Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår helt ærlig ikke at det skal hakkes så mye på «Granka». Det er vel mange fine plasser der for å få sol og strand og ferie. Ikke veldig billig heller om man skal bo ok. 2 voksne må fort ut med 30 000 + for en uke.  Jeg tipper de færreste som kommenterer her har mulighet til å heller velge Mauritius og lignende plasser. «Granka» er der du finner varmere klima nærmere og for en mer oppnåelig sum. Jeg skulle gjerne vært der selv nå. 

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (15 minutter siden):

Jeg forstår helt ærlig ikke at det skal hakkes så mye på «Granka». Det er vel mange fine plasser der for å få sol og strand og ferie. Ikke veldig billig heller om man skal bo ok. 2 voksne må fort ut med 30 000 + for en uke.  Jeg tipper de færreste som kommenterer her har mulighet til å heller velge Mauritius og lignende plasser. «Granka» er der du finner varmere klima nærmere og for en mer oppnåelig sum. Jeg skulle gjerne vært der selv nå. 

Helt enig. Granka kan by på mange opplevelser om en kommer seg unna de verste stedene. Vi i familien reiser ca 4 til 6 x ganger i året, dog kun 3 til 4 ganger til granka. Hvor folk reiser på ferie er meg likegyldig, men til fra å være som skal fremstå som urban, trendy, rik og gudene vite hva- kunne fint ha funnet andre spennende steder rundt om i verden🤔

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, cerruti said:

Enig. Jeg har sett snap'ene hennes de siste dagene og det virker ikke som hun prøver å gjøre Gran Canaria mer fancy enn det er? 

Dessuten, det å ha så behov for å påpeke at noe er harry er harry i seg selv...

Gran Canaria er hva ďet er, enkel tilgang på ferie, sol og varme. Fint er det også der,  finest om man kommer seg vekk fra de stedene med mest hoteller o.l. Skjønner godt at både CBE og mange jeg kjenner reiser dit. Har vært der selv også og kunne funnet på å reise igjen :)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gran Canaria er absolutt ikke noe for meg, men hver sin smak!
Fallet i reisemål er det derimot vanskelig å unngå å merke seg. Da bloggen var på topp reiste de jo (før barna) til helt paradisaktige destinasjoner i Asia som jeg defintivt ble "misunnelig" på.
Nå er hun blitt en helt vanlig tobarnsmor som overdokumenterer et ganske så kjedelig og lite spektakulært liv.
Hvis man ikke higer enormt etter å ha en muskuløs, men ripped mage (i hvert fall når man suger den inn og spenner alle muskler) er det ikke mye å være misunnelig på i fruas liv lenger.
De fleste av mine venninner har langt kulere og mer spennende liv enn henne, med langt finere ferier.
Jeg skjønner ikke hvorfor egentlig noen skal bry seg lenger. Merker selv jeg syns hun er et langt gjeeeesp.
Før klarte jeg i det minste å irritere meg litt over henne.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hvalstad45 said:

Gran Canaria er absolutt ikke noe for meg, men hver sin smak!
Fallet i reisemål er det derimot vanskelig å unngå å merke seg. Da bloggen var på topp reiste de jo (før barna) til helt paradisaktige destinasjoner i Asia som jeg defintivt ble "misunnelig" på.
Nå er hun blitt en helt vanlig tobarnsmor som overdokumenterer et ganske så kjedelig og lite spektakulært liv.
Hvis man ikke higer enormt etter å ha en muskuløs, men ripped mage (i hvert fall når man suger den inn og spenner alle muskler) er det ikke mye å være misunnelig på i fruas liv lenger.
De fleste av mine venninner har langt kulere og mer spennende liv enn henne, med langt finere ferier.
Jeg skjønner ikke hvorfor egentlig noen skal bry seg lenger. Merker selv jeg syns hun er et langt gjeeeesp.
Før klarte jeg i det minste å irritere meg litt over henne.

Overdokumentere et kjedelig og lite spektakulært liv, som du er kaller det, er det langt flere som gjør også. Men så lenge folk klikker seg inn så gir det jo inntekter det, uansett hva vi måtte mene om det. 

Livet til CBE engasjerer meg ikke til vanlig så jeg har ikke gitt henne klikk før men jeg er svak for snap'er når folk er på reise nesten uansett hvor😂 (følger også med på Ida Gran Jansen som er på Koh samui nå, men ikke ellers)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingenting i mot å reise til Gran Canaria eller lignende steder. Liker så klart best kulturelle ferier og opplevelsesferier med mer innhold, men er helt innafor for meg med harrytur til strand og bare slappe av uten noe fancy også. Så jeg rakker ikke ned på slike destinasjoner.

Men, synes jo det er litt tåpelig at noen som er veldig opptatt av å late som at de er bedre enn de fleste, snakker nedsettende om folk som har litt billigere bilmerker osv. velger nesten utelukkende å reise til slike billige sydendestinasjoner og bruker fake vesker kjøpt fra gateselgere der 😅

• Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (3 timer siden):

Jeg har ingenting i mot å reise til Gran Canaria eller lignende steder. Liker så klart best kulturelle ferier og opplevelsesferier med mer innhold, men er helt innafor for meg med harrytur til strand og bare slappe av uten noe fancy også. Så jeg rakker ikke ned på slike destinasjoner.

Men, synes jo det er litt tåpelig at noen som er veldig opptatt av å late som at de er bedre enn de fleste, snakker nedsettende om folk som har litt billigere bilmerker osv. velger nesten utelukkende å reise til slike billige sydendestinasjoner og bruker fake vesker kjøpt fra gateselgere der 😅

Ja, samt ikke kjenner reglene der. Vi er mye i Italia og selvsagt dekker jeg meg til når jeg skal i kirker, klostre og museum, noe annet vil jo enten medføre at jeg ikke kommer inn eller at det føles upassende. 
Har vært i Mogan en gang selv, det var ikke forferdelig, men ikke en type ferie vi velger igjen. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Granka er bare stusselig i mine øyne. Da velger jeg mye heller Tenerife til samme pris. Like harry, men mye triveligere. Poenget er hvordan CBE framstiller GC. Det er virkelig ikke noe spesielt overhodet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet til CBE, slik jeg ser det, er at hun alltid har forsøkt å late som om hun er noe hun ikke er. Derfor folk reagerer på en helt vanlig Granca-ferie og. Fordi hun selv har isenesatt seg selv som en som har langt bedre ferievaner enn som så.
(Om enn det er noen år siden.) Men dette er en god illustrasjon på hele problemet med hennes om influencer.
Hun er ikke genuin overhodet, og i starten funka det, folk ble lurt (man trodde hun var så sylfide hun fremstilte seg som, man trodde hun virkelig elsket det og det produktet). De var slu i starten fordi de kunne lure folk når dett var helt nytt, samt at hun virkelig produserte MASSE stoff, masse skrift, det var en ordentlig jobb og de tjente masse penger de kunne reinvestere i bloggen ved å lage mer og bedre stoff.
Nå har publikum lært, alle kan manipulere seg selv tynne og storleppede på insta og i Sarp har det stoppet helt opp utover dette.
Vil overraske meg enormt om de kan leve av dette om to år, de kan vel allerede ikke det, iom at de forsøker seg som PT'er. Vel, det er i det minste litt mer ærlig jobbing!

• Liker 22
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (10 timer siden):

Endelig frisk, og da må det løpes!

Hadde vært for dumt å la kroppen få hvile noen dager etter sykdom, antibiotika og klimaforandring!

(Stillbilde fra video)

Screenshot_20240225-094741_Instagram.jpg

Her er jo hodet "lite" og kroppen normal. Slik det skal være :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (15 minutter siden):

Her er jo hodet "lite" og kroppen normal. Slik det skal være :)

Men viktig å holde magen inne når man løper også. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (4 timer siden):

CBE har ikke benektet silikon, botox eller fillers siden 2018. Det er vanskelig å si hvor omfattende klinikkbehandlinger og eventuell kirurgi hun tar, siden innholdsproduksjonen hennes preges tungt av teknisk etterbehandling og filtere. Til og med ansiktsformen og nesefasongen endres stadig vekk, samt at hode og føtter ofte fremstår abnormt store i fht resten av kroppen for å få ønsket lollipop-effekt. Det blir så latterlig og goddag mann økseskaft når LKE anklager tradisjonelle medier for å retusjere panna hans høyere, når man ser at kona hans daglig retusjerer seg nærmest ugjenkjennelig.

Ps: enig i at Granka og kronisk bar mage med navlepiercing hos nesten 40 år gamle damer er harry, men jeg syns det har vært nok repetisjon av det her inne nå 😅

De har sikkert ikke blitt spurt om det siden 2018 heller, da visse ting fremstår åpenbart. Annet kan være filter, photoshop etc, som jo ikke er ukjent terreng for herr og fru Eriksen. Og ja det er både paradoksalt og dobbeltmoral å gnåle om den panna og retusjering, i hvertfall når det Dagbladets fotograf fikk frem nok det som er hans ekte panne.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Xmasclovn said:

De har sikkert ikke blitt spurt om det siden 2018 heller, da visse ting fremstår åpenbart. Annet kan være filter, photoshop etc, som jo ikke er ukjent terreng for herr og fru Eriksen. Og ja det er både paradoksalt og dobbeltmoral å gnåle om den panna og retusjering, i hvertfall når det Dagbladets fotograf fikk frem nok det som er hans ekte panne.

image.thumb.png.9f61ae9ee48017865ad2f2b1b43c422d.png

Jeg har sagt det før, og kan gjenta det: Ingenting feil med høy panne/høyt hårfeste - men litt dumt å benekte det kanskje, og å lage en sak av det? 

Kilde: instanavigation.com coach_eriksen 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er SÅÅÅÅÅÅ pinlig, men jeg måtte altså så veldig på do at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg - alt for langt til hotellet. 🙈 Heldigvis fant jeg en liten klippehylle der ingen så meg:

image.png.43a36c0126ecd6bbd8f673ef0e967434.png

Fikk etter hvert lettet på trykket:

image.png.ee2e2b5cbd2010f2e29d2833325eae18.png

Heldigvis ingen som så meg, men nå lurer jeg veldig på - kan jeg tørke meg med hatten?

image.png.58cab0207f052f65570903c3172bcff4.png

Instanavigation.com CBE

Endret av CityCityBangBang
Glemte kildehenvisning
  • Liker 46
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer mest på  fra ferien hennes er hvordan hun viser frem og skryter av barna sine offentlig, der jeg er usikker på om de har samtykket til å bli filmet og utlevert på nett. Hun behandler de som om de skulle være små Barbie. Det er nesten som om Caroline selv ønsker at de skal bli influencer som henne. Jeg har som mamma selv null intresse av å vite at hennes døtre skal på shopping og hva de har kjøpt. Ingen av mine venner i sosiale medier viser slikt innhold som CBE gjør med barna sine. Jeg trodde alle hadde fått med seg at barn ikke bør være på nett, men det virker ikke som om Caroline bryr seg. 

Caroline prøver hardt å inspirere med det ene og det andre, men hun får det ikke helt til. Mens de fleste kvinner blir voksne og endrer seg etter at de blir mamma, så står Caroline på stedet hvil når det kommer til innhold. 

Endret av Marihone
la til et ord
  • Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Dette er SÅÅÅÅÅÅ pinlig, men jeg måtte altså så veldig på do at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg - alt for langt til hotellet. 🙈 Heldigvis fant jeg en liten klippehylle der ingen så meg:

image.png.43a36c0126ecd6bbd8f673ef0e967434.png

Fikk etter hvert lettet på trykket:

image.png.ee2e2b5cbd2010f2e29d2833325eae18.png

Heldigvis ingen som så meg, men nå lurer jeg veldig på - kan jeg tørke meg med hatten?

image.png.58cab0207f052f65570903c3172bcff4.png

Instanavigation.com CBE

Enig. Hva er målet med å legge slik ut?? Hva vil hun oppnå her? Jeg blir puteflau.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene der på den steinen/ klippen.. er det ikke fine strender på Granka? Og har foreldrene hennes leilighet der?

Endret av Torden
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (7 timer siden):

Helt enig. Granka kan by på mange opplevelser om en kommer seg unna de verste stedene. Vi i familien reiser ca 4 til 6 x ganger i året, dog kun 3 til 4 ganger til granka. Hvor folk reiser på ferie er meg likegyldig, men til fra å være som skal fremstå som urban, trendy, rik og gudene vite hva- kunne fint ha funnet andre spennende steder rundt om i verden🤔

Hater når folk kaller Gran Canaria for Granka, det er et verbalt lavmål og en fornærmelse mot den fantastiske øya. På samme måte hater jeg ordet Harry-handel mot nordmenn som grensehandler i Sverige. Et nedlatende og negativt ladet ord. Er ikke en som lar meg krenke så lett altså, men enkelte ord kan jeg klare meg uten og burde blitt slettet fra dagligtalen.

Dette ble avsporing, men klarte ikke å dy meg. 

Endret av K_mb
  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...