Keaton Skrevet 3. juli 2020 #23801 Skrevet 3. juli 2020 46 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Det er ett av mange klassisk trekk av henne å gjøre. Ting som ikke interesserer henne sjekker hun ikke opp, men likevel så uttaler hun seg om det. Med at søsteren hennes var så godt oppdatert på filmen så var det jo rart at hun ikke fortalte CBE at film 2 er blitt bekreftet siden hun har nærmeste googlet seg ihjel slik at CBE skulle slippe å gjøre det. Filleting, synes jeg. 23
Nudeldama Skrevet 3. juli 2020 #23802 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 2 timer siden, MaleficentAurora skrev: Rart at CBE påpeker at det er tvilende at det vil bli flere filmer av 365 days når det har blitt bekreftet at film 2 vil komme, men er sent i gang med laging av filmen pga carona. On Tuesday, Michele Morrone confirmed he's returning as Massimo for the 365 Days sequel. https://www.google.com/amp/s/www.oprahmag.com/entertainment/tv-movies/amp33025083/365-days-dni-sequel-release-date-cast-news/ So if you are expecting the flick to arrive in 2021 then it will likely come out in 2022. Dette er smålig kritikk. Det har ingenting som helst med bedriften å gjøre, selv om jeg vet at det vil lages en unnskyldning for at dette også er innafor. Da er vi inne på dette at CBE må være perfekt (selv om hun får kritikk også for det). Hvem som helst kan blingse og ikke være oppdatert om oppfølgere til film, det er så trivielt at ingen bryr seg. Bortsett fra når det er CBE. Da må det også brukes mot henne for alt det er verdt. Dette er et godt eksempel på innlegg som trekker tråden ned. Endret 3. juli 2020 av Nudeldama 10
Aricia Skrevet 3. juli 2020 #23803 Skrevet 3. juli 2020 9 minutter siden, Kollontaj skrev: Filleting, synes jeg. Helt enig. 17
Gjest Lin11 Skrevet 3. juli 2020 #23804 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 1 time siden, LilleSnupp skrev: #bestiklassen har glemt å merke IG-storyen med blomster som reklame. Skal merkes selv om det muligens er en gave. Dette er overhodet ikke greit! Men typisk for denne bedriften. Endret 3. juli 2020 av Lin11
Halle-Palle Skrevet 3. juli 2020 #23805 Skrevet 3. juli 2020 18 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Kan ikke huske å ha sett deg protestere når andre har skrevet innlegg om at barna kommer til å hate mor når de blir eldre, eller at det det er svært skadelig og vil ha store konsekvenser for barna at mor poster bilder av dem på samme kanal som hun legger ut bilder av seg selv i undertøy, men du har vel rappotert flittig da Selvsagt rapporterer jeg? 10
Rev. Revenge Skrevet 3. juli 2020 #23806 Skrevet 3. juli 2020 Jeg er så drita lei av å bli forsøkt lurt hele tiden gjennom umerket reklame, være seg via skjult innholdsmarkedsføring eller annonnsør med betalt annonseplass. Takk og lov at jeg har alt jeg trenger, hilsen #målgruppa 29
pøbelsara Skrevet 3. juli 2020 #23807 Skrevet 3. juli 2020 26 minutter siden, Kollontaj skrev: Filleting, synes jeg. Absolutt. Helt enig med deg. 10
pøbelsara Skrevet 3. juli 2020 #23808 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, Revenge o'Cavatina skrev: Jeg er så drita lei av å bli forsøkt lurt hele tiden gjennom umerket reklame, være seg via skjult innholdsmarkedsføring eller annonnsør med betalt annonseplass. Takk og lov at jeg har alt jeg trenger, hilsen #målgruppa Synd for blomsterbutikken som har sendt gaven, da. Det er jo de som får svi, i følge FT. 19
MaleficentAurora Skrevet 3. juli 2020 #23809 Skrevet 3. juli 2020 21 minutter siden, Nudeldama skrev: Dette er smålig kritikk. Det har ingenting som helst med bedriften å gjøre, selv om jeg vet at det vil lages en unnskyldning for at dette også er innafor. Da er vi inne på dette at CBE må være perfekt (selv om hun får kritikk også for det). Hvem som helst kan blingse og ikke være oppdatert om oppfølgere til film, det er så trivielt at ingen bryr seg. Bortsett fra når det er CBE. Da må det også brukes mot henne for alt det er verdt. Dette er et godt eksempel på innlegg som trekker tråden ned. Hvordan vet du det? Det er nå du som er eksperten på og skal omvende andres meninger til dine, og ikke jeg. Nå skal igrunn ikke du snakke så veldig høyt om å trekke ned tråden. 7
Nudeldama Skrevet 3. juli 2020 #23810 Skrevet 3. juli 2020 Ang. det med blomstene, et ærlig spørsmål: Hvis jeg får tilsendt gratis blomster, uten noen avtale i forkant, er det da noe jeg må merke hvis jeg legger det ut? Det er jo i seg selv verken spons eller reklame, fordi det ligger ingen avtale i bunn? 2
Rev. Revenge Skrevet 3. juli 2020 #23811 Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Synd for blomsterbutikken som har sendt gaven, da. Det er jo de som får svi, i følge FT. Lureri skal ikke lønne seg. Ei heller for en lokal blomsterbutikk i Sarpsborg. Alle involverte burde vite bedre. #bestiklassen 22
MaleficentAurora Skrevet 3. juli 2020 #23812 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 54 minutter siden, LilleSnupp skrev: #bestiklassen har glemt å merke IG-storyen med blomster som reklame. Skal merkes selv om det muligens er en gave. Er det ikke fra den blomsterbutikken hun generelt bruker å handle hos? For hvis det er det så er det kanskje et avtalt gave, men skal presenteres som uvitende når hun skal legger ut om det på IG story for og ikke bli tatt før skjult reklame. Hvem vet🤷♀️ Endret 3. juli 2020 av MaleficentAurora Rettelse på skrivefeil 8
Sandin Skrevet 3. juli 2020 #23813 Skrevet 3. juli 2020 Den blomsten er jo bare lagt ut for å skryte. Hun kunne fint tatt den i mot, sendt en melding til avsender, og så ferdig snakka. 6
Gjest Lin11 Skrevet 3. juli 2020 #23814 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 4 timer siden, Sandin skrev: Den blomsten er jo bare lagt ut for å skryte. Hun kunne fint tatt den i mot, sendt en melding til avsender, og så ferdig snakka. Det er reklame for blomsterbutikken og for levering på døren. Bare å tipse FT. Endret 3. juli 2020 av Lin11
Keaton Skrevet 3. juli 2020 #23815 Skrevet 3. juli 2020 De har nok et samarbeid, ligger jo bilder av CBE på instaprofilen til blomsterbutikken. (Artig at gråte-mye-emojien brukes også her, den brukes også om fine ferdignegler. ☺️) 25
Nudeldama Skrevet 3. juli 2020 #23816 Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, Kollontaj skrev: (Artig at gråte-mye-emojien brukes også her, den brukes også om fine ferdignegler. ☺️) Jeg er imponert over detaljnivået som man kjenner CBE på¨her. 1
Gjest Lin11 Skrevet 3. juli 2020 #23817 Skrevet 3. juli 2020 27 minutter siden, Nudeldama skrev: Ang. det med blomstene, et ærlig spørsmål: Hvis jeg får tilsendt gratis blomster, uten noen avtale i forkant, er det da noe jeg må merke hvis jeg legger det ut? Det er jo i seg selv verken spons eller reklame, fordi det ligger ingen avtale i bunn? Hvis et firma legger ut bilde av ditt firma sin IG konto med reklame for noe de selger, hva tenker du er riktig å gjøre? Late som at det er en gave levert på døra, eller merke som reklame?
LilleSnupp Skrevet 3. juli 2020 #23818 Skrevet 3. juli 2020 28 minutter siden, Nudeldama skrev: Ang. det med blomstene, et ærlig spørsmål: Hvis jeg får tilsendt gratis blomster, uten noen avtale i forkant, er det da noe jeg må merke hvis jeg legger det ut? Det er jo i seg selv verken spons eller reklame, fordi det ligger ingen avtale i bunn? På din private IG hvor du legger ut som privatperson, så trenger du ikke merke nei når du får tilsendt blomster fra svigermor eller naboen. 18
Keaton Skrevet 3. juli 2020 #23819 Skrevet 3. juli 2020 28 minutter siden, Nudeldama skrev: Ang. det med blomstene, et ærlig spørsmål: Hvis jeg får tilsendt gratis blomster, uten noen avtale i forkant, er det da noe jeg må merke hvis jeg legger det ut? Det er jo i seg selv verken spons eller reklame, fordi det ligger ingen avtale i bunn? Er du influencer? Er det sannsynlig at du som privatperson får tilsendt gratis blomster? 23
Gjest Lin11 Skrevet 3. juli 2020 #23820 Skrevet 3. juli 2020 (endret) 1 minutt siden, Kollontaj skrev: De har nok et samarbeid, ligger jo bilder av CBE på instaprofilen til blomsterbutikken. (Artig at gråte-mye-emojien brukes også her, den brukes også om fine ferdignegler. ☺️) Og måkereir som ikke får være i fred! Endret 3. juli 2020 av Lin11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå