Snoker45 Skrevet 26. januar #103041 Del Skrevet 26. januar Isola2 skrev (22 timer siden): Hva har han igjen å fylle livet med om han ikke har denne PT-giggen sin å gå til? Fyren har ikke lykkes med noe etter endt fotballkarriere (dårlig spiller ja…men fast inntekt og sysselsetting i det minste). Det er jo bare luftslott og «prosjekter» det ikke blir noe av. Disse postene hans er jo kun for å skape blest og oppmerksomhet,men selv det lykkes han ikke med. Han er jo både lege og div andre yrker? Men flere «fullførte» utdanninger?🤷♂️😂 15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 26. januar #103042 Del Skrevet 26. januar Roadrunner skrev (På 24.1.2025 den 19.54): LKE har en liten tale på sin og Athlete Excel sin instastory. Jeg skjønner at han sikkert ikke har hobbymosjonister i tankene, men jeg tenker at han uansett bør tenke på at "hvemsomhelst" kan være innom. Igjen reagerer jeg på at det som presenteres er så bastant. Så lite inspirerende og jeg som mottaker opplever en ovenfra og ned holdning. " Det her det mest undervurderte trikset for at du skal få fremgang på treningen din. Dersom du ikke gjør det er det på grensen til useriøst. Du MÅ tracke alt du gjør på trening, antall reps, kilo du løfter, antall serier..." Jeg er ikke uenig i at det kan være både nyttig, nødvendig og effektivt å dokumentere treningen for å registrere målbar fremgang. Men å kalle det på grensen til useriøst om man ikke gjør det? Jeg har trent i mange år, uten å notere noe som helst. Har jeg hatt fremgang? Absolutt. Jeg har trent med PT, på timer og på egenhånd. Men useriøst? Øyensynlig... Jeg er en useriøs hobbymosjonist. Jeg logger kun tid på Strava, men ikke øvelsene, antall sett, repetisjoner og kg. Det gidder jeg ikke. Jeg har fokus på å gjennomføre en økt, noen ganger er styrketreningen 20 minutter og andre ganger bortimot en time. Har jeg hatt fremgang? Det skal jeg love deg! Økte fra 65 kg til over 140 kg i beinpress. Mye økt muskelmasse og gikk ned i vekt. Er det noen som er useriøs så er det LKE 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. januar #103043 Del Skrevet 26. januar Dessverre for fyren så oser han ikke troverdighet, budskapet drukner i negativt kroppsspråk (spesielt blikket) og i tillegg fremstår han lite likandes. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 26. januar #103044 Del Skrevet 26. januar Kollontaj skrev (18 minutter siden): Dessverre for fyren så oser han ikke troverdighet, budskapet drukner i negativt kroppsspråk (spesielt blikket) og i tillegg fremstår han lite likandes. Det sier vel litt at folk ikke orker å kommentere det en gang. Det blir så dumt. Seriøse trenere framstiller ting som nye mindre svart-hvitt og henviser til forskning. Bare sammenlign med en som faktisk har kompetanse og utdanning, Svein Erik Gjøsund. Det er en helt annen verden. Det er også søtt at "Athlete excel" han oversetter alt til engelsk, all den tid han oppnår 2-30 likes og 1 kommentar. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. januar #103045 Del Skrevet 26. januar Han henviser ofte til forskning, men all den tid han mangler utdanning både på bachelor-nivå og over, blir det også lite troverdig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 26. januar #103046 Del Skrevet 26. januar Kollontaj skrev (11 minutter siden): Han henviser ofte til forskning, men all den tid han mangler utdanning både på bachelor-nivå og over, blir det også lite troverdig. Er ikke det en gjenganger hos en del ikke-/halvstuderte røvere, der man gjerne er ganske bastante og kategoriske også? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 26. januar Populært innlegg #103047 Del Skrevet 26. januar Hallepalle2 skrev (På 17.1.2025 den 18.51): Jeg har fulgt CBE til og fra på bloggen siden første barnet og har hatt god underholdning og stor irritasjon, det har virkelig vært min guilty pleasure som jeg ikke har innrømmet for noen, men nå går det fort uker mellom hver gang jeg er innom både snap og IG. Det er så usigelig kjedelig med det samme innholdet dag ut og dag inn. Jeg tør påstå at jeg med min 8-16 jobb, mann og fotballspillende barn har en mer variert og innholdsrik hverdag enn hun som lever av å vise sin. Hun gjør jo ingenting! Alt som kunne ligne på interessant content renner ut i sanden hver eneste gang. Da er du noen år bak meg i løypa. Jeg er aldri innom kanalene hennes mer, og interesserer meg faktisk null. For ti år siden var det artig å følge med på interiøret og høytidsplanleggingen hennes, men nå får jeg bare fotoretusjerte restylanelepper, silikonpupper og damerumpe opp i monitor om jeg er innom henne på IG. Som heteroseksuell kvinne så har jeg rett og slett ikke behov for innholdet som Caroline Berg Eriksen poster nå 🤷♀️ Følger faktisk ingen influensere. Alt er hyperfalskt og jeg velger å ikke bruke den dyrebare fritiden min på iscenesatt skuespill og hjernedødt klikkagn. Anbefaler alle å abonnere på redaktørstyrte medier og tradisjonelle medier på PodMe. Spesielt i disse dager hvor verdens TEK-giganter har blitt kjøpt og betalt av en proteksjonistisk Trump, og hvor faktasjekk er døende. 49 3 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. januar #103048 Del Skrevet 26. januar Rastebenk skrev (7 minutter siden): Da er du noen år bak meg i løypa. Jeg er aldri innom kanalene hennes mer, og interesserer meg faktisk null. For ti år siden var det artig å følge med på interiøret og høytidsplanleggingen hennes, men nå får jeg bare fotoretusjerte restylanelepper, silikonpupper og damerumpe opp i monitor om jeg er innom henne på IG. Som heteroseksuell kvinne så har jeg rett og slett ikke behov for innholdet som Caroline Berg Eriksen poster nå 🤷♀️ Følger faktisk ingen influensere. Alt er hyperfalskt og jeg velger å ikke bruke den dyrebare fritiden min på iscenesatt skuespill og hjernedødt klikkagn. Anbefaler alle å abonnere på redaktørstyrte medier og tradisjonelle medier på PodMe. Spesielt i disse dager hvor verdens TEK-giganter har blitt kjøpt og betalt av en proteksjonistisk Trump, og hvor faktasjekk er døende. Applauderer alt! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 26. januar #103049 Del Skrevet 26. januar Mitt inntrykk er at mange av de tidligere bloggerne, som var store i bloggens glansdager (typ 10 år siden??), har blitt veldig late etter Instagram stories, Snapchat og tiktok ble stort. Det legges langt mindre tid på å lage innhold. Man kan si mye om cbes innhold på bloggen i 2014-2015. Men hun skal i alle fall ha at det ble lagt ned betydelig innsats. Nå er det som om de forventer stor respons på minimal effort. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 27. januar #103050 Del Skrevet 27. januar maksprestasjon sitt innlegg, gjelder det henne? og han? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 27. januar #103051 Del Skrevet 27. januar Rastebenk skrev (18 timer siden): Da er du noen år bak meg i løypa. Jeg er aldri innom kanalene hennes mer, og interesserer meg faktisk null. For ti år siden var det artig å følge med på interiøret og høytidsplanleggingen hennes, men nå får jeg bare fotoretusjerte restylanelepper, silikonpupper og damerumpe opp i monitor om jeg er innom henne på IG. Som heteroseksuell kvinne så har jeg rett og slett ikke behov for innholdet som Caroline Berg Eriksen poster nå 🤷♀️ Følger faktisk ingen influensere. Alt er hyperfalskt og jeg velger å ikke bruke den dyrebare fritiden min på iscenesatt skuespill og hjernedødt klikkagn. Anbefaler alle å abonnere på redaktørstyrte medier og tradisjonelle medier på PodMe. Spesielt i disse dager hvor verdens TEK-giganter har blitt kjøpt og betalt av en proteksjonistisk Trump, og hvor faktasjekk er døende. 👏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 27. januar #103052 Del Skrevet 27. januar CBE har ikke løpt i helgen og gleder seg til å løpe i dag, sagt med total mangel på glede og engasjement. Hadde man fjernet lyden og lagt til ny tekst signalisere kroppen heller «I dag må jeg vaske kjøkkengulv og det er så kjipt og jeg har gruet meg» 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 27. januar #103053 Del Skrevet 27. januar Frk.Fjas skrev (29 minutter siden): CBE har ikke løpt i helgen og gleder seg til å løpe i dag, sagt med total mangel på glede og engasjement. Hadde man fjernet lyden og lagt til ny tekst signalisere kroppen heller «I dag må jeg vaske kjøkkengulv og det er så kjipt og jeg har gruet meg» Caroline har ikke løpt i helgen nei. Hun har vært på fjellet og gått på ski. Fordi hun er dårlig til å gå på ski, har hun ikke dokumentert det på strava. Fasade, fasade, fasade. Kun det hun er sånn noenlunde god på blir dokumentert der 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgittfrue Skrevet 27. januar #103054 Del Skrevet 27. januar Jeg undrer meg virkelig over hva som gjør at såpass mange følger innholdet til Caroline. Bildene er redigert ihjel og perfekte med en kort og overfaldisk tekst under. Hvilket utbytte har noen av dette? 5 bilder i ett innlegg, 4 av dem er av neglene og ett av en kaffekopp? Jeg bare forstår ikke. Det er så tomt. 44 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 27. januar #103055 Del Skrevet 27. januar Oppgittfrue skrev (20 minutter siden): Jeg undrer meg virkelig over hva som gjør at såpass mange følger innholdet til Caroline. Bildene er redigert ihjel og perfekte med en kort og overfaldisk tekst under. Hvilket utbytte har noen av dette? 5 bilder i ett innlegg, 4 av dem er av neglene og ett av en kaffekopp? Jeg bare forstår ikke. Det er så tomt. Jeg tror mange av de som følger henne er folk som har lagt til henne i instagram sin begynnelse, dvs i overgangen fra bloggens storhetstid til instagram. Folk som totalt har glemt at de føkger henne i det hele tatt. For interagerer man ikke med konto så kommer det ikke opp i eget instagram. Og så er det ca 1/3 som er falske følgere, boot. Og en del av følgerne er wannabe influencere og samarbeidspartnere. 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. januar #103056 Del Skrevet 27. januar (endret) vinterskog skrev (36 minutter siden): Jeg tror mange av de som følger henne er folk som har lagt til henne i instagram sin begynnelse, dvs i overgangen fra bloggens storhetstid til instagram. Folk som totalt har glemt at de føkger henne i det hele tatt. For interagerer man ikke med konto så kommer det ikke opp i eget instagram. Og så er det ca 1/3 som er falske følgere, boot. Og en del av følgerne er wannabe influencere og samarbeidspartnere. Jeg har tatt opp det å følge influensere på IG med flere venninner. Viste seg at flere av dem var følgere uten at de visste det. Dvs. de har jo en gang, for mange år siden valgt å følge, men har ikke sett noe av dette på flere år. Holdningen deres var først "det spiller jo ingen rolle om jeg følger eller ikke". Har da fortalt hvordan influensere som CBE og LKE driver, hvor ekstremt de eksponerer egne barn, det svært så usunne kroppsfokuset, mangel på utdanning innen det de fronter seg selv som spesialister innen. Disse venninnene ble sjokkerte, for de er å lite interessert i influensere at de scroller forbi alt om slike i media også, og har ikke fått med seg hvordan de har drevet siste x antall år. Alle jeg har tatt opp dette med har valgt å avfølge CBE og LKE og lignende influensere. Og det stemmer som du sier, dette er kvinner som for veldig mange år siden fulgte litt med på bloggen til CBE, men egentlig hadde sluttet med det også da de fikk opp CBE som forslag på IG og bare trykket følger for å se om det var noe interessant. Siden de ikke har fått opp noe på flere år av henne/dem, så var det tydeligvis ikke noe interessant Jeg tror det er veldig mange slike. Det forklarer jo hvorfor engasjementet på CBE og LKEs ulike some-kanaler har så godt som ikke noe engasjement (de mest "engasjerte" der er jo dem selv hvor de patetisk nok bruker alle sine ulike kontoer for å være engasjert på de andre kontoene). Legger til: Det positive er at slik småskala påvirkning fungerer, når man gjør folk oppmerksom på hvordan disse influenserne egentlig driver. Flere av mine venninner har blitt veldig oppmerksomme på dette problemet og har også fått andre til å avfølge CBE, LKE og lignende influensere. Endret 27. januar av Frisk Frosk 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RandiO Skrevet 28. januar #103057 Del Skrevet 28. januar Hva driver frua med for tiden? Har skjult henne fra alle medier, men har hun fornyet innholdet etter den kaffekoppen (?) og gjennomsiktig cardigan og puppen ute? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frømiks Skrevet 28. januar #103058 Del Skrevet 28. januar MissKatt skrev (18 timer siden): Caroline har ikke løpt i helgen nei. Hun har vært på fjellet og gått på ski. Fordi hun er dårlig til å gå på ski, har hun ikke dokumentert det på strava. Fasade, fasade, fasade. Kun det hun er sånn noenlunde god på blir dokumentert der Akkurat dét er helt usaklig å kritisere. De jeg kjenner bruker Strava som en treningsapp der de registrerer ordentlige økter/turer. De loggfører ikke helt rolige familieturer på ski eller lignende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. januar #103059 Del Skrevet 28. januar Frømiks skrev (16 minutter siden): Akkurat dét er helt usaklig å kritisere. De jeg kjenner bruker Strava som en treningsapp der de registrerer ordentlige økter/turer. De loggfører ikke helt rolige familieturer på ski eller lignende. Enig. Tvert i mot er det jo supert hvis hun har hatt en helg der de har kost seg på fjellet på ski og med barna skjermet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 28. januar #103060 Del Skrevet 28. januar Jobbermedbarn skrev (8 timer siden): Enig. Tvert i mot er det jo supert hvis hun har hatt en helg der de har kost seg på fjellet på ski og med barna skjermet. Barna har dessverre ikke vært skjermet! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå