Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stjertmeis skrev (39 minutter siden):

8.10.2024 var dagen etter fruen publiserte "ubevisst snacking"-innlegget sitt. 

Boom! Så forsvant en drøss følgere! 

🤭

My bad! Da har kontoen steget med 1000 følgere siden oktober. Mulig det er bots, men uansett veldig rart det ikke er oppdatert informasjon på Socialblade?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Gode vibber i stua" : bilde av seg selv med halvåpen trutmunn. What a time to be alive sier jeg bare, når dette er noe det tjenes penger på. 

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

"Gode vibber i stua" : bilde av seg selv med halvåpen trutmunn. What a time to be alive sier jeg bare, når dette er noe det tjenes penger på. 

Masse hår som ligger perfekt, sola midt i fleisen, og sløve øyne. Dette har vi sett før, mange ganger. Resten av bildeserien er av et kritthvitt interiør med innslag av sort. Jeg blir lyssky bare av å se på bildene, og kanskje det er nettopp derfor Caroline ofte har smale/sløve øyne, det er blendene å være i huset. Mye hvitt kan visstnok gi hodepine. Jeg kunne ikke blitt mindre inspirert, både av nok en selvdiggende selfie og interiøret. Ingen gode vibber for meg,  jeg trives best i et ekte hjem, ikke et utstillingslokale som ser halvferdig ut. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 23
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (16 minutter siden):

Masse hår som ligger perfekt, sola midt i fleisen, og sløve øyne. Dette har vi sett før, mange ganger. Resten av bildeserien er av et kritthvitt interiør med innslag av sort. Jeg blir lyssky bare av å se på bildene, og kanskje det er nettopp derfor Caroline ofte har smale/sløve øyne, det er blendene å være i huset. Mye hvitt kan visstnok gi hodepine. Jeg kunne ikke blitt mindre inspirert, både av nok en selvdiggende selfie og interiøret. Ingen gode vibber for meg,  jeg trives best i et ekte hjem, ikke et utstillingslokale som ser halvferdig ut. 

Godt gjort å klare å få alt til å se kunstig ut, tror ikke jeg hadde fått det til om jeg hadde prøvd. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Hun har jo absolutt ingenting å komme med. Ingenting. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Å se gjennom hennes snap er som å bla gjennom ett reklame blad. Alt ser oppstilt og kunstig ut. Hun deler ingenting fornuftig eller ekte. Utrolig at hun vil fremstå slik. Alt dreier seg om en perfekt fasade både utseendemessig og interiør. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

irevin skrev (På 3.2.2025 den 21.19):

Straks blir hun vel å se på Kompani Lauritzen….

Ja, men jeg sitrer ikke av spenning akkurat - selv om det skal blir interessant å se henne laaaaaaaaaaaaangt utenfor komfortsonen.

Målet med oppholdet er (i følge "obersten") å "bli den beste versjonen av seg selv", men jeg ser ingen endring fra innlegg før og etter, så da var vel målet nådd allerede før deltakelsen... 😏

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Du kan lytte til mengden eller lytte til sjelen din» eller noe lignende la influenceren ut. Ikke hør på andre, altså. Tatt rett ut av Villa Kulås-læreboka, egentlig. 🤭

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si1772 skrev (1 time siden):

Å se gjennom hennes snap er som å bla gjennom ett reklame blad. Alt ser oppstilt og kunstig ut. Hun deler ingenting fornuftig eller ekte. Utrolig at hun vil fremstå slik. Alt dreier seg om en perfekt fasade både utseendemessig og interiør. 

Konseptet med snap hos de fleste er at man får følelsen av å se den ekte personen, litt sånn behind the scenes, men cbe er altfor selvbevisst til å vise en ufiltrert hverdag. Det er helt tydelig at selv de ‘impulsive’ storyene er stramt redigert. Hun finnes ikke genuin. Det er nesten imponerende å ha så lite personlig utstråling når man faktisk lever av kontakt med publikum. 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (10 timer siden):

«Du kan lytte til mengden eller lytte til sjelen din» eller noe lignende la influenceren ut. Ikke hør på andre, altså. Tatt rett ut av Villa Kulås-læreboka, egentlig. 🤭

Hun kunne jo også forsøkt å legge litt sjel i innholdet sitt. 

• Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elisabeth30 skrev (3 timer siden):

Der er podcasten fjernet fra Batong Media sin side https://batong.no/podcast

Det står fremdeles at Batong /Acast produserer podcasten, rart det ikke blir endra på. 

Endret av Snødronninga
Sletta tekst som ble feil
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (15 timer siden):

Hun sover dårlig på nettene, trener som en gal og av det hun legger ut some, ser det ikke ut som om hun spiser særlig variert. Jeg hadde ihvertfall fått hodepine av det regime der

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (14 timer siden):

…resten av sitatet fra boken var: « …og være på din egen scene»

Som skrevet for cbe. Huff, der fikk hun bekreftelse på at hun gjør det riktig 🤓🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (4 timer siden):

Hun kunne jo også forsøkt å legge litt sjel i innholdet sitt. 

Kanskje hun synes hun gjør det….men om det er litt tomt der er det vel ikke så enkelt… 😛 

Man må vel nesten gå ut fra at en seriøs (som i har det som yrke) influenser legger sjelen sin i det hun legger ut?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Andrea59 skrev (55 minutter siden):

…resten av sitatet fra boken var: « …og være på din egen scene»

Som skrevet for cbe. Huff, der fikk hun bekreftelse på at hun gjør det riktig 🤓🤭

To siste års røde regnskapstall viser vel tydelig at det meste ikke gjøres riktig...

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Det står fremdeles at Batong /Acast produserer podcasten, rart det ikke blir endra på. 

Problemet er at Batong/Acast produserte første del av disse podkastene, og da skal de selvfølgelig også stå som produsent på disse.

Om CBE og GS og ny samarbeidspartner var profesjonelle, så hadde de laget et nytt bilde som ikke har Batong/Acast på seg, og også ryddet opp med de aktørene som tilbyr podkasten at de må rette opp i hvem som nå er ansvarlig for den og produserer den.

Ved å ikke gjøre dette så fremstiller de seg svært urederlige og uprofesjonelle. Men, av CBE kan man vel ikke forvente annet. En person som har valgt å utnytte egne barn for egen kommersielle vinning i over 11 år har vel få skrupler med å surfe på andres langt bedre rykte. Batong har, tross noen feilskjær, tross alt langt bedre rykte enn CBE. Og det samme hadde GS før dette også, i hvert fall hos folk flest.

Så det er vel ikke så overraskende at de ikke er ryddige på dette. Da risikerer de jo spørsmål om hvorfor de bytter produsent...

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...