Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (7 timer siden):

Kan jeg spørre, fina....Er det noen som formulerer seg på en slik måte lenger?

Nei, "fina" døde egentlig ut sammen med "klemz" og "penami" for mange år siden. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (6 timer siden):

Så mye filter at frua selv snart ser yngre ut enn eldste datter. Bra jobba! (Under munnen klarer ikke filteret å dekke pga trutmunnen). 

Hun begynner å minne meg om Livingdoll 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 timer siden):

Nei, "fina" døde egentlig ut sammen med "klemz" og "penami" for mange år siden. 

Den som ofte skriver fina er vel frua selv 😊

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er lei av de mørke videoene til Netfit? Rart at de som en bedrift ikke tar i mot tilbakemeldinger fra potensielle kunder. Jeg er ser også at jeg er sterkere enn CBE, og jeg trener kun 3-4 ganger i uken og er mor til to. Så hvilke mennesker er deres målgruppe? Om sommerkroppen er deres markedsføringsstrategi, så ligger de flere år etter. Det er få seriøse som bruker dette uttrykket lengre. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (1 time siden):

Jeg er lei fokuset på håret til de yngste i familien. 

De yngste burde ikke vært et fokus på bedriftskanalene overhodet. Håret deres er det minste problemet...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (2 timer siden):

Flere som er lei av de mørke videoene til Netfit? Rart at de som en bedrift ikke tar i mot tilbakemeldinger fra potensielle kunder. Jeg er ser også at jeg er sterkere enn CBE, og jeg trener kun 3-4 ganger i uken og er mor til to. Så hvilke mennesker er deres målgruppe? Om sommerkroppen er deres markedsføringsstrategi, så ligger de flere år etter. Det er få seriøse som bruker dette uttrykket lengre. 

Man ser bedre ut i mørket 😉😄

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (12 minutter siden):

Man ser bedre ut i mørket 😉😄

Mest fascinert av det stivna ansiktsuttrykket og at det aldri sees i retning «publikum». Helt følelsesløse øyne. Godt gjort å få det til.  

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Mest fascinert av det stivna ansiktsuttrykket og at det aldri sees i retning «publikum». Helt følelsesløse øyne. Godt gjort å få det til.  

Hun må få ansiktet til å se smalt ut. Derfor tør hun aldri å se rett i kameraet. Men ser heller skrått hele tiden og det ser så teit ut (sorry). 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (23 timer siden):

Det er trutmunn med hund, i profil, med barna, trutmunn har biitt en del av Carolines varemerke. For av alle bilder hun kunne valgt i dette svaret, er det selvsagt ett med trutmunn. Ta med mye hår og tomt blikk i tillegg. Hvis målet er å ligne på en dukke, nailer hun det perfekt. Tror mer på at det er Caroline 14 år vi ser i sosiale medier, i stedet for Caroline 37 år.   

Begynner å bli en bra liste med ting som går på repeat. Aldri en dag uten, si. 🍦🍑 😗 🥛 🏃🏼‍♂️

https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgdXR3d211ZnR3AY4y_d6bAY4y_dzGAAAAAA?share_id=E8rtqtS2TZKR5VIkqaS43Q&locale=nb_NO

IMG_6483.jpeg

Du glemte en ting i listen (vise magen bar🤭

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på henne ta RDL (Rumenske markløft)  uten å fullføre de, altså hun stopper før hun er helt oppe, og klemmer ikke sammen rumpemusklene. :huh: 
Eller er det jeg som gjør feil? :klo:  

(Det gjelder rumpeøkten til netfit i mørket. Så jævla mørkt! )

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (7 timer siden):

Jeg ser på henne ta RDL (Rumenske markløft)  uten å fullføre de, altså hun stopper før hun er helt oppe, og klemmer ikke sammen rumpemusklene. :huh: 

Ingen poeng i å klemme sammen rumpa i topp av løftet, det er i bunnposisjon muskelen er i spenn 😊 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av øvelsene er utført rett. Muligens kick-back, den kjenner jeg for lite til, men der har hun også svært lav vekt på - matcher ikke vekta på de to andre i det hele tatt!

RDL var jo så mye feil at man ikke vet hvor man ska starte. 

RDL er ingen rygg øvelse, men rumpe og ben: Know and feel the difference! DEADLIFT vs. RDL 🔥🫶🏻 #deadlift #rdl (youtube.com)

Super simple RDL tutorial to target your glutes for beginners (youtube.com)

Hip thrust: How to Properly Perform Barbell Hip Thrusts With Good Form (Perfect Set Up And Exercise Tutorial) (youtube.com)

Ironisk nok: CBE tagger teampt sarpsborg, som viser en strålende hip thrust: Team PT Sarpsborg (@teamptsarpsborg) • Foton och videor på Instagram

... og de har en video om RDL: Team PT Sarpsborg (@teamptsarpsborg) • Foton och videor på Instagram

FLAUT! BARE FLAUT CARRO!

• Liker 14
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 timer siden):

En ussel kommentar med en🔥, fra en følgermasse på nærmere 300k, er responsen hittil på dette innlegget. Og nei, da har jeg ikke talt med CBE sitt svar på vedkommendes kommentar, som for øvrig var et 😍 (isåfall blir det totalt to kommentarer).

Og likerklikk er selvsagt skjult (som egentlig sier det meste).

Dette må jo være ganske skuffende for bedriften, og pinlig avslørende.

• Liker 23
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest issoras
8 hours ago, loffen said:

12 minutter siden, vinterskog said:

Ingen av øvelsene er utført rett. Muligens kick-back, den kjenner jeg for lite til, men der har hun også svært lav vekt på - matcher ikke vekta på de to andre i det hele tatt!

RDL er ingen rygg øvelse, men rumpe og ben: Know and feel the difference! DEADLIFT vs. RDL 🔥🫶🏻 #deadlift #rdl (youtube.com)

Hip thrust: How to Properly Perform Barbell Hip Thrusts With Good Form (Perfect Set Up And Exercise Tutorial) (youtube.com)

Ironisk nok: CBE tagger teampt sarpsborg, som viser en strålende hip thrust: Team PT Sarpsborg (@teamptsarpsborg) • Foton och videor på Instagram

... og de har en video om RDL: Team PT Sarpsborg (@teamptsarpsborg) • Foton och videor på Instagram

FLAUT! BARE FLAUT CARRO!

Nja, trenger ikke skvise rumpa sammen i verken RDL eller hip thrust (som Team PT Sarpsborg hevder man skal gjøre). Tullete myte som mange PT-er fortsatt holder ved. 

Endret av issoras
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, vinterskog said:

FLAUT! BARE FLAUT CARRO!

Nei nei nei - HUN gjør jo absolutt ingenting feil - må vite:

• XXXXXXXX

Ta en titt på @teamptsarpsborg sin instruksjon om hip thrust. ;) Kanske de kan vise RDL rett utført også?

14 March 2024 07:21:08

netfit.no

@XXXXXXX Hei 😊 Begge øvelsene er korrekt utført 🏼 Husk at det finnes ingen fasit på hvordan en øvelse skal se ut. Vi er bygd ulikt og en øvelse kan se veldig ulik ut fra person til person.

14 March 2024 07:27:16

XXXXXXXX

@netfit.no enig i at visse justeringer må skje ds vi alle har ulike kropper. Men den der RDL'n tar jo ikke de riktige musklene. Hoptene skal jobbe, ikke rygg.

14 March 2024 07:42:36

netfit.no

@XXXXXXXX Da tror jeg du skal ta en ny titt på filmen 😏 Da vil du se at når jeg utfører øvelsen så skjer det en 𝐞𝐤𝐬𝐭𝐞𝐧𝐬𝐣𝐨𝐧 𝐢 𝐡𝐨𝐟𝐭𝐞𝐥𝐞𝐝𝐝𝐞𝐭, mens ryggen er 𝐧ø𝐲𝐭𝐫𝐚𝐥 gjennom hele bevegelsen. Når det skjer en ekstensjon i hofteleddet så er det 𝐫𝐮𝐦𝐩𝐞 𝐨𝐠 𝐡𝐚𝐦𝐬𝐭𝐫𝐢𝐧𝐠 som jobber, 𝐢𝐤𝐤𝐞 ryggmuskulatur. Muskulaturen i ryggen har kun en stabiliserende rolle for å holde ryggen nøytral gjennom bevegelsen.

kilde: instanavigation.com CBE (navn fjernet av meg)

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Snapchat igår viste Caroline at de filmet til Netfit, screenshot fra før de startet, med masse lys. 
Og så, på Netfits IG, kommer video mørkt som f.. der de har skrudd av taklyset 🙄 HVORFOR? 

IMG_5680.thumb.jpeg.f48c51a31706a9db8bf7b7afd5f3d543.jpegIMG_5681.thumb.jpeg.1fa789e73abf6dc74a2873add173c979.jpeg

• Liker 36
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Spanky said:

På Snapchat igår viste Caroline at de filmet til Netfit, screenshot fra før de startet, med masse lys. 
Og så, på Netfits IG, kommer video mørkt som f.. der de har skrudd av taklyset 🙄 HVORFOR? 

IMG_5680.thumb.jpeg.f48c51a31706a9db8bf7b7afd5f3d543.jpegIMG_5681.thumb.jpeg.1fa789e73abf6dc74a2873add173c979.jpeg

Herlighet, så fjernt og flaut. virker nærmest som de er så usikre at de er redde for å bli sett i dagslys.
Men dette er jo også LKEs estetikk, så godt mulig det er han som bestemmer.
Det er helt kontraproduktivt, men at ingen liker stilen de legger ut ting i, har jo aldri stoppet dem.

• Liker 23
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...