123Frustrert Skrevet 2. juli 2020 #23761 Skrevet 2. juli 2020 7 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Trodde det var noe man kunne velge eller ei. Jeg har ikke valgt noe. Det har kommet helt av seg selv. 13
Shopgirl2014 Skrevet 2. juli 2020 #23762 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, tranedatter skrev: Så du mener kritikk på et kvinneforum er verre for barna å lese, enn å se nakenbilder (rett nok med hatt over, eller skorte på overkroppen og naken rumpe) samt undertöysmodell i utfordrende pose? På mors egen blogg som er under fullt navn? Det er verre å lese kritikk, enn foto, filmer fra ultralyd i magen og gjennom hele oppveksten? Det er verre å lese kritikk, enn å se mor har jugd for barnet sitt om hvem snapchat sendes till (ferie, der man hører mor sier det er til mormor)? Det er verre å lese kritikk mot morens utleverering av kropp og familien, enn å se mange år med mors utleverering av egen kropp, bursdager, begravelse, barns fødsel (inkl "se min kroppe tok heldigvis ikke skade av å føde"), alle ferier, soverom, leker, personlighet, flytt fra et hus til et annet, adresse, alle høytider?! Vel, om du så synes det er verre med kritikk mot at bedriften/moren utleverer alt og alle enn den faktiske utlevereringen, så får du stå for det. Regner med du synes det er ok om du på gamlehjemmet blir utleverert, for å promotere for eksempel Gamlehjem AS. Det er jo så søtt nemlig, dessuten så hyggelig for slekta og få følge dine siste år i livet. ps. du har misforstått Vær Varsom plakaten. I dette tilfellet er det cbe.no som er "kanalen", ikke KG. Så ja, håper kanalen cbe.no tar hensyn til paragraf 4.8. pps. i vanlig orden: Når du ser regelbrudd her inne, gjør som jeg, bruk rapporteringsknappen flittig. Hvis du lurer på om det er verre å lese denne tråden enn å se bilder av mor i undertøy på sosiale medier, så er nok svaret JA ganger hundre. Jeg tror at ALLE barn som leser en tråd tilsvarende dette om foreldrene sine ville synes at kritikken som fremsettes her er motbydelig. Og om det skulle være slik at barna en gang i fremtiden blir lei seg fordi mor har postet bilder av dem i sosiale medier, tror jeg likevel ingen følelse kan måle seg med den de får av å lese ytringene i denne tråden. Jeg håper og tror at barna vil tenke at mor er steintøff som har stått i denne kritikken i så mange år. Jeg tror at alle barn som hadde lest en tråd som dette om moren sin ville gått og gitt mamman sin en god klem. Og det er riktig at Kvinneguiden ikke følger VVP (etter hva jeg kan se), men DU og alle andre er likevel 100 prosent ansvarlig for det du skriver om to navngitte barn på dette forumet selv. Ja, DU ja. 8
123Frustrert Skrevet 2. juli 2020 #23763 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, Shopgirl2014 skrev: Hvis du lurer på om det er verre å lese denne tråden enn å se bilder av mor i undertøy på sosiale medier, så er nok svaret JA ganger hundre. Jeg tror at ALLE barn som leser en tråd tilsvarende dette om foreldrene sine ville synes at kritikken som fremsettes her er motbydelig. Og om det skulle være slik at barna en gang i fremtiden blir lei seg fordi mor har postet bilder av dem i sosiale medier, tror jeg likevel ingen følelse kan måle seg med den de får av å lese ytringene i denne tråden. Jeg håper og tror at barna vil tenke at mor er steintøff som har stått i denne kritikken i så mange år. Jeg tror at alle barn som hadde lest en tråd som dette om moren sin ville gått og gitt mamman sin en god klem. Og det er riktig at Kvinneguiden ikke følger VVP (etter hva jeg kan se), men DU og alle andre er likevel 100 prosent ansvarlig for det du skriver om to navngitte barn på dette forumet selv. Ja, DU ja. Men det blir ikke skrevet OM barna her, det blir skrevet om valget av å eksponere de. Fjern bloggens navn og du vet ikke hvem barna er. det er så dumt å se argumenter som at denne tråden er verre en å se på bloggen. Hadde bloggen fulgt lover, regler og ikke minst hatt bitte litt moral, etikk og ydmykhet så hadde det ikke vært noe å diskutere, men vet du hva? Da hadde de ikke tjent nok, bloggen hadde ikke vært noe interesang. Derfor selger de sjelen og barna sine. Det er et valg de har tatt og det bør de stå for, og man må fortsette å kritisere for samfunnet har ikke godt av innflytelse eller påvirkning fra slik overflatisk tull. 43
Gjest Lin11 Skrevet 2. juli 2020 #23764 Skrevet 2. juli 2020 (endret) 10 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Hvis du lurer på om det er verre å lese denne tråden enn å se bilder av mor i undertøy på sosiale medier, så er nok svaret JA ganger hundre. Jeg tror at ALLE barn som leser en tråd tilsvarende dette om foreldrene sine ville synes at kritikken som fremsettes her er motbydelig. Og om det skulle være slik at barna en gang i fremtiden blir lei seg fordi mor har postet bilder av dem i sosiale medier, tror jeg likevel ingen følelse kan måle seg med den de får av å lese ytringene i denne tråden. Jeg håper og tror at barna vil tenke at mor er steintøff som har stått i denne kritikken i så mange år. Jeg tror at alle barn som hadde lest en tråd som dette om moren sin ville gått og gitt mamman sin en god klem. Og det er riktig at Kvinneguiden ikke følger VVP (etter hva jeg kan se), men DU og alle andre er likevel 100 prosent ansvarlig for det du skriver om to navngitte barn på dette forumet selv. Ja, DU ja. Ingen har skrevet noe om navngitte barn. Og du spekulerer og bedriver med det du kritiserer andre for å gjøre. Men det er vel ok, så lenge det er i bedriftens favør? Håper flere rapporterer dette innlegget. Endret 2. juli 2020 av Lin11
Rev. Revenge Skrevet 2. juli 2020 #23765 Skrevet 2. juli 2020 Hva barn skulle føle i fremtiden om mors seksualiserte bilder for salg av annonser er og blir spekulasjoner. I dette tilfellet ligger ansvaret for denne eksponeringen helt og fullt hos eierne av Treasures AS, og barns beste i følge FNs barnekonvensjon blir totalignorert etter nøye vurdering av de samme firmaeierne. Ferdig snakka. 41
Halle-Palle Skrevet 2. juli 2020 #23766 Skrevet 2. juli 2020 22 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Hvis du lurer på om det er verre å lese denne tråden enn å se bilder av mor i undertøy på sosiale medier, så er nok svaret JA ganger hundre. Jeg tror at ALLE barn som leser en tråd tilsvarende dette om foreldrene sine ville synes at kritikken som fremsettes her er motbydelig. Og om det skulle være slik at barna en gang i fremtiden blir lei seg fordi mor har postet bilder av dem i sosiale medier, tror jeg likevel ingen følelse kan måle seg med den de får av å lese ytringene i denne tråden. Jeg håper og tror at barna vil tenke at mor er steintøff som har stått i denne kritikken i så mange år. Jeg tror at alle barn som hadde lest en tråd som dette om moren sin ville gått og gitt mamman sin en god klem. Og det er riktig at Kvinneguiden ikke følger VVP (etter hva jeg kan se), men DU og alle andre er likevel 100 prosent ansvarlig for det du skriver om to navngitte barn på dette forumet selv. Ja, DU ja. Det er greit for deg å spekulere og tro? Hvorfor? 24
Skrottefar Skrevet 2. juli 2020 #23767 Skrevet 2. juli 2020 Noe jeg har lært nå er å aldri begi meg inn på debatt med fans av CBE/Treasures, de evner ikke å skjønne noen verdens ting, for tenk at det går an å ha kritiske tanker/meninger/whatever om glansbildet CBE, det er uhørt, så da er det bedre å bare sitte stille og ikke la seg friste til å snakke til en vegg 🤣 24
Shopgirl2014 Skrevet 2. juli 2020 #23768 Skrevet 2. juli 2020 (endret) 11 minutter siden, Halle-Palle skrev: Det er greit for deg å spekulere og tro? Hvorfor? Har jeg skrevet at det ikke er greit å spekulere og tro? Endret 2. juli 2020 av Shopgirl2014 1
Halle-Palle Skrevet 2. juli 2020 #23769 Skrevet 2. juli 2020 6 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Har jeg skrevet at det ikke er greit å spekulere og tro? Okay. Så her kan vi spekulere vilt? Tillegge små barn tanker og meninger? Godt å vite. Bare dumt at det bryter med forumreglene 🤔 21
Shopgirl2014 Skrevet 2. juli 2020 #23770 Skrevet 2. juli 2020 1 minutt siden, Halle-Palle skrev: Okay. Så her kan vi spekulere vilt? Tillegge små barn tanker og meninger? Godt å vite. Bare dumt at det bryter med forumreglene 🤔 Kan ikke huske å ha sett deg protestere når andre har skrevet innlegg om at barna kommer til å hate mor når de blir eldre, eller at det det er svært skadelig og vil ha store konsekvenser for barna at mor poster bilder av dem på samme kanal som hun legger ut bilder av seg selv i undertøy, men du har vel rappotert flittig da 5
LilleSnupp Skrevet 2. juli 2020 #23771 Skrevet 2. juli 2020 Nå blir det å følge reglene også brukt mot en, ja.. 😂😂😂 16
Shopgirl2014 Skrevet 2. juli 2020 #23772 Skrevet 2. juli 2020 (endret) 2 minutter siden, LilleSnupp skrev: Nå blir det å følge reglene også brukt mot en, ja.. 😂😂😂 Når har jeg skrevet noe om regler da? Det er nok ikke jeg som er opptatt av reglene følges her på forumet, vet du Endret 2. juli 2020 av Shopgirl2014 4
Gjest Lin11 Skrevet 2. juli 2020 #23773 Skrevet 2. juli 2020 3 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Når har jeg skrevet noe om regler da? Det er nok ikke jeg som er opptatt av reglene følges her på forumet, vet du
pøbelsara Skrevet 2. juli 2020 #23774 Skrevet 2. juli 2020 Jeg rapporterer til moddene når noen poster innlegg som bryter med reglene. Be like me. 34
123Frustrert Skrevet 2. juli 2020 #23775 Skrevet 2. juli 2020 8 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Kan ikke huske å ha sett deg protestere når andre har skrevet innlegg om at barna kommer til å hate mor når de blir eldre, eller at det det er svært skadelig og vil ha store konsekvenser for barna at mor poster bilder av dem på samme kanal som hun legger ut bilder av seg selv i undertøy, men du har vel rappotert flittig da Hater? Det var da svært så hard du er! 10
Gjest Lin11 Skrevet 2. juli 2020 #23776 Skrevet 2. juli 2020 5 timer siden, Lin11 skrev: Treasures AS er blitt konfrontert med både #sharenting og Barnekonvensjonen. De har uttalt at de kan leve fint med å eksponere barna sine, side om side med mors halvnakne kropp. Summen av eksponeringen er faktisk POSITIV 😊 for de mindreårige sier bloggerekteparet på sine bedriftskanaler. Det betyr at å diskutere denne bedriften og det valget de har tatt på mindreåriges vegne, på tross av alt som er av advarsler og retningslinjer kan og skal kritiseres. Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv! Legger dette til igjen, slik at det ikke drukner i brukerdebatt eller forsøk på det.
LilleSnupp Skrevet 2. juli 2020 #23777 Skrevet 2. juli 2020 9 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Når har jeg skrevet noe om regler da? Det er nok ikke jeg som er opptatt av reglene følges her på forumet, vet du Se siste setning fra deg over min sitering 😊
Shopgirl2014 Skrevet 2. juli 2020 #23778 Skrevet 2. juli 2020 3 minutter siden, LilleSnupp skrev: Se siste setning fra deg over min sitering 😊 Rapportert som brukerdebatt 4
Shopgirl2014 Skrevet 2. juli 2020 #23779 Skrevet 2. juli 2020 11 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg rapporterer til moddene når noen poster innlegg som bryter med reglene. Be like me. Helt enig! Og jeg synes at moddene har vært slappe i denne tråden en stund nå. Den bør ryddes skikkelig!! 😘 6
Gjest Lin11 Skrevet 2. juli 2020 #23780 Skrevet 2. juli 2020 (endret) 13 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg rapporterer til moddene når noen poster innlegg som bryter med reglene. Be like me. Godt råd 🍑🍑🍑 Endret 2. juli 2020 av Lin11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå