Gjest tullerikke Skrevet 7. juli 2022 #65281 Del Skrevet 7. juli 2022 HerKommerMummi skrev (2 timer siden): Ser man bedre hvis man løfter opp den ene foten?. Ser bedre mellom beina🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65282 Del Skrevet 7. juli 2022 Hut skrev (8 timer siden): Nå er det jo engang sånn at verken du, jeg eller @pøbelsaraeier svaret på synsing om denne atferden som innebærer murklatring av en influencer på ferie i Tyrkia😅Men jeg må innrømme at jeg virkelig (i motsetning til Pøbelsara) ikke klarert å se på klatring på en mur som «sjokkerende». Du anser det som normalt å legge ut slikt fjas på en bedriftskonto? Hva består denne jobben til ansatte i CBE.no av egentlig? Vet du at CBE.no er en bedrift? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65283 Del Skrevet 7. juli 2022 pøbelsara skrev (2 timer siden): Nå har jeg sovet på det, og jeg er fortsatt sjokkert, @Hut. På en meget lattermild måte, må tillegges, hvis det ikke gikk fram av emoji-bruken i gårsdagens og dette innlegg fra meg. Voksne folk som ikke bare klatrer på høye murer for å smugkikke inn i folks private hager - men som også legger det ut i begges kommersielle some-kontoer? Jeg ler og ler. Dårlig dømmekraft kan føre til mange pinlige og lattermilde situasjoner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. juli 2022 #65284 Del Skrevet 7. juli 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Dårlig dømmekraft kan føre til mange pinlige og lattermilde situasjoner. Hvis de ønsker å fremstille seg som mindre høflig og med mindre omløp enn vanlige voksne; be my guest. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 7. juli 2022 #65285 Del Skrevet 7. juli 2022 Kan noen dele screenshot av dette sirkuset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65286 Del Skrevet 7. juli 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Hvis de ønsker å fremstille seg som mindre høflig og med mindre omløp enn vanlige voksne; be my guest. Ansatte ønsker åpenbart å fremstille seg slik.. Daglig leder og den andre ansatte har en dårlig påvirkning på følgerne til CBE.no når oppførsel som dette kan forsvares. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. juli 2022 #65287 Del Skrevet 7. juli 2022 Og nei, dere har ikke «fått» dere «feriekatt»! 😣 En katt dere ikke vet hvem tilhører og som kan ha sykdom, dere vet heller ikke hvordan den kan reagere, plutselig klorer den feks. Skjerpings! 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 7. juli 2022 #65288 Del Skrevet 7. juli 2022 HerKommerMummi skrev (2 timer siden): Ser man bedre hvis man løfter opp den ene foten?. Ser bedre mellom beina🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg miamiamia Skrevet 7. juli 2022 Populært innlegg #65289 Del Skrevet 7. juli 2022 cerruti skrev (7 timer siden): Jeg reagerer ikke på en liten kikk over muren. Fokuset på bakenden derimot er ganske så komisk. Vi har hus i utlandet med høy mur rundt. Og høye trær for å skjerme. For å vise forbipasserende at de ikke skal forstyrre eller titte på oss der vi ligger og soler oss toppløse eller bader nakne. En annen ting er om villaen står TOM og de har vært i kontakt med megler som har sagt at villaen står tom nå og de kan ta en titt. Det er noe annet, og da kunne de har informert om dette på sine offentlige plattformer at "vi fikk lov å ta en titt". Da hadde hele delingen deres vært litt mer interessant. De har så utrolig dårlig formidlingsevne. De burde ta seg et some kurs for å lære hvordan man deler på en bedriftskanal. Og de små ungene deres har INGENTING på den kanalen å gjøre. Har noen av dere hørt siste episode av FÆBRIK hvor Jenny Skavland snakker om deling av barn på SoMe? Den er veldig bra, anbefaler dere å lytte. Skulle nesten tro hun snakker kun om CBE 44 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. juli 2022 #65290 Del Skrevet 7. juli 2022 AnnePåLande skrev (19 minutter siden): Du anser det som normalt å legge ut slikt fjas på en bedriftskonto? Hva består denne jobben til ansatte i CBE.no av egentlig? Vet du at CBE.no er en bedrift? Ja. Gjør du? Hva jobben består av spør du. CBE er en influencer. Hun selger annonseplass gjennom sine SoMe kansler. Det er det influencere lever av. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. juli 2022 #65291 Del Skrevet 7. juli 2022 Kollontaj skrev (7 minutter siden): Og nei, dere har ikke «fått» dere «feriekatt»! 😣 En katt dere ikke vet hvem tilhører og som kan ha sykdom, dere vet heller ikke hvordan den kan reagere, plutselig klorer den feks. Skjerpings! Man skal være forsiktig med hunder og katter i andre land, særlig sånne land som Tyrkia. Niesen min på 10 år ble plutselig bitt av en katt i Tyrkia som hun hadde matet, klappet og kost med hele ferien, en tilsynelatende rolig og tillitsfull katt Ble fullt styr med rabiesvaksiner i etterkant da de ikke kunne vite om katten var smittet eller ikke. Rabies er kjempefarlig, for noen år siden døde ei norsk kvinne på 24 år av rabies etter å ha blitt bitt av en valp på ferie https://www.aftenposten.no/norge/i/rA5VjK/birgitte-kallestad-ble-smittet-av-rabies-og-doede-en-dyreelsker-av-de-sjeldne Døtrene mine, og meg selv, er veldig glad i dyr, men en av reglene de har fått printet inn fra de pittesmå er å aldri klappe og kose katter og hunder på ferie. Uansett hvor søte og tilsynelatende tamme de er En annen ting er at det er utrolig dårlig gjort ovenfor katten som nå har blitt vant til å få mat og omsorg, Hvem skal overta den når de drar hjem? Det er ganske hjerterått 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. juli 2022 #65292 Del Skrevet 7. juli 2022 Hut skrev (6 minutter siden): Ja. Gjør du? Hva jobben består av spør du. CBE er en influencer. Hun selger annonseplass gjennom sine SoMe kansler. Det er det influencere lever av. … og da er det naturlig/viktig/riktig/nødvendig/fyllinndetsompasser å klatre på muren til en privat eiendom for å kikke over og publisere det? Hvordan er dette jobb? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. juli 2022 #65293 Del Skrevet 7. juli 2022 Johaug har egen Hoka-sko, CBE og LKE har tagget merket ofte det siste året og har tilsynelatende ikke fått til en avtale om noe som helst. Det sier litt om hvor lite interessante de er både som løpere og som influencere. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65294 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Hut skrev (14 minutter siden): Ja. Gjør du? Hva jobben består av spør du. CBE er en influencer. Hun selger annonseplass gjennom sine SoMe kansler. Det er det influencere lever av. Du anser det som normalt å legge ut et slikt innlegg på virksomhetens IG konto? Består jobben hennes av å smugkikke over andres eiendom? Endret 7. juli 2022 av AnnePåLande 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65295 Del Skrevet 7. juli 2022 pøbelsara skrev (7 minutter siden): … og da er det naturlig/viktig/riktig/nødvendig/fyllinndetsompasser å klatre på muren til en privat eiendom for å kikke over og publisere det? Hvordan er dette jobb? Det er bare i influenservill klatring på murer for å smugkikke over gjerdet blir ansett som jobb.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. juli 2022 #65296 Del Skrevet 7. juli 2022 Etter å ha lest og sett dokumentasjonen carolinebergeriksenno med partner selv deler på bedriftskontoen sin der de leker nysgjerrige, ville og helt kreisi som løper rundt, filmer, tar bilder og klatrer på murer for å kikke på private eiendommer og later som de ser etter feriebolig til neste år når de kan bo i familiens og kaller dette innholdsproduksjon, syns jeg det er sært å sette seg på sin kjepphøye...mur, og forsvare tullet med nebb og tastatur. Disse folka på 35 og 40 setter jo på utstilling hvor udannede, frekke, selvopptatte og respektløse de er uansett hvor de oppholder seg. Om de bevisst ønsker å fremstå slik mot omsetning på sine firmakontoer blir det faktisk enda mer useriøst. For et sirkus, tenker jeg. Men jeg kan nesten forstå at de ikke klarer å respektere andres eiendom med tanke på hvordan eneboligen, eller showrommet eller hva det nå er, som stadig avbildes er beliggende: Ved en diger parkeringsplass, og godt innsyn gjennom Borregaards disponible hage der folk kan tråkke rundt og lufte rump...host, bikkja om de vil. Helt uten klatring. Det skulle ikke forundre meg om eierne er litt misunnelige på murene i Tyrkia. 31 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. juli 2022 #65297 Del Skrevet 7. juli 2022 AnnePåLande skrev (10 minutter siden): Du anser det som normalt å legge ut et slikt innlegg på virksomhetens IG konto? Består jobben hennes av å smugkikke over andres eiendom? Jobben hennes består som sagt av å selge annonseplass gjennom SoMe. Det er det influencere lever av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65298 Del Skrevet 7. juli 2022 Hut skrev (Akkurat nå): Jobben hennes består som sagt av å selge annonseplass gjennom SoMe. Det er det influencere lever av. Den består ikke av å smugkikke over gjerder? Selger hun barn også for klikk og salg? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. juli 2022 #65299 Del Skrevet 7. juli 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Den består ikke av å smugkikke over gjerder? Selger hun barn også for klikk og salg? Nei, menneskehandel skal hun ikke ha på seg. I verste fall barnearbeid, selv om jeg mener det er en stor overdrivelse også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 7. juli 2022 #65300 Del Skrevet 7. juli 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Nei, menneskehandel skal hun ikke ha på seg. I verste fall barnearbeid, selv om jeg mener det er en stor overdrivelse også. Hvorfor eksponeres mindreårige på virksomhetens IG konto om det ikke er for klikk og salg?? Regner med at klatre på gjerder og smugkikke på andres eiendom er jobben til ansatte i CBE.no? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå