0.00, Surikatt skrev:

Merkelig å være så stolt av sin egen kropp at man bare må dele det med hele verden sånn daglig. Jeg synes bare det er veldig merkelig å skryte sånn av seg selv i egne kanaler men når hun blir intervjuet på TV ser man en usikker person som fniser og ikke klarer å svare på det enkleste spørsmål uten støtte fra mannen. Det må være slitsomt å aldri bli perfekt nok. 

Tenker at de som står stødige i seg selv og har god selvfølelse ikke har behov for å legge ut lettkledde bilder av egen kropp. Et slikt oppmerksomhetsbehov er jo et behov for bekreftelse. Likes og positive kommentarer på egen kropp. Om man faktisk er trygg på seg selv vil jeg tro man ikke behov for bekreftelse fra andre.

Minner meg om en jeg har på facebook som poster et dusin bilder av ansiktet. Jeg vet hun har dønn dårlig selvtillit. Hun får endel fine kommentarer, men også av typen "sexy". Blir litt i samme gate- oppmerksomhet som kun går på utseende. Og denne bekreftelsen er tydeligvis ikke nok siden det stadig postes nye bilder. Trist å se på. 

(Nå tar jeg ikke narssisistiske og mennesker med oppblåst ego med i betraktningen, typen som tror de er guds gave til menneskeheten😄). 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt hvor mye latter det var å hente i kommentarfeltet under https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/30/forsmak-pa-arets-juleverksted/, særlig den kommentaren der hun selv kommer med fire "gode" grunner til at å bruke egen bil er en helt hinsides idé 😅

Quote

Jeg regner med at alle forstår at vi ikke kan bruke vår private bil til dette

Nei, Caroline, jeg forstår det fortsatt ikke. Hun skriver til og med at de hadde brukt sin egen hvis de ikke hadde blitt sponset med en annen, så da hadde det jo vært mulig å bruke sin egen private bil allikevel?

Quote

for det tredje så forringer belastningen det medfører verdien på bilen

Er vel sakens kjerne det der. Never mind alle de Osloturene for å fikse hår, negler, etc...

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
42 minutter siden, lenebu skrev:

Jeg hadde glemt hvor mye latter det var å hente i kommentarfeltet under https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/30/forsmak-pa-arets-juleverksted/, særlig den kommentaren der hun selv kommer med fire "gode" grunner til at å bruke egen bil er en helt hinsides idé 😅

Nei, Caroline, jeg forstår det fortsatt ikke. Hun skriver til og med at de hadde brukt sin egen hvis de ikke hadde blitt sponset med en annen, så da hadde det jo vært mulig å bruke sin egen private bil allikevel?

Er vel sakens kjerne det der. Never mind alle de Osloturene for å fikse hår, negler, etc...

Jeg lurer på hvor mange turer den bilen må gjennom hver gang hun er på shoppebonanza i forbindelse med diverse høytider... For å kjøpe planter, blomster, enda mere pynt og fjas man overhodet ikke har bruk for. 
 

Ikke minst, som du nevner @lenebu, alle turene til Oslo for å få sponset hårbehandling, leppefyll og andre «møter». Dét er tydeligvis sånt som ikke sliter på bilen... 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under kommentarene på det innlegget ser jeg folk legger ut kommentarer om hvorfor cbe ikke donerer bort dukkehuset, fordi de har flere. Det må da cbe få bestemme selv. Blir kvalm av kommentarene. I alle dager så ekle folk kan være! 
mot det er ikke galt å få donert hverken bil eller bilvask heller. Og å ta en bakgrunnssjekk er vel ikke så dumt å gjøre kanskje. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg lurer på hvor mange turer den bilen må gjennom hver gang hun er på shoppebonanza i forbindelse med diverse høytider... For å kjøpe planter, blomster, enda mere pynt og fjas man overhodet ikke har bruk for. 
 

Ikke minst, som du nevner @lenebu, alle turene til Oslo for å få sponset hårbehandling, leppefyll og andre «møter». Dét er tydeligvis sånt som ikke sliter på bilen... 😳

Det er da hennes private ærender? Nå er dere virkelig usaklige her! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
2 minutter siden, Klink skrev:

Det er da hennes private ærender? Nå er dere virkelig usaklige her! 

Nei, vi er ikke det. Diskusjonen går på deres ektefølte giverglede. Når du er så smålig at du ikke kan bruke din egen bil på de kortene turene i Sarpsborg, men kan kjøre ens ærend til Oslo for å fikse hår, da er det ikke mye genuint bak opplegget!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Klink skrev:

Det er da hennes private ærender? Nå er dere virkelig usaklige her! 

Eh, nei. Mesteparten er jobb.

Den lille runden det er å kjøre rundt å levere gavene sliter ikke nevneverdig mye på en bil. Det var jo i nærområdet. 

Se på disse små organisasjonene, feks hunder på rømmen. Her stiller folk villig opp med private biler og er ute og leter. Sitter på post, leverer hos vetetinær. Skal de da ha sponsa klær og sko for å være med å lete? Folk som brenner for noe gjør en innsats uten å kreve noe. Alt annet blir bare smålig når det er i så liten skala. 20 familier liksom...

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Klink skrev:

Under kommentarene på det innlegget ser jeg folk legger ut kommentarer om hvorfor cbe ikke donerer bort dukkehuset, fordi de har flere. Det må da cbe få bestemme selv. Blir kvalm av kommentarene. I alle dager så ekle folk kan være! 
mot det er ikke galt å få donert hverken bil eller bilvask heller. Og å ta en bakgrunnssjekk er vel ikke så dumt å gjøre kanskje. 

 

33 minutter siden, Klink skrev:

Det er da hennes private ærender? Nå er dere virkelig usaklige her! 

Helt enig. Pinlig  å lese så usmakelige kommentarer. De har lagt ned drøssevis av tid på dette, og også sponset av egen lomme så vidt jeg husker fra tidligere. Ikke noe galt i å få sponset det ene og andre heller., bra at mange bidrar Flott prosjekt og bra jobbet vil jeg si. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, prudens skrev:

 

Helt enig. Pinlig  å lese så usmakelige kommentarer. De har lagt ned drøssevis av tid på dette, og også sponset av egen lomme så vidt jeg husker fra tidligere. Ikke noe galt i å få sponset det ene og andre heller., bra at mange bidrar Flott prosjekt og bra jobbet vil jeg si. 

 

Det er jo argumentasjon de brukte  nettopp for å IKKE  bruke fra egen lomme som fikk kritikk i fjor. Du kan jo lese linken vi diskuterer før du svarer, kanskje?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Klokkereim skrev:

Eh, nei. Mesteparten er jobb.

Den lille runden det er å kjøre rundt å levere gavene sliter ikke nevneverdig mye på en bil. Det var jo i nærområdet. 

Se på disse små organisasjonene, feks hunder på rømmen. Her stiller folk villig opp med private biler og er ute og leter. Sitter på post, leverer hos vetetinær. Skal de da ha sponsa klær og sko for å være med å lete? Folk som brenner for noe gjør en innsats uten å kreve noe. Alt annet blir bare smålig når det er i så liten skala. 20 familier liksom...

Men cbe har den sponset , ingenting å kritisere det! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Surikatt skrev:

Lurer på hvor mange de egentlig har for salg, 5 stk i hver str??

Selvfølgelig er tallet langt høyere, det skjønner du også hvis du tanker deg om. De skal jo kunne tjene penger på dette. Og CBE  med  flere  skal ha betalt også.  Hadde ikke blitt mye butikk hvis  de solgte  kun fem stk pr str

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Nei, vi er ikke det. Diskusjonen går på deres ektefølte giverglede. Når du er så smålig at du ikke kan bruke din egen bil på de kortene turene i Sarpsborg, men kan kjøre ens ærend til Oslo for å fikse hår, da er det ikke mye genuint bak opplegget!!!

Smålig? Hun har fått det sponset. Hvorfor skal hun bruke privat bil da.
Usmakelig er det som foregår her nå! Ektefølt? Må det være så jævla ektefølt da, er vel ingenting å spekulere i. 
Er vel bra å sponse til noe som går til et veldedig formål? 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Klink skrev:

Men cbe har den sponset , ingenting å kritisere det! 

Enig.  Men det var ikke det som ble kritisert. Det som ble kritisert, var argumentasjonen om at man ikke kunne forvente at de brukte egen bil med den slitasjen det medførte. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Klink skrev:

Smålig? Hun har fått det sponset. Hvorfor skal hun bruke privat bil da.
Usmakelig er det som foregår her nå! Ektefølt? Må det være så jævla ektefølt da, er vel ingenting å spekulere i. 
Er vel bra å sponse til noe som går til et veldedig formål? 

Det er faktisk fullt lovlig å mene - og si - at man synes det er smålig når de skriver i eget kommentarfelt at 

Sitat

 ... blir det kjørt såpass mye at det ville gått ut over forsikringen på bilen, for det tredje så forringer belastningen det medfører verdien på bilen, ...

Jeg blir helt flau bare av å lese det. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pøbelsara skrev:

Enig.  Men det var ikke det som ble kritisert. Det som ble kritisert, var argumentasjonen om at man ikke kunne forvente at de brukte egen bil med den slitasjen det medførte. 

Hvorfor skal man forvente det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Det er faktisk fullt lovlig å mene - og si - at man synes det er smålig når de skriver i eget kommentarfelt at 

Jeg blir helt flau bare av å lese det. 

Det er jo sant! Bil er dyrt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, pøbelsara skrev:

Enig.  Men det var ikke det som ble kritisert. Det som ble kritisert, var argumentasjonen om at man ikke kunne forvente at de brukte egen bil med den slitasjen det medførte. 

Og det blir jo forresten kritisert at hun ikke bruker privat bil ut fra måten spørsmålet blir stilt og at det blir diskutert i det hele tatt. 
Hun skal bruke sin egen bil, bruke penger på alt av utstyr, donere bort dukkehus, og aller helst blogge kun om omvedtjulenisse. Og for all del, ektefølt må det være! 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er jo argumentasjon de brukte  nettopp for å IKKE  bruke fra egen lomme som fikk kritikk i fjor. Du kan jo lese linken vi diskuterer før du svarer, kanskje?

 Èn bilvask koster ca. 500,-, evt. 150,- om du gjør det selv. Men det tar tid og er vanskelig når det er kaldt. For de pengene kan vi kjøpe inn 2-5 gaver som kan gå til barn, eller en svineribbe som rekker til en hel familie. Så «i det store bildet» er det ikke uviktig, slik som du skriver. Det tok Lars-Kristian 30 sekunder å forklare prosjektet vårt for en bedrift her i Sarpsborg, og få de til å vaske gratis mot reklame.

 Vårt bidrag er timene i legger ned i dette. Det spiser hovedsaklig av fritiden vår, men også av arbeidstiden. I tillegg donerer vi noen penger selv privat, og via firmaet vårt.

Hentet fra linken

Er det dette som er så smålig?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, prudens skrev:

 Èn bilvask koster ca. 500,-, evt. 150,- om du gjør det selv. Men det tar tid og er vanskelig når det er kaldt. For de pengene kan vi kjøpe inn 2-5 gaver som kan gå til barn, eller en svineribbe som rekker til en hel familie. Så «i det store bildet» er det ikke uviktig, slik som du skriver. Det tok Lars-Kristian 30 sekunder å forklare prosjektet vårt for en bedrift her i Sarpsborg, og få de til å vaske gratis mot reklame.

 Vårt bidrag er timene i legger ned i dette. Det spiser hovedsaklig av fritiden vår, men også av arbeidstiden. I tillegg donerer vi noen penger selv privat, og via firmaet vårt.

Hentet fra linken

Er det dette som er så smålig?

Ja det er smålig.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...