Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (3 minutter siden):

Laga like gjerne en collage, siden jeg ligger syk og ikke får gjort så mye. 😄 

Typisk CBE-oppførsel, men så handler det vel litt om parodiene av henne. Uansett kommer det frem som at CBE absolutt ikke er åpen for å vurdere eget innhold som negativt. Vi kan jo bare scrolle videre og se en annen vei vet du. ✌️

 

kilde: fra Henrik Troys instastory, ikke mulig å linke til

IMG_4445.jpeg

Skulle tro de var 2 14 åringer. De sletter, blokkerer og skjuler, men er altså helt åpne for andre sine innspill? Jeg fatter ikke at to voksne mennesker kan holde på sånn og likevel gå med hodet hevet. Jeg tror aldri jeg har vært borte i noen andre mennesker som feiler så mye i kommunikasjon og formidling og fremstiller seg selv så utrolig usympatiske. Og de ønsker seg kunder de skal veilede? Det er helt surrealistisk å bivåne. 

  • Liker 28
  • Nyttig 8
Skrevet
Isild skrev (9 minutter siden):

De er sjokkerende barnslige. 

Ja, det er jo helt krise!!!! Tenk å i all seriøsitet svare på sånt når du i tillegg prøver å reklamere for dine tjenester som PT!? Jeg håper og tror at de torpederer egen «karriere» og at ingen biter på og har de som PT, for jeg kan ikke tenke meg noe mer ødeleggende enn to PT-er som skal hjelpe noen ned i vekt eller å komme i form. Hvis jeg hadde svart slik som disse to på jobben min hadde jeg pent måttet gå på minuttet. 

  • Liker 23
Skrevet
MissKatt skrev (3 timer siden):

Jeg synes Caroline har mange talenter. Jeg synes hun er flink til å dekke bord, og hun var veldig flink til å arrangere hundebursdag for Hugo og Ronaldo (hvorfor gjør hun ikke det med Ozo forresten?). 

Etter at hun tok et kort PT-kurs, har hun prøvd å være litt "vitenskapelig". Mange år som influenser er dessverre ikke den beste bakgrunnen for det. Det blir enten direkte feil, eller feil fokus hvis hun prøver å formidle vitenskap. På innlegget om pulsklokker misforsto hun studiene som lå bak det hun presenterte. På innlegget om ubevisst snacking ble fokuset helt feil. Det samme skjedde nå med innlegget om sykdommer. Jeg synes Caroline burde holde seg til overfladiske temaer som hun gjorde før. Det funket jo også! Hun var veldig stor i sin tid

Problemet med å holde seg til overfladiske temaer er at Caroline Berg Eriksen nå snart er 38 år, nærmer seg 40 år. Det overfladiske som hun kunne komme unna med i en tid da blogg og bildejuks var nytt og hun 15 år yngre, det selger ikke lenger.

Andre har gått fra henne for årevis siden både når det gjelder interiør og borddekking og det meste, og hun virker ikke å ha nok interesse av det, eller kanskje heller ikke økonomi til å bygge seg opp innen det .

Dagens 40-åringer har som regel enten flere år utdannelse og/eller arbeidsliv bak seg. De har fungert i et samfunn, engasjert seg i samfunnet, de har utviklet seg.

Mens CBE og LKE fremdeles holder inn magene sine, jogger i mørket, jukser og lyver og teller kalorier - og tror tilsynelatende at de slik fremstiller seg som "fagpersoner".

De har rett og slett ingenting å bidra med lenger, fordi de ikke lenger forstår det samfunnet de lever i, og hva potensielle følgere og kjøpere av produkt i dag er opptatt av, kunnskapen kunder har, og hva de ønsker seg av kvalitet.

I dag hvor så mange er såpass godt utdannet, eller har yrkesfagutdanning eller mangeårig jobberfaring, så har folk flest forlengst lagt 15 år yngre Carolines overfladiskhet, glansede fasade og juksing langt bak seg.

 

I sin famøse post på IG har coach_eriksen skrevet at han gleder seg til å bli en unormal 60-åring (les en ikke overvektig mann). Det mest uvanlige med LKE som 60-åring - hvis han ikke snart skaffer seg ærlig arbeid! - det vil være at han har greid å jukse seg gjennom livet, store deler av tiden har levd på kona, og uten utdannelse har påstått å ha flere beskyttede titler. Ikke akkurat noe å skryte av, selv om han som 60-åring ev. vil være normalvektig.

  • Liker 36
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Og så skriver han på engelsk! Gud, han er patetisk! Kommentaren er på norsk, så hvem tror han vil lese dette på engelsk og forstå noe? Og hvorfor tror han at han har utenlandske følgere som bare MÅ få med seg hva han poster? Han er så ufattelig klein.

Han gjør det for å hevde seg selv hos de utenlandske som følger ham, de som ikke forstår norsk og ikke kjenner hele historien i denne saken.

Med andre ord er dette "personlig trener" Lars-Kristian Eriksens forsøk på å latterliggjøre en norsk kvinne som ikke gjør annet enn å påpeke sannheten om det LKE og CBE i årevis selv har publisert og dermed dokumentert om deres forhold til kropp, utseende, trening, vekt og kosthold.

Lars-Kristian Eriksen har i flere år allerede på Twitter/X vært et nettroll internasjonalt, hvor han bl.a. har forsøkt å drite ut personer med lang, høy utdannelse og/eller anerkjente trenerpersonligheter. Han har gang på gang blitt satt på plass av flere anerkjente, høyt utdannede og kjente fagfolk. Og nå forsøker han altså å gå etter en norsk kvinne og drite henne ut internasjonalt.

*Det vitner egentlig bare om at han føler seg underlegen, og har visse trekk som gjør at han føler seg bedre når han forsøker å drite ut andre som har mer utdanning, kompetanse og erfaring enn han selv har, eller som påpeker sannheten om hvordan han driver sine forretninger...

Endret av Frisk Frosk
* la til
  • Liker 33
  • Nyttig 1
Skrevet

Og *BOOM*, der var PT-CB-kontoen blitt privat igjen, gitt.

  • Liker 15
  • Nyttig 8
Gjest Xstrella
Skrevet

Hun som er så perfekt burde styrt unna filtrene. Hvorfor har hun filter på alle bilder og filmer?? Hun er stivsminket og stylet fra topp til tå. Hvorfor filter?? Se til Inger i Dubai. 0 filter og gir av seg selv uten fasade og fjas. Er mange gode trenekontoer der ute som ikke bruker filter. Vær deg selv, for svarte. Disse filtrene fordummer dere bare. 

Skrevet
LittleMonkey skrev (23 minutter siden):

Bra innlegg, men skulle ønske at hun la mer vekt på det som jeg synes er verst, formidleren står ikke bare i kort topp med 6pack, men helt forvridd. Vinkel og filter viser en slags uproposjonal dukke med ekstremt tynn kropp og et enormt hode som nærmest fråder ut rådene sine. Hun virker nærmest fanatisk med fullstendig overtenning, og kombinasjonen av dette er mildt sagt uheldig for dem som, og som Linnea skriver, har trykket så mye på kaloriinnlegg at feeden deres utelukkende inneholder slike figurer som dette, og som ikke forstår at det de ser ikke er ekte. Et grusomt, og ganske farlig forbilde. 

  • Liker 31
  • Nyttig 3
Skrevet
Sandie skrev (50 minutter siden):

Nå ble jeg glad på ekte! Det er så viktig at det blir løftet ut av kommentarfeltet slik at alle får opp øynene for galskapen. 
 

Nå har fruen skapt rabalder med kaloritelling, sykdoms-shaming og drømmen om magiske Florida, som pr nå opplever den verste naturkatastrofen på 100 år. 
 

Det er arbeidsuken sin det. 

  • Liker 46
Gjest NordreSving
Skrevet

Jeg gjetter på at de kommer til å gå på Linnea som person. 


 

 

Skrevet
Taffel skrev (14 minutter siden):

Bra innlegg, men skulle ønske at hun la mer vekt på det som jeg synes er verst, formidleren står ikke bare i kort topp med 6pack, men helt forvridd. Vinkel og filter viser en slags uproposjonal dukke med ekstremt tynn kropp og et enormt hode som nærmest fråder ut rådene sine. Hun virker nærmest fanatisk med fullstendig overtenning, og kombinasjonen av dette er mildt sagt uheldig for dem som, og som Linnea skriver, har trykket så mye på kaloriinnlegg at feeden deres utelukkende inneholder slike figurer som dette, og som ikke forstår at det de ser ikke er ekte. Et grusomt, og ganske farlig forbilde. 

Ja, enig. Jeg håpet jo at dette skulle være en artikkel som kunne vise CBE’s ekte «farger» og at hun ikke er en sunn PT, ei heller influencer, men følte det ikke ble like slagkraftig av en eller annen grunn. 
Jeg prøver å gå ned i vekt etter svangerskap. Jeg fikk barn for 5 måneder siden, så jeg er tålmodig og fikk ikke startet treningen før 4. måned, som kan være tidlig etter akutt KS. Jeg teller også kalorier, men er ikke rigid, og opplever at jeg har et sunt forhold til LifeSum. Jeg er også bevisst på at det FORT kan gå galt mentalt om man blir rigid på kaloriene, så om jeg en dag har gått litt over «budsjettet» så er det helt OK, for jeg er bare et menneske, som tar så sunne valg jeg kan. Når jeg, en ung kvinne på 33 år, opplever at den reelen fra frua var triggende, så kan jeg ikke se for meg hvordan 14, 15 og 16-åringer hadde reagert, som ikke har den mentale modenheten man får av et langt liv. CBE kan få sko seg på svisker, pulvermat og alt slikt til hun blir blå for min del, men når det går på kalorier, helse og hva som er «sunt» burde hun vært satt på mute.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
NordreSving skrev (1 minutt siden):

Jeg gjetter på at de kommer til å gå på Linnea som person. 


 

 

Trenger vel ikke å ha spåkone-utdannelse for å frykte det. Total stillhet er også et grep, men spørs om toppidrettsutøveren klarer å holde seg i det fettløse skinnet.  

  • Liker 19
Skrevet
Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Trenger vel ikke å ha spåkone-utdannelse for å frykte det. Total stillhet er også et grep, men spørs om toppidrettsutøveren klarer å holde seg i det fettløse skinnet.  

Han er kanskje ute på jakt etter en bil å ripe...? 🤷‍♀️

  • Liker 11
Gjest NordreSving
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Trenger vel ikke å ha spåkone-utdannelse for å frykte det. Total stillhet er også et grep, men spørs om toppidrettsutøveren klarer å holde seg i det fettløse skinnet.  

Problemet er jo at de ikke kan ta henne på at hun er en sofa-potet. Hun vant vel denne reality-konkurransen hvor de slo ut de to o2-snapperne Sundby. Det gir nok poeng i LKE sin bok. Mulig misunnelseskortet skal dras på andre vis, men Linnea er jo karrieremessig langt over dem. Hun har jo greid å utvikle bloggsuksessen på en måte som CBE bare kan drømme om. 
 

Jeg må bare si at LKE fremstår fanatisk opptatt av trening og kroppens utseende. Alt skal måles i tall, og publiseres. Han skal liksom være unik i tilnærming til trening, higen etter å være spesiell ses jo også i alle disse satsingene i nye idretter, som jo ikke gir resultater. Han kaster om seg med fremmedord og nedlatenheter. For oss som har levd en stund er det veldig avslørende, for å si det forsiktig. 

Gjest Unodostrez
Skrevet
lenebu skrev (42 minutter siden):

Og *BOOM*, der var PT-CB-kontoen blitt privat igjen, gitt.

Hun tenker vel at med en artikkel om saken i VG, er det håp om at mange trykker følger for å lese innlegget. 

Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

coach_eriksen skrevet at han gleder seg til å bli en unormal 60-åring

Det er så vanvittig mange flotte, spreke 60-åringer der ute. Som også ser sunne og friske ut.

De oppfører seg som om de er de eneste som trener. 
De fleste jeg kjenner klarer å kombinere både krevende stillinger og god trening. 
Helt uten å skryte av det

 

 

 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Unodostrez skrev (23 minutter siden):

Hun tenker vel at med en artikkel om saken i VG, er det håp om at mange trykker følger for å lese innlegget. 

Sannsynligvis. Og kanskje hun og LKE trenger ro til å avholde krisemøte under fredagstacoen (selvsagt uten tortillachips!) og de påfølgende treningsøktene for å forbrenne de lumske kaloriene.

Må være vanskelig for dem å plutselig skulle finne en ny strategi for å devaluere kritikken fra Linnea, når den sedvanlige strategien (blokkering/sletting av kommentarer) kan bli avslørt. Hevn vha. bilskraping og truende oppringninger er vel også utelukket siden Linnea er en offentlig person (selv om LKE sikkert klør i fingrene). Hvis det stemmer at CBE skal være med i neste sesong av KL kan hun kanskje fri til TV2 om et portrettintervju hvor hun kan legge seg i fosterstilling og gråte over hvor blodig urettferdig det er at "alle andre" kan poste kaloritellingsvideoer uten å motta hat fra de fæle nettrollene. Alt hun ville var jo bare å inspirere alle de late, feite menneskene der ute til å ta grep og få like dødsbra balanse som henne slik at de unngår Alzheimers om 40 år...

Endret av lenebu
Et par skriveleifer
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Gjest NordreSving
Skrevet
lenebu skrev (1 minutt siden):

Sannsynligvis. Og kanskje hun og LKE trenger ro til å avholde krisemøte under fredagstacoen (selvsagt uten tortillachips!) og de påfølgende treningsøktene for å forbrenne de lumske kaloriene.

Må være vanskelig for dem å plutselig skulle finne en ny strategi for å devaluere kritikken fra Linnea, når den sedvanlige strategien (blokkering/sletting av kommentarer) kan bli avslørt. Hevn vha. bilskraping og truende oppringninger er vel også utelukket siden Linnea er en offentlig person (selv om LKE sikkert klør i fingrene). Hvis det stemmer at CBE skal være med i neste sesong av KL kan hun kanskj fri til TV2 om et portrettintervju hvor hun kan legge seg i fosterstilling og gråte over hvor blodig urettferdig det er at "alle andre" kan poste kaloritellingsvideoer uten å motta hat fra de fæle nettrollene. Alt hun ville var jo bare inspirere alle de late, feite menneskene der ute til å ta grep og få like dødsbra balanse som henne slik at de unngår Alzheimers om 40 år...

Det er fantastisk at de må ut av eget kommentarfelt der de selv har regien hvis de ikke skal la henne få siste ordet offentlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...