Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

NordreSving skrev (1 minutt siden):

@FruJohansen har ikke navngitt vedkommende på sin Insta, fordi hun vil ha fokus på sak og ikke person. 

Litt usikker på hva man dermed kan skrive / diskutere her. Vil nødig bidra til at frujohansen får problemer. 

Vi som er aktive her inne er jo veldig bevisste på hvilken sak dette gjelder, og er ikke vanskelig å legge sammen to og to. Fru Johansen har ikke gjort noe galt, er ikke hennes feil at vi her inne har sett den videoen 😜

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kraftwerk skrev (18 minutter siden):

Hun sier jo at hun har sett dokumentasjon, tviler sterkt på at hun ville lagd en video ut fra rene ryker og fantasier. FruJohansen er en person som ønsker å holde seg seriøs og troverdig, så at hun ville lagd videoer av dette uten å vite sannheten - er ganske usannsynlig. 

Oi da. Dette er både trist og veldig ille, om så er tilfelle

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (24 minutter siden):

Discord er en egen nettside/app hvor hvem som helst kan opprette egne servere for chatting og invitere andre inn. Mange unge bruker det til chat ifm gaming. Noen servere krever invite. 

Hvordan finner jeg influenserserveren da? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kraftwerk skrev (21 minutter siden):

Hun sier jo at hun har sett dokumentasjon, tviler sterkt på at hun ville lagd en video ut fra rene ryker og fantasier. FruJohansen er en person som ønsker å holde seg seriøs og troverdig, så at hun ville lagd videoer av dette uten å vite sannheten - er ganske usannsynlig. 

Syns det er drøyt uten å ha noe dokumentasjon. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Du vet da ikke hva hun har av dokumentasjon. Hun er ikke ferdig med dele info på IG. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (2 minutter siden):

Du vet da ikke hva hun har av dokumentasjon. Hun er ikke ferdig med dele info på IG. 

Nei så venter i spenning. Jeg stoler også på frujohansen og tror ikke at hun sprer løgner. Likevel håper jeg hun kan vise til noe dokumentasjon er drøye påstander å gå ut med uten å vise til noe. 
Så jeg venter i spenning. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (13 minutter siden):

Ja , for du tror hun legger ut dette uten bevis?

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (9 minutter siden):

Nei så venter i spenning. Jeg stoler også på frujohansen og tror ikke at hun sprer løgner. Likevel håper jeg hun kan vise til noe dokumentasjon er drøye påstander å gå ut med uten å vise til noe. 
Så jeg venter i spenning. 

Hva mener du? Tror du @FruJohansen sitter og dikter opp en slik historie?

Hun nevner dessuten ingen navn. Det kan jo være hvilken som helst influensermann det er snakk om🤷‍♀️

Eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (1 minutt siden):

Så du mener hun skal vise frem dokumentene på videoen? Det er ikke hennes dokumenter, og fru Johansen kan risikere å bli anmeldt til politiet - hvis hun legger ut slike sensitive opplysninger på nett. 

Så når Tv2 har en artikkel om en drapsdømt/kriminell, og skriver "tv2 har sett dokumentasjon for saken, og kan bekrefte dette", så mener du at tv2 også må legge ut disse dokumentene i artikkelen? Siden det blir veldig drøyt å hevde noe uten at du får lese det? 

Det er rart å sammenligne en enkeltperson som har fått høre noe om en influenser med profesjonelle journalister på en TV-kanal. Så ja jeg stoler mer på tv2 enn på frujohansen naturlig nok. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (10 minutter siden):

Ja , for du tror hun legger ut dette uten bevis?

Håper hun har det, jeg beskylder ingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Finlay skrev (8 minutter siden):

Hva mener du? Tror du @FruJohansen sitter og dikter opp en slik historie?

Hun nevner dessuten ingen navn. Det kan jo være hvilken som helst influensermann det er snakk om🤷‍♀️

Eller ikke.

Nei jeg tror hun sprer videre noe hun har fått høre og som hun forhåpentligvis vet helt sikkert er sant  og dermed kan dokumentere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Star skrev (8 minutter siden):

Jeg vil bare minne om at denne tråden stadig nesten blir drept av innlegg om vridning på ord og formuleringer, det er MO. On repeat.

Jeg oppfordrer til å ignorere og ikke svare på denne måten å utmatte diskusjonen, den er alt for viktig til det! 

👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...