FruRosa Skrevet 23. november 2023 #90561 Del Skrevet 23. november 2023 Og nå viser hun på Snap et bomba lekerom som hun skal rydde selv om hun er syk. La ungene ha livene sine, inkl adventskalender og lekerom, i fred!!! 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 23. november 2023 #90562 Del Skrevet 23. november 2023 CBE filmer seg selv mens hun går inn på badet på et hotellrom (ser det ut som).. dette er ikke merket reklame. Og hvem kommenterer posten? Jo, Hotel Continental Oslo.. sikkert ikke noe sammarbeid her eller skjult reklame, kun genuin interesse fra Hotel Continetal når det gjelder speil-selfie, kaffikopper og slikt🥰❤️ 🙄 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 23. november 2023 #90563 Del Skrevet 23. november 2023 Just now, Sophia_08 said: CBE filmer seg selv mens hun går inn på badet på et hotellrom (ser det ut som).. dette er ikke merket reklame. Og hvem kommenterer posten? Jo, Hotel Continental Oslo.. sikkert ikke noe sammarbeid her eller skjult reklame, kun genuin interesse fra Hotel Continetal når det gjelder speil-selfie, kaffikopper og slikt🥰❤️ 🙄 Re-posta hos Hotel Continental også. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 23. november 2023 #90564 Del Skrevet 23. november 2023 (endret) CBE er jo reklameformidler og reklamekatalog, så jeg forstår godt at hun må få ut produktene i kanalen sin i god tid før jula er her. Folk må jo rekke å bli påvirket nok til å kjøpe inn det hun reklamerer for. Jula er tross alt høytid for shoppinghysteri, og shoppinghysteri har jo alltid vært CBEs forte. Og hva har CBE avtalt å merke som reklame, hva skal være skjult markedsføring, ja det er mye å holde styr på må vite. Mtp 2-3 merkede annonseinnlegg i IG-feeden per måned, så bør omsetningen i firmaet neste år være rimelig skakkjørt. Hvis ikke så er det åpenbart mye skjult reklame. Endret 23. november 2023 av Rastebenk 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 23. november 2023 #90565 Del Skrevet 23. november 2023 1 hour ago, Chrisssi said: Har ikke ofret jula en tanke enda, det er fortsatt NOVEMBER 🤯 Men frua skal jo pakke til trappekalender og knytte vakre sløyfer.....OG i tillegg dokumentere dette fordi folk vil se. Get a life 🫣 Jeg tror langt mer at CBE vil vise frem enn at folk vil se. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 23. november 2023 #90566 Del Skrevet 23. november 2023 FruRosa skrev (1 time siden): Og nå viser hun på Snap et bomba lekerom som hun skal rydde selv om hun er syk. La ungene ha livene sine, inkl adventskalender og lekerom, i fred!!! Hvorfor ser du noe som helst fra henne på snap? Du kunne like gjerne overført dem penger. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 23. november 2023 #90567 Del Skrevet 23. november 2023 Vitulina skrev (26 minutter siden): Hvorfor ser du noe som helst fra henne på snap? Du kunne like gjerne overført dem penger. Hun kom opp som forslag. Følger henne ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. november 2023 #90568 Del Skrevet 23. november 2023 FruRosa skrev (3 timer siden): Ikke tid å være syk, nei. Jula er jo rett rundt hjørnet Og nei, ikke vis fram adventskalenderen! La jentene få ha den for seg selv uten at fremmede skal se på! Men for syk til å jobbe, det er hun jo ikke... Det nederste bildet er umerket reklame - nok en gang, må begynne å bli hundrevis av umerkede reklamer - for ICIW. Lurer på hvor mye hun får betalt for disse konsekvente umerkede reklamene? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. november 2023 #90569 Del Skrevet 23. november 2023 Som influencer er vel strengt tatt CBE ganske sent ute til jul. Hun skal jo påvirke følgerne sine til å kjøpe produkter, og første desember er kun få dager unna. Tipper hun har fått et sponset samarbeid som dreier seg om denne pakkekalenderen, siden hun hyper opp denne så veldig. Med tanke på økonomien i firmaet de siste årene er jeg sjokkert over hvor lett hun tar på jobben sin. Endelig vil noen betale henne, og så ligger hun og drar seg i senga og sutrer over at hun er syk? Den reklamen burde vært ferdig for minst et par uker siden, skal man tro andre influencere. Denne holdningen til arbeidsoppgavene har vært gjennomgående for bedriften de siste årene. Arbeidet er preget av hastverk og latskap, noe minst to samarbeidspartnere har kommentert (Beckmann og noe hudgreier). Jeg er også litt overrasket over at hun velger å fremstille juleforberedelser på denne måten. Som en plikt som er blytung å gjennomføre. Juleforberedelser skal jo være lystbetont, gøy og høytid, tenker jeg. Men nå er det mye i livet til CBE som er blytungt, selv om hun hevder å elske det, så det er vel slik livet hennes har blitt. La oss tro hun klarer å merke dette oppdraget. Av en eller annen grunn ser det ut til at merking er ekstra vanskelig for denne bedriften. Det er rart, men jeg tenker på innholdsmarkedsføring som en ganske enkel jobb, mens CBE sliter med alle aspektene ved denne jobben. Planlegging, gjennomføring, kvalitet og regelverk er langt under hva man kan forvente av et voksent menneske med normale evner. Det er nesten så jeg synes litt synd på henne. 32 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 23. november 2023 #90570 Del Skrevet 23. november 2023 1 hour ago, Felis said: Som influencer er vel strengt tatt CBE ganske sent ute til jul. Hun skal jo påvirke følgerne sine til å kjøpe produkter, og første desember er kun få dager unna. Tipper hun har fått et sponset samarbeid som dreier seg om denne pakkekalenderen, siden hun hyper opp denne så veldig. Med tanke på økonomien i firmaet de siste årene er jeg sjokkert over hvor lett hun tar på jobben sin. Endelig vil noen betale henne, og så ligger hun og drar seg i senga og sutrer over at hun er syk? Den reklamen burde vært ferdig for minst et par uker siden, skal man tro andre influencere. Denne holdningen til arbeidsoppgavene har vært gjennomgående for bedriften de siste årene. Arbeidet er preget av hastverk og latskap, noe minst to samarbeidspartnere har kommentert (Beckmann og noe hudgreier). Jeg er også litt overrasket over at hun velger å fremstille juleforberedelser på denne måten. Som en plikt som er blytung å gjennomføre. Juleforberedelser skal jo være lystbetont, gøy og høytid, tenker jeg. Men nå er det mye i livet til CBE som er blytungt, selv om hun hevder å elske det, så det er vel slik livet hennes har blitt. La oss tro hun klarer å merke dette oppdraget. Av en eller annen grunn ser det ut til at merking er ekstra vanskelig for denne bedriften. Det er rart, men jeg tenker på innholdsmarkedsføring som en ganske enkel jobb, mens CBE sliter med alle aspektene ved denne jobben. Planlegging, gjennomføring, kvalitet og regelverk er langt under hva man kan forvente av et voksent menneske med normale evner. Det er nesten så jeg synes litt synd på henne. Jepp! Fremstilles ikke egentlig alt som blytungt nå? Før, på bloggen, var jo trening noe hun brant for, nå er det bare så tungt og hun må piske seg til å trene tidlig og sent. Jeg kjenner ikke igjen dama overhodet. HUn virker ikke lykkelig og alle de tingene det i hvert fall virket som om hun genuint likte før (dekorasjon, skriving, pynting, trening) fremstilles nå halvhjertat og som tunge arbeidsoppgaver. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 23. november 2023 #90571 Del Skrevet 23. november 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): Hun kom opp som forslag. Følger henne ikke. Men du trykker likevel for å se, det er det de tjener penger på. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 23. november 2023 Populært innlegg #90572 Del Skrevet 23. november 2023 😅 Er nok noe som går.... Kilde: Instanavigation.com henriktroy 54 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 23. november 2023 #90573 Del Skrevet 23. november 2023 FruRosa skrev (6 timer siden): Ikke tid å være syk, nei. Jula er jo rett rundt hjørnet Og nei, ikke vis fram adventskalenderen! La jentene få ha den for seg selv uten at fremmede skal se på! HVEM svarer ja på dette??? Å se i adventskalenderen til til to fremmede barn, seriøst? Ikke en gang det kan de få ha i fred! Mor skal skryte av seg selv og lage innhold nok en gang på barnas bekostning! 39 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 23. november 2023 #90574 Del Skrevet 23. november 2023 K_mb skrev (1 time siden): HVEM svarer ja på dette??? Å se i adventskalenderen til til to fremmede barn, seriøst? Ikke en gang det kan de få ha i fred! Mor skal skryte av seg selv og lage innhold nok en gang på barnas bekostning! Hunden, tanta med koppen og netfit. 25 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 23. november 2023 #90575 Del Skrevet 23. november 2023 hvalstad45 skrev (3 timer siden): Jepp! Fremstilles ikke egentlig alt som blytungt nå? Før, på bloggen, var jo trening noe hun brant for, nå er det bare så tungt og hun må piske seg til å trene tidlig og sent. Jeg kjenner ikke igjen dama overhodet. HUn virker ikke lykkelig og alle de tingene det i hvert fall virket som om hun genuint likte før (dekorasjon, skriving, pynting, trening) fremstilles nå halvhjertat og som tunge arbeidsoppgaver. Dette er en bedrift som selger et produkt. Det du skriver viser at du ikke har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. november 2023 #90576 Del Skrevet 23. november 2023 Sophia_08 skrev (7 timer siden): Re-posta hos Hotel Continental også. Speil speil på veggen der, hvem er vakrest i landet her. Stakkarslig liv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. november 2023 #90577 Del Skrevet 23. november 2023 Spamalot skrev (11 minutter siden): Dette er en bedrift som selger et produkt. Det du skriver viser at du ikke har skjønt det. Dette må du nesten utdype, for jeg skjønner ikke resonnementet ditt. Hun selger produkter ved å fremstille det som noe hun misliker sterkt? Trening er blytungt, noe hun må presse seg selv til å gjennomføre hver eneste dag? Jula er en plikt, noe hun har utsatt i det lengste, men nå må hun kjempe seg gjennom den på tross av at hun heller vil holde senga? Poenget er vel at CBE tidligere viste frem livet sitt sitt som glamorøst og lystbetont. Noe man vekslet mellom å misunne og strekke seg etter. Kontrasten er jo enorm til dagens innhold, hvor de fleste av oss priser oss lykkelig over at vi slipper å leve hennes liv. Måten hun fremstiller sine daglige gjøremål er så trist at jeg sitter og synes synd på dama 37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. november 2023 #90578 Del Skrevet 23. november 2023 CityCityBangBang skrev (3 timer siden): 😅 Er nok noe som går.... Kilde: Instanavigation.com henriktroy Du beskar bort det morsomme poenget at man ser i speilet at han tar selfie, mens han skriver at konatok bilde mens han sov. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 23. november 2023 #90579 Del Skrevet 23. november 2023 2 minutter siden, Hulderen said: Du beskar bort det morsomme poenget at man ser i speilet at han tar selfie, mens han skriver at konatok bilde mens han sov. Tenkte at folk gikk inn og sjekket hele posten. Det er jo ett bilde til også. 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 23. november 2023 #90580 Del Skrevet 23. november 2023 Felis skrev (32 minutter siden): Dette må du nesten utdype, for jeg skjønner ikke resonnementet ditt. Hun selger produkter ved å fremstille det som noe hun misliker sterkt? Trening er blytungt, noe hun må presse seg selv til å gjennomføre hver eneste dag? Jula er en plikt, noe hun har utsatt i det lengste, men nå må hun kjempe seg gjennom den på tross av at hun heller vil holde senga? Poenget er vel at CBE tidligere viste frem livet sitt sitt som glamorøst og lystbetont. Noe man vekslet mellom å misunne og strekke seg etter. Kontrasten er jo enorm til dagens innhold, hvor de fleste av oss priser oss lykkelig over at vi slipper å leve hennes liv. Måten hun fremstiller sine daglige gjøremål er så trist at jeg sitter og synes synd på dama Siste setningen i innlegget ditt bekrefter det jeg skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå