Gjest Tannbein Skrevet 19. oktober 2020 #29921 Skrevet 19. oktober 2020 3 minutter siden, Levina skrev: NetFit kommer snart. Omvendt julenisse i 2020 er under planlegging. Så du har noe å glede deg til da! Håper de får hjulpet veldig mange med omvendt julenisse og at de ikke avholder en nedverdigende søknadsprosess i lokalsamfunnet med tilhørende snoking i sosiale medier for å se om folk lyver, slik som de gjorde i fjor. Jeg gir dem gjerne en sjanse til, siden saken er god. 2 minutter siden, Inocybe skrev: Lurer jeg på også. Ikke så lenge siden de hadde ny fotoshoot hvor de på 6 (?) timer fikk gjort på nytt alt de hadde fra før på grunn av ny samarbeidspartner. Har det skjedd noe mer? Jeg har bare sett umerket reklame for treningstøy og veldig lite annet. Ja det virker veldig stille.
Dark Star Skrevet 19. oktober 2020 #29922 Skrevet 19. oktober 2020 Reklamemerket blogginnlegg. Med fotocollage der barna figurerer på ca. halvparten av bildene. I skjønn forening med gjennomsiktige blondetruser (reklame) og musserende vin. Når man ikke trodde det kunne bli verre. Jeg. Har. Ikke. Ord. 35
Inocybe Skrevet 19. oktober 2020 #29923 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, Tannbein skrev: Håper de får hjulpet veldig mange med omvendt julenisse og at de ikke avholder en nedverdigende søknadsprosess i lokalsamfunnet med tilhørende snoking i sosiale medier for å se om folk lyver, slik som de gjorde i fjor. Jeg gir dem gjerne en sjanse til, siden saken er god. Ja det virker veldig stille. Helt enig. Tanken er god som gull men gjennomføringen var horribel. Velger å håpe de har lært. 11
pøbelsara Skrevet 19. oktober 2020 #29924 Skrevet 19. oktober 2020 20 minutter siden, Levina skrev: NetFit kommer snart. Omvendt julenisse i 2020 er under planlegging. Så du har noe å glede deg til da! Du vet mye om familien CBE. Kjenner du dem, eller er dette bare spekulasjoner? 47
SoWhat? Skrevet 19. oktober 2020 #29925 Skrevet 19. oktober 2020 48 minutter siden, Levina skrev: Nå må du lese hva jeg skriver da. Hverken jeg eller andre er bitre eller misunnelige, og selvfølgelig ikke du heller. Skulle tatt seg ut, vi har da integritet og selvinnsikt. Vi er tolerante for andre mennesker og så er vi heller ikke dømmende. Det er så viktig å forstå at i samfunnet trenger vi alle typer yrker. Kjempefint at du er fornøyd med jobben din, det samme er CBE, som elsker sin jobb. Noen er lærere og andre er influencere som inspirerer og gir underholdning. Det er viktig med noen avbrekk i hverdagen, og som du skriver så er du heldig at du har en jobb, skulle tatt seg ut å bare sitte her inne. Så bruker du litt tid på å følge CBE sine kanaler, så det er jo flott at hun gir deg noe. At ditt utseende ikke er altoppslukende er jo betryggende å høre, da har du jo noe felles med CBE. Det er så godt at det finnes kvinner som er positive til andre kvinner. Vi er en fin gjeng her inne dere. Barna våres er heldige som har oss som gode forbilder! "Barna våres er heldige som har oss som gode forbilder" Håper alle tenker i bare ett minutt på den. 5
LilleSnupp Skrevet 19. oktober 2020 #29926 Skrevet 19. oktober 2020 IGstoryen til CBE minner mer om SE sin enn jeg trodde var mulig! Her går det i pupper og ræv! 32
Levina Skrevet 19. oktober 2020 #29927 Skrevet 19. oktober 2020 27 minutter siden, pøbelsara skrev: Du vet mye om familien CBE. Kjenner du dem, eller er dette bare spekulasjoner? En får med seg mye hvis en følger CBE i hennes kanaler, og da ikke bare leter etter feil hun « gjør». 5
Monimoni Skrevet 19. oktober 2020 #29928 Skrevet 19. oktober 2020 23 minutter siden, SoWhat? skrev: "Barna våres er heldige som har oss som gode forbilder" Håper alle tenker i bare ett minutt på den. Dagens Instagram story viser alt annet enn det. Men Lars Kristian må være meget stolt av kona som viser seg fram mer og mer. Og barna, som har da så gode forbilder med halvnaken mor. Så flaut. 29
Milio Skrevet 19. oktober 2020 #29929 Skrevet 19. oktober 2020 Ja den rumpa med string man fikk i fleisen på dagens instastory tror jeg ikke man hadde fått servert av SE. 18
Maydis8 Skrevet 19. oktober 2020 #29930 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, Inocybe skrev: Hvor står ny Netfit-lanseringsdato? Den første var vel for noe år siden. Andre omvendt julenisse har vært i gang en god stund allerede. Mens CBE virker bakpå. Om bare to måneder må tross alt være ferdig levert. Netfit-greiene er en flopp. De treffer ikke på det befolkningen vil ha. De er for sen på markedet med det. I tillegg til polerte bilder, kropp og dyr avgift. 24
Klokkereim Skrevet 19. oktober 2020 #29931 Skrevet 19. oktober 2020 38 minutter siden, Levina skrev: En får med seg mye hvis en følger CBE i hennes kanaler, og da ikke bare leter etter feil hun « gjør». Ok. Da skrev hun dette som en kommentar på bloggen da kanskje...der hun også skrev at hun skulle eksponere barna mindre, at de ikke redigerer bilder og at LK plutselig var utdannet lege? Ja da er det troverdig. Venter i spenning. 21
Halle-Palle Skrevet 19. oktober 2020 #29932 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, Levina skrev: Nå må du lese hva jeg skriver da. Hverken jeg eller andre er bitre eller misunnelige, og selvfølgelig ikke du heller. Skulle tatt seg ut, vi har da integritet og selvinnsikt. Vi er tolerante for andre mennesker og så er vi heller ikke dømmende. Det er så viktig å forstå at i samfunnet trenger vi alle typer yrker. Kjempefint at du er fornøyd med jobben din, det samme er CBE, som elsker sin jobb. Noen er lærere og andre er influencere som inspirerer og gir underholdning. Det er viktig med noen avbrekk i hverdagen, og som du skriver så er du heldig at du har en jobb, skulle tatt seg ut å bare sitte her inne. Så bruker du litt tid på å følge CBE sine kanaler, så det er jo flott at hun gir deg noe. At ditt utseende ikke er altoppslukende er jo betryggende å høre, da har du jo noe felles med CBE. Det er så godt at det finnes kvinner som er positive til andre kvinner. Vi er en fin gjeng her inne dere. Barna våres er heldige som har oss som gode forbilder! Hvorfor tar du deg frihet til å snakke på mine vegne? Eller hvem er ‘vi’? Jeg kan snakke for meg selv når det gjelder verdier, toleranse og respekt, ellers tusen takk! (Og ja, jeg skjønner hva du prøver på, du får det bare ikke særlig godt til). 24
Gjest Lin11 Skrevet 19. oktober 2020 #29934 Skrevet 19. oktober 2020 (endret) 17 minutter siden, Maydis8 skrev: Netfit-greiene er en flopp. De treffer ikke på det befolkningen vil ha. De er for sen på markedet med det. I tillegg til polerte bilder, kropp og dyr avgift. Tviler på at de har kredibilitet i treningsmiljøet. Man trenger et nettverk når man skal dra i gang et så stort prosjekt. Skjønner godt at det er provoserende for de som driver med trening som jobb, at det kommer en «rosablogger» som skal lære bort trening. Noen har faktisk yrkesstolthet. Når det gjelder den voksne to barns moren som tydeligvis ikke skjønner at IG story ikke nødvendigvis forsvinner og barn vokser fort opp, mulig at mindreårige ikke opplever det som god humor når klassekamerater graver frem «Ræv i g streng i monitor» på IG story. Endret 19. oktober 2020 av Lin11
pøbelsara Skrevet 19. oktober 2020 #29935 Skrevet 19. oktober 2020 58 minutter siden, Levina skrev: En får med seg mye hvis en følger CBE i hennes kanaler, og da ikke bare leter etter feil hun « gjør». Ja, jeg vet det - jeg har fått med meg mye - jeg kan feks ramse opp hvor barna her vært på ferie og hva slags temabursdager de har hatt gjennom årene. Men hvordan i all verden vet du at hun er lykkelig og at de ar et bra ekteskap? Og at omvendt julenisse er på trappene? 42
enkefru Skrevet 19. oktober 2020 #29936 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: "Barna våres er heldige som har oss som gode forbilder" Håper alle tenker i bare ett minutt på den. Når man lever på en livsløgn.... 11
Ikkenoledig Skrevet 19. oktober 2020 #29937 Skrevet 19. oktober 2020 41 minutter siden, Maydis8 skrev: Netfit-greiene er en flopp. De treffer ikke på det befolkningen vil ha. De er for sen på markedet med det. I tillegg til polerte bilder, kropp og dyr avgift. Det er jo ikke lansert ennå. Heller ikke hva det skal koste? 5
SoWhat? Skrevet 19. oktober 2020 #29938 Skrevet 19. oktober 2020 7 minutter siden, Fjugur skrev: Når man lever på en livsløgn.... Håper alle tenker 5 MINUTTER på denne 🙂
Fjompenn Skrevet 19. oktober 2020 #29939 Skrevet 19. oktober 2020 44 minutter siden, Maydis8 skrev: Netfit-greiene er en flopp. De treffer ikke på det befolkningen vil ha. De er for sen på markedet med det. I tillegg til polerte bilder, kropp og dyr avgift. Skulle jeg ha betalt for en treningsapp ville jeg selvfølgelig foretrukket at bildene hadde vært polert og perfekt. Da får man hvertfall et godt resultat av det man betaler for tenker jeg. Bedre at de bruker litt mer tid og får alt perfekt, enn at det skal bli masse klager på dårlig kvalitet når det først kommer. Tror nok også det tar mer tid enn de fleste tror når det kommer til redigering og programmering når man skal lage app, enn det folk kanskje tror. 3
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 19. oktober 2020 Populært innlegg #29940 Skrevet 19. oktober 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: "Barna våres er heldige som har oss som gode forbilder" Håper alle tenker i bare ett minutt på den. Jepp og er helt enig. Barna mine er heldige som har en mamma som tar andres barn i forsvar og som ikke synes det er «greit nok» siden hun ikke kjenner dem. Barna mine er heldige som har en mamma som har en jobb som kan brødfø barna uten at de trenger å figurere på some, dessuten slipper de å se Mamman sin i undertøyet på nett, eller at hun står å drar buksen under trusa mens hun lager trutmunn og kniser til seg selv i speilet. De er heldige som har en mamma som faktisk bryr seg om verden og synes kvinner har en større verdi en kropp og sminke. 55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå