Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Hans77 skrev:

Har CBE kommunisert det?

Sjekk ut bildene på bloggen. Hvis ikke vedkommende hun er avbildet sammen med, er en del av husstanden, så er det det helt UTAFOR. 

Men interresant hvis han treningsduden er blitt en del av husstanden hun kan være så intim med, da. :sjarmor:

Endret av pøbelsara
  • Liker 37
Gjest Hans77
Skrevet
4 minutter siden, pøbelsara skrev:

Sjekk ut bildene på bloggen. Hvis ikke vedkommende hun er avbildet sammen med, er en del av husstanden, så er det det helt UTAFOR. 

Men intersant hvis han treningsduden er blitt en del av husstanden hun kan være så intim med, da. :sjarmor:

*interessant ( eller INTERESSANT )

Intim?

Er det ikke INNAFOR å omgås andre enn egen husstand?

Gjest Lavande
Skrevet
3 minutter siden, Hans77 skrev:

Intim?

Fra https://helsenorge.no/koronavirus/karantene-og-isolasjon

"...Som nevnt, skal alle nå holde mer avstand enn vanlig. Det vil si holde en fysisk avstand på minst en meter til mennesker du ikke bor med til vanlig.".

Skrevet
5 minutter siden, Hans77 skrev:

Intim?

Ikke på den måten der. Se på bildene du.

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, pøbelsara skrev:

Å herrefred. ER det mulig? 

Trenger ikke hjelm når de sykler, trenger ikke vest når de padler, og trenger ikke følge vanlig smittevernregler, nei.

OG nestemann som kommer innom for å rope om at ALT CBE gjør, blir kritisert, kan jo se litt på hva det er hun faktisk driver med. ER det mulig å gjøre så mye dumt i så rask rekkefølge?

Du snakker om samme familie som valgte å bli på Vestlia til etter at skolen og barnehager var stengt ned. Ikke sjokkert akkurat. 

• Liker 24
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Hans77 skrev:

Intim?

Hvis du skal kritisere oss som kritiserer, så må du for søren sette deg inn i hva som faktisk foregår på den bloggen. Ærlig talt. Hvis du ikke aner hva som er avbildet på blogg og på IG, hva gjør du her, egentlig?

Man kan omgår andre enn egen husstand - hvis man holder en avstand på minst 2 meter frem til 1600 i dag og 1 meter etter 1600 i dag. 

Så kan du sjekke ut bloggen. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 25
Skrevet

Litt spesielt av AP å gjøre når han har en nyfødt i tillegg hjemme. Det virker som de fleste «kjente» fjes tenker at korona ikke gjelder dem.

• Liker 20
Gjest Hans77
Skrevet
32 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hvis du skal kritisere oss som kritiserer, så må du for søren sette deg inn i hva som faktisk foregår på den bloggen. Ærlig talt. Hvis du ikke aner hva som er avbildet på blogg og på IG, hva gjør du her, egentlig?

Man kan omgår andre enn egen husstand - hvis man holder en avstand på minst 2 meter frem til 1600 i dag og 1 meter etter 1600 i dag. 

Så kan du sjekke ut bloggen. 

Jeg stiller spørsmål?

Rapportert som angrep på bruker.

Skrevet
Akkurat nå, Hans77 skrev:

Jeg stiller spørsmål?

Du spurte tydeligvis uten å lese innlegget. Det er jo rart å gjøre. 

• Liker 24
Skrevet

CBE-bloggen er i økende tempo blitt en kavalkade i reinspikka dumskap. På så mange plan og på så mange måter. Welcome to Moronville. 

• Liker 35
Gjest Lavande
Skrevet (endret)

@Hans77 du har fått svar på det du lurte på. 😊 Hva tenker du eller andre om bildene som ble lagt ut på https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/30/netfit-blir-til/  eller på instastory/https://imma.gr/90194x5edc1 sett i forhold til avstandsråd myndighetene har kommet med, og dugnaden mange deltar på? Er dette ok å legge ut, når jobben deres bl a. går ut på å påvirke?

Endret av Lavande
Skrevet

Herrefred altså, her har vi ikke vært nærmere enn en til to meter til folk i nær familie, engang, og så signaliserer CBE.no at regler som skal hindre smitte i å spre seg, kan man gi faen i. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
1 time siden, Hans77 skrev:

Jeg stiller spørsmål?

Det er ikke angrep på deg når eg ber deg lese bloggen før du fyrer løs med kritikk av folk som kritiserer. Seriøst, Hans - dette blir for dumt. Her diskuterer vi CBes blogg og innholdet i den - og så gidder du ikke engang å se hva som skjer der - du bare hiver deg inn i debatten og kverulerer og så vet du ikke engang hva det er bilder av der inne? OG så rapporterer du meg for regelbrudd, når jegåpeker at det kanskje ville være en ide å sette seg inn i hva som foregår før du fyrer løs med kritikk av kritikken?

jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. :grine:/ :hoho:

Endret av pøbelsara
  • Liker 47
Gjest Hans77
Skrevet
23 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er ikke angrep på deg når eg ber deg lese bloggen før du fyrer løs med kritikk av folk som kritiserer. Seriøst, Hans - dette blir for dumt. Her diskuterer vi CBes blogg og innholdet i den - og så gidder du ikke engang å se hva som skjer der - du bare hiver deg inn i debatten og kverulerer og så vet du ikke engang hva det er bilder av der inne? OG så rapporterer du meg for regelbrudd, når jegåpeker at det kanskje ville være en ide å sette seg inn i hva som foregår før du fyrer løs med kritikk av kritikken?

jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. :grine:/ :hoho:

Usaklig og usant.

Jeg har lest bloggen.

Jeg har ikke fyrt løs med kritikk. 

Jeg kverulerer ikke.

Jeg vet hva som foregår.

Hva du skal gjøre med dine reaksjoner er jeg ikke kompetent til å hjelpe deg med.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Hans77 skrev:

Usaklig og usant.

Jeg har lest bloggen.

Jeg har ikke fyrt løs med kritikk. 

Jeg kverulerer ikke.

Jeg vet hva som foregår.

Hva du skal gjøre med dine reaksjoner er jeg ikke kompetent til å hjelpe deg med.

Hvis du har lest bloggen, hvorfor spurte du om det ikke er lov å omgås andre enn egen husstand? Så du ikke nærkontakten? 

Endret av pøbelsara
  • Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...