Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stargaze skrev (9 timer siden):

Og det beviser at å trene mye ikke er det samme som å trene riktig. 

De fleste eksperter snakker jo opp hvile, og at de aller fleste som trener, trener for hardt og for ofte/mye/for høy belastning. Leste om Ingrid Kristiansen (vm i løping bl.a) fortelle om sine anbefalinger. Det var trening 3-4 ganger per uke, gjerne gå i oppoverbakker for å ikke få for høy belastning osv. Noe helt annet enn CBE og LKE preacher for å si det sånn. I min verden er Ingrid K en bedre kilde FORÅSIDETSÅNN

• Liker 26
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bingo Bongo skrev (17 timer siden):

Trener hun aleine, eller er det Lassebasse som er så festlig at hun holder på å le seg i hel iv det selfien tas? 🤷‍♀️

Veldig merkelig hvis hun ligger der aleine på gulvet og ler for seg selv.... Hadde vært interessant å vært flue på veggen mens hun presser frem en latter samtidig som hun tar selfien.

Puteflaut 😳 Ligger og vrir seg og ler på gulvet mens hun knipser løs med mobilen. Men hun fikk posert, vinklet og vist frem kragebeina, kinnbein, spagettiarmer og ribbein. Målet er nådd.

• Liker 45
  • Nyttig 1
Skrevet
EmilieH skrev (11 timer siden):

Ikke veldig mye engasjement over innleggene deres på netfit, skjult antall likes på siste innlegg og 1 kommentar. 

Ser ut som det er ca. 67 likes når man går inn og teller, samt 1 (+ 1 skjult) kommentar. Det etter at posten har ligger ute snart et døgn.

Det er et engasjement omtrent på nivå med en ganske vanlig, hvermannsens private IG konto (ganske lignende engasjement som min egen IG konto som for det meste bare er «kjent» for nærmeste familie og omgangskrets).

Veldig merkelig prioritering av content, og de jo MÅ jo ha fått med seg at interessen daler. Desto merkeligere at de fastholder og tydeligvis insisterer på at det er DETTE innholdet de ønsker å fortsette å presentere. Jeg antar målet er å få suksess med Netfit? Det blir jo litt som å snu på det runde bordet og håpe på forandring. 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet
K_mb skrev (2 timer siden):

Puteflaut 😳 Ligger og vrir seg og ler på gulvet mens hun knipser løs med mobilen. Men hun fikk posert, vinklet og vist frem kragebeina, kinnbein, spagettiarmer og ribbein. Målet er nådd.

Fruemannen er nær ved å få spagettiarmer han også òg stort hode da. 

• Liker 10
Skrevet
SKE87 skrev (3 timer siden):

De fleste eksperter snakker jo opp hvile, og at de aller fleste som trener, trener for hardt og for ofte/mye/for høy belastning. Leste om Ingrid Kristiansen (vm i løping bl.a) fortelle om sine anbefalinger. Det var trening 3-4 ganger per uke, gjerne gå i oppoverbakker for å ikke få for høy belastning osv. Noe helt annet enn CBE og LKE preacher for å si det sånn. I min verden er Ingrid K en bedre kilde FORÅSIDETSÅNN

Ingrid Kristiansen er feit og misunnelig. LKE er vokst opp med å ha bein, så han kan alt om løping.

• Liker 35
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
10 minutter siden, Kleenex said:

Fruemannen er nær ved å få spagettiarmer han også òg stort hode da. 

Raportert, sånt er så utrolig unødvendig.
Coach Eriksen viser for øvrig mye av netfits styrkeopplegg på stories, det er ikke akkurat revolusjonerende eller spesielt.
Jeg kan ikke skjønne hvordan de vil kunne trekke mange over til dette. Jeg bruker sånne tjenester og blir ikke fristet.
Kanskje det hadde fungerte i CBEs storhetsdager, eller i det minste under pandemien (!)
Men nå har jeg liten tro.

• Liker 15
Skrevet
SKE87 skrev (4 timer siden):

De bør bytte etternavn; Lars-Kristian og Caroline Dunning-Kruger.

Dunning-Kruger-effekten: "lite kunnskap/lave ferdigheter ledsages av en sviktende selvvurdering som gjør at folk oppfatter seg selv som dyktigere enn de er. Lav kompetanse ledsages altså av en sviktende ferdighet i å innse egen inkompetanse."

• Liker 22
  • Nyttig 13
Skrevet
Marihone skrev (På 18.9.2023 den 12.03):

Nå orker ikke jeg å følge CBE lenger. I følge egen Instagram har hun nylig løpt intervalløkt og skal trene styrke igjen i kveld. Hva med restitusjon? Dette er ikke inspirerende, men provoserende. Så ligger hun på gulvet etterpå der ribbeina synes som en fjortiss. Hvem er interessert i å se dette? Det er snakk om en voksen dame med to unge jenter. CBE vil til og med at hennes døtre skal være tynne, selv om de er barn i utvikling. Skremmende.

Alle PT'er jeg har brukt opp igjennom årene har anbefalt å ha styrke og cardio på forskjellige dager. Ingen har anbefalt meg, som normalvektig, å trene to ganger om dagen heller. Jeg skjønner fortsatt ikke hvem som er deres målgruppe. Kvinnen i gata er det i hvert fall ikke. 

"Løp som meg" reklamerte hun med også. Nei takk. Prøver hun å ta en Kristin Gjelsvik for å få klikk?

Nå er det på tide at samtlige influencere tar seg en utdannelse og får seg en jobb, der de kan få bakkekontakt i møte med kollegaer. 

Jeg avfulgte når hun returnerte nå. Fikk henne brått opp i feed igjen, og innså at det har jeg overhode ikke savnet. Virkelig deilig å slippe bilder av løpende Caroline (som underlig nok alltid er mørke, helt uavhengig av tid og sted), liggende Caroline, kaffekopper, «Dette!», barn som ikke er mine egne og stor, hvit hund.

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Gjest godtogblandet
Skrevet

Er det brudd mellom Caroline og Lars Kristian? Hun har han ikke i bioen sin på insta lengre og ikke han heller…

Skrevet (endret)
godtogblandet skrev (14 minutter siden):

Er det brudd mellom Caroline og Lars Kristian? Hun har han ikke i bioen sin på insta lengre og ikke han heller…

Hun ligger i bioen hans ut ifra hva jeg kan se.. Han har ikke ligget i hennes bio på en stund og dette har vært diskutert tidligere i tråden.

IMG_4160.jpeg

Endret av Auroraborealiset
  • Liker 5
Skrevet

Den treningsreisen til syden-et-eller-annet sted, hvem samarbeider de med? Apollo, Tui, Ving? Jeg finner ikke info på Apollo sin side, men mulig jeg er blind og/eller det er feil reiseoperatør? 

• Liker 4
Skrevet
Kati skrev (14 minutter siden):

Den treningsreisen til syden-et-eller-annet sted, hvem samarbeider de med? Apollo, Tui, Ving? Jeg finner ikke info på Apollo sin side, men mulig jeg er blind og/eller det er feil reiseoperatør? 

Det er Apollo. Du må lete veldig godt for å finne den. Trodde først det var denne 😂😂

kilde:https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/treningskalender

412D3A74-2101-485B-831B-3D0C4D152676.jpeg

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Er apollo, men står ikke lengere på apollo sin side. Eneste er netfit insta som lenker til netfit om dette.  Og netfit sin side er ikke ferdig engang, under cbe bio står det fortsatt «kommer snart».

Og coachen selv reklamerer verken for netfit eller reisen lengere. Han reklamerer derimot for egen treningsprogram i løpning, helt utenfor netfit. Dvs en avart av netfit som heter netfit strong.

Det hele er veldig rotete, lenkes litt her og der, ingen tydelig struktur. Og når man titter på de ulike medlemspakkene så er 24/7 kontakten et medlemskap som «kommer snart». Synd for de som liksom vant et medlemskap med dette, konkuransetilsynet vil kanskje ha noe å si om falske regler i konkurranser. 

edit: lenken hos cbe til treningsreisen leder bare til apollos egen kalender. 

Endret av vinterskog
  • Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
vinterskog skrev (4 minutter siden):

Er apollo, men står ikke lengere på apollo sin side. Eneste er netfit insta som lenker til netfit om dette.  Og netfit sin side er ikke ferdig engang, under cbe bio står det fortsatt «kommer snart».

Og coachen selv reklamerer verken for netfit eller reisen lengere. Han reklamerer derimot for egen treningsprogram i løpning, helt utenfor netfit. Dvs en avart av netfit som heter netfit strong.

Det hele er veldig rotete, lenkes litt her og der, ingen tydelig struktur. Og når man titter på de ulike medlemspakkene så er 24/7 kontakten et medlemskap som «kommer snart». Synd for de som liksom vant et medlemskap med dette, konkuransetilsynet vil kanskje ha noe å si om falske regler i konkurranser. 

edit: lenken hos cbe til treningsreisen leder bare til apollos egen kalender. 

Du har helt rett, den finnes ikke på Apollo lenger. Men vet den var der før! Lurer på hva som har skjedd. Har Apollo trekt seg?

• Liker 12
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (2 minutter siden):

Du har helt rett, den finnes ikke på Apollo lenger. Men vet den var der før! Lurer på hva som har skjedd. Har Apollo trekt seg?

Sikkert for få påmeldte. 

• Liker 17
Skrevet
vinterskog skrev (19 minutter siden):

Sikkert for få påmeldte. 

Hun har åpnet IG-kontoen igjen for umerket reklame og barneeksponering, og annonserer der at hun skal løpe maraton i Valencia. Så da blir det maraton-prepping i stedet for yoga-tur med Netfit. 

• Liker 14
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (26 minutter siden):

Hvis man følger påmeldingen fra Netfit, så kommer man til Apollo. Men den står ikke på Apollos kalender. Uproft synes jeg.

• Liker 16
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (22 minutter siden):

Jeg vil tro at det ble for stor risiko for Apollo å ha dem med, pga. alt det ureglementære ved Netfit/CBE/LKE/AP mtp. villedende markedsføring, gjentatte brudd på markedsføringsloven som dermed også Apollo ble ansvarlige for m.m.

Det var jo en stor distansering i det jeg har sett, der Apollo fraskrev seg absolutt alt ansvar for treningsreisen som gikk utenom selve reisen tur/retur, hotellet og maten, og henviste absolutt alt annet til Adrian Paul og Netfit AS.

Man kan jo også håpe at Forbrukertilsynet har våknet og tatt tak i noen av de lovbruddene som Netfit AS' eiere gjorde i forbindelse med markedsføring - for der ville jo Apollo også bli skyldig i disse lovbruddene gjennom samarbeidet med Netfit.

Jeg antar at dette er en kombinasjon av ikke nok påmeldte i tillegg til at risikoen for Apollo er blitt for stor.

Men på Netfit.no ser det jo ut som om reisen fremdeles blir noe av, selv om Apollo tydeligvis har fjernet den fra sine sider. Blir det ikke tur er dette bare nok et eksempel på hvor uprofesjonelle og useriøse Netfit er - hvor image og narrativ er langt viktigere enn kvalitet og sikkerhet.

Ikke noe som endrer inntrykket av Netfit AS - dette synes å være en poseringskonto som skal brukes for at eierne skal få annonsesamarbeid, ikke noe annet, ikke en reell treningsplattform. Mulig de også har noen reelle kunder, men jeg må innrømme at jeg har svært vanskelig for å tro det.

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Ikke noe som endrer inntrykket av Netfit AS - dette synes å være en poseringskonto som skal brukes for at eierne skal få annonsesamarbeid, ikke noe annet, ikke en reell treningsplattform. Mulig de også har noen reelle kunder, men jeg må innrømme at jeg har svært vanskelig for å tro det.

Ikke et ord om avlysningen i noen av bedriftens mange kanaler. Høyst merkelig så offensivt som de har gått ut med dette konseptet. 

Endret av AnnaCotta
  • Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...