Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er hun superaktiv på Instagram om dagen? Mulig jeg har glemt hvor aktiv hun var før, jeg har kun tilgang når profilen er åpen (som begynner å bli en stund siden), men lurer på om det er Kontent som har sagt at det må postes noe heeeele tiden. Akkurat nå ligger det 28 stories fra de siste 24 timene, den ene mer intetsigende enn den andre (f.eks. lange klør som roter i kaffebønnene i 8 sekunder i strekk).

• Liker 44
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (1 time siden):

Ny dag, ny helt-utslitt-henslengt-på-gulvet-selfie. At hun ikke går lei!

NB bildet kan virke triggende!

Screenshot_20230921-091943_Instagram.jpg

Dette ☝️er så sykelig og farlig at jeg fatter ikke at det er lov å drive på å bevisst fronte en kropp som ser mer mager (helseskadelig konto) enn trent ut, og er det ikke tening hun liksom skal inspirere med? Er vel ingen mennesker med et sunt forhold til egen kropp som blir inspirert av dette? Mennesker med et usunt forhold til egen kropp derimot...Jeg vil si hun er en farlig påvirker, en av Norges farligste , og selv om engasjementet er lavt på hennes konto, så kan hun dukke opp som forslag og utforsk hos hvem som helst og derav bli en inspirasjon eller trigger for sårbare mennesker.  Skremmende at to jenter vokser opp med dette, da jeg jeg nekter å tro de ikke blir påvirket på en eller annen måte. 

Endret av K_mb
  • Liker 30
  • Nyttig 12
Skrevet

Unnskyld språket, men hvorfor i helvete fjernes ikke treningsreisene fra Netfit sin bio? Man kan fortsatt trykke seg inn og melde seg på!

De fikk spm på sitt siste innlegg om dette i går, men SELVSAGT svarer de ikke på annet enn flamme og -hjerteemojies!

Er så lei av dette kvinnemennesket at jeg har ikke ord. 

• Liker 37
  • Nyttig 10
Skrevet
loffen skrev (2 minutter siden):

Dette er så teit. :rulle: 

Hvorfor ligger hun sånn på gulvet, og hva var det hun rakk? Å løpe? Hvorfor skulle hun ikke rekke det? Hun har da mølle i sin egen kjeller og kan løpe akkurat når hun vil. 

Tror kanskje de skulle rekke å kjøpe Barbie til kaka? 🤭

• Liker 21
Skrevet
K_mb skrev (1 time siden):

Dette ☝️er så sykelig og farlig at jeg fatter ikke at det er lov å drive på å bevisst fronte en kropp som ser mer mager (helseskadelig konto) enn trent ut, og er det ikke tening hun liksom skal inspirere med? Er vel ingen mennesker med et sunt forhold til egen kropp som blir inspirert av dette? Mennesker med et usunt forhold til egen kropp derimot...Jeg vil si hun er en farlig påvirker, en av Norges farligste , og selv om engasjementet er lavt på hennes konto, så kan hun dukke opp som forslag og utforsk hos hvem som helst og derav bli en inspirasjon eller trigger for sårbare mennesker.  Skremmende at to jenter vokser opp med dette, da jeg jeg nekter å tro de ikke blir påvirket på en eller annen måte. 

Dette er patologisk 😡

• Liker 12
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

Lurer på om det er sånn hun ser ut på Camp Kulinaris?😉

IMG_1421.jpeg

Ser jo heit «gal» ut og bildet er veldig Blurry

• Liker 8
Skrevet (endret)
Pusern3 skrev (18 minutter siden):

Ser jo heit «gal» ut og bildet er veldig Blurry

Ja. Kanskje noen kan fikse en spleis så hun slipper å bruke et så gammelt kamera. Står dårlig til.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 19
Skrevet (endret)
K_mb skrev (2 timer siden):

Lurer på om Kontent som byrå virkelig synes at dette er greit? Og at dette er innhold (kontent) som de vil stå bak. Thinspo av verste sort. Og mye umerket filtrering og redigering. Fremstår ikke akkurat så seriøs Kontent heller da.

Endret av Stargaze
  • Liker 25
  • Nyttig 3
Skrevet
Stargaze skrev (14 minutter siden):

Lurer på om Kontent som byrå virkelig synes at dette er greit? Og at dette innhold (kontent) som de vil stå bak. Thinspo av verste sort. Og mye umerket filtrering og redigering. Fremstår ikke akkurat så seriøs Kontent heller da.

Hun briljerer ble det vel sagt. Det er da dette de mener hun briljerer med, legg til litt barneeksponering, kaffekopper og annet meningsløst innhold så er det briljant. Jeg regner da med de har sjekket opp og vet hvem de har i stallen?  Fremstår som useriøst og ukritisk.  De har bilde av henne med flere på forsiden med tekst om at de representerer Norges dyktigste influencere 🤡

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
K_mb skrev (22 minutter siden):

Hun briljerer ble det vel sagt. Det er da dette de mener hun briljerer med, legg til litt barneeksponering, kaffekopper og annet meningsløst innhold så er det briljant. Jeg regner da med de har sjekket opp og vet hvem de har i stallen?  Fremstår som useriøst og ukritisk.  De har bilde av henne med flere på forsiden med tekst om at de representerer Norges dyktigste influencere 🤡

Vel, siden hun fikk over 1000 nye følgere i går så synes noen at det er bra kontent🤪🤨

• Liker 10
Skrevet
Ikkenoledig skrev (6 minutter siden):

Vel, siden hun fikk over 1000 nye følgere i går så synes noen at det er bra kontent🤪🤨

Ja, det er voldsomt som hun stiger i popularitet for tiden, til tross for at samtlige andre piler peker rett ned i avgrunnen. Lite ante jeg at folk på SoMe bare døøøør etter å se en random person i midtlivskrisa vise neglene, kaffekoppen, ribbeina og silikonpuppene sine på repeat….🙈

• Liker 34
  • Nyttig 5
Skrevet

Denne siden er nådeløs:  Muligens litt vel harsh, men sier litt.

IMG_0020.png

• Liker 22
  • Nyttig 23
Skrevet
Ikkenoledig skrev (35 minutter siden):

Flaks! 

IMG_4678.png

• Liker 19
  • Nyttig 12
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Lurer på om Kontent som byrå virkelig synes at dette er greit? Og at dette er innhold (kontent) som de vil stå bak. Thinspo av verste sort. Og mye umerket filtrering og redigering. Fremstår ikke akkurat så seriøs Kontent heller da.

Og ikke minst massiv eksponering av barn, de siste dagene har det vært enormt mye 🥹

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Flaks! 

IMG_4678.png

Se det ja😀 dette skjer jo som oftest etter at kontoen har vært stengt en stund….(ble lukket rett etter de røde tallene)

• Liker 21
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (6 timer siden):

Ny dag, ny helt-utslitt-henslengt-på-gulvet-selfie. At hun ikke går lei!

NB bildet kan virke triggende!

Screenshot_20230921-091943_Instagram.jpg

Når har noen gang det å ligge å velte seg på gulvet inspirert til trening lurer nå jeg på!
 Eksempelvis Funkygine derimot som med bustete hår (og fullt påkledd inkl jakke) sneik seg til en joggetur i lunsjen i går - det inspirerer. 

Endret av ingo
  • Liker 21
Skrevet
Kollontaj skrev (31 minutter siden):

Flaks! 

IMG_4678.png

Skulle nesten tro at noen av de 1197 nye følgerne likte et bilde eller noe. Det bruker de å gjøre på min beskjedne Instagramkonto. Det må jo være noe som begeistrer, tenker jeg, som får dem til å trykke "følg"? Men det gir ikke utslag på engasjementsraten i det hele tatt, ser jeg... 

Kan man skrive av kjøpte følgere på skatten, foresten? Spør for en venn...

• Liker 37
Skrevet

Detbhar jo vært mange hopp med ca 1000 nye følgere når tallet nærmer seg under 300 tusen. Men rare er at det blir ikke flere likes eller kommentarer. Heller mindre og mindre engasjemang. Lurer på hva kontent tenker om dette?

Er lke og cbe så gode selgere at de får annonsører og samarbeidspartnere til å se gull når det er gråstein? 

• Liker 24
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...