Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hva er dette slags måte å sitte på? 
Så tilgjort for å se tynnest mulig ut? 
Jeg blir mer og mer rystet over den kontoen der. 

Screenshot fra story (video) på Instagram:

Spoiler

IMG_6313.thumb.png.9837db7cc3e85f895abf30c3abc8cbbb.png

Endret av ventilator
  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ventilator skrev (14 minutter siden):

Skjul innhold

Hvis hun faktisk ser slik ut, så er det ikke lenge før hun forsvinner. 
Seriøst, dette er fullstendig sykt. Er det virkelig ingen som tør snakke alvor med henne?

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ikke slik ut i virkeligheten,  dokumentert mange nok ganger. Dette er ganske enkelt resultatet av filter, posering og vidvinkel ovenfra og ned.

• Liker 39
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Hun ser ikke slik ut i virkeligheten,  dokumentert mange nok ganger. Dette er ganske enkelt resultatet av filter, posering og vidvinkel ovenfra og ned.

Ja vi vet det, problemet er at ikke alle vet det!

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ventilator skrev (2 timer siden):

Vis skjult innhold

Hva i all verden er det som får henne til å redigere seg slik, og så dele det? Hun er skummel, og jeg håper virkelig noen klarer å stoppe denne damen. En ting er at hun ødelegger seg selv. Men hun påvirker en haug andre. I følge byrået hennes oppdaterer hun følgerne daglig med innhold av høy kvalitet. Skremmende at de mener det. De må være blinde.

Endret av Stargaze
  • Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, ventilator said:

Reveal hidden contents

Dette er bare så utrolig trist å se. Og så farlig å dele. Jeg er takknemlig for at internett ikke var en del av min ungdom. Kroppspresset var vanskelig nok da også. 😒

Hilsen en som idag er voksen, relativt (les ganske) utrent og smårund - og relativt fornøyd. 😀

• Liker 19
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ventilator skrev (46 minutter siden):

Jeg skvatt da jeg så det. Selv jeg som vet hva hun driver med av vinkler og redigering. I tillegg: hvorfor må det fremheves at syltetøyet er sukkerfritt? Bånn i bøtta-påvirkning. 

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LullaSkrulla skrev (1 time siden):

For min del skal hun bare poste om negler og hårvask, jeg kan skjønne at noen ønsker lettbeint underholdning, noe «tanketomt» og ufarlig. Kanskje særlig nå med verdenssituasjonen. Det kan være godt med en pause. Bare så synd hun/de pøser på med barneeksponering og pro ana!

Enig

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (44 minutter siden):

Ja vi vet det, problemet er at ikke alle vet det!

Derfor bør det gjentas hvordan hun som uetisk karrierekvinne og administrerende direktør for egen bedrift skaper et usant og usunt resultat som hun publiserer. Hver gang.

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Derfor bør det gjentas hvordan hun som uetisk karrierekvinne og administrerende direktør for egen bedrift skaper et usant og usunt resultat som hun publiserer. Hver gang.

Er selvfølgelig helt enig i det 👍

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (11 timer siden):

Alt innhold kan ikke være interessant.. sier seg selv - unødvendig å latterliggjøre på bakgrunn av dette 

Like dumt som når personen kommenterer under artikler på facebook: jeg har spist salami til frokost, min favoritt frukt er banan 

Veldig lavt nivå på denne type mennesker også, må jeg si, når eneste formålet er å dra stemning ned på bakgrunn av ingenting 

Det finnes jo ikke noe interessant innehold, så å dra ned bedriften klarer de fint selv.

Lurer på hvem den virkelige fotballfruen var, for er rart at noen kan synke så lavt og formidle dårligere og dårligere.

Skriver som en tenåring.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som er god med ord,penn og papir som har skrevet til det nye byrået som har tatt henne under vingene? Og fått noe fornuftig svar?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (17 minutter siden):

Ref. siste instagraminlegg 'out and about'.. er det plutselig vårblomstring på trærne? :huh: 

Hmmm, mystisk værfenomen kanskje?🤔

Men “sleek look” på CBE da….🙄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Christiane_W skrev (9 minutter siden):

Hmmm, mystisk værfenomen kanskje?🤔

Men “sleek look” på CBE da….🙄

Nyvaska hår, vettu. :laugh:  Og kaffe, to forskjellige kaffe. 

:natti:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (37 minutter siden):

Ref. siste instagraminlegg 'out and about'.. er det plutselig vårblomstring på trærne? :huh: 

Er det et innlegg etter posjert egg? Det er det siste jeg ser. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (5 timer siden):

Takk for at du skjuler et triggende bilde, skal jeg bli bedre på selv. Dette er rystende, men så har CBE  rystet meg over lang tid så dette overrasker meg ikke.  Hun havner i stallen til et influencerbyrå som kaller henne briljant, og det er som om ingen tar tak i hvor farlig hun er og hun får fortsette å fremvise dette sykelige  kroppsbildet uten kritikk bortsett fra kritikken hun får her på KG. Selv en av mine store helter Vegard Harm drar henne inn i rampelyset og leker venn med henne. Skuffende at når media drar henne fram i rampelyset så er det fordi hun ønsker det selv gjennom å "provosere" med å vise puppene/silikonen og ikke det skadelige innholdet hun fremviser.  Thinspoen går helt under radaren, og det irriterer meg helt grenseløst! Og etter ryktene å forstå så er hun med på Camp Kulinaris. Hvorfor? La henne gå i glemmeboka, da hun har ingenting av samfunnsnyttig eller positivitet å bidra med, tvert imot er det hun driver med direkte skadelig for seere.  Drittlei av at diverse medier bidrar til å opprettholde denne type mennesker aktuelle!

Enig med deg! Det er virkelig helt ubegripelig at hun fortsatt holdes aktuell som du sier. 
Kan ikke skjønne hvorfor ikke det reageres mer på hvordan den kontoen driftes og fremstår. 

Min «interesse» i henne har de seneste årene kun handlet om det som er skrevet i tråden her. Spesielt den siste tiden syns jeg det har vært mye bra og berettighet av det kritikkverdige som drives med i bedriften, som er påpekt her. 
Har ikke fulgt henne selv og er sjelden innom kontoen hennes. Var inne å så en gang idag etter de siste par dagers skriverier om at ting var blitt verre etter nytt management. Og hjelpe meg, så sant det er! 

Screenshoten jeg la ut er ille nok, men videoen det er fra er jo enda verre. 

Har en datter i tenårene som heldigvis ikke aner hvem cbe er. Håpet må jo være at interessen for henne snart dør ut, og at hun ikke rekker å favne et nytt publikum utover de hun skaffet seg i storhetstiden som blogger.  

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (6 timer siden):

🌸🌿Tipper hun har fått ordre av Kontent om å legge ut mer. Så finner hun gammelt innhold hun ikke har giddet å bruke. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...