Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, 123Frustrert skrev:

@Inocybe 👏👏 så treffende!

hva er det med denne dama som tenker at «nå legger jeg ut bilde av meg selv i sengen, med nakne ben dandert sånn. Så flekser jeg litt med leggmuskulaturen og krøller meg litt. Filmer akkurat så høy opp at folk lurer på om jeg har på meg truse. Sånn ja! Det ble bra. Men vent litt; jeg må ha noe nytt og legger til et par barne føtter. 

kvalmende!

Med umerka reklame for gullkorn-pysjen, så klart 😊

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens CBE er på hotell med de små så har LKE svingt seg på stasteturet og kommentert VOE's siste post;

20201017_213334.jpg

• Liker 10
Skrevet (endret)

Å herregud.... Siste instastory, hvor kleinere og pute flaut kan det bli...  🤮 Ja, hvem husker da det var in med trusekanten over buksa, og frua drar knisende og liksom "sexy" ned buksa....hjelpes 😂 Altså, hadde dama vært 20 år og ikke hatt barn, da hadde jeg faktisk ikke reagert. Men en voksen dame på 30 år og som er mor og har ansvaret for to små barn???? Neineinei, bare nei....

Endret av Minnie Mus
  • Liker 45
Skrevet
Akkurat nå, Minnie Mus skrev:

Å herregud.... Siste instastory, hvor kleinere og pute flaut kan det bli...  🤮 Ja, hvem husker da det var in med trusekanten over buksa, og frua drar knisende og liksom "sexy" ned trusa....hjelpes 😂 Altså, hadde dama vært 20 år og ikke hatt barn, da hadde jeg faktisk ikke reagert. Men en voksen dame på 30 år og som er mor og har ansvaret for to små barn???? Neineinei, bare nei....

Mens barna/barnet er i naborommet. 

Noen ser på TV en lørdagskveld, andre ser i speilet. 

Valgfritt, for all del, men litt dumt. 

• Liker 27
Gjest CecilieX
Skrevet

Lenge siden jeg har sett på Instastory, men den der filterbruken er jo bare helt hinsides. 

Det er litt som med sminke før, at bloggere ble litt blinde for når nok var nok. Sånn er det med filterbruken. Huden ser jo ut som om man har trukket en av 80-tallets solbrune nylonstrømpebukser over hodet. Jeg er ingen fashionista, men selv jeg vet at det er helt ut å bruke solbrun nylonstrømpebukse fordi det ser ser fake ut. 

Ser de det ikke selv? 

Skrevet

Nå går det virkelig over alle støvleskaft med speiltittingen. 

• Liker 20
Skrevet
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

CBE er den narcissister konsumeres med å opprettholde et grunt falskt selv for andre.  Hun er følelsesmessig lammet sjel som er avhengige av oppmerksomhet. På grunn av dette bruker hun mange spill for å motta tilbedelse.  

https://www.storysaver.net/

Wtf, hva ER dette!?? :overrasket: 

Når man ikke trodde det kunne bli verre..

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Mens CBE er på hotell med de små så har LKE svingt seg på stasteturet og kommentert VOE's siste post;

20201017_213334.jpg

Akkurat her er jeg enig med LKE da👍

Når det er sagt er jeg helt enig med andre her om selvopptattheten. Jeg leser det som påtatt og en smule desperat. Følger ikke så mye med på sånt, men er lesertallet dårlig nå? 

• Liker 20
Skrevet

Jeg må dele denne her, da dette er argumenter som gjerne går igjen hos «Meta kritikere» her i CBE tråden. 

B5AB2206-7CEF-4F60-8232-DDBA4EFBD9E3.jpeg

DCB044A3-517E-474B-B3F6-0D64D94C9267.jpeg

Skrevet (endret)

Og her er enda et kjent argument. Ekkokammer faktisk..

D77E5C39-1F15-4415-8F15-5436ECDA49D9.jpeg

Endret av Lin11
Skrevet
1 minutt siden, Lin11 skrev:

Og her er enda et kjent argument. 

D77E5C39-1F15-4415-8F15-5436ECDA49D9.jpeg

Han kan man jo virkelig ikke ta seriøst 

• Liker 23
Skrevet
11 minutter siden, Orly skrev:

Han kan man jo virkelig ikke ta seriøst 

Var han ikke manager for Burøe?

Skrevet

Blir Erland Bakke hengt ut på KG ukentlig? Nytt for meg, han er vel en nobody? 

• Liker 32
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Blir Erland Bakke hengt ut på KG ukentlig? Nytt for meg, han er vel en nobody? 

I følge han selv så blir han det 🙄

17EE74DC-C1ED-4C52-92D1-E87A188BD970.jpeg

Skrevet
29 minutter siden, Lin11 skrev:

Var han ikke manager for Burøe?

Jo han var det.

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, MaleficentAurora skrev:

CBE er den narcissister konsumeres med å opprettholde et grunt falskt selv for andre.  Hun er følelsesmessig lammet sjel som er avhengige av oppmerksomhet. På grunn av dette bruker hun mange spill for å motta tilbedelse.  

https://www.storysaver.net/

Hun ligner mer og mer på SE. Snart får vi se mer enn hva vi har godt av 😬

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, Jobbermedbarn skrev:

Akkurat her er jeg enig med LKE da👍

Når det er sagt er jeg helt enig med andre her om selvopptattheten. Jeg leser det som påtatt og en smule desperat. Følger ikke så mye med på sånt, men er lesertallet dårlig nå? 

Jeg og. Han har sine øyeblikk. 

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Lin11 skrev:

Jeg må dele denne her, da dette er argumenter som gjerne går igjen hos «Meta kritikere» her i CBE tråden. 

B5AB2206-7CEF-4F60-8232-DDBA4EFBD9E3.jpeg

DCB044A3-517E-474B-B3F6-0D64D94C9267.jpeg

Jeg slutter aldri å forbauses over hvor lite reflekterte de er, de som roper høyt i alle kommentarfelt rundt om. Og hvem søren er denne mannen? Har ikke sett navnet annet enn nevnt på FB og for lenge siden på KG i tilknytning til en skjeggete metoo-sak, om jeg ikke husker feil. Jodel? Aldri. 

• Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...