Rastebenk Skrevet 5. august 2023 #86941 Del Skrevet 5. august 2023 hvalstad45 skrev (17 minutter siden): Men vet vi hvor mye han blir sponset av Salomon? Kan jo være at han prøver veldig hardt å BLI sponset? Det er jo status å bli sponset som amatørløper, og siden han er enormt opptatt av sånt, kan jeg levende forestille meg at han faktisk gir inntrykk av å bli sponset mer enn han er. Var vel Anne Brith Davidsen som merket flere innlegg med Gant-produkter som reklame, og så benektet Gant samarbeidet etterpå 😅 Men her er det jo merkeflashing over hele linja, uten reklamemerking. Så hvem vet hva som egentlig er greia 🤔 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. august 2023 #86942 Del Skrevet 5. august 2023 hvalstad45 skrev (24 minutter siden): Men vet vi hvor mye han blir sponset av Salomon? Kan jo være at han prøver veldig hardt å BLI sponset? Det er jo status å bli sponset som amatørløper, og siden han er enormt opptatt av sånt, kan jeg levende forestille meg at han faktisk gir inntrykk av å bli sponset mer enn han er. De samarbeider, ja. Hva samarbeidet går ut på mht sponsing eller betaling, vet jeg ikke. Han løper også for dem, men det kan jo være at det ikke innbefatter noe mer, selv om det virkelig ser sånn ut i feeden hans. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. august 2023 #86943 Del Skrevet 5. august 2023 hvalstad45 skrev (17 minutter siden): Men vet vi hvor mye han blir sponset av Salomon? Kan jo være at han prøver veldig hardt å BLI sponset? Det er jo status å bli sponset som amatørløper, og siden han er enormt opptatt av sånt, kan jeg levende forestille meg at han faktisk gir inntrykk av å bli sponset mer enn han er. Du har rett i at det å fronte produkter kan være en måte å fiske etter sponsing eller annonsesamarbeid. For alt vi vet kan LKE også ha brukt en periode på å fronte produktene til Salomon før han ble sponset av dem. Men det er ingen tvil om at Lars Kristian Eriksen / coach Eriksen blir sponset av Salomon all den tid han så mange steder skriver at han er "trail runner for Salomon", eller at han er en del av "Team Salomon" + det at han nå bruker så mye tid på å promotere Salomon. Jeg leste litt i går om ei som var blitt representant for Salomon i UK, som skrev litt om hva det krevde for å bli det o.l. Hun skrev at det er få som får betalt, eller i hvert fall godt betalt, for å være slik representant, at det i hovedsak kun er et fåtall amerikanske løpere som har en slik avtale (mener hun skrev at de fikk ca 50 000 doller årlig + utstyr). Hun skrev at de aller fleste fikk en god del utstyr, ev. også dekket reise til/fra noen løp, og ev. dekket startkontingent. Husker ikke nå hva jeg googlet for å finne dette, og har ikke tid til å lete nå. Men det er ingen tvil om at Salomon nå sponser Lars Kristian Eriksen, enten han nå får betalt for det i penger og utstyr, eller bare utstyr. Tror ikke en gang han ville vært så dristig at han gikk ut offentlig og kalte seg en del av Team Salomon om det ikke var sant. Miljøet i Norge er lite, så det ville raskt blitt avslørt. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. august 2023 #86944 Del Skrevet 5. august 2023 Revenge o'Cavatina skrev (42 minutter siden): "Best i klassen" der, ja. Eller nr 64 i løping, som han selv skriver... Og som vil være hans førsteprioritet over alt for å forbedre... Det er mange år siden han strøk på alt som har med juss og lovverk å gjøre. Mange år siden Treasures AS gjorde regelbrudd og lovbrudd til en del av egen bedriftsstrategi i tillegg til alt det uetiske de holder på med. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 5. august 2023 Populært innlegg #86945 Del Skrevet 5. august 2023 Rastebenk skrev (28 minutter siden): Var vel Anne Brith Davidsen som merket flere innlegg med Gant-produkter som reklame, og så benektet Gant samarbeidet etterpå 😅 Men her er det jo merkeflashing over hele linja, uten reklamemerking. Så hvem vet hva som egentlig er greia 🤔 Det er ikke så lenge siden han merket med både Hoka og Get Inspired. Begge benektet samarbeid og merkingen ble fjernet. Jeg finner det uansett lite troverdig at han plutselig sverger til Salomon, etter å ha hevdet at Hoka er det absolutt beste i flere år. Tydelig at meningene hans kan kjøpes… 47 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 5. august 2023 #86946 Del Skrevet 5. august 2023 Spanky skrev (22 timer siden): Hvor mange jenter i Norges vidstrakte land har ikke fletter? Er det utleverende å si at noen har fletter? De har vel ikke enerett på den hårsveisen? Poenget er at det er ikke nødvendig at vilt fremmede mennesker trenger å beskrive barns utseende på et offentlig nettforum for å understreke at influenserbarn blir gjenkjent på gata. Regelen om forbud mot omtale av barns utseende på KG er nettopp for å forebygge videre eksponering av barn på nett. De har ikke valgt å være offentlig og bør dermed ikke diskuteres på en slik måte som er deskriptivt for andre. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. august 2023 #86947 Del Skrevet 5. august 2023 hvalstad45 skrev (1 time siden): Men vet vi hvor mye han blir sponset av Salomon? Kan jo være at han prøver veldig hardt å BLI sponset? Det er jo status å bli sponset som amatørløper, og siden han er enormt opptatt av sånt, kan jeg levende forestille meg at han faktisk gir inntrykk av å bli sponset mer enn han er. Ble forklart et par sider tilbake (omtrent, kommer an på opprydningen som har vært) hva det betyr. Ser en annen også, nå etter spørsmålet ditt svarer på det om Salomon trail runner…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 5. august 2023 #86948 Del Skrevet 5. august 2023 LKE er ikke på lista over Salomon Trail Runners nå, i hvert fall. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mater.sapiens Skrevet 5. august 2023 #86949 Del Skrevet 5. august 2023 Villroses hage skrev (49 minutter siden): LKE er ikke på lista over Salomon Trail Runners nå, i hvert fall. Mystisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. august 2023 #86950 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) hvalstad45 skrev (3 timer siden): Men vet vi hvor mye han blir sponset av Salomon? Kan jo være at han prøver veldig hardt å BLI sponset? Det er jo status å bli sponset som amatørløper, og siden han er enormt opptatt av sånt, kan jeg levende forestille meg at han faktisk gir inntrykk av å bli sponset mer enn han er. Er det via NetFit? I såfall kan han vel handle inn klær og sko , og skrive det av på firma? Også flexe merket etterpå? Endret 5. august 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vigdis000 Skrevet 5. august 2023 #86951 Del Skrevet 5. august 2023 Er det ikke veldig rart at de ikke reklamerer for appen noe sted? Ikke en gang på instagramprofilen til netfit? 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knope Skrevet 5. august 2023 #86952 Del Skrevet 5. august 2023 Ikke akkurat gode anmeldelser på Trustpilot. https://no.trustpilot.com/review/netfit.no 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 5. august 2023 #86953 Del Skrevet 5. august 2023 Stargaze skrev (På 4.8.2023 den 22.11): Hvordan kan han forstå dette når livet kun består av trening..? Og litt blokkering og kommentering. Han aner ikke hvs «daily life» handler om.. Tog 🚂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 5. august 2023 #86954 Del Skrevet 5. august 2023 Villroses hage skrev (3 timer siden): LKE er ikke på lista over Salomon Trail Runners nå, i hvert fall. Jeg fant lista over de som er Salomon Trail Runners https://www.salomon.com/en-us/athletes/trail-runners 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5. august 2023 #86955 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Man skal være ekstremt god for å bli sponset med pengebeløp. Er han sponset så er det vel i beste fall litt utstyr. Han er jo ikke akkurat stor, kjent og frontfigur som blir gjenkjent akkurat. Det ville vært som å kaste pengene ut vinduet for Salomon Endret 5. august 2023 av Stargaze 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. august 2023 #86956 Del Skrevet 5. august 2023 Hulderen skrev (28 minutter siden): Jeg fant lista over de som er Salomon Trail Runners https://www.salomon.com/en-us/athletes/trail-runners Den listen er han ikke med i. Stargaze skrev (2 minutter siden): Man skal være ekstremt god for å bli sponset med pengebeløp. Er han sponset så er det vel i beste fall litt utstyr. Han er jo ikke akkurat stor, kjent og frontfigur som blir gjenkjent akkurat. Det ville vært som å kaste pengene ut vinduet for Salomon Det koster ikke Salomon så mye å sponse seriøse utøvere med treningstøy og sko for synlighetens skyld. Der kan se ut til at de har bommet litt med PT'n i Særp, som av en eller annen grunn løper under eget navn og ikke Netfit AS. Men det er kanskje ikke lov å drive butikk i butikken? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5. august 2023 #86957 Del Skrevet 5. august 2023 Hvor lenge har han hatt oppført team Salomon Norway i bio’en sin på Insta? I mars i fjor var han hvertfall ikke tilknyttet dem. Se resultatliste fra et løp i Spania fra i fjor, der to andre har oppført Salomon som tilknyttet/klubb, men ikke LKE. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. august 2023 #86958 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Igjen; Salomon har bekreftet samarbeid. I juni skrev de at samarbeidet hadde vart litt over en måned. Da startet det nok 1.5. Endret 5. august 2023 av Kollontaj 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 5. august 2023 #86959 Del Skrevet 5. august 2023 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Igjen; Salomon har bekreftet samarbeid. I juni skrev de at samarbeidet hadde vart litt over en måned. Da startet det nok 1.5. Hva slags samarbeid? Spons av utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. august 2023 #86960 Del Skrevet 5. august 2023 caremore skrev (15 minutter siden): Hva slags samarbeid? Spons av utstyr? Vet ikke, vet bare at Salomon har bekreftet samarbeidet. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå