Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (28 minutter siden):

Nå skal han investere i Hyrox gym.

Fra X

IMG_3760.jpeg

Høres ut som spikeren i kista for både bedrifts- og privatøkonomien.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (33 minutter siden):

Fra X

IMG_3760.jpeg

Og han fortsetter med å skrive på engelsk, jaja, han tror vel han er så international at han my ty til engelsk......og han nevner balls, men det er vel ikke noe han har, baller altså 😛

Håper virkelig ikke unlimited founds betyr at han har investorer, for det blir å kaste penga ut av vinduet for de, og om det er investorer, ja, da bør de virkelig lese seg opp på hvem LKE egentlig er, kongen av luftslott

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 30.3.2024 den 11.48):

De hopper fra sten til sten begge to.

Om jeg ikke husker feil skulle LKE bli topp fem i landet i ultraløp. Det gikk ikke, ikke overraskende da det han la ut på nett viste overtrening, for lite restituering og lite og lite variert kosthold, men også stadig alkohol som ble vist frem på deres bedriftskanaler.

Ultraløp gikk ikke, for mange som løper, og for mange som er gode, selv om de også er i fulle jobber...

Så skulle han bli spesialtrener for spesielt utvalgte toppidrettsutøvere som måtte søke LKE slik at han kunne vurdere om toppidrettsutøverne var gode nok for ham. Bare det er så virkelighetsfjernt at noen burde gitt både ham og CBE en virkelighetsorientering...

Etterpå ble det et kjapt skifte... fra uteblitte toppidrettsutøvere som måtte bevise for LKE at de var gode nok til å fortjene å bli trent av ham som har minimalt med trenererfaring, og trolig så godt som ingen erfaring med en-til-en-trening av andre enn kona og seg selv... til trener for egne småbarn og andres småbarn og unge i nærmiljøet...

Så skulle han bli supertrening med Athlete Excel.

Før han nå kaster seg ut i hyroxverdenen som om han er ekspert på det også - en sport som i Norge er liten, kanskje bedre sjanser på å hevde seg i.

CBE har også virret på samme måten. Lot som om hun begynte å studere til pt da hun hadde fått et reklameoppdrag for en pt-utdannelse, og imaget ble da briller på nesen, lesebord med stabler av bøker som så ut som om de aldri var åpnet. Og det ble de jo nesten ikke, for i øyeblikket reklamesamarbeidet var over var også CBEs "pt-studier" historie. Så skulle hun bli yogalærer for et år siden, igjen et reklamesamarbeid med en aktør som det kan stilles store spørsmål til ang. seriøsiteten, da kursene de tilbyr ikke oppfyller kravene Yoga Alliance krever for sertifiserende kurs. Det var ikke måte på hvor bra CBE mente yoga var - mens alt hun viste av dette i sine bedriftskanaler var poseringer for å seksualisere hennes kropp, det hadde lite eller ingenting med ekte yoga å gjøre. Og nå er det tilsynelatende nok et reklamesamarbeid som har ført til at CBE visstnok har tatt et to måneders pt-kurs. Helt uten erfaring med å trene andre, har hele tiden vist en rekke øvelser som er utført feil - selv når man må anta at LKE er fotografen.

De er friluftsfolk når de får sponset turtøy eller en camper. Men ødelegger begge deler med å tenne bål når det var bålforbud, aldri vise at de faktisk er aktive på tur, kun vise poseringer. Eller de hadde ulovlig alkohol i camperreklamen - før LKE krasjet med den i en hest og publiserte bilde av en bit av kjøtt fra den døde hesten på camperen.

Absolutt alt synes hver eneste gang å krasje fordi de alltid og hele tiden setter seg selv i hovedfokus, ikke de annonsørene som betaler dem, ikke produktene. Ekshibisjonismen og oppmerksomhetsbehovet dras til det ekstreme. Til og med "utdanning" greier de å gjøre det samme med. Netfit.no gjør de det samme med. Og nå gjør LKE tilsynelatende det samme med hyrox.

Hva blir det neste de hopper til?

Nå går jo denne tråden fryktelig fort, så henger litt etter 😅 men dette du sier her er grunnen til at jeg i sin tid sluttet å lese blogg og følge forøvrig. 

Jeg var fast leser av bloggen i starten, synes det var spennende å lese om bryllupsplanlegging og fikk inspirasjon til forskjellige ting fra bloggen. Så gikk det over til å bli en del sponset, og da datt jeg av. Hun som i starten hadde en egen stil fikk plutselig stilen til de hun fikk spons av. I et innlegg var det sukkersøtt og blonder, i neste var det rocka, så var det bohem.. Da hun mistet seg selv, så mistet hun meg som leser. 

Og virker ikke som om hun har klart å finne seg selv igjen, det varierer etter spons ennå ser jeg

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (38 minutter siden):

Å, skal han bli gym-eier nå? 

«unlimited founds» - ubegrenset med penger….? Eller jeg på bærtur?

Sikkert, og blitt equipped with balls ser du jo:nigo:

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (1 time siden):

Å, skal han bli gym-eier nå? 

«unlimited founds» - ubegrenset med penger….? Eller jeg på bærtur?

Det er heller ikke så lenge siden Caroline var på utkikk etter gymlokaler og poserte på visning.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løken skrev (59 minutter siden):

Nå går jo denne tråden fryktelig fort, så henger litt etter 😅 men dette du sier her er grunnen til at jeg i sin tid sluttet å lese blogg og følge forøvrig. 

Jeg var fast leser av bloggen i starten, synes det var spennende å lese om bryllupsplanlegging og fikk inspirasjon til forskjellige ting fra bloggen. Så gikk det over til å bli en del sponset, og da datt jeg av. Hun som i starten hadde en egen stil fikk plutselig stilen til de hun fikk spons av. I et innlegg var det sukkersøtt og blonder, i neste var det rocka, så var det bohem.. Da hun mistet seg selv, så mistet hun meg som leser. 

Og virker ikke som om hun har klart å finne seg selv igjen, det varierer etter spons ennå ser jeg

Joda, redigert og filtrert med minst mulig klær er Carolinebergeriksenno de siste årene. Gjennomført! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (1 time siden):

Fra X

IMG_3760.jpeg

160m2. Hvor?

Unlimited funds. Hvordan?

Det kan ikke være nede i kjelleren med egne, ubegrensede midler.

Edit: Det er det visst ikke heller.Screenshot_20240331_214637_X.thumb.jpg.9f4f630b77669b844fb67a9e31d951f0.jpg

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Joda, redigert og filtrert med minst mulig klær er Carolinebergeriksenno de siste årene. Gjennomført! 

Haha. Ja, sant nok🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

160m2. Hvor?

Unlimited funds. Hvordan?

Det kan ikke være nede i kjelleren med egne, ubegrensede midler.

Edit: Det er det visst ikke heller.Screenshot_20240331_214637_X.thumb.jpg.9f4f630b77669b844fb67a9e31d951f0.jpg

Ah.....siden det er 21m den ene veien så er lokalet altså ca. 7,6m x 21m siden det er 160 kvadratmeter, og det er et tidligere lokale til et bilutsalg, så da vet vi det, men er ikke store lokalet altså......men det er jo porter som kan åpnes, så da kan man åpne en port hvis man vil løpe 60m f.eks.......kan bli kaldt på vinteren 😛

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (2 timer siden):

Det er heller ikke så lenge siden Caroline var på utkikk etter gymlokaler og poserte på visning.

Stemmer. Jeg lurer på hvor de skal skaffe penger til lokale. Det som fruen så på var på 600kvm og leieprisene er ganske stive selv for Sarpsborg å være. Og så lurer jeg på om LKE planlegger å ta med seg kundemassen han har opparbeidet seg til det nye treningsstudioet sitt🤣

Endret av Xmasclovn
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

160m2. Hvor?

Kan det være dette, selv om det er 600kvm? Og det er ikke car dealership, men på en måte… Det var i hvert fall dette fruen så på for en tid tilbake. https://www.finn.no/realestate/businessrent/ad.html?finnkode=316541737

Endret av Xmasclovn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løken skrev (5 timer siden):

Det de publiserer nå kunne like gjerne ha vært gjort av en utstillingsdukke, like stivt og kunstig uttrykk.

Bortsett fra den totale kynismen når hun f.eks. i dag har umerket reklame for firmaet som sponset tur til Alpene, filter på utseende og barn med i reklamen. Samme genser som jeg la ut bilde og link til i går (men legger ikke ut dagens, pga. barna som eksponeres på fire bilder i ett).

Det er et sunnhetstegn for samfunnet at de stadig mister flere og flere følgere! Hadde flere engasjert seg og forklart hvorfor de slutter å følge slike influencere kunne vi kanskje fått politikerne til å våkne også...

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (10 timer siden):

Kan jeg aldri tenke meg. Det finnes så mange gode å velge mellom at en selvgod person med mest fokus på seg selv som snakker ned andre er det nok ingen som vil velge. 

Hvorfor skulle noen vanlige voksne folk velge han?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare skumlest de siste sidene her (for å ta det på "Engelsk" så LKE også forstår: foamread) - Men han skal altså nå innrede et fullt utstyrt treningslokale? Drømmene blir bare mer og mer grandiose ser det ut til, men det blir jo aldri noe av noe som helst. 

De har jo ikke kunder! 

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Lars Kristian Eriksen sitter på X og planlegger sine forretninger? Litt av et møterom.

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
~ Ada ~ skrev (38 minutter siden):

Så Lars Kristian Eriksen sitter på X og planlegger sine forretninger? Litt av et møterom.

Hele den internasjonale Hyrox-fanbasen i Sarpsborg venter nok i spenning..

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 30.3.2024 den 20.32):

Videre er de tydeligvis mer ønsket på OF, ref deres egne utsagn, enn de mest sannsynlig er hos Nav Sarpsborg.

Herregud, nå sprutet det Cola utav nesen min av jeg lo 😂 Beste utsagnet jeg har lest på veeeeldig lenge.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest interessert i lke's utsagn på X om "unlimited funds".

De ubegrensede midlene kommer forholdsvis garantert ikke fra kundemassen.

Edit: Ifølge X har lke allerede utstyrt stedet fullt ut med kapitalvarer et treningssenter verdig, og lurte bare på om han hadde "glemt noe" i sin iver etter å vise at han eier/gjør noe"

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (12 minutter siden):

Jeg er mest interessert i lke's utsagn på X om "unlimited funds".

De ubegrensede midlene kommer forholdsvis garantert ikke fra kundemassen.

"What am I missing?"

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...