Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Conradi skrev (15 timer siden):

Av alle innlegg jeg har lest på KG er dette det mest urovekkende og illevarslende. 

@Forumansvarlig @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset Selv på et anonymt forum bøt det være virkemidler.

Det som er mest urovekkende er vel hvordan slike påvirkere kan holde på uhindret med uetisk og potensielt skadelig innhold, og lovbrudd i fleng med sin påvirkning i år etter år. Carolinebergeriksen.no/Treasures AS er i særklasse der.

• Liker 25
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Conradi skrev (16 timer siden):

Av alle innlegg jeg har lest på KG er dette det mest urovekkende og illevarslende. 

@Forumansvarlig @Måne Rampelyset @Sol Rampelyset Selv på et anonymt forum bøt det være virkemidler.

Hvorfor anser du dette som så urovekkende? Intet av det som skrives er informasjon som ikke til enhver tid kan finnes på nett. Mye, om ikke alt, er til og med lagt ut av personene selv.

En slik gjennomgang av bindinger og gjensidige avhengigheter syns jeg er svært opplysende. Spesielt opplysende om en bedrift skulle overveie samarbeide, men kanskje tvilsomt om de (har vett til) å lese seg opp her på KG for i denne tråden står det mye som er særdeles nyttig.
En veldedig organisasjon jeg er en del av gikk i en felle og ikke sjekke opp historikk og bindinger til en samarbeidspartner - og fikk svi for det. Skulle gjerne ha sluppet og hadde det blitt skrevet en slik oppsummering som denne, hadde vi nok holdt oss unna. 

Så hva konkret er det du reagerer på som er så ille det utkonkurrerer det mørkeste av KG? Lurer oppriktig. 

• Liker 28
  • Nyttig 10
Skrevet

@Conradi, da, vi trenger heller flere slike innlegg på KG enn det du antyder. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet

Siste video på CBE sin instagram sammen med datteren. Herregud 😳 Noe av det verste jeg har sett. Det finnes ikke morsomt. Nå har hun begynt å bruke barna aktivt i sine kanaler. Det burde vært ulovlig. Det virker som om hun vil at datteren skal gå i hennes fotspor og bli influenser. 

• Liker 30
  • Nyttig 10
Skrevet
Marihone skrev (10 minutter siden):

Siste video på CBE sin instagram sammen med datteren. Herregud 😳 Noe av det verste jeg har sett. Det finnes ikke morsomt. Nå har hun begynt å bruke barna aktivt i sine kanaler. Det burde vært ulovlig. Det virker som om hun vil at datteren skal gå i hennes fotspor og bli influenser. 

Det er nitrist, uetisk og skammelig. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet
Marihone skrev (1 time siden):

Hva var det om? For oss som er blokkert 

Skrevet
Conradi skrev (20 timer siden):

Som vanlig så er du som alltid veldig forsvarende ovenfor CBE og forsøker å diskreditere andre sine meninger og velformulerte innlegg, men det å rope på moderatorene blir bare for barnslig, rett og slett, for det du mener er urovekkende og illevarslende er intet annet enn et godt og velskrevet, gjennomtenkt og forklarende, innlegg, men det skjønner selvfølgelig ikke du

• Liker 22
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
EmilieH skrev (3 timer siden):

Hva var det om? For oss som er blokkert 

Helt ærlig, jeg hører aldri med lyd, men det var mor og datter filmet rett forfra i en reel. Tror greia var å lage lyd til grimaser. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 7
Skrevet
Marihone skrev (3 timer siden):

På trassig vis (og full av filter?), trosser CBE alle advarsler og kjører på med mer barneeksponering. For det blir jo mer, det blir i alle fall ikke mindre. Det skumle nettet med alle trollene som ikke vil henne vel, er kanskje ikke så skummelt allikevel - i og med at det er ønskelig at barna er en stor del av innholdet. 

Videoen er nok kjempemorsom dem i mellom, men det er ikke moro å være vitne til at CBE så hodeløst bruker datteren for å oppnå engasjement. 

• Liker 26
  • Nyttig 10
Skrevet

Videoen var bare utrolig teit. Kunne mor og datter fint holdt innenfor hjemmets fire vegger. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (På 22.12.2024 den 17.05):

Ja, får mer og mer momager-feel av henne. Hun har selv ønsket å bli kjent skuespiller eller noe, og nå skal barna få det til for henne. Det er så nitrist hvordan hun utleverer og styler dem og mer og mer lever gjennom dem.

Jeg er ofte uenig i det som skrives  om henne på KG ,men dette er jeg litt enig i. Dessverre er  hun ikke alene, det finne overalt og er skikkelig trist : 😞 

• Liker 10
Skrevet

Så utrolig usmakelig og trist. 😢

• Liker 12
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

På trassig vis (og full av filter?), trosser CBE alle advarsler og kjører på med mer barneeksponering. For det blir jo mer, det blir i alle fall ikke mindre. Det skumle nettet med alle trollene som ikke vil henne vel, er kanskje ikke så skummelt allikevel - i og med at det er ønskelig at barna er en stor del av innholdet. 

Videoen er nok kjempemorsom dem i mellom, men det er ikke moro å være vitne til at CBE så hodeløst bruker datteren for å oppnå engasjement. 

Og mor gjør - skal vi kalle det... grimaser som hører mer hjemme i en OF-konto enn i en video med mor og barn, når mor i tillegg bruker filter for å fremstå som penere? sexyere? enn hun egentlig er.

Både i julen og etterpå har de lagt ut bilder både med CBE og LKE og et av barna som er som gavepakker til det mørke nettet. Denne siste er dessverre ikke noe unntak.

Og dette er innhold som mor og fars bedrift legger ut, fordi de ikke greier å skape engasjerende innhold på egen hånd.

• Liker 26
Skrevet

De blir vel passe desperate når følgerne ikke vil ha det innholdet de prøver å selge inn ellers. IMG_7985.thumb.jpeg.95118bfaee2409751e3146584a769431.jpeg

• Liker 5
Skrevet

I make the face - you make the sound..
Dette er det merkeligste jeg har sett hittil. Jeg har et barn som er like gammel, jeg kunne ikke fått meg til å dele dette med nærmeste familie engang. 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet
Lilly_A skrev (9 minutter siden):

I make the face - you make the sound..
Dette er det merkeligste jeg har sett hittil. Jeg har et barn som er like gammel, jeg kunne ikke fått meg til å dele dette med nærmeste familie engang. 

Helt desperat tydeligvis, så da «selges» barna litt ekstra. Helt forkastelig!

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har også en datter på samme alder. Kan ikke helt se for meg hvem jeg kunne sendt noe sånn til. Det er jo ikke interessant eller morsomt for noen andre. 🙈

• Liker 23
Gjest Frøken frøken1
Skrevet
Skrottefar skrev (4 timer siden):

Som vanlig så er du som alltid veldig forsvarende ovenfor CBE og forsøker å diskreditere andre sine meninger og velformulerte innlegg, men det å rope på moderatorene blir bare for barnslig, rett og slett, for det du mener er urovekkende og illevarslende er intet annet enn et godt og velskrevet, gjennomtenkt og forklarende, innlegg, men det skjønner selvfølgelig ikke du

Som alltid diskrediterer du andres meninger og er nedlatende til andres meninger!  Jeg vil lære og vite men med din nedlatende holdning i denne tråden  til to mennesker så ha en god natt!

Skrevet
Snødronninga skrev (9 timer siden):

Og dette gjør hun på en plattform der hun selv forteller at hun får så mye stygge meldinger at hun sliter med å sove om natten pga angst, samt daglig får meldinger fra menn som spør om hun ikke kan starte OnlyFans. 

• Liker 28
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...