Isild Skrevet 8 timer siden #103241 Del Skrevet 8 timer siden Snødronninga skrev (13 timer siden): Noen som kjeder seg, når man lager en profil bare for å komme med teite kommentarer. Det skal avspores på harde livet. Helt klart at "Noen" kjeder seg igjen. Det forstår jeg godt, det lille som skjer i CBE.no "universet" skjer utelukkende rundt Caroline. Coachen må jo være helt arbeidsledig om dagen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 8 timer siden #103242 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Ja de burde kanskje brukt en av de ekte meglerne sine i reklamen da. Eller i det minste ikke en person som veldig mange vet at IKKE er en eiendomsmegler. Noe så stappteit. Endret 7 timer siden av Lopploella 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 7 timer siden #103243 Del Skrevet 7 timer siden "I samarbeid med Ask eiendomsutvikling har vi utviklet en reklamefilm som ser verden gjennom et barns øyne - der hverdagsjobber blir til heltedåder" Utviklet en reklamefilm? Laget en reklamefilm ut fra andres ideer og allerede publiserte reklamefilmer heter det på bokmål. 20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6 timer siden #103244 Del Skrevet 6 timer siden Isild skrev (1 time siden): Helt klart at "Noen" kjeder seg igjen. Det forstår jeg godt, det lille som skjer i CBE.no "universet" skjer utelukkende rundt Caroline. Coachen må jo være helt arbeidsledig om dagen. Nå synes jeg du var litt streng. PT-Åge er tross alt «trener» for datterens 12 årige venninne😏 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6 timer siden #103245 Del Skrevet 6 timer siden Minthia skrev (49 minutter siden): "I samarbeid med Ask eiendomsutvikling har vi utviklet en reklamefilm som ser verden gjennom et barns øyne - der hverdagsjobber blir til heltedåder" Utviklet en reklamefilm? Laget en reklamefilm ut fra andres ideer og allerede publiserte reklamefilmer heter det på bokmål. Helt i tråd med utvikling av unike ting som proteinpulver, vesker, sko, extensions, hårspenner og mor-datterstund i bilen. De er kreative der i Fræksborg. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 6 timer siden #103246 Del Skrevet 6 timer siden Pasha skrev (8 timer siden): Et eller annet sted bak i hukommelsen mener jeg at jeg har hørt denne teksten før i en annen reklame. Men om det da handlet om eiendomsmegler eller noe helt annet husker jeg ikke. I så fall, lite fantasifullt av dette firma. Akkurat det samme tenkte jeg da jeg hørte gjennom første gangen. Teksten virker i stor grad å være kopiert fra en annen reklame, men jeg kom heller ikke på hvor jeg har hørt det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 6 timer siden #103247 Del Skrevet 6 timer siden Minthia skrev (1 time siden): "I samarbeid med Ask eiendomsutvikling har vi utviklet en reklamefilm som ser verden gjennom et barns øyne - der hverdagsjobber blir til heltedåder" Utviklet en reklamefilm? Laget en reklamefilm ut fra andres ideer og allerede publiserte reklamefilmer heter det på bokmål. Se der, ja... Ser ut til at Studio Wallin velger samme bedriftsstrategi som CBE og LKE har drevet med i årevis. Ta fra andre og kalle det eget. (Mener det også finnes noe med lignende tekst på norsk, men som jeg kommenterte til Pasha så greier jeg ikke huske hva det var.) 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChickNorris Skrevet 6 timer siden #103248 Del Skrevet 6 timer siden Enda en.. https://tv.kampanje.com/kontormedarbeider-arne-er-ifs 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 4 timer siden #103249 Del Skrevet 4 timer siden Det virker dessverre som denne reklamen er skreddersydd av CBE's venninne EW, for å gi henne oppmerksomhet, mer enn at det er laget til kundens beste. Lurer på om Studio Wallin søkte om lov til å foreta dette barnearbeidet, slik de skal gjøre? 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4 timer siden #103250 Del Skrevet 4 timer siden Gådd, det er så flaut. Jeg rødmer på deres vegne🫣 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 3 timer siden #103251 Del Skrevet 3 timer siden Xstrella skrev (6 timer siden): Treningen på pt kanalen for to dager siden. Hun har nesten ikke vekt på, og har pute i tightsen. Hvorfor?? Skal man bli inspirert av dette? Bare for å vise seg frem. Dame snart 40. Det er tragisk. Har hatt lyst til å spørre CBE om hvor mye vekt hun bruker på de forskjellige øvelsene. Feks hva som er hennes max og arbeidsvekt på knebøy ( m stang) , hvor mye hun bruker på brystpress, roing, markløft ol.Hvor lang tid hun brukte på å øke m feks 10 kg i knebøy og markløft.. Men tør jo ikke spør om sånt...da blir en vel blokka( hvis en ikke skryter over utseende,musklene,kroppen og sminken først da ;)) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 2 timer siden #103252 Del Skrevet 2 timer siden gladidag skrev (23 minutter siden): Har hatt lyst til å spørre CBE om hvor mye vekt hun bruker på de forskjellige øvelsene. Feks hva som er hennes max og arbeidsvekt på knebøy ( m stang) , hvor mye hun bruker på brystpress, roing, markløft ol.Hvor lang tid hun brukte på å øke m feks 10 kg i knebøy og markløft.. Men tør jo ikke spør om sånt...da blir en vel blokka( hvis en ikke skryter over utseende,musklene,kroppen og sminken først da ;)) Hvis du hadde fått svar tipper jeg du hadde fått noe ala dette (altså fjerne fokus fra det det spørres om men likevel fremheve seg selv 🤭) : "Så gøy å kunne inspirere! 🥰 Hva jeg tar i ulike øvelser er egentlig ikke så relevant ☺️ Det er alltid viktig at man tar utgangspunkt i seg selv, og jobber for å øke egen styrke og utholdenhet 🫶🏻 Ytre inspirasjon kan være bra for motivasjonen, men det er viktig å ikke sammenligne seg selv med noen som har trent målrettet i mange år 🏋🏼♀️💦 " 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 2 timer siden #103253 Del Skrevet 2 timer siden Stjertmeis skrev (9 minutter siden): Hvis du hadde fått svar tipper jeg du hadde fått noe ala dette (altså fjerne fokus fra det det spørres om men likevel fremheve seg selv 🤭) : "Så gøy å kunne inspirere! 🥰 Hva jeg tar i ulike øvelser er egentlig ikke så relevant ☺️ Det er alltid viktig at man tar utgangspunkt i seg selv, og jobber for å øke egen styrke og utholdenhet 🫶🏻 Ytre inspirasjon kan være bra for motivasjonen, men det er viktig å ikke sammenligne seg selv med noen som har trent målrettet i mange år 🏋🏼♀️💦 " Haha...har du helt sikkert rett i Hun kommer nok med et slikt svar. Men hun har jo fortalt hva hennes VO2max er da , den var jo veldig bra for hennes alder, var jo forventet med så mye kondisjonstrening og lett kropp. Men uansett, hadde vært artig og visst styrken og, avogtil vil en jo gjerne sammeligne seg med andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 2 timer siden #103254 Del Skrevet 2 timer siden gladidag skrev (3 minutter siden): Haha...har du helt sikkert rett i Hun kommer nok med et slikt svar. Men hun har jo fortalt hva hennes VO2max er da , den var jo veldig bra for hennes alder, var jo forventet med så mye kondisjonstrening og lett kropp. Men uansett, hadde vært artig og visst styrken og, avogtil vil en jo gjerne sammeligne seg med andre Det innlegget hennes var jo bare umerket reklame for det mannen driver med og som regel heller ikke merker med reklame. Det er mange man kan sammenligne seg litt med, men CBE bør ikke være en av dem 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 20 minutter siden #103255 Del Skrevet 20 minutter siden Frisk Frosk skrev (1 time siden): Det innlegget hennes var jo bare umerket reklame for det mannen driver med og som regel heller ikke merker med reklame. Det er mange man kan sammenligne seg litt med, men CBE bør ikke være en av dem Kanskje eg er sterkere enn C ( i noe...ikke pushups, der suger eg 😜 ) Joda,neida.... som middelaldrende overvektig dame midt i overgangsalder, og som fikk dilla på styrketrening i fjor høst...så syns eg alltid det er gøy sammenligne meg med folk som tilsynelatende er mye bedre enn meg Kikka innom trenings IG`en hennes idag, ble ikke inspirert, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå