Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Maskopi skrev (1 minutt siden):

At aktører i hele tatt fortsatt vurderer å samarbeide med disse menneskene er for meg totalt ubegripelig. 

Hvem har de samarbeid med nå, bortsett fra ICIW og Bodylab, klinikkvenninnen og neglevenninnen? Hvis det finnes andre samarbeid av verdi, er de kortvarige og utmerkede så vidt jeg kan se?

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs Bella skrev (2 timer siden):

Sommerløpet har i e-post bekreftet at de ikke har samarbeid med netfit. 

Det er jo litt morsomt at netfit selv opplyser at de har 30 startnummer til Sommerløpet, sett i sammenheng med at det dyreste og mest omfattende partnerprogrammet Sommerløpet tilbyr har 20 startnummer. Netfit er ikke presentert med omtale eller logo på Sommerløpets nettside.

Netfit har Sommerløpet i Kristiansand som logo nederst på hovedsiden sin der de viser hvem de samarbeider med, i tillegg er Sommerløpet oppgitt som Samarbeidspartner under ’fanen’ ‘Samarbeidspartner’. Når du trykker på Sommerløpet på netfit sin side over samarbeidspartnere, så kommer du direkte inn på hovedsiden for løpet i 2025 og kan melde deg på. Ergo ser det ut som ett aktivt og pågående samarbeid, noe det altså ikke er. Det er direkte misvisende og har vært det i lang tid. Legger ved bilde.

Fint hvis flere følger opp Sommerløpet i Kristiansand. 

IMG_9398.thumb.png.b39b747e046df0d7c76fc387e0f5c520.png

Takk for at du delte og oppdaterte dette!

Jeg søkte tilbake i tråden nå, og ser at du skrev om dette i august i år også, at du hadde fått bekreftet at Sommerløpet hadde avsluttet samarbeidet etter løpet i 2023, innlegg # 98929:

Anbefaler at ditt svar litt lenger nede på siden, # 98933, som styrker inntrykket om at Netfit.no ikke egentlig driver med treningstilbud, slik jeg var inne på i mitt lange innlegg øverst på denne siden (5025). Du skrev der om hvor store forskjeller det i er mellom hva Netfit.no tilbydde på hjemmesiden og i app. Samme tjeneste, men forskjellig innhold alt etter hvor man så det presentert. Det gir inntrykk av at dette umulig kan være et reelt tilbud, og styrker inntrykket av at Netfit AS / Netfit.no kun ble brukt som en poseringskanal for CBE.

En annen hensikt med dette tilsynelatende tomme selskapet var nok også å gi inntrykk av at Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen hadde både utdanning og erfaring med å trene andre, som de ikke hadde/har. Hvorfor Adrian Paul er med på dette, det er vanskeligere å forstå, hvis ikke også han bruker det for å fremstå som "større" enn han er, eller at håpet var at den ønskede nettbutikkdelen de tydeligvis også hadde planlagt (men aldri startet) ville gi penger inn.

Netfit.no fremstår i dag bare som et tomt firma av posører, noe som eierne bruker for å gi potensielle samarbeidspartnere et falskt inntrykk av at LKE og CBE er "store" innen trening.

 

Ellers bra at Sommerløpet avsluttet samarbeidet i fjor. Ikke overraskende at Netfit.no utnytter deres renomme, ønsker å late som om de selv er en del av en stor og anerkjent aktør. Det er akkurat det samme de gjorde med Apollo. Dette er en form for bedrag, ikke bare av de kundene Netfit.no later som de har (eller verre, har), men ikke minst også ekstremt villedende reklame mot større aktører de forsøker å få samarbeid med (annonsører, men også det LKE nå driver med med den testingen han holder på med).

Endret av Frisk Frosk
Rettet, fordi ditt innlegg, Mrs Bella var ikke skrevet august i fjor, men i år
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (6 minutter siden):

https://www.seher.no/kjendis/et-egoistisk-og-feilslatt-prosjekt/82070339
 

CBE hadde nå mulighet til å ‘rette opp’ og formidle ønsket budskap. I stedet kommer en så lite velformulert kommentar fra CBE at det hele virker å være en villet og ønsket strategi.

Sjokkert, samtidig ikke sjokkert.

Gud bedre, der skjøt hun av seg hele bloggerfoten med Dunning Kruger-ammo.

  • Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen7791 skrev (14 timer siden):

Er eitrende forbanna selv over å bli hengt ut. Trodde jeg skulle komme meg over det kjapt, men kjenner nå på et sinne og irritasjon som jeg må få utløp for på et vis, spesielt når jeg ser at de bare fortsetter med oppførselen sin og tar null selvkritikk 😡 Jeg kan ikke bare sitte å se på dette!

Har lyst til å gjøre en forskjell på en eller måte og vurderer å starte en blogg/IG-konto som skal handle om min mor, demens og Alzheimers, og opplyse folk om hva det er, uten å ha som hensikt å tjene penger på det, promotere meg selv og bedriften min. En direkte konsekvens av hva dette paret har gjort, men som jeg samtidig kan få noe positivt ut av. 

Takk til Kvinneguiden som har inspirert meg og gitt meg en "kampånd".

Jeg skjønner at du er skikkelig sint - det er ufint, ufølsomt, slemt og opprørende uproft. 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (13 minutter siden):

At de to henger ut eller stalker meningsmotstandere burde ikke være en overraskelse for noen. Det har de drevet med siden bloggens begynnelse (jf. advokaten m.fl).

 

Det er sant, men allikevel er  kommentaren det siktes til her ekstra usmakelig, synes jeg (om enn ikke sjokkerende), da den innebærer et saklig og hyggelig svar fra Caroline der hun kondolerer med dødfallet og legger til hjerte, for deretter å snu totalt og henge ut og latterliggjøre vedkommende. Det spiller ingen rolle om kommentaren hun svarte på hadde en syrlig undertone i dette tilfellet. @FruJohansensatte i så måte ord på mine egne tanker rundt dette i sin story i går, som sikkert flere enn meg kjente seg igjen i. 

 

  • Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (16 minutter siden):

Gud bedre, der skjøt hun av seg hele bloggerfoten med Dunning Kruger-ammo.

Det er jo imponerende at det i det hele tatt er mulig å være så immun for argumentene som kom frem. Og hvis dette var ment for hennes kunder, kan hun jo dele det i den indre, eksklusive kretsen av betalende kunder, da - istedet for å dele med hele verden. Og at ingen påpeker filmingen - vinkelen, og fokuset?

Og en annen ting - hvis jeg hadde vært overvektig og lett etter bistand til å gå ned, ville jeg nok valgt noen som omtaler overvektige med adskillig mindre forakt enn herr og fru netfitPT-ene. 

  • Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjertmeis skrev (3 timer siden):

🫶🏻

Det er ganske skremmende hvor langt disse influenserne er villige til å gå for å stilne kritiske røster. Patetisk er det også.

Bra for LKE at han er ekspert på å holde to motstridende tanker i hodet samtidig og tro at begge er sant.

For eksempel, han tror han er en objektiv forskningsbasert treningsguru, mens han samtidig sitter oppe til langt på natt og rensker bort alle kommentarer som motstrider det han tror er rett, og samtidig prøver å skape et kunstig narrativ som gjør at han (og frua) ser bra ut.

 

  • Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Det er sant, men allikevel er  kommentaren det siktes til her ekstra usmakelig, synes jeg (om enn ikke sjokkerende), da den innebærer et saklig og hyggelig svar fra Caroline der hun kondolerer med dødfallet og legger til hjerte, for deretter å snu totalt og henge ut og latterliggjøre vedkommende. Det spiller ingen rolle om kommentaren hun svarte på hadde en syrlig undertone i dette tilfellet. @FruJohansensatte i så måte ord på mine egne tanker rundt dette i sin story i går, som sikkert flere enn meg kjente seg igjen i. 

 

Det minner meg så veldig om skolegården der den infame kule cheerleaderen later som å være snill og empatisk overfor deg som har det tungt, for deretter å dolke deg godt i ryggen så venninnegjengen kan le av deg.

Skikkelig mean bitch-fakter. Evt. regelrett hurpe-fakter i den alderen hun er i nå.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 29
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjedda skrev (3 minutter siden):

Bra for LKE at han er ekspert på å holde to motstridende tanker i hodet samtidig og tro at begge er sant.

For eksempel, han tror han er en objektiv forskningsbasert treningsguru, mens han samtidig sitter oppe til langt på natt og rensker bort alle kommentarer som motstrider det han tror er rett, og samtidig prøver å skape et kunstig narrativ som gjør at han (og frua) ser bra ut.

 

Litt pussig å slette så mye om man står støtt i eget budskap, ja. 

  • Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (20 minutter siden):

https://www.seher.no/kjendis/et-egoistisk-og-feilslatt-prosjekt/82070339
 

CBE hadde nå mulighet til å ‘rette opp’ og formidle ønsket budskap. I stedet kommer en så lite velformulert kommentar fra CBE at det hele virker å være en villet og ønsket strategi.

Sjokkert, samtidig ikke sjokkert.

Bra at Se og Hør tar opp dette, og lar CBE avsløre seg selv enda mer...

Men det er en skam av norsk presse at ingen av dem snakker om hvordan CBE formidlet kaloribudskapet sitt, at hun valgte å gjøre det som en proanareklame, med seg selv ekstremt posert og filtrert for å fremstille henne mye tynnere enn hun faktisk er, med så inntrukket mage for å vise sitt behov for å vise frem magemuskler ingen har uten å spenne dem. Så mye spenner hun magemusklene at det også påvirker stemmen hennes. Men mest alvorlig er måten hun poserer seg til å ha et utseende som blir helt unaturlig, kun fordi hun vil fremstå som en vandrende thinspo/proana-reklame. DET er det mest alvorlige i dette! Og det lar dessverre norsk presse henne slippe unna med.

Hvorfor de lar henne slippe unna med, det forstår jeg ikke. Det kan ikke handle om at de ikke vil kommentere en privat kropp og utseende. For den kroppen som CBE viser frem via sine bedriftskanaler, den er som regel voldsomt posert og filtrert. Og både poseringene, redigering av bildene som de også bruker, og ikke minst filtrene som brukes for å fremstille hennes kropp som noe den ikke er, det er kun virkemidler som brukes, det er kjente teknikker som brukes helt bevisst av CBE og LKE for å oppnå et visst resultat. Men CBEs faktiske kropp, det handler det ikke om. Det handler imidlertid om at bedriftseierne velger å gjennom virkemidler "skape" en kunstig kropp som brukes i reklamesammenheng. Det handler også om brudd på norsk lov, da så ekstrem redigering og filtrering av bilder som det Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen holder på med uten å merke egenreklame og annonse for eksterne annonsører, det er brudd på markedsføringsloven som sier at redigert utseende (som også filter er!), det SKAL merkes med et bestemt merke om at personen er retusjert.

Fra og med 1. juli 2022 var det påbudt å merke alle former for reklame (også egenreklame) med retusjerte personer.

Så langt har Treasures AS' eiere på alle sine forretningskanaler på sosiale medier og andre bedrifter hatt mange, mange hundre (tusener?) av bilder i reklame/egenreklame med retusjerte personer. Men ikke ett eneste bilde har disse bedriftseierne merket for retusjert person. IKKE ETT ENESTE BILDE på godt over to år! Selv hjemmesiden til Netfit AS, Netfit.no, flommer over av bilder hvor CBEs utseende og kropp er heftig redigert. IG-siden til pt_carolineberg bruker profilbilde som er heftig redigert også.

Norsk presse synes å være helt bortreist, de følger virkelig ikke med!

Nå har de en veldig god anledning til å ta tak i dette, for pt_carolinebergs kalori-video, den var også egenreklame. Ergo, lovbrudd også pga. det falske utseendet hun der presenterer (filter som på toppen av alt forvrenger leppene hennes).

 

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (2 timer siden):

Denne helt saklige kommentaren på Alzheimer-innlegget forsvant visst i nattens mulm og mørke…

IMG_4164.jpeg

Det ble for saklig og informativt vet du, det kan de ikke ha noe av. 🙄

Endret av Snødronninga
mangla en bokstav
  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (18 minutter siden):

Takk for at du delte og oppdaterte dette!

Jeg søkte tilbake i tråden nå, og ser at du skrev om dette i august i år også, at du hadde fått bekreftet at Sommerløpet hadde avsluttet samarbeidet etter løpet i 2023, innlegg # 98929:

Anbefaler at ditt svar litt lenger nede på siden, # 98933, som styrker inntrykket om at Netfit.no ikke egentlig driver med treningstilbud, slik jeg var inne på i mitt lange innlegg øverst på denne siden (5025). Du skrev der om hvor store forskjeller det i er mellom hva Netfit.no tilbydde på hjemmesiden og i app. Samme tjeneste, men forskjellig innhold alt etter hvor man så det presentert. Det gir inntrykk av at dette umulig kan være et reelt tilbud, og styrker inntrykket av at Netfit AS / Netfit.no kun ble brukt som en poseringskanal for CBE.

En annen hensikt med dette tilsynelatende tomme selskapet var nok også å gi inntrykk av at Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen hadde både utdanning og erfaring med å trene andre, som de ikke hadde/har. Hvorfor Adrian Paul er med på dette, det er vanskeligere å forstå, hvis ikke også han bruker det for å fremstå som "større" enn han er, eller at håpet var at den ønskede nettbutikkdelen de tydeligvis også hadde planlagt (men aldri startet) ville gi penger inn.

Netfit.no fremstår i dag bare som et tomt firma av posører, noe som eierne bruker for å gi potensielle samarbeidspartnere et falskt inntrykk av at LKE og CBE er "store" innen trening.

 

Ellers bra at Sommerløpet avsluttet samarbeidet i fjor. Ikke overraskende at Netfit.no utnytter deres renomme, ønsker å late som om de selv er en del av en stor og anerkjent aktør. Det er akkurat det samme de gjorde med Apollo. Dette er en form for bedrag, ikke bare av de kundene Netfit.no later som de har (eller verre, har), men ikke minst også ekstremt villedende reklame mot større aktører de forsøker å få samarbeid med (annonsører, men også det LKE nå driver med med den testingen han holder på med).

Helt korrekt. Du ryddet så fint opp i oppsummeringen min i august og tydeliggjorde differansene i konseptene ytterligere.

Og tusen takk for at du ser at jeg har beskrevet ulike forhold tidligere, som understreker at jeg bryr meg om business-delen og hvordan hun/han/dem selger tjenester på feilaktig grunnlag.

Sett i lys av at netfit ikke har de samarbeidspartnerne de opplyser om, så kan det være at LKE også selger inn sine tjenester på falske premisser overfor hans samarbeidspartnere. Jeg snakket faktisk med eieren bak BAlion før skandalen rullet opp for fullt, og fikk den gang presentert filosofien med samarbeid og treningsuniverset netfit og CBR(!!!) og advarte henne. (Har skrevet om det her inne). Interessant at jeg fikk rett den gangen.

Det er i utgpkt ikke ønsket å kontakte samarbeidspartnere, samtidig mener jeg man skal opplyse og advare når en aktør gjennomgående fusker. 

Meget bra innlegg tidligere i dag. Du ordlegger deg meget godt og saklig.
Hvis alle gjør litt mot de eksterne, så kommer vi langt.

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (50 minutter siden):

https://www.seher.no/kjendis/et-egoistisk-og-feilslatt-prosjekt/82070339
 

CBE hadde nå mulighet til å ‘rette opp’ og formidle ønsket budskap. I stedet kommer en så lite velformulert kommentar fra CBE at det hele virker å være en villet og ønsket strategi.

Sjokkert, samtidig ikke sjokkert.

Fra artikkelen: 

- Det er tydelig at Myhre og jeg har veldig ulik oppfatning av hva som er greit å dele. At det er kalorier i mat, burde ikke komme som en ny opplysning for noen, og jeg mener at vi burde tåle å nevne det i en setting som handler om vektnedgang hos en gruppe mennesker som trenger det. Vi lærer om kalorier på grunnskolen og det står på etiketten til alle matvarer som selges.

 

Det er som å sitte på en karusell, der narrativet om hva som var sagt og ment endrer seg fra time til time. Hvor begynner man? 

Første kommentar handlet jo om at «kalorier» ikke var poenget med innlegget. Det har hun nå snudd 180 grader om på. For i henhold til artikkelen så var det nødvendig og riktig å snakke om kalorier🤯

Så lurer jeg på hvilken gruppe mennesker hun påpeker at «trenger det». Hvordan kan hun vite at alle som leste innlegget «trengte» denne infoen? Hva ligger i det? Er alle som følger henne pr definisjon overvektige? Hvordan vet hun det? Er det slik at hun ser nedlatende på alle følgerne som ukontrollerte «snackere» som ikke følger hennes regime? Ved nærmere ettertanke er det jo faktisk slik kommunikasjonen har vært i mange år. Hvor hun viser frem det hun definerer som perfeksjon, for nettopp å høste likes og anerkjennelse. Hvorfor ellers er det så viktig å fremheve feks at hun er på mølla allerede før natt har blitt til morgen om det ikke er for å fremstille seg som mer dedikert enn andre? Og mannen er lik, der han snakker på inn og utpust om sin treningskunnskap som alltid skal være spesiell og revolusjonerende og viktigst av alt en latterliggjøring av tradisjonelle måter å gjøre det på. Det startet allerede da de gikk all inn på LCHF opplegget der de predikerte det uovertruffende opplegget som nettopp ikke snakket om «dødsbra» balanse. Det å være spesielle og uovertrufne går som en rød tråd, og andre kan sikkert med letthet komme med flere eksempler. 
 

Det eneste som er endret, er at hun faktisk var tilgjengelig for kommentar, bare synd den blir så avslørende. 

Endret av NordreSving
Språk
  • Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Hvem har de samarbeid med nå, bortsett fra ICIW og Bodylab, klinikkvenninnen og neglevenninnen? Hvis det finnes andre samarbeid av verdi, er de kortvarige og utmerkede så vidt jeg kan se?

 

Treningsklærne til ICIW reklamerer hun stadig for, helt umerket. Hun bruker masse klær som hun hadde merket reklame for for tidligere, og som fremdeles selges av ICIW. Da SKAL hennes bruk av klærne på hennes kommersielle kanaler (dvs. alle...) også merkes, selv om hun ev. ikke lenger har en avtale med CBE. Hun vil likevel være pliktig til å merke bilder og filmer med reklame, da det fremdeles har markedsverdi for ICIW, og hun har hatt denne avtalen med dem. Samme med når hun viser frem Casall-klær.

Det er kanskje én-to prosent (maks) av alle ICIW-reklamene som har vært merket. Hele Netfit.no er jo også full av umerkede reklamer for ICIW.

Om ICIW fremdeles har et samarbeid med henne, det vet jeg ikke. De klager sikkert ikke på umerket fortsatt reklame på så mange nettplattformer. Men de er likevel sammen med CBE ansvarlige for den manglende merkingen av reklame samt manglende merking av retusjert person. 

Her f.eks. antrekket CBE brukte i kalori-videoen, men her på hjemmesiden til ICIW (altså ikke bilde av CBE! Men det antrekket hun brukte i den videoen.😞

image.thumb.png.54e735659cbb6e897f08770d2af7ae50.png

https://www.icaniwill.no/no/dame/dame-sports-bh/soft-seamless-adjustable-sports-bra-lavender-melange

CBE har tidligere flere ganger hatt annonsesamarbeid med ICIW, og det har noe å si for om hun skal merke bilder/filmer som reklame og retusjert person, når hun fremdeles faktisk annonserer for varer som ICIW selger, og derfor har reklameverdi for dem.

Om akkurat denne var i salg da CBE hadde siste kjente (dvs. merkede) reklamer for ICIW, det husker jeg ikke, men CBE.no og pt_carolineberg bruker fremdeles treningsklær som hun viste som reklame for ICIW under kjent samarbeid, ergo skal disse bildene/videoene fremdeles merkes som reklame så lenge ICIW fremdeles selger varene. Hjemmesiden til Netfit.no er jo også full av ICIW-reklame, og en del av klærne er fremdeles i salg (var det for kort tid siden, i hvert fall).

CBE.no og pt_carolineberg bruker fremdeles også treningstøy fra Casall som hun reklamerte for og fremdeles er i salg, og ergo også skulle vært merket som reklame.

 

Lovbruddene som eierne av Treasures AS og Netfit AS kontinuerlig begår er enormt omfattende hva antall angår!

 

Endret av Frisk Frosk
Presisering + la til en del, etter at Ada fikk meg til å innse at jeg hadde vært utydelig.
  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (10 minutter siden):

Treningsklærne til ICIW reklamerer hun stadig for, helt umerket. Hun bruker masse klær som hun hadde merket reklame for for tidligere, og som fremdeles selges av ICIW. Da SKAL hennes bruk av klærne på hennes kommersielle kanaler (dvs. alle...) også merkes, selv om hun ev. ikke lenger har en avtale med CBE. Hun vil likevel være pliktig til å merke bilder og filmer med reklame, da det fremdeles har markedsverdi for ICIW, og hun har hatt denne avtalen med dem. Samme med når hun viser frem Casall-klær.

Det er kanskje én-to prosent (maks) av alle ICIW-reklamene som har vært merket. Hele Netfit.no er jo også full av umerkede reklamer for ICIW.

Om ICIW fremdeles har et samarbeid med henne, det vet jeg ikke. De klager sikkert ikke på umerket fortsatt reklame på så mange nettplattformer. Men de er likevel sammen med CBE ansvarlige for den manglende merkingen av reklame samt manglende merking av retusjert person. 

Her f.eks. antrekket CBE brukte i kalorivideoen:

image.thumb.png.54e735659cbb6e897f08770d2af7ae50.png

https://www.icaniwill.no/no/dame/dame-sports-bh/soft-seamless-adjustable-sports-bra-lavender-melange

 

 

Pussig. Det der er jo et antrekk over navlen...

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (55 minutter siden):

https://www.seher.no/kjendis/et-egoistisk-og-feilslatt-prosjekt/82070339
 

CBE hadde nå mulighet til å ‘rette opp’ og formidle ønsket budskap. I stedet kommer en så lite velformulert kommentar fra CBE at det hele virker å være en villet og ønsket strategi.

Sjokkert, samtidig ikke sjokkert.

Siste kommentar i reelen nå, er en som er rystet over at folk reagerer og CBE svarer at det er hun enig i. Håper flere og flere blir opplyste om hvordan CBE opererer. Med bastante påstander, feilinformasjon, uthenging av personer med navn, det tullete kroppsfokuset, barneeksponeringen, manglende evne til å ta til seg kritikk og alt annet hun gjør som er direkte usunt og tvilsomt. 

Du får bare fortsette å leve i din egen boble Caroline, der du tror folk som kritiserer deg og dine handlinger, er misunnelige. 

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

~ Ada ~ skrev (3 minutter siden):

Pussig. Det der er jo et antrekk over navlen...

Det er ikke CBE, det er bildet på ICIW av produktet, for å vise at det fremdeles er i salg, at CBE ikke merker kalori-videoen også som reklame for ICIW i tillegg til at det er egenreklame for henne som pt_carolineberg.

Jeg som var utydelig, skal gjøre det tydeligere nå i det forrige innlegget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trasig for CBE at hun ikke er i nærheten av å være det intelligensbeistet som hun selv innbiller seg å være. Empati og sympati synes også å være mer ferniss enn faktiske egenskaper. 
Men (!) dumfrekk derimot, det mestrer hun til fingerspissene! 
 

 

  • Liker 33
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (31 minutter siden):

Hvordan kan hun vite at alle som leste innlegget «trengte» denne infoen?

Det vet hun såklart, i sin helt unike krystallkule, selv om Linnea ikke kan vite noenting om at posten treffer feil (sårbart) publikum - det til tross for beviselige reaksjoner fra slikt publikum, og beviselige reaksjoner fra Caroline på reaksjonene, som hun da altså allerede har anerkjent eksistensen av: Caroline syntes blant annet det var underlig at Ingeborg Senneset ikke viste større forståelse for at andre mennesker kan ha et helt annet forhold til mat og trening enn hva hun selv har (Senneset gikk i sin tid offentlig ut med sin anoreksi). 

Noe spesielt er det også at det er de med et krevende forhold til mat og trening som skal forstå og tilpasse seg de "friske", ikke motsatt.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOM jeg har ventet på at CBE og LKE sin vranglære, thinspo og dårlige påvirkning ift trening og kosthold - må møte spørsmål og omtale i media og ikke bare i egne kommentarfelt (der alt blir slettet)  Det er ikke lenger bare "vi" (feite drittkjerringer på KG) som gir det kritikkverdige kritikk. 

Hurra! 

Denne "krangelen" med Linnea er nok yesterdays news ganske snart, men jeg vil tro at ytterligere noen som trengte å forstå hva de holder på med - fikk opp øynene. 

  • Liker 29
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...