Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Felis skrev (1 time siden):

Skjønner at det er gøy å endelig få en seier, men jeg håper han ikke tok dette veldig seriøst? I følge bildene i lokalavisa ser det ut som det var masse unger som løp, samt at det var en sosial greie for diverse firmaer (rørleggergutta satset alt, liksom). Konkurransen ser liksom ikke beinhard ut for en fyr som bruker all arbeidskapasiteten sin på trening...

https://www.facebook.com/photo?fbid=767704328490439&set=pcb.767705898490282

Skjermbilde 2023-09-24 kl. 19.58.19.png

Nei, her var det hummer og kanari. Folk som er med for gøy 😀

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnnaCotta skrev (2 timer siden):

Det er sikkert mange menn på hans alder som synes det er kult med en eks. tippeligaspiller og ikke følger med på SoMe eller andre ting han har sagt. Og noen kvinner som synes det er stas med mannen til en kjendis. 

En avdanka tippeligaspiller som de fleste har glemt for lenge siden? Tror ikke det. Og cbe er en d-kjendis. Veldig mange å plukke av som er på kulere og flinkere.

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet
Lorieen skrev (4 timer siden):

Tar meg innimellom i å lure på når bobla skal sprekke. Dette her kan da ikke gå rundt økonomisk særlig mye lenger, når blir villaen lagt ut for salg? Hva gjør de da? Flytter i en treroms og går på sosialstønad? Ingen av dem har vel noe utdanning som kan brukes til noe?

Unødvendig å spekulere  i privatøkonomi og sosialstønad, den har ikke vi noe med. Tydeligvis så klarer de seg, verden vil bedras og til tross for denne banale profilen og fremtoningen, så tjener slike usunne og farlige influencere penger (dessverre). Selv om de ikke renner inn i denne bedriften, jfr resultat i 2022.. Men det henger jo og sammen med innsats og gjennomføringsevne, noe som mangler helt hos disse. Og - at de er helt tonedøve mht til å henge med i tiden. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Her var det plutselig mai igjen 😅😅

kilde  CBE  Instagram Screenshot_20230925_054222_Instagram.jpg

Endret av Pasha
  • Liker 14
Skrevet (endret)

Det er jo fordi bildet ble lagt ut i mai. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 6
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Det er jo fordi bildet ble lagt ut i mai. 

Hun har regrammet nylig. Men ikke nevnt at det er fra tidligere, det er lagt ut som det "er nytt", med både caption og bilder. Utrolig tafatt opplegg. Kan vel koste på seg en liten "mimrer tilbake til en deilig og varm vår, bedre enn den regntunge høsten vi står i nå! Noen andre som tenker som meg?" Og BOOOM - troverdighet. Nå er det bare tafatt og tåpelig. 

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg vet jo at det er tatt/lagt i mai.

men for Caroline er det "nåtid"..

men gjenbruk er jo populært i disse dager da 😉

• Liker 16
Skrevet
Pasha skrev (5 minutter siden):

Jeg vet jo at det er tatt/lagt i mai.

men for Caroline er det "nåtid"..

men gjenbruk er jo populært i disse dager da 😉

Det står «out and about» til bildet, men hun mener nok sikkert ikke at bildet er tatt av henne akkurat denne dagen, nei. 🤭

• Liker 6
Skrevet

Har nok fått beskjed av de nye sjefene sine om å skape litt innhold 🙂 

• Liker 18
Skrevet

Det var snakk om gjennomføringsevne her. De teaser mye uten å faktsik gjøre noe ut av det også bare for innhold. F.eks da de skulle kjøpe feriebolig i syden - hvor er den? De skulle pusse opp bad- hva skjedde med det? De var i kontakt med megler for noe spennende saker - de har ikke flyttet enda. Og yogaen. Hva skjedde med den? Og Netfit - når får vi se uttalelser og resultater fra fornøyde kunder?  ... 

• Liker 27
  • Nyttig 8
Skrevet
Kollontaj skrev (På 21.9.2023 den 15.26):

Flaks! 

IMG_4678.png

Er det ikke merkelig at tallene blir blodrøde igjen straks etter disse store byksene (som for øvrig skjer når konto stenges).

Se siste fem dagers utvikling på socialblade.com….som er veien det har gått etter nylig gjenåpning av konto. 

Dette mønsteret ser ut til å gjenta seg  en slags regelmessig syklus.

• Liker 15
  • Nyttig 13
Skrevet

Det er jo også blitt så mye mer kunstige kontoer på instagram. Jeg merker det på min egen konto. Jeg får likes fra falske kontoer hele tida. Og jeg prøver å få dem bort! Må være ekstremt lett å kjøpe seg til følgere og likes nå,
det eneste man virkelig ser det på er kommentarer fra ekte mennesker. Og det er det jo påfallende lite av hos CBE.

• Liker 23
  • Nyttig 6
Skrevet
Sugar&Spice skrev (6 timer siden):

Hun har regrammet nylig. Men ikke nevnt at det er fra tidligere, det er lagt ut som det "er nytt", med både caption og bilder. Utrolig tafatt opplegg. Kan vel koste på seg en liten "mimrer tilbake til en deilig og varm vår, bedre enn den regntunge høsten vi står i nå! Noen andre som tenker som meg?" Og BOOOM - troverdighet. Nå er det bare tafatt og tåpelig. 

Å få det til å virke som dette er fra i dag, er tåpelig men også et lite bevis på at det som legges ut ikke alltid stemmer med virkeligheten. En hvit løgn er vel ikke så farlig i den bransjen.  Jeg skjønner rett og slett ikke vitsen, er hun ikke "fin nok" i dag? Hun er tydeligvis ikke "on fleek", for da hadde hun garantert lagt ut et nytt bilde. Hvorfor ikke bare vise sannheten i stedet for dette gamle bildet som skriker filter. Må holde på fasaden, si. 

• Liker 26
Skrevet
Snødronninga skrev (34 minutter siden):

Å få det til å virke som dette er fra i dag, er tåpelig men også et lite bevis på at det som legges ut ikke alltid stemmer med virkeligheten. 

Hele pakken er tåpelig og virkelighetsfjernt.

Var inne på kontoen hennes etter at jeg kommenterte i denne tråden, på bakgrunn av mine observasjoner synes jeg det er helt ok at hun poster gamle bilder. Hun holder jo på med samme greia hver eneste dag, dag ut og dag inn. Det spiller vel ingen rolle om kaffekoppen er i høyre eller venstre hånd, om hun ligger søkk svett på gulvet i en blå eller grønn topp osv. Hun kunne like gjerne ha postet DET samme bildet hele tiden, så innholdsløst er influeringen hennes.

• Liker 34
  • Nyttig 6
Skrevet
Stargaze skrev (16 timer siden):

En avdanka tippeligaspiller som de fleste har glemt for lenge siden? Tror ikke det. Og cbe er en d-kjendis. Veldig mange å plukke av som er på kulere og flinkere.

Eh nei…LKE er nok ikke spesielt godt likt av menn på hans egen alder (jeg er fotballinteressert selv og er aktiv på Twitter hvor han ses på som en klovn). Den fotballkarrieren var nok mer innbringende for frua med tanke på stjernestatus..

• Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
Frisk Frosk skrev (5 timer siden):

https://www.dagbladet.no/nyheter/ki-sjokk-nakenbilder-av-lokale-barn/80242507

I denne saken er det barn som har laget KI-nakenbilder av andre barn og spredt bildene. Utgangspunktet var bilder hvor barna var fullt påkledd.

En mor som bor der dette har skjedd sier:

"- De av oss som har barn er veldig bekymret, sier Gema Lorenzo. Hun har en sønn på 16 og en datter på 12 år.

- Du er bekymret for to ting: Hvis du har en sønn, er du bekymret for at han kan ha gjort noe slikt, og hvis du har en datter, er du enda mer bekymret, fordi dette er en voldshandling."

Mens Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen mener fremdeles at det er greit at bare de selv får slippe å jobbe normalt, så er det greit å på tiende året på rad fore internettet med bilder av egne barn, for å gjøre det ekstra lettvint for de som ønsker å misbruke slike bilder - enten det nå er på det mørke nettet hvor bilder utnyttes av pedofile, eller det er av venner av barna eller andre i lokalmiljøet.

At foreldre gjør slikt, det er overgrep mot barna!

For få dager siden syntes CBE at det var lurt å vise både bilder av barna og glitterbarnedrakten ene barnet hadde fått. Altså... det er jo intet annet enn en gavepakke til de som har alt annet enn ærlige hensikter med bilder av barna.

Jeg forstår ikke at de får sove om natten. Men man får kanskje det når man er så ignorant og naiv. 

• Liker 21
Skrevet
Isild skrev (38 minutter siden):

Jeg forstår ikke at de får sove om natten. Men man får kanskje det når man er så ignorant og naiv. 

Caroline har jo sagt at hun ikke får sove godt om natten da.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Sugar&Spice skrev (1 time siden):

Caroline har jo sagt at hun ikke får sove godt om natten da.

Ja, stemmer det. Men, det har nok ikke noe med redselen for misbruk av bilder av barna å gjøre desverre. 

• Liker 18
Skrevet
Isild skrev (11 minutter siden):

Ja, stemmer det. Men, det har nok ikke noe med redselen for misbruk av bilder av barna å gjøre desverre. 

Nei, det har mer med at kjerringene på Kvinneguiden skriver at de burde bekymre seg for misbruk av bilder av barna, heller enn selve misbruket. Vanskelig å forstå for vanlige mammaer og pappaer, men på Kulås gir det sikkert mening...

• Liker 41
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...