Katten89 Skrevet 1. april 2024 #94741 Del Skrevet 1. april 2024 Jeg skjønner ikke helt greia med alle satsningene deres. Hvordan skal dem rekke å drive gym, holde netfit slik dem har lovet, undervise yoga, drive CBE indtsgram og coach Eriksen instagram, coache barn, coache fotballproffer, løpe egne løp og trene selv? Mange luftslott å holde styr på 😅 40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 1. april 2024 #94742 Del Skrevet 1. april 2024 2 minutter siden, Katten89 said: Jeg skjønner ikke helt greia med alle satsningene deres. Hvordan skal dem rekke å drive gym, holde netfit slik dem har lovet, undervise yoga, drive CBE indtsgram og coach Eriksen instagram, coache barn, coache fotballproffer, løpe egne løp og trene selv? Mange luftslott å holde styr på 😅 Jeg tror de rett og slett har veldig dårlig forståelse av hva som skal til for å lykkes, med bloggen fikk CBE så mye gratis pga perfekt timing. De er åpenbart ikke klare for å legge inn det arbeidet som trengs i å lykkes, så da blir det i stedet ørten forsøk på å få til noe lettvint. Kjenner jeg nesten bekymrer meg litt om LKE har investert i dette gymet selv, det er mye penger og ingen garanti for noe som helst. Denne sporten hadde jeg ikke hørt om før, det er rimelig smalt! Og et gym kun for det? Som alle prosjektene deres siste årene, har jeg null tro. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 1. april 2024 #94743 Del Skrevet 1. april 2024 (endret) Postet dobbelt Endret 1. april 2024 av Stargaze Postet dobbelt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 1. april 2024 #94744 Del Skrevet 1. april 2024 Katten89 skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt greia med alle satsningene deres. Hvordan skal dem rekke å drive gym, holde netfit slik dem har lovet, undervise yoga, drive CBE indtsgram og coach Eriksen instagram, coache barn, coache fotballproffer, løpe egne løp og trene selv? Mange luftslott å holde styr på 😅 Det eneste de avslører ved å lansere et nytt prosjekt annenhver måned er at tidligere prosjekter har floppet. 32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 1. april 2024 #94745 Del Skrevet 1. april 2024 Tviler på at slt er handlet inn. Mer som at han skriver liste over hva han trenger. Han spør hvor mange av hver. Virker å vite lite om det han skal starte opp. og 160 kvm er jo ikke akkurat stort til den type aktivitet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 1. april 2024 #94746 Del Skrevet 1. april 2024 (endret) Og altså..lære ungene opp til å være like usmakelig og uthengende som faren er? Dette er dårlig! En voksen dame holde på sånn. Endret 1. april 2024 av Stargaze 31 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 1. april 2024 #94747 Del Skrevet 1. april 2024 Katten89 skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt greia med alle satsningene deres. Hvordan skal dem rekke å drive gym, holde netfit slik dem har lovet, undervise yoga, drive CBE indtsgram og coach Eriksen instagram, coache barn, coache fotballproffer, løpe egne løp og trene selv? Mange luftslott å holde styr på 😅 Tror ikke det finnes realitetsorientering. "Eureka! Jeg har en idé, la oss gjøre slik og sånn fremover, så regner det nok inn kunder som ser ut som vi ønsker som gjør som vi sier, så blir alt bra. Nesten like bra som svigerpappas hvitevarebedrift jeg skulle overta i sin tid, da vi skulle pensjonere oss i 201...2018?" 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 1. april 2024 #94748 Del Skrevet 1. april 2024 Unlimited funds kommer godt med når 74 armaturer skal byttes i moderne, dimbare armaturer. Særlig hvis målet er den samme dunkle belysningen de er vant til fra sin egen kjeller. Hvis dette er en tidligere bilbutikk er sikkert belysningen slik at kundene skulle se bilene de ville kjøpe. Det passer veldig dårlig for et par som foretrekker dyster stalker-stemning på alle bildene. De "unlimited funds"-ene skal nok få bein å gå på, belysning er fryktelig dyrt! En annen ting er at jeg ser han skal løse løpe-biten med å kjøre opp portene i lokalet, så utøverne kan løpe rett ut. Håper han har budsjettet med varmetapet en sånn åpen port medfører på vinterstid. Mannen klager over strømregningene på Villa Kulås, prøv å varme opp et eldre industrilokaler med åpne porter i 20 minus... Kilde X 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 1. april 2024 #94749 Del Skrevet 1. april 2024 Men i alle dager, har han ikke et nettverk han kan bruke for å få tips og triks til å starte en gym? Rett på Twitter for alt…. Hva med pt Sarpsborg folka? De har to små studioer, yoga og hypnoterapi. De har jo tydeligvis klart å utstyre et par treningssentre. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blåpille Skrevet 1. april 2024 Populært innlegg #94750 Del Skrevet 1. april 2024 Stargaze skrev (1 time siden): Og altså..lære ungene opp til å være like usmakelig og uthfngfnde som faren er? Dette er dårlig! En voksen dame holde på sånn. Åh herregud som jeg misliker henne. Istedenfor å ha et litt beskyttende mammahjerte som bare får lyst til å klemme gutte på bildet, syns hun det er SÅ morsomt at det må repostes 🤮 55 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HarlemsNocturne Skrevet 1. april 2024 #94751 Del Skrevet 1. april 2024 Felis skrev (1 time siden): Unlimited funds kommer godt med når 74 armaturer skal byttes i moderne, dimbare armaturer. Særlig hvis målet er den samme dunkle belysningen de er vant til fra sin egen kjeller. Hvis dette er en tidligere bilbutikk er sikkert belysningen slik at kundene skulle se bilene de ville kjøpe. Det passer veldig dårlig for et par som foretrekker dyster stalker-stemning på alle bildene. De "unlimited funds"-ene skal nok få bein å gå på, belysning er fryktelig dyrt! En annen ting er at jeg ser han skal løse løpe-biten med å kjøre opp portene i lokalet, så utøverne kan løpe rett ut. Håper han har budsjettet med varmetapet en sånn åpen port medfører på vinterstid. Mannen klager over strømregningene på Villa Kulås, prøv å varme opp et eldre industrilokaler med åpne porter i 20 minus... Kilde X Hva er greia med at alt skal være så mørkt? Trodde du bare køddet litt ved å trekke paralleller til den mørke kjelleren, men han vil faktisk at det nye gymmet skal være like dunkelt? Det er fokuset? Hva i alle dager.. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stargaze Skrevet 1. april 2024 Populært innlegg #94752 Del Skrevet 1. april 2024 Blåpille skrev (17 minutter siden): Åh herregud som jeg misliker henne. Istedenfor å ha et litt beskyttende mammahjerte som bare får lyst til å klemme gutte på bildet, syns hun det er SÅ morsomt at det må repostes 🤮 Tragisk og trist, hun er helt uspiselig. Men det er akkurat sånn lke holder på. Bare se inne på X. De føler seg tydeligvis mye bedre enn alle andre. Men de har rævva verdier. . Stor kred til ham som gikk på premiere og våget å være seg selv. I motsetning til redigerte, fake cbe. For en kjerring. Rett og slett. 49 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. april 2024 #94753 Del Skrevet 1. april 2024 Blåpille skrev (21 minutter siden): Åh herregud som jeg misliker henne. Istedenfor å ha et litt beskyttende mammahjerte som bare får lyst til å klemme gutte på bildet, syns hun det er SÅ morsomt at det må repostes 🤮 Herregud det er en meme! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. april 2024 Populært innlegg #94754 Del Skrevet 1. april 2024 Klink skrev (2 minutter siden): Herregud det er en meme! HerreGUD, når skal du slutte å forsvare at de eksponerer ungene sine? Hvorfor i all verden dele med sine 300 000 følgere hva datteren (10) sender til henne? 42 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. april 2024 #94755 Del Skrevet 1. april 2024 pøbelsara skrev (Akkurat nå): HerreGUD, når skal du slutte å forsvare at de eksponerer ungene sine? Hvorfor i all verden dele med sine 300 000 følgere hva datteren (10) sender til henne? Nå var det ikke kun eksponeringen av barna som ble diskutert når det gjaldt det bildet der da. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 1. april 2024 #94756 Del Skrevet 1. april 2024 Klink skrev (6 minutter siden): Herregud det er en meme! Og hva så? Det vitner om bedritne holdninger uansett. 34 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. april 2024 #94757 Del Skrevet 1. april 2024 esk skrev (2 minutter siden): Og hva så? Det vitner om bedritne holdninger uansett. Jeg syns ikke den der var noe bra eksempel på det og ser ikke helt kritikken. Cbe kan da like gjerne føle med gutten på bildet og likevel ta spøken. Det var en svært uskyldig spøk spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. april 2024 #94758 Del Skrevet 1. april 2024 (endret) Klink skrev (2 minutter siden): Jeg syns ikke den der var noe bra eksempel på det og ser ikke helt kritikken. Cbe kan da like gjerne føle med gutten på bildet og likevel ta spøken. Det var en svært uskyldig spøk spør du meg. Som vanlig går poenget over hodet på deg. Om det er en uskyldig spøk, kan diskuteres. Noen synes sikkert det, andre synes kanskje ikke det. Men CBE deler hva datteren deler med henne. Med sine 300 000 følgere. Og alle andre som vil se. Det er poenget. Endret 1. april 2024 av pøbelsara 28 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 1. april 2024 #94759 Del Skrevet 1. april 2024 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg syns ikke den der var noe bra eksempel på det og ser ikke helt kritikken. Cbe kan da like gjerne føle med gutten på bildet og likevel ta spøken. Det var en svært uskyldig spøk spør du meg. Tror ikke det hadde vært kjempekult for cbe om noen lagde tilsvarende meme om datteren hennes, men det ville vel kanskje bare vært en uskyldig spøk det også? Nå mener jeg ikke at det er en veldig fæl spøk eller noe, men for de fleste oppegående voksne med et fnugg av medmenneskelighet er det helt unaturlig å legge ut noe sånt. At cbe velger å legge det ut er veldig talende, og bekrefter bare det dårlige inntrykket mange har av henne. 36 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. april 2024 #94760 Del Skrevet 1. april 2024 Klink skrev (22 minutter siden): Herregud det er en meme! Og så? Gjør saken bedre? Nei! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå