Gjest22 Skrevet 17. desember 2022 #73541 Del Skrevet 17. desember 2022 Caroline reklamer for 25% på Chiquelle i kveld, på mail får jeg reklame om 40% på alt 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2022 #73542 Del Skrevet 17. desember 2022 123Frustrert skrev (13 minutter siden): Jeg også😂 så om noen ser hva som er svart hadde det vært gøy å se 😀 Vet ikke hvilken kommentar som medførte blokkering, men han våser bare som om han vet best i alle innleggene sine på Twitter. For eksempel ironisere over at maratonløpere tar et par ekstrarunder for å roe ned muskulaturen etter fullført løp, laktatforbedringer og selvsagt treningen til Warholm. Intet nytt der. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. desember 2022 #73543 Del Skrevet 17. desember 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. desember 2022 #73544 Del Skrevet 17. desember 2022 Gjest22 skrev (5 minutter siden): Caroline reklamer for 25% på Chiquelle i kveld, på mail får jeg reklame om 40% på alt Bortkasta markedsførings-kroner for Chiquelle altså, at de fortsatt sponser CBE skjønner jeg ikke, men de skjønner vel ikke stort dersom de tror at det å bruke CBE er en god deal 😛 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 17. desember 2022 #73545 Del Skrevet 17. desember 2022 https://www.dagbladet.no/video/warholm-kritiseres-bare-dumt/r1Wyk1Zc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pearl2.0 Skrevet 17. desember 2022 Populært innlegg #73546 Del Skrevet 17. desember 2022 Hva faen er det med han? Kritisere en verdensmester🤣 herregud som han dummer seg ut, fatter ikke at han tør? Hvorfor bruke tiden sin på å prøve å "ta" alle andre på måten de trener på? Som om han og kona a gjør alt rett hele tiden selv? Hvis min mann hadde blitt så latterliggjort offentlig av mye større kjendiser enn han selv så vet jeg ikke hvor jeg hadde gjort av meg. Mye fordi jeg hadde skjønt at alle i omgangskretsen hadde fått det med seg og mest sannsynlig mange, mange andre også🤷♀️ 69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau87 Skrevet 17. desember 2022 #73547 Del Skrevet 17. desember 2022 Tar heller treningstips fra Warholm, enn en liten mann som LK er. Warholm har fått til mye i livet han, hva kan LK skimte med? Å skrape opp en bil er ikke noe mesterstykke akkurat. 44 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. desember 2022 #73548 Del Skrevet 17. desember 2022 Benkesliteren slår til igjen, underholdende da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 17. desember 2022 Populært innlegg #73549 Del Skrevet 17. desember 2022 Herregud, så flaut. LKE er verdensmester i "NÅ kan han vel ikke synke dypere, jooooo se der ja!"-grenen. Ingen over, ingen ved siden. Kun LKE på tronen over verdens mest patetiske gren. Gratulerer med livet. 64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 17. desember 2022 Populært innlegg #73550 Del Skrevet 17. desember 2022 snute skrev (9 minutter siden): https://www.dagbladet.no/video/warholm-kritiseres-bare-dumt/r1Wyk1Zc Og det kan mediene si at LKE har gjort, nemlig kommentere på en treningsvideo av Warholm, men å si at LKE har gått bananas og forfulgt en kritiker og deretter ripet opp bilen til kritikeren, nei, det kan ikke mediene si.......pføy! 74 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2022 #73551 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Skrottefar skrev (1 time siden): Bortkasta markedsførings-kroner for Chiquelle altså, at de fortsatt sponser CBE skjønner jeg ikke, men de skjønner vel ikke stort dersom de tror at det å bruke CBE er en god deal 😛 De bruker flere influensere om dagen. Ser SE også har et samarbeid med de. Er ikke sikkert det er noe bortkastet. Med mindre mange boikotter de pga samarbeid. Jeg har ikke funnet klær jeg syns er spesielt fine der selv. Endret 17. desember 2022 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. desember 2022 #73552 Del Skrevet 17. desember 2022 Merkelig at CBE aldri figurerer på siden på IG https://instagram.com/chiquelle?igshid=YmMyMTA2M2Y= 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. desember 2022 #73553 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Kollontaj skrev (8 minutter siden): Merkelig at CBE aldri figurerer på siden på IG https://instagram.com/chiquelle?igshid=YmMyMTA2M2Y= Det er ikke merkelig da blir det jo sikkert beckmann om igjen. Endret 17. desember 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2022 #73554 Del Skrevet 17. desember 2022 Tok en kjapp titt på Twitterkontoen til Eriksen igjen, og konstaterer at til å være "ekspert" på hvordan SoMe fungerer (burde vært, all den tid han er del av Treasures AS) så er han akkurat så relevant for de 3600 følgerne han har at han knapt synes i terrenget selv om han poster noe så og si daglig. Hva formålet hans med å bruke Twitter på ubehjelpelig engelsk er meg en gåte. 40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 17. desember 2022 Populært innlegg #73555 Del Skrevet 17. desember 2022 2 hours ago, Aquarius04 said: Ja, er jaggu vanskelig å gi svar på tiltale. Da er det jo bare å blokkere. Enkelt og greit, det. Og en smule patetisk 😂 (Skjermdump fra Twitter) Det hele blir ekstra pinlig av at LKEs siste tweet før dette er bilder av ham selv som løfter hip thrust (eller noe lignende). Oser "jeg kan dette bedre" av hele fyren. Og ærlig talt, måten han strør om seg med fremmedord minner meg om de som pugga på vgs og trodde de var smarte, bare fordi de uttalte vanskelige ord de ikke kunne sette inn i en sammenheng. er man smart, klarer man å forklare folk hva man mener, LKEs utlegninger er alltid bare tårn av ord fra fremmedordboka uten indre sammenheng. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17. desember 2022 #73556 Del Skrevet 17. desember 2022 1 hour ago, snute said: https://www.dagbladet.no/video/warholm-kritiseres-bare-dumt/r1Wyk1Zc Noen som har en kort oppsummering? Orker ikke å trykke meg inn på sånne videoer, mer reklame enn innhold! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2022 #73557 Del Skrevet 17. desember 2022 Kollontaj skrev (33 minutter siden): Merkelig at CBE aldri figurerer på siden på IG https://instagram.com/chiquelle?igshid=YmMyMTA2M2Y= Kanskje cbe har en avtale med chiquelle som chiquelle ikke kjenner til? Ref rabattkode 25% (affiliatelenke) vs. rabattkode 40% (nyhetsbrev). 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 18. desember 2022 #73558 Del Skrevet 18. desember 2022 hvalstad45 skrev (57 minutter siden): Noen som har en kort oppsummering? Orker ikke å trykke meg inn på sånne videoer, mer reklame enn innhold! Andre skal orke for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellowstar Skrevet 18. desember 2022 #73559 Del Skrevet 18. desember 2022 Lurer på om selveste Jan Thomas er blitt blokkert av LK nå🤔😅 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 18. desember 2022 #73560 Del Skrevet 18. desember 2022 2 hours ago, RødeRandi said: Andre skal orke for deg? Hen sikter vel til at noen som allerede har sett den kan gi et lite referat, det er på ingen måte en latskap-erklæring. Jeg også trykket meg ut da jeg så at det var en video, nettopp fordi jeg ikke gidder å se på reklame som varer lengre enn selve innholdet. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå