UltimateNothing Skrevet 11. mars 2024 #93981 Del Skrevet 11. mars 2024 27 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: Cbe utviser kun vedlikeholdstrening. En godt innbarket rutine for å holde seg "vektstabil". Mesteparten av økta foregår foran kjøleskapsdøren, og treningsmengden er proporsjonalt med alderen, økt til to ganger om dagen selv om cbe opp gjennom årene omtrent aldri har hatt et uttalt mål med løpingen, annet enn "sunn livsstil, glede og velvære". Lenge har glede, velvære og sunn livsstil vært lite å se til, nå skorter det på søvn også. Jeg er eldre enn CBE, og fikk som mange andre sjokk over kroppen min holdt på med både i perimenopause og faktisk overgangsalder (er der fremdeles). Søvn og restitusjon blir noe helt annet i denne perioden, det blir spennende å se om Netfit tar hensyn til dette mtp at det nye nå er å trene ifht syklus om man er kvinne. (Noe Netfit - igjen - ikke har fått med seg... Det er klart en kvinnekropp som nærmer seg 40 år under det regimet vil klore seg fast i hver kalori den kan. Det er sunt å variere matinntaket, det er spennende (dog ikke overraskende) ny forskning om hvordan faste er godt for kroppen. Det som jeg aldri noensinne har sett i verken forskning eller praksis er det helsebringende med ekstremt lavt underhudsfett året rundt, dvs. kropp i sultmodus. En sulten kropp spiser seg selv. Dette vet CBE. Det var derfor de kjørte så hardt på lavkarbo på den tiden vi alle gikk rundt og luktet aceton. Det er her det blir skummelt. Poenget mitt er at det finnes utrolig mye forskning på hva en høytpresterende kropp faktisk trenger, og CBE verken spiser eller sover. 21 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. mars 2024 #93982 Del Skrevet 11. mars 2024 Snoker45 skrev (2 timer siden): Hva tjener de penger på? Det eneste hun gjør hver dag er å trene? Hvor kommer inntekten fra? Kanskje Nav. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 11. mars 2024 #93983 Del Skrevet 11. mars 2024 UltimateNothing skrev (1 time siden): Jeg er eldre enn CBE, og fikk som mange andre sjokk over kroppen min holdt på med både i perimenopause og faktisk overgangsalder (er der fremdeles). Søvn og restitusjon blir noe helt annet i denne perioden, det blir spennende å se om Netfit tar hensyn til dette mtp at det nye nå er å trene ifht syklus om man er kvinne. (Noe Netfit - igjen - ikke har fått med seg... Det er klart en kvinnekropp som nærmer seg 40 år under det regimet vil klore seg fast i hver kalori den kan. Det er sunt å variere matinntaket, det er spennende (dog ikke overraskende) ny forskning om hvordan faste er godt for kroppen. Det som jeg aldri noensinne har sett i verken forskning eller praksis er det helsebringende med ekstremt lavt underhudsfett året rundt, dvs. kropp i sultmodus. En sulten kropp spiser seg selv. Dette vet CBE. Det var derfor de kjørte så hardt på lavkarbo på den tiden vi alle gikk rundt og luktet aceton. Det er her det blir skummelt. Poenget mitt er at det finnes utrolig mye forskning på hva en høytpresterende kropp faktisk trenger, og CBE verken spiser eller sover. Trenger ikke mat, søvn eller restitusjon. Vi har jo filter 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoknit Skrevet 11. mars 2024 #93984 Del Skrevet 11. mars 2024 Det som provoserer meg mest er at under reklamen for «sterk og atletisk» fokuseres det på å «få drømmekroppen.» Å være sterk og atletisk har ingenting med å ha en vakkert utseende kropp å gjøre. Det handler utelukkende om funksjon! Turnere er sterke og atletiske! Klatreren Janja Garnbret er sterk og atletisk. Alpinister og fotballspillere/håndballspillere er sterke og atletiske! CBE er verken sterk eller atletisk. Hun er tynn, hovedsakelig opprettholdt av streng porsjonskontroll og mye kondisjonstrening- men minimalt med progresjon. Med løpevolumet hun viser i some burde hun løpe 10 km på 35-37 min uten problemer. Hun har sterk selvdisiplin og synlige muskler, men blir ikke sterk av det. Hun har en genetisk veldig fordelaktig fettfordeling som gjør at hun har sixpack med minimalt fett over uten nødvendigvis å se veldig skrapa eller syk ut, men er blitt tynnere og mer definert i resten av kroppen de siste årene utifra hva hun viser på some. Jeg er omtrent på størrelse med CBE i armene og bredden med samme type lår med liknende rumpe(jeg tror ikke hun bruker pute, jeg tror hun genetisk har vært heldig med den også), men skulle jeg gått ned i fettprosent for å få samme definisjon på magen ville resten av kroppen min sett meget syk ut. Men det kan jo hende at netfit sin policy er at «synlige muskler=sterk….» Og hun er etter min mening heller ikke spesielt atletisk. Yogaøvelsene man har sett video av, videoene hun viser av burpees og alle de årene hun har brukt på å innarbeide en brukbar løpeteknikk er bevis på det. Adrian Paul er vel den som fremstår mest sterk og atletisk i team netfit, så jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor de ikke har ham som frontfigur for det programmet? Det hadde vært mer troverdig. LKE er vel også betydelig mer sterk og atletisk enn kona. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 11. mars 2024 #93985 Del Skrevet 11. mars 2024 Noen som leste se og hør? Så ut som om det sto noe om CBE der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 11. mars 2024 #93986 Del Skrevet 11. mars 2024 1 hour ago, Amber said: Noen som leste se og hør? Så ut som om det sto noe om CBE der? Tidligere var det kun bilde av CBE, men det er endret. Leser ikke plussartkler generelt. Men ble nysgjerrig. 😇 Kilde: https://www.seher.no/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. mars 2024 #93987 Del Skrevet 11. mars 2024 Er det ikke terningkast på antrekk, da? Jan-Thomas (som er venn av CBE). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. mars 2024 #93988 Del Skrevet 12. mars 2024 CityCityBangBang skrev (10 timer siden): Tidligere var det kun bilde av CBE, men det er endret. Leser ikke plussartkler generelt. Men ble nysgjerrig. 😇 Kilde: https://www.seher.no/ Rik? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Finngirl Skrevet 12. mars 2024 Populært innlegg #93989 Del Skrevet 12. mars 2024 Husker jeg var fascinert av bloggen til CBE da den var ny. De korte kjolene og miniskjørtene med fjær, bloggerfoten ikledd platåsko fra Nelly, det gulblekede extensionshåret med den tykke krøllen nederst. Posering i bakgården og i minileiligheten i Oslo. Bloggerverden var ny og lovløs, ingen plagsomme regler for annonsemerking og generell oppførsel. Internettaktører generelt opptrådte annerledes på den tiden: Både Google mail og Spotify krevde i starten en invitasjon til å benytte tjenesten deres. Jeg hadde 10 invitasjoner jeg kunne sende til venner slik at de også kunne være så heldige å få lov til å betale for Spotify. Det å få (gratis!) innblikk i fruens private verden, og i tillegg få "venninnetips" om utallige plagg, primere og krølltanger som hun bare MÅTTE klikke hjem, ble oppfattet som et privilegium for lesere. Det var storhetstiden for CBE, og hun rocket jo denne, det skal hun ha. 10 år senere er det ikke slik lenger. Nå er det brukere som har makten, Spotify må i likhet med alle andre aktører tilby gratis prøveperioder for å få abonnenter og jobbe for å beholde dem. Blogg er ut, det holder ikke å rable ned en dagboklignende tekst om dagen sin for å holde på leserne. Å sulle hjemme og putte strå og blomster i blanke vaser med drømmende, fjernt blikk til siden oppfattes ikke lenger som attraktivt, men som stusselig. Det er nye tider, det å "klikke hjem" fire esker fast fashion anses nå (i de fleste kretser) som fullstendig høl i hue. Det er her CBE og Herr Åge ikke har klart å følge med. Det kan virke som de fremdeles tror at fordi de er hvem de er er det nok for å selge tjenestene sine. Fruemannen, som verken har solid erfaring eller utdanning, ville at eliteutøvere skulle SØKE for å svi av noen hundretusen for å bli trent av ham. CBE (også totalt uten erfaring eller utdanning) "åpner opp" programmet sitt slik at vi *kanskje* kan være så heldige å få en plass. Da må vi være raske, for det forrige programmet ble fullt med en gang, skal vite. Det er ikke Netfit som skal komme til brukerne, nei det er de betalende brukerne som skal sloss om å få innpass i treningsuniverset deres. I tillegg brukes ord som "drømmekroppen", det er fullstendig ut for mange år siden. Herr og fru tror dessverre at de kan leve for alltid ved å selge kropp og kroppsidealer, mens verden har gått videre. Hva skal de finne på når lyset går opp for dem? 48 2 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 12. mars 2024 #93990 Del Skrevet 12. mars 2024 Snoker45 skrev (17 timer siden): Hva tjener de penger på? Det eneste hun gjør hver dag er å trene? Hvor kommer inntekten fra? Selv om det går trått økonomisk, hadde de likevel en omsetning på nesten 2 mill. Mange av disse midlene er nok hotellopphold, vareprøver og annen spons, men likevel. Jeg skjønner heller ikke hvor pengene tjenes. Netfit har etter alt å dømme ingen kunder, yoga-kursene ble ikke noe av, treningsreisen avlyst osv. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 12. mars 2024 #93991 Del Skrevet 12. mars 2024 17 hours ago, Doktorgraden said: Lo godt av denne (Kate sin beklagelse). Kunne egentlig passet etter hvert eneste bilde lagt ut av C 😂 I motsetning til CBE, så kom beklagelsen relativt prompt og uten alskens bortforklaringsforsøk og fornektelser. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 12. mars 2024 #93992 Del Skrevet 12. mars 2024 Stargaze skrev (7 timer siden): Rik? Rik på narsissisme? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 12. mars 2024 #93993 Del Skrevet 12. mars 2024 https://www.instagram.com/abimillsyoga?igsh=MXMxd2ZwczBnNGZrbg== 🤣altså! 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UltimateNothing Skrevet 12. mars 2024 #93994 Del Skrevet 12. mars 2024 40 minutter siden, gladidag said: https://www.instagram.com/abimillsyoga?igsh=MXMxd2ZwczBnNGZrbg== 🤣altså! Omg, takk - hun er et funn. Deilig med en slank og pen yogainstruktør som åpenbart har sans for humor. Hun nailer både fitness- og yogainfluencere 🤣 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 12. mars 2024 #93995 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) UltimateNothing skrev (2 timer siden): Omg, takk - hun er et funn. Deilig med en slank og pen yogainstruktør som åpenbart har sans for humor. Hun nailer både fitness- og yogainfluencere 🤣 Når hun lager grønnkålsmoothie 😜 og kaffe og denne .....https://www.instagram.com/reel/C4Jfb-dN8HZ/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Endret 12. mars 2024 av Gladidagogså 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mars 2024 #93996 Del Skrevet 12. mars 2024 Hehe. https://www.instagram.com/reel/C2hgl12tOxA/?igsh=d3JyanE3eG1wbW5j 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. mars 2024 #93997 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) Det er trutmunn med hund, i profil, med barna, trutmunn har biitt en del av Carolines varemerke. For av alle bilder hun kunne valgt i dette svaret, er det selvsagt ett med trutmunn. Ta med mye hår og tomt blikk i tillegg. Hvis målet er å ligne på en dukke, nailer hun det perfekt. Tror mer på at det er Caroline 14 år vi ser i sosiale medier, i stedet for Caroline 37 år. Begynner å bli en bra liste med ting som går på repeat. Aldri en dag uten, si. 🍦☕️🍑 😗 🥛 🏃🏼♂️ https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgdXR3d211ZnR3AY4y_d6bAY4y_dzGAAAAAA?share_id=E8rtqtS2TZKR5VIkqaS43Q&locale=nb_NO Endret 12. mars 2024 av Snødronninga 29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. mars 2024 #93998 Del Skrevet 12. mars 2024 Kan jeg spørre, fina....Er det noen som formulerer seg på en slik måte lenger? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mars 2024 #93999 Del Skrevet 12. mars 2024 Så mye filter at frua selv snart ser yngre ut enn eldste datter. Bra jobba! (Under munnen klarer ikke filteret å dekke pga trutmunnen). 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2024 #94000 Del Skrevet 13. mars 2024 (endret) . Endret 13. mars 2024 av loffen Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå