Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Laia skrev (4 timer siden):

Det siste innlegget: jeg forstår ikke helt tankegangen. Når det først velges å bruke filter (eller ‘redigere lys og skygge’); hvorfor ta det så til det ekstreme, ja til den grad at fingrene på den ene hånden nesten ser ut til å være forkullet?

Innlegget burde vel for øvrig også vært merket både med reklame og filtrert person?

Her har det gått litt fort i svingene, solen skinner på hånden men den er nesten helt svart. De liker det mørkt og dystert men dette var nok en glipp. Sjekker de ikke resultatet? Håret er også mørkere og den mørke etterbehandlingen gjør henne ekstra tan. Viktig. 

Ingen kan anklage Caroline for å vike fra samme mal hun har brukt i årevis. Rumpa ut, dra i bukselinningen, bar mage og se til høyre. Bena pent og pyntlig samlet. Så klisje som det kan få blitt. 

IMG_3262.jpeghttps://www.instagram.com/p/DNqmyQztzhm/?img_index=2&igsh=djR3ZXFrMmlqc2d6

Endret av Snødronninga
  • Liker 25
  • Nyttig 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Milde måne for en utringing. Fint til fest, men til trening? 😆 Hånda i midjen er også fast innslag, ble vel mer opptatt av å få den riktig enn den andre menneskelig. Å se i kameraet er essensielt for kontakt, dette ser ut som en ensom kvinne som ikke søker kontakt. 

• Liker 30
Skrevet
Snødronninga skrev (26 minutter siden):

Her har det gått litt fort i svingene, solen skinner på hånden men den er nesten helt svart. De liker det mørkt og dystert men dette var nok en glipp. Sjekker de ikke resultatet? Håret er også mørkere og den mørke etterbehandlingen gjør henne ekstra tan. Viktig. 

Ingen kan anklage Caroline for å vike fra samme mal hun har brukt i årevis. Rumpa ut, dra i bukselinningen, bar mage og se til høyre. Bena pent og pyntlig samlet. Så klisje som det kan få blitt. 

IMG_3262.jpeghttps://www.instagram.com/p/DNqmyQztzhm/?img_index=2&igsh=djR3ZXFrMmlqc2d6

Den hånden som holder mobilen, det er ikke bare lys og skygge. Det er ikke bare at hun er tynn.

Dette filteret har omdannet hånden hennes til å bli øglelignende (og nei, jeg kritiserer ikke CBEs egne hender, denne hånden er ikke hennes den er dårlig AI/filter). Beina i fingrene og fingrene er generelt mye bredere enn hennes egne, neglene har blitt mye bredere og helt annen negleform enn hun har. Det ser rett og slett ut som en type halvbrent skrekkfilm-hånd, som også @Laia skrev noe om.

Min første tanke var at de må ha valgt et filter som er laget for å avsløre slike late influensere og latterliggjøre dem...

CBE og LKE fortsetter stadig å avsløre og fremstille seg selv som latterlige og uprofesjonelle.

• Liker 28
Skrevet
Snødronninga skrev (38 minutter siden):

Frisk Frosk skrev (4 minutter siden):

Den hånden som holder mobilen, det er ikke bare lys og skygge. Det er ikke bare at hun er tynn.

Dette filteret har omdannet hånden hennes til å bli øglelignende (og nei, jeg kritiserer ikke CBEs egne hender, denne hånden er ikke hennes den er dårlig AI/filter). Beina i fingrene og fingrene er generelt mye bredere enn hennes egne, neglene har blitt mye bredere og helt annen negleform enn hun har. Det ser rett og slett ut som en type halvbrent skrekkfilm-hånd, som også @Laia skrev noe om.

Min første tanke var at de må ha valgt et filter som er laget for å avsløre slike late influensere og latterliggjøre dem...

CBE og LKE fortsetter stadig å avsløre og fremstille seg selv som latterlige og uprofesjonelle.

Latskapen på dette punktet er bare bra, da vises galskapen.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (39 minutter siden):

Ligner på den døende handa til Humlesnurr i Harry Potter filmene….. Hadde ikke turt å kjøpe noe treningsopplegg derfra hvis det er mørk magi med på kjøpet🤣

• Liker 22
Skrevet

Huff, er så lei denne poserings damen. 

• Liker 16
Skrevet
Snødronninga skrev (3 timer siden):

Hun får kommentarer på at bildene er fine..men det ser jo søren meg ut som om den hånda har råtna..

• Liker 17
  • Nyttig 7
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Sånn horrorstory. Mannen ser kjempeskummel ut. Magert knoklete krøllete troll.

Skrevet

Men hva skyldes denne pausen til LKE på sosiale medier? Har han måttet ta en 9-5-jobb? 😱

• Liker 10
Skrevet
Ellie77 skrev (49 minutter siden):

Men hva skyldes denne pausen til LKE på sosiale medier? Har han måttet ta en 9-5-jobb? 😱

Han jobber vel på dette crossfit-senteret, var ikke fulltid..og vet ikke om han er PT lengre?

• Liker 2
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Han jobber vel på dette crossfit-senteret, var ikke fulltid..og vet ikke om han er PT lengre?

Mener å huske at noen i tråden skrev at det var en 30 % stilling?

Merkelig hele greia, for han har ikke drevet god reklame for ny arbeidsgiver med det han har vist på sine IG-kontoer siden han begynte. Jeg har tenkt noen ganger at det nesten virker som om han ikke ønsker å ha den jobben, ikke til annet enn at han kan late som på sine influenserkanaler på sosiale medier som om han er "storkar". Tenker da på det han har skrevet på engelsk om at han er leder for dette treningssenteret - men uten å nevne at det bare er en liten deltidsstilling.

Man kunne jo ønsket at stillheten kommer av at han endelig har bestemt seg for å ta en ordentlig utdannelse som han også har tenkt å fullføre, men det er det vel få som tror vil skje.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (11 timer siden):

Milde måne for en utringing. Fint til fest, men til trening? 😆 Hånda i midjen er også fast innslag, ble vel mer opptatt av å få den riktig enn den andre menneskelig. Å se i kameraet er essensielt for kontakt, dette ser ut som en ensom kvinne som ikke søker kontakt. 

Jeg synes det er kvalmt å gå rundt på et treningssenter i en BH som bare dekker det mest nødvendige. Det går an å vise hensyn til andre folk som er der. 

• Liker 32
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er noe veldig (ufrivillig) tragikomisk med den posten med minst to bilder hvor Caroline Berg Eriksen har denne "øglehånden".

Dette legges ut som en (umerket) reklame for dette påståtte nye treningsopplegget hennes, som hun kaller FitFemme. Hun har før dette bildet valgt å fokusere på ting som å fremheve det hun synes er vakkert med kvinnekroppen. Og så avslører hun seg selv (og dem, for det er jo trolig medeier Lars-Kristian Eriksen som har fotografert henne), med å legge ut det som ikke kan kalles for annet enn falske bilder. Og så opptatt er disse to influenserne av å fremheve hennes proana-positurer, hennes altfor lave fettprosent, og feminine former som influenserparet Eriksen tydeligvis synes er fine - at de totalt overser at de selv, med filterbruken, har gitt Caroline Berg Eriksen aka pt_carolineberg  en "hånd" som mer ser ut som en forkullet øglehånd fra en skrekkfilm. 

Veldig merkelig - men aldri overraskende - lite profesjonalitet fra disse to influenserne. 

Og så har jo Caroline Berg Eriksen over lang tid hatt noen færre merkede reklamer for Sara's Nail Fashion - og nesten daglig umerkede og dermed ulovlige reklamer for samme kunstige negler. Og så viser Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen så lite respekt for denne neglesalongen, som faktisk gir firmaene deres litt inntekter - at de viser frem bilder av nærmest forkullede øglefingre, med negler som ser ut som neglene til en utenomjordisk øgle.

At Sara's Nail Fashion fortsetter å kaste bort penger og tid på å sponse dette influenserparet, det er uforståelig, all den tid dette samarbeidet gjør Sara's Nail Fashion medskyldig i lovbrudd, samt skaper store mengder dårlig rykte for firmaet. Bare det å velge influensere som i så enorm grad eksponerer sine barn, og har gjort det i 11+ år, det viser dårlige holdninger hos eier av neglesalongen, lite samfunnsbevissthet. 

Nyeste trender hos Sara's Nail Fashion - forbrente, utenomjordiske øglehender med misformede negler. Ny trend?

Potensielle annonsører som vurderer å samarbeide med Caroline Berg Eriksen, Lars-Kristian Eriksen eller deres ulike firmaer, Treasures AS, Treasures Publishing AS, GetFit AS, Netfit AS (eller avsluttede "firmaer" som Athlete Excel og Coached by Eriksen), bør få med seg hvor lite profesjonelle CBE og LKE er, hvor lite de gidder å jobbe med både egne og andres reklamer/annoner, at de rett og slett ikke bryr seg om at de to også gjør sine annonsepartnere medskyldige i flere typer lovbrudd som disse to influenserne stadig begår.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Kom hjem fra en fantastisk hyggelig fest i kveld, (og dum som jeg er sjekker jeg innom her før senga).. og Gud hjelpe meg.. I'm in for a nightmare... including lizards or scary zombie stuff... (english så disse influensa-folka skjønner....) 

image.png.c7a02ca880894e98e33ec328b7a5a345.png

GOD natt!!! 😱

Og for en reklame for "Sara's Nail Fashion" -  well done CBE. 😔

• Liker 23
  • Nyttig 11
Skrevet
CityCityBangBang skrev (4 timer siden):

Kom hjem fra en fantastisk hyggelig fest i kveld, (og dum som jeg er sjekker jeg innom her før senga).. og Gud hjelpe meg.. I'm in for a nightmare... including lizards or scary zombie stuff... (english så disse influensa-folka skjønner....) 

image.png.c7a02ca880894e98e33ec328b7a5a345.png

GOD natt!!! 😱

Og for en reklame for "Sara's Nail Fashion" -  well done CBE. 😔

Hun har. Ok tatt til seg kritikk, og reflektert rundt det å redigere og retusjere bildene sine, å at det kanskje er på tide å slutte med galskapen. Nei, vent. Hun bare slettet det bildet som var tydeligst redigert. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Surikatt skrev (9 timer siden):

Jeg synes det er kvalmt å gå rundt på et treningssenter i en BH som bare dekker det mest nødvendige. Det går an å vise hensyn til andre folk som er der. 

Divaen gjør nok som hun vil, uten tanke for andre. Mest flaut for henne da....

• Liker 7
Skrevet
Ellie77 skrev (12 timer siden):

Ingen som savner ham....fint han har sluttet med alle sine "dokumenterte" meninger rundt trening og overlatt det til fagfolk;-)

• Liker 14
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Divaen gjør nok som hun vil, uten tanke for andre. Mest flaut for henne da....

Kan godt hende hun var der alene, mannen har vel nøkler. 🤭 

• Liker 1
Skrevet

Dette feminine treningskonsept hennes, så eksklusivt at det har venteliste. Meld deg på i dag før du går glipp av muligheten. Klassisk CBE-stil..prøve å gjøre noe møkk av et luftslott eksklusivt. Jeg tviler på det er mange på den «vente»lista der. Bilde fra CBEs Snapchat.

IMG_7241.jpeg

• Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet

Merkelig opplegg. Venteliste og oppstart, når er oppstart? Forsprang på høsten? Er hun klar over at skolestart representerer oppstart for de fleste mht trening? Skjønner ikke denne kommunikasjonen. 

• Liker 28
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...