Gjest Leda Skrevet 12. oktober 2022 #69561 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Slettet innlegg. Endret 12. oktober 2022 av Leda Slettet innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 12. oktober 2022 #69562 Del Skrevet 12. oktober 2022 Klink skrev (22 timer siden): Neinei, men jeg som ikke bryr meg særlig om merker på vesker hadde ikke tenkt over veska på bildet og det hadde ikke slått meg å tenke på om den er ekte eller ikke. Nei, DU hadde ikke det. Men ANDRE kan det. Vi er alle ulike, og blir påvirket av forskjellige ting. Er det så vanskelig å forstå? Når Caroline viser den fake veska, kan noen bli inspirert til å også handle fake vesker. Noen tror kanskje den er ekte, og vil spare til en ekte designerveske. Noen andre kan tenke at oi, nå er det på tide at jeg kjøper meg en ny veske, og kjøper fra en helt annen forhandler, men de har likevel blitt påvirket av det Caroline viser fram. Noen kan bli påvirket motsatt også, og tenke at de er lut lei av samfunnets overforbruk, så de kjøper seg hvertfall ikke noe nytt, eller kanskje de begynner handle på Fretex i steden. Poenget er: en kan ikke forutsi hvordan man påvirker andre. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 12. oktober 2022 #69563 Del Skrevet 12. oktober 2022 Spørsmålene som stilles🙈 og besvares! 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Galdame Skrevet 12. oktober 2022 Populært innlegg #69564 Del Skrevet 12. oktober 2022 Er det liksom det som skal være avgjørende for hvor mange barn man får? At de man allerede har klart å få er flotte? Og er noen barn flottere enn andre? Blir kvalm!! 39 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 12. oktober 2022 #69565 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Galdame skrev (56 minutter siden): Er det liksom det som skal være avgjørende for hvor mange barn man får? At de man allerede har klart å få er flotte? Og er noen barn flottere enn andre? Blir kvalm!! Husk at den glansede fasaden betyr alt for CBE. Skjønnhetsfilter, photoshop, posering, skyggelegging, rekvisitter og iscenesettelse. Ikke engang ungene slipper unna photoshop og posering. Dette er komplimenter som CBE mesker seg i, og som propellerer henne til å fortsette med utleveringen av ungene sine på åpent internett. Tenk å utlevere det kjæreste og mest sårbare man har ansvaret for, det er titusenvis av bilder og filmer av ungene på åpent internett som er helt utenfor CBEs og LKEs kontroll. Slik massiv og ukritisk internett-deling av barn uten samtykkekompetanse er heldigvis helt utenkelig for reflekterte foreldre som respekterer barna sine som selvstendige individer (bare se formuleringen hennes, "menneskene mine" 😬). Endret 12. oktober 2022 av Rastebenk 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 12. oktober 2022 #69566 Del Skrevet 12. oktober 2022 Rastebenk skrev (37 minutter siden): Husk at den glansede fasaden betyr alt for CBE. Skjønnhetsfilter, photoshop, posering, skyggelegging, rekvisitter og iscenesettelse. Ikke engang ungene slipper unna photoshop og posering. Dette er komplimenter som CBE mesker seg i, og som propellerer henne til å fortsette med utleveringen av ungene sine på åpent internett. Tenk å utlevere det kjæreste og mest sårbare man har ansvaret for, det er titusenvis av bilder og filmer av ungene på åpent internett som er helt utenfor CBEs og LKEs kontroll. Slik massiv og ukritisk internett-deling av barn uten samtykkekompetanse er heldigvis helt utenkelig for reflekterte foreldre som respekterer barna sine som selvstendige individer (bare se formuleringen hennes, "menneskene mine" 😬). Til og med når hun skal vise den egg og cottage greia så er det så opplagt at hun ELSKER seg selv, det er vifting med lange negler og tigjort snakking og fjollete. Fint å føle seg vel, det liker vi alle, men det er så tydelig at DET er essensielt for hennes "lykke". Og filter er på. Jeg så henne igår senest, fin dame, men ikke sånn som den retusjerte utgaven, LAAANGT derifra. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. oktober 2022 #69567 Del Skrevet 12. oktober 2022 Gameon skrev (14 minutter siden): tigjort snakking og fjollete. Utrolig tilgjort. Hvem snakker og «fakter» på en slik måte som godt voksen? Og si ikke at hun ikke vet hva som gjøres i ansiktet… Er det for å ikke svare på at det fylles og glattes ut også? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 12. oktober 2022 #69568 Del Skrevet 12. oktober 2022 cerruti skrev (1 minutt siden): Utrolig tilgjort. Hvem snakker og «fakter» på en slik måte som godt voksen? Og si ikke at hun ikke vet hva som gjøres i ansiktet… Er det for å ikke svare på at det fylles og glattes ut også? Sjekk Camilla Pihls stories, så ser du helt tydelig hvem hun blåkopierer! Med unntak av at det virker naturlig for Camilla, men fullstendig tilgjort og fjollete når CBE durer i vei. Aner ikke hvordan hun får det til 😅🫣 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 12. oktober 2022 #69569 Del Skrevet 12. oktober 2022 Gameon skrev (19 minutter siden):Jeg så henne igår senest, fin dame, men ikke sånn som den retusjerte utgaven, LAAANGT derifra. Hvordan ser hun egentlig ut i virkeligheten i forhold til sitt oppdiktede alter ego? Usikker på om jeg hadde kjent henne igjen fra Insta om jeg så henne… 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 12. oktober 2022 #69570 Del Skrevet 12. oktober 2022 Her har jeg mer spørsmål enn svar på storyen. Hva er feks «dermapen» og hva med å vise video eller bilder av behandling siden det er sååååååååå mange spørsmål rundt det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 12. oktober 2022 #69571 Del Skrevet 12. oktober 2022 Antrekk på insta i dag; Hei cowboyLaila! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. oktober 2022 #69572 Del Skrevet 12. oktober 2022 Ellie77 skrev (28 minutter siden): Sjekk Camilla Pihls stories, så ser du helt tydelig hvem hun blåkopierer! Med unntak av at det virker naturlig for Camilla, men fullstendig tilgjort og fjollete når CBE durer i vei. Aner ikke hvordan hun får det til 😅🫣 Nettopp! Det er derfor jeg synes det er rart at firmaer bruker pengene sine på noen så tilgjort og unaturlig foran kamera. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 12. oktober 2022 #69573 Del Skrevet 12. oktober 2022 Ellie77 skrev (1 time siden): Sjekk Camilla Pihls stories, så ser du helt tydelig hvem hun blåkopierer! Med unntak av at det virker naturlig for Camilla, men fullstendig tilgjort og fjollete når CBE durer i vei. Aner ikke hvordan hun får det til 😅🫣 Hun når ikke Camilla Pihl opp til anklene engang. 🫣😉 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 12. oktober 2022 #69574 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) https://www.minmote.no/nyheter/a/kE62kA/balenciaga-sendte-chipspose-ned-catwalken Her Caroline, har du gratis tips helt innenfor. Kjøp en pose med chips og tøm ut innholdet, fyll på med veskeinnhold og krønsj den litt.. og voila.. ekte merkevare og helt på budsjett Endret 13. oktober 2022 av Consita 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. oktober 2022 #69575 Del Skrevet 12. oktober 2022 Sophia_08 skrev (5 timer siden): Spørsmålene som stilles🙈 og besvares! Hva ER dette for slags spørsmål? Enig med andre her, blir helt kvalm! 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. oktober 2022 #69576 Del Skrevet 12. oktober 2022 En ting er spørsmålet (om det faktisk ER et reelt spørsmål), men at hun poster det ... Jeg har snart ikke ord! 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 12. oktober 2022 #69577 Del Skrevet 12. oktober 2022 FruRosa skrev (5 minutter siden): En ting er spørsmålet (om det faktisk ER et reelt spørsmål), men at hun poster det ... Jeg har snart ikke ord! Det finnes mange slags folk der ute som lurer på litt av hvert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 12. oktober 2022 #69578 Del Skrevet 12. oktober 2022 Consita skrev (1 time siden): https://www.minmote.no/nyheter/a/kE62kA/balenciaga-sendte-chipspose-ned-catwalken Her, Caroline har du gratis tips helt innenfor. Kjøp en pose med chips og tøm ut innholdet, fyll på med veskeinnhold og krønsj den litt.. og voila.. ekte merkevare og helt på budsjett Ja, ikke dumt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. oktober 2022 #69579 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Gameon skrev (4 timer siden): Til og med når hun skal vise den egg og cottage greia så er det så opplagt at hun ELSKER seg selv, det er vifting med lange negler og tigjort snakking og fjollete. Fint å føle seg vel, det liker vi alle, men det er så tydelig at DET er essensielt for hennes "lykke". Og filter er på. Jeg så henne igår senest, fin dame, men ikke sånn som den retusjerte utgaven, LAAANGT derifra. Det at hun må bruke så mye filter på alt av bilder og videoer er vel nettopp fordi hun er misfornøyd med seg selv og ikke tør noe annet, lenger. Jeg skjønner meg ikke på den filterbruken. Snakker om å putte hodet i sanden. Alle ser jo at det er fake, det er pinlig. Endret 12. oktober 2022 av Surikatt 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisenL Skrevet 12. oktober 2022 #69580 Del Skrevet 12. oktober 2022 La merke til at det er et spørsmål i kommentarfeltet om hvor Chloe’ vesken er kjøpt, under innlegget fra 4 dager siden. Den som stiller spørsmålet bemerker at hun ikke har sett/ funnet vesken i denne hvite fargen noe sted. Spørsmålet står ubesvart etter 1 døgn. Spent på om CBE svarer, sletter eller ignorerer… 33 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå