kraftwerk Skrevet 2. november 2022 #70361 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Klink skrev (27 minutter siden): Det er rart å sammenligne en enkeltperson som har fått høre noe om en influenser med profesjonelle journalister på en TV-kanal. Så ja jeg stoler mer på tv2 enn på frujohansen naturlig nok. Nå startet FruJohansen videoen sin, med å forklare dokumentasjonene til saken - og at hun ville snakke om saken og ikke personen. Jeg spør ikke hvem du stoler mest på, jeg prøvde å poengtere hvor dumt det høres ut, å si at du syntes det er drøyt å påstå ting, uten at du kan se noen form for beviser. Selv når det er en troverdig skikkelse som forteller deg noe. Hvis det er slik du tenker om alle andre også, så må du ha svært lite tillit til folk rundt deg. Eller er det bare vedrørende influencere du ber om dokumentasjon? Endret 2. november 2022 av kraftwerk 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. november 2022 #70362 Del Skrevet 2. november 2022 Del 2 på instagram er postet!😯 (fruJohansen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 2. november 2022 #70363 Del Skrevet 2. november 2022 Del 2 er ute hos frujohansen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 2. november 2022 #70364 Del Skrevet 2. november 2022 Del 2 er ute. Dette er hinsides. Jeg har faktisk vondt for å ta det innover meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. november 2022 #70365 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Bulsara skrev (1 minutt siden): Del 2 er ute. Dette er hinsides. Jeg har faktisk vondt for å ta det innover meg Jeg får ikke sett 😫.. Har ikke Ig-konto. Finnes det en annen måte jeg kan få sett dette på? Endret 2. november 2022 av kraftwerk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bulletproofhoware Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70366 Del Skrevet 2. november 2022 Dette er faktisk så sykt at ingen samarbeid med disse to noen gang bør se dagens lys igjen. Hvis han tror dette hjelper på boikottinga tar han virkelig feil. Jeg blir kvalm, vil aldri noen gang støtte noe som helst som kan knyttes til navnet til disse personene. 51 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 2. november 2022 #70367 Del Skrevet 2. november 2022 Armen opp i været og håret over halve ansiktet. Frua er i form igjen🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 2. november 2022 #70368 Del Skrevet 2. november 2022 kraftwerk skrev (2 minutter siden): Jeg får ikke sett 😫.. Har ikke Ig-konto. Finnes det en annen måte jeg kan få sett dette på? Har du prøvd linken noen sider tilbake? Jeg fikk se der uten å være logget inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. november 2022 #70369 Del Skrevet 2. november 2022 MarianneE skrev (12 minutter siden): I hvilken kanal på discord ligger dette? Finner ingenting om disse to Under influencere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 2. november 2022 #70370 Del Skrevet 2. november 2022 Tydeligvis mange som kjenner historien i og med at det blir diskutert så mange steder. Har ikke fått hørt alt enda, men håper mulig annonsører får dette med seg! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. november 2022 #70371 Del Skrevet 2. november 2022 krympeline skrev (3 minutter siden): Har du prøvd linken noen sider tilbake? Jeg fikk se der uten å være logget inn Fikk sett del 1, men siden jeg ikke har bruker får jeg ikke sett noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. november 2022 #70372 Del Skrevet 2. november 2022 Bulletproofhoware skrev (5 minutter siden): Dette er faktisk så sykt at ingen samarbeid med disse to noen gang bør se dagens lys igjen. Hvis han tror dette hjelper på boikottinga tar han virkelig feil. Jeg blir kvalm, vil aldri noen gang støtte noe som helst som kan knyttes til navnet til disse personene. Samme her, aldri om jeg noen gang vil støtte bedrifter som sponser de her 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg <3 <3 Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70373 Del Skrevet 2. november 2022 Bulletproofhoware skrev (4 minutter siden): Dette er faktisk så sykt at ingen samarbeid med disse to noen gang bør se dagens lys igjen. Hvis han tror dette hjelper på boikottinga tar han virkelig feil. Jeg blir kvalm, vil aldri noen gang støtte noe som helst som kan knyttes til navnet til disse personene. Er hinsides,hadde min mann gjort noe sånt hadde jeg gått fra han...ikke litt tull engang,han er jo farlig 49 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 2. november 2022 #70374 Del Skrevet 2. november 2022 Jeg er faktisk målløs. 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg neon_sun Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70375 Del Skrevet 2. november 2022 😱😱😱 Jeg er faktisk nesten tom for ord. Dette her er helt hinsides. Dette er jo farlig. Jeg HÅPER dette kommer frem i media og at de legger bed bedriften, for dette har gått alt for langt. Dette finnes det ingen unskyldninger for. Og fru johansen for president!!! 👸 60 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. november 2022 #70376 Del Skrevet 2. november 2022 Fikk sett del 2 nå, og ble veldig sjokkert. Tenk å faktisk oppføre seg på den måten - truende og ekkel. Fy fader.. Dette er jo en farlig mann, midt på lyse dagen. Hadde aldri kunnet vært sammen med noen som oppfører seg slik ovenfor andre mennesker. 28 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. november 2022 #70377 Del Skrevet 2. november 2022 neon_sun skrev (5 minutter siden): 😱😱😱 Jeg er faktisk nesten tom for ord. Dette her er helt hinsides. Dette er jo farlig. Jeg HÅPER dette kommer frem i media og at de legger bed bedriften, for dette har gått alt for langt. Dette finnes det ingen unskyldninger for. Og fru johansen for president!!! 👸 Beklager min uvitenhet, men er det snakk om det at han brukte ulike kontoer i kommentarfeltet med støtte til kona? Eller er det noe annet/nytt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 2. november 2022 Populært innlegg #70378 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Det er jo, som Fru Johansen sier, viktig å rette søkelyset mot hvordan influensere bruker tradisjonelle medier som ukritiske mikrofonstativ. Hvordan en influenser kan få fremstille seg selv som et uskyldig offer for mobbing og netthets, når hun mottar berettiget og saklig kritikk i jobbsammenheng. Hvor hun som influenser duperer tradisjonelle medier og skaper sin helt egen sannhet. Ingen kritiske spørsmål, ikke noe snev av realitetsorientering fra intervjueren sin side. Hvordan havnet journalisten der at hen fremstilte én persons versjon som rene fakta i en slik sak? For hvilken "side" var det egentlig som tok helt av i kommentarfeltet, med kallenavn som f eks "fittetryne"? Det var jo CBEs egen "leir".. Dette hadde journalisten oppdaget etter kanskje 5 minutter med graving. Flaut, flaut. ... Og samtidig så forfølger og terroriserer altså bedriftens andre halvdel i kulissene. Riper opp hele bilen til en privatperson som våget å bruke sin forbrukermakt ved å legge igjen én saklig kommentar under étt annonseinnlegg. Dette endrer jo historien radikalt. Her skal man åpenbart trues til taushet. Og ja, man blir jo helt målløs. Vi snakker tross alt om en 40 år gammel familiefar. Hvem er psychobitch nå 😳 Mediene kan antakeligvis ikke røre denne politisaken av hensyn til parets barn. Endret 3. november 2022 av Ultiva 77 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safirx Skrevet 2. november 2022 #70379 Del Skrevet 2. november 2022 Det er ikke til å fatte! Tatt trollingen et langt steg videre, tydelig ikke nok å angripe bak et tastatur lenger. Hva blir det neste? Jeg har delt reels’en til @FruJohansen med diverse medier, håper mange andre gjør det samme. 44 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 2. november 2022 #70380 Del Skrevet 2. november 2022 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Beklager min uvitenhet, men er det snakk om det at han brukte ulike kontoer i kommentarfeltet med støtte til kona? Eller er det noe annet/nytt? Han har tatt steget fra tastaturkriger og ut i den virkelige verden. Sjekk frujohansen på instagram, der får du historien. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå