pøbelsara Skrevet 11. oktober 2024 #100441 Skrevet 11. oktober 2024 NordreSving skrev (1 minutt siden): Dette er jo CBE i et nøtteskall. Hun er som dronningen i jentegjengen som snakker bak ryggen på folk til hoffet mens de koser seg. Rent bortsett fra at offeret og alle andre kan lese det. Sett det gjentatte ganger. Det var slik jeg havnet på KG i sin tid, fordi hun baksnakket KG og jeg gikk inn for å se hva som ble skrevet. Det er flau oppførsel, men det er slik hun samlet hoffet sitt rundt seg. Det fungerte da både hun og følgerne var yngre. Sånn blir det når du har laget deg en ufeilbarlig avatar og sletter og devaluerer all kritikk. Så synd at det er slutt på glansdagene. Men en liten utveksling med PT Tove er liksom ikke helt det samme som 1000 kommentarer og vill krangling i kommentarfeltet til bloggen. 27 1
Gjest NordreSving Skrevet 11. oktober 2024 #100442 Skrevet 11. oktober 2024 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Så synd at det er slutt på glansdagene. Men en liten utveksling med PT Tove er liksom ikke helt det samme som 1000 kommentarer og vill krangling i kommentarfeltet til bloggen. Ja, jeg la akkurat til en liten mimring i innlegget mitt. Nå må hun gjøre drittjobben selv sammen med ektemannen. Ble vel brukt noen falske kontoer der de støttet seg selv og gikk til angrep på kritikere også om jeg ikke husker feil.
loffen Skrevet 11. oktober 2024 #100443 Skrevet 11. oktober 2024 Jeg viste det innlegget om alzheimer til mannen, og han lurte på om ikke dette var samme menneske som bare for et par dager siden påstod at trening var bortkastet hvis man ikke gikk ned i vekt?? Snakk om å ikke kunne formidle budskap riktig, ja... Nå har jeg forresten sett snapper fra Caroline og Guri (Schanke) og aldri sett maken til fjortis-fnising og hvor hysterisk lættis det er å filme hverandre!? De gjør jo ingenting? Noe av det dummeste jeg har sett, og dessuten er 🍑 til CBE helt 'normal' flat. Pussig assa. 36 2
Populært innlegg lenebu Skrevet 11. oktober 2024 Populært innlegg #100444 Skrevet 11. oktober 2024 (endret) Med fare for å virke konspiratorisk er det en "Henrik Roseborg" i kommentarfeltet under Linneas meningsinnlegg i VG som har en skrivestil og kveruleringsteknikk som minner meg veldig om LKEs. Denne "Henrik" skriver at "Caroline Berg Eriksen er utdannet Personlig Trener innunder her liker [sic] også at man får kvalifikasjoner til å være kostholdsveileder". Lurer på hvordan "Henrik" vet så mye om utdannelsen til CBE? Og er man faktisk kvalifisert som kostholdsveileder etter et to måneder langt nettkurs? Følg med i neste episode... Uttalelsen hans om at Linnea "aldri har hatt en innertier i hele sin sytefluenserkarriere" minner meg om den gang de selv skrev kommentarer på blogg under falsk alias og mente at å sammenlige CBE og en svensk influencer (Løwengrip?) var som å sammenligne gull og gråstein. Annet enn det svarer han på andre kommentarer med "Og?" (når noen påpeker at det er forskjell på nettsiden Vektklubb.no og CBEs åpne Instagramprofil) og doble "ler-så-jeg-gråter"-emojier når noen sier de har lyst på tortillachips (jeg mener å ha sett at disse doble emojiene er noe han bruker ofte). Kilde til artikkelen og medhørende kommentarer fra "Henrik": https://www.vg.no/nyheter/i/GywBr6/linnea-myhre-om-caroline-berg-eriksens-video-utdatert-kalori-propaganda Jeg prøvde å Google navnet "Henrik Roseborg". 0 treff. Hvis det var en ekte person ville man vel forventet å finne noe, det være seg en Facebookprofil, LinkedInprofil, en addresse/et telefonnummer på 1881, en gammel bachelor/masteroppgave, en annen ivrig kommentar under en VG-artikkel siden "Henrik" ser ut til å brenne for å kverulere på VG... men neida, ingenting. Edit: kanskje Henrik er en av de seksfingrede kundene til LKE? If memory serves hadde ham vel tre stk. fra før han startet opp som PT som skrøt av hvor mye han hadde hjulpet dem, og alles fornavn startet på H. Endret 11. oktober 2024 av lenebu 49 1 46
CityCityBangBang Skrevet 11. oktober 2024 #100445 Skrevet 11. oktober 2024 NordreSving skrev (1 time siden): Hun har altså slettet Florida-innlegget. Så flaut å ikke kunne ta selvkritikk som voksen. På samme måte som alle ujevnheter og feil redigeres bort, fjerner hun også bare kritikkverdig innhold. Da har det aldri skjedd. Finnes jo evig...... i form av skjermdumper... 😏 Legger også ved skjermdump av kommentarer, der jeg har valgt å ikke anonymisere moren... Kilde: fra innlegg som nå er fjernet herfra: https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/reels/?hl=nb 25 10
Gjest Unodostrez Skrevet 11. oktober 2024 #100446 Skrevet 11. oktober 2024 loffen skrev (15 minutter siden): Jeg viste det innlegget om alzheimer til mannen, og han lurte på om ikke dette var samme menneske som bare for et par dager siden påstod at trening var bortkastet hvis man ikke gikk ned i vekt?? Snakk om å ikke kunne formidle budskap riktig, ja... Nå har jeg forresten sett snapper fra Caroline og Guri (Schanke) og aldri sett maken til fjortis-fnising og hvor hysterisk lættis det er å filme hverandre!? De gjør jo ingenting? Noe av det dummeste jeg har sett, og dessuten er 🍑 til CBE helt 'normal' flat. Pussig assa. Og Caroline deler at noen filmer henne?
Kaisa10 Skrevet 11. oktober 2024 #100447 Skrevet 11. oktober 2024 Jeg håper at kritikken fra Ingeborg og Linnea er starten på at flere i bransjen kommer frem. At når noen begynner så kommer flere etter. Den bransjen er jo veldig lukket og alle er «på lag». Selv om de er ekstremt falske! En råtten bransje!! Jeg er ekte forbannet over hvordan de holder på, og jeg tror faktisk de liker min reaksjon. Jeg vil bare at det snart må få noen konsekvenser for dem slik de holder på! Hvor kan jeg anmelde de liksom??? 27
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2024 #100448 Skrevet 11. oktober 2024 loffen skrev (19 minutter siden): Jeg viste det innlegget om alzheimer til mannen, og han lurte på om ikke dette var samme menneske som bare for et par dager siden påstod at trening var bortkastet hvis man ikke gikk ned i vekt?? Snakk om å ikke kunne formidle budskap riktig, ja... Nå har jeg forresten sett snapper fra Caroline og Guri (Schanke) og aldri sett maken til fjortis-fnising og hvor hysterisk lættis det er å filme hverandre!? De gjør jo ingenting? Noe av det dummeste jeg har sett, og dessuten er 🍑 til CBE helt 'normal' flat. Pussig assa. Rett skal være, det stod vel ikke direkte at trening var bortkastet om hun ikke går ned i vekt: Men uansett en utrolig teit uttalelse, at dersom man ikke er "bevisst" (les: har full kontroll) så er hele poenget med treningen borte?? Virkelig?? 7
Stargaze Skrevet 11. oktober 2024 #100449 Skrevet 11. oktober 2024 lenebu skrev (22 minutter siden): Med fare for å virke konspiratorisk er det en "Henrik Roseborg" i kommentarfeltet under Linneas meningsinnlegg i VG som har en skrivestil og kveruleringsteknikk som minner meg veldig om LKEs. Denne "Henrik" skriver at "Caroline Berg Eriksen er utdannet Personlig Trener innunder her liker [sic] også at man får kvalifikasjoner til å være kostholdsveileder". Lurer på hvordan "Henrik" vet så mye om utdannelsen til CBE? Og er man faktisk kvalifisert som kostholdsveileder etter et to måneder langt nettkurs? Følg med i neste episode... Uttalelsen hans om at Linnea "aldri har hatt en innertier i hele sin sytefluenserkarriere" minner meg om den gang de selv skrev kommentarer på blogg under falsk alias og mente at å sammenlige CBE og en svensk influencer (Løwengrip?) var som å sammenligne gull og gråstein. Annet enn det svarer han på andre kommentarer med "Og?" (når noen påpeker at det er forskjell på nettsiden Vektklubb.no og CBEs åpne Instagramprofil) og doble "ler-så-jeg-gråter"-emojier når noen sier de har lyst på tortillachips (jeg mener å ha sett at disse doble emojiene er noe han bruker ofte). Kilde til artikkelen og medhørende kommentarer fra "Henrik": https://www.vg.no/nyheter/i/GywBr6/linnea-myhre-om-caroline-berg-eriksens-video-utdatert-kalori-propaganda Jeg prøvde å Google navnet "Henrik Roseborg". 0 treff. Hvis det var en ekte person ville man vel forventet å finne noe, det være seg en Facebookprofil, LinkedInprofil, en addresse/et telefonnummer på 1881, en gammel bachelor/masteroppgave, en annen ivrig kommentar under en VG-artikkel siden "Henrik" ser ut til å brenne for å kverulere på VG... men neida, ingenting. Edit: kanskje Henrik er en av de seksfingrede kundene til LKE? If memory serves hadde ham vel tre stk. fra før han startet opp som PT som skrøt av hvor mye han hadde hjulpet dem, og alles fornavn startet på H. Ha ha ha - lke, uten tvil. 23
Gjest Unodostrez Skrevet 11. oktober 2024 #100450 Skrevet 11. oktober 2024 lenebu skrev (28 minutter siden): Med fare for å virke konspiratorisk er det en "Henrik Roseborg" i kommentarfeltet under Linneas meningsinnlegg i VG som har en skrivestil og kveruleringsteknikk som minner meg veldig om LKEs. Denne "Henrik" skriver at "Caroline Berg Eriksen er utdannet Personlig Trener innunder her liker [sic] også at man får kvalifikasjoner til å være kostholdsveileder". Lurer på hvordan "Henrik" vet så mye om utdannelsen til CBE? Og er man faktisk kvalifisert som kostholdsveileder etter et to måneder langt nettkurs? Følg med i neste episode... Uttalelsen hans om at Linnea "aldri har hatt en innertier i hele sin sytefluenserkarriere" minner meg om den gang de selv skrev kommentarer på blogg under falsk alias og mente at å sammenlige CBE og en svensk influencer (Løwengrip?) var som å sammenligne gull og gråstein. Annet enn det svarer han på andre kommentarer med "Og?" (når noen påpeker at det er forskjell på nettsiden Vektklubb.no og CBEs åpne Instagramprofil) og doble "ler-så-jeg-gråter"-emojier når noen sier de har lyst på tortillachips (jeg mener å ha sett at disse doble emojiene er noe han bruker ofte). Kilde til artikkelen og medhørende kommentarer fra "Henrik": https://www.vg.no/nyheter/i/GywBr6/linnea-myhre-om-caroline-berg-eriksens-video-utdatert-kalori-propaganda Jeg prøvde å Google navnet "Henrik Roseborg". 0 treff. Hvis det var en ekte person ville man vel forventet å finne noe, det være seg en Facebookprofil, LinkedInprofil, en addresse/et telefonnummer på 1881, en gammel bachelor/masteroppgave, en annen ivrig kommentar under en VG-artikkel siden "Henrik" ser ut til å brenne for å kverulere på VG... men neida, ingenting. Edit: kanskje Henrik er en av de seksfingrede kundene til LKE? If memory serves hadde ham vel tre stk. fra før han startet opp som PT som skrøt av hvor mye han hadde hjulpet dem, og alles fornavn startet på H. Haha! Jaaaaa! Klart det er han!
Daudaferd Skrevet 11. oktober 2024 #100451 Skrevet 11. oktober 2024 lenebu skrev (43 minutter siden): Med fare for å virke konspiratorisk er det en "Henrik Roseborg" i kommentarfeltet under Linneas meningsinnlegg i VG som har en skrivestil og kveruleringsteknikk som minner meg veldig om LKEs. Denne "Henrik" skriver at "Caroline Berg Eriksen er utdannet Personlig Trener innunder her liker [sic] også at man får kvalifikasjoner til å være kostholdsveileder". Lurer på hvordan "Henrik" vet så mye om utdannelsen til CBE? Og er man faktisk kvalifisert som kostholdsveileder etter et to måneder langt nettkurs? Følg med i neste episode... Uttalelsen hans om at Linnea "aldri har hatt en innertier i hele sin sytefluenserkarriere" minner meg om den gang de selv skrev kommentarer på blogg under falsk alias og mente at å sammenlige CBE og en svensk influencer (Løwengrip?) var som å sammenligne gull og gråstein. Annet enn det svarer han på andre kommentarer med "Og?" (når noen påpeker at det er forskjell på nettsiden Vektklubb.no og CBEs åpne Instagramprofil) og doble "ler-så-jeg-gråter"-emojier når noen sier de har lyst på tortillachips (jeg mener å ha sett at disse doble emojiene er noe han bruker ofte). Kilde til artikkelen og medhørende kommentarer fra "Henrik": https://www.vg.no/nyheter/i/GywBr6/linnea-myhre-om-caroline-berg-eriksens-video-utdatert-kalori-propaganda Jeg prøvde å Google navnet "Henrik Roseborg". 0 treff. Hvis det var en ekte person ville man vel forventet å finne noe, det være seg en Facebookprofil, LinkedInprofil, en addresse/et telefonnummer på 1881, en gammel bachelor/masteroppgave, en annen ivrig kommentar under en VG-artikkel siden "Henrik" ser ut til å brenne for å kverulere på VG... men neida, ingenting. Edit: kanskje Henrik er en av de seksfingrede kundene til LKE? If memory serves hadde ham vel tre stk. fra før han startet opp som PT som skrøt av hvor mye han hadde hjulpet dem, og alles fornavn startet på H. Blir virkelig ikke overrasket om det viser seg at det er Norges største nett-troll som sitter foran tastaturet og hamrer ivei, mens frua er på tur til Trondheim (ref. Snapchat). 21 2
loffen Skrevet 11. oktober 2024 #100452 Skrevet 11. oktober 2024 Unodostrez skrev (29 minutter siden): Og Caroline deler at noen filmer henne? Ja, Guri! Men ser ut som Guri har på noe filter også, for hun er like glatt i ansiktet som Caroline. Roadrunner skrev (21 minutter siden): Rett skal være, det stod vel ikke direkte at trening var bortkastet om hun ikke går ned i vekt: Men uansett en utrolig teit uttalelse, at dersom man ikke er "bevisst" (les: har full kontroll) så er hele poenget med treningen borte?? Virkelig?? Ja, det var det jeg mente med at hun ikke kan formidle hva hun egentlig prøver å si. 4
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2024 #100453 Skrevet 11. oktober 2024 loffen skrev (1 minutt siden): Ja, det var det jeg mente med at hun ikke kan formidle hva hun egentlig prøver å si. Ahhh! 1
Frisk Frosk Skrevet 11. oktober 2024 #100454 Skrevet 11. oktober 2024 Skrottefar skrev (1 time siden): pt.tovenilsen ja, sikkert gått det samme korte kurset som pt_cbe 😛 Denne pt.tovenilsen velger å sette seg selv i samme uprofesjonelle klasse som pt_carolineberg med de kommentarene! Man latterliggjør virkelig ikke følgere eller potensielle kunder offentlig! Heller ikke andres kunder...! 29
Skrottefar Skrevet 11. oktober 2024 #100455 Skrevet 11. oktober 2024 Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): Denne pt.tovenilsen velger å sette seg selv i samme uprofesjonelle klasse som pt_carolineberg med de kommentarene! Man latterliggjør virkelig ikke følgere eller potensielle kunder offentlig! Heller ikke andres kunder...! Og derfor så er det mest sannsynlig at disse 2 kjenner hverandre spør du meg 26
Linazer Skrevet 11. oktober 2024 #100456 Skrevet 11. oktober 2024 loffen skrev (1 time siden): Nå har jeg forresten sett snapper fra Caroline og Guri (Schanke) og aldri sett maken til fjortis-fnising og hvor hysterisk lættis det er å filme hverandre!? De gjør jo ingenting? Noe av det dummeste jeg har sett, og dessuten er 🍑 til CBE helt 'normal' flat. Pussig assa. Jeg så de samme snappene og maken til falsk fnising har jeg sjeldent sett. To voksne damer som oppfører seg som tenåringer og ler av ingenting. De kaster hodet bakover hver gang de fniser så håret slenges bak. Gud bedre så flaut! 20
Frisk Frosk Skrevet 11. oktober 2024 #100457 Skrevet 11. oktober 2024 Skrottefar skrev (2 timer siden): pt.tovenilsen ja, sikkert gått det samme korte kurset som pt_cbe 😛 Stemmer det, om man googler pt og navnet henne og går inn på linker som da kommer opp. Iflg. Proff så er hun født i 1992, og iflg. https://evofitness.no/pt/tove-synnove-nilsen/ ble hun utdannet i 2020 ved AFPT. Som 18-19-åring har hun nok ikke tatt et særlig lenger kurs enn hva CBE har, siden hun var ferdig med pt-"utdannelsen" da. Evo har gradert henne som "nivå 2", og det betyr at hun har to "fordypningskurs" etter dette. Så i motsetning til CBE har hun tilsynelatende noe erfaring. Men livserfaring og seriøsitet og ønske om å være profesjonell, det har visst denne unge damen ikke, siden hun velger å bli med på å latterliggjøre følgere til Caroline Berg Eriksen / pt_carolineberg. Man må med andre ord anta at denne personlige treneren, Tove Nilsen, støtter pt_carolinebergs helseskadelige innhold og publiseringer. De blir stadig yngre når de begynner å torpedere eget rykte, disse pt-influenserne. 17
Katten89 Skrevet 11. oktober 2024 #100458 Skrevet 11. oktober 2024 Lurer nesten på om de sammen sitter og spekulerer ut hvor mye de kan legge ut som provoser nå. Det var voldsomt med flauser på en gang. Og den der lille forsvarstalen om at fruen må logge for å få i seg nok, den kjøper jeg ikke! Hun er opptatt av å få i seg mins mulig til den grad at hun skjærer av en bit is i stedet for å ta et tygg av den. 17
Populært innlegg Krepsen7791 Skrevet 11. oktober 2024 Populært innlegg #100459 Skrevet 11. oktober 2024 (endret) Kaisa10 skrev (1 time siden): Jeg håper at kritikken fra Ingeborg og Linnea er starten på at flere i bransjen kommer frem. At når noen begynner så kommer flere etter. Den bransjen er jo veldig lukket og alle er «på lag». Selv om de er ekstremt falske! En råtten bransje!! Jeg er ekte forbannet over hvordan de holder på, og jeg tror faktisk de liker min reaksjon. Jeg vil bare at det snart må få noen konsekvenser for dem slik de holder på! Hvor kan jeg anmelde de liksom??? Er eitrende forbanna selv over å bli hengt ut. Trodde jeg skulle komme meg over det kjapt, men kjenner nå på et sinne og irritasjon som jeg må få utløp for på et vis, spesielt når jeg ser at de bare fortsetter med oppførselen sin og tar null selvkritikk 😡 Jeg kan ikke bare sitte å se på dette! Har lyst til å gjøre en forskjell på en eller måte og vurderer å starte en blogg/IG-konto som skal handle om min mor, demens og Alzheimers, og opplyse folk om hva det er, uten å ha som hensikt å tjene penger på det, promotere meg selv og bedriften min. En direkte konsekvens av hva dette paret har gjort, men som jeg samtidig kan få noe positivt ut av. Takk til Kvinneguiden som har inspirert meg og gitt meg en "kampånd". Endret 11. oktober 2024 av Krepsen7791 La til en setning og rettet opp skrivefeil 19 35 2
Gjest Unodostrez Skrevet 11. oktober 2024 #100460 Skrevet 11. oktober 2024 Krepsen7791 skrev (2 minutter siden): Er eitrende forbanna selv over å bli hengt ut. Trodde jeg skulle komme meg over det kjapt, men kjenner nå på en sinne og irritasjon som jeg må få utløp for på et vis, spesielt når jeg ser at de bare fortsetter med oppførselen sin og tar null selvkritikk 😡 Har lyst til å gjøre en forskjell på en eller måte og vurderer å starte en blogg/IG-konto som skal handle om min mor, demens og Alzheimers, og opplyse folk om hva det er, uten å ha som hensikt å tjene penger på det, promotere meg selv og bedriften min. En direkte konsekvens av hva dette paret har gjort, men som jeg samtidig kan få noe positivt ut av. Takk til Kvinneguiden som har inspirert meg og gitt meg en "kampånd". Heier på deg ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå