Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jøsses, skal cbe begynne med brystvorte cover? Det er noe nytt. Ikke for at jeg synes at kvinner behøver skjule at de har brystvorter, men cbe har vel heller fremmet at hun har tidligere! 

Må si at bildene er mye finere uten alle filtrene de har brukt. Sikkert noe "lys og skygge" fortsatt, men ser jo mer ut som en normal menneske, ikke plastdukke.

(at det er kleint, eller cringe som unge sier, er en annen sak, det får stå for de. vil cbe.no ha det sånn så..)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (11 timer siden):

Er det en parodi på posering?

22562DDE-7B26-44B1-A9D3-98C317591C30.png

Håper det for dette ser helt latterlig ut og helt feil ut og langt fra sexy eller flott ut om det er det hun ønsker oppnå 

Endret av Pusern3
  • Liker 12
Gjest tullerikke
Skrevet
vinterskog skrev (23 minutter siden):

Jøsses, skal cbe begynne med brystvorte cover? Det er noe nytt. Ikke for at jeg synes at kvinner behøver skjule at de har brystvorter, men cbe har vel heller fremmet at hun har tidligere! 

Må si at bildene er mye finere uten alle filtrene de har brukt. Sikkert noe "lys og skygge" fortsatt, men ser jo mer ut som en normal menneske, ikke plastdukke.

(at det er kleint, eller cringe som unge sier, er en annen sak, det får stå for de. vil cbe.no ha det sånn så..)

Er vel en grunn til at de har filmet i halvmørket og minst mulig på ansiktet. Spent på hvordan det blir framover. 

Gjest tullerikke
Skrevet
snurk skrev (1 time siden):

Ja, brystvortene sitter helt latterlig langt opp 😵 Det må være gjort en feil når hun ble operert. Jeg skjønner at hun sikkert ønsket dråpeformede bryster, men dette ser jo heilt merkelig ut.

Langt opp og langt til siden. 

Skrevet (endret)
blåbærpai skrev (8 timer siden):

Skulle akkurat til å poste dette selv.. altså.. like før hun brekker i to. 

Lurer på hva svigerforeldrene synes og tenker om dette de holder på med. Er jo familieferie dette her. 

Endret av Pusern3
  • Liker 8
Skrevet

Filmen hvor hun går inn på restaurant.. Måten hun går på og alt blir så kunstig. Er det noe i livet de ikke publiserer? Må være stressende med disse filmsnuttene og bildene hele tiden hver dag, til og med på ferie. Måtte jo vært nydelig å kunne legge bort mobilen.

Men dette er altså det de brødfør seg av..

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
tullerikke skrev (2 timer siden):

Beystvorta er nesten oppe ved kanten på singleten. Ser veldig spesielt ut. Må h blitt flytta på da hun opererte de. Og hvorfor reklamere for nippel covers, når hun helst vil vise de fram🤷‍♀️ Er ikke mye stil over reklamene hennes lenger. 

Brystene hennes ser ut som knallharde klinkekuler. Jeg hadde bedt om pengene tilbake om jeg var henne.

• Liker 22
Skrevet

reklamere for nipplecovers, som er så utrolig etterspurt(????) for så å filme datteren som ser på solnedgangen🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 36
Skrevet

Vil bruk av rompepute gå under kravet til merking?

Spør siden rompa ser normal ut på siste reklameinnlegg på IG.

• Liker 14
Skrevet
LilleSnupp skrev (11 minutter siden):

Tviler! (Men enig i observasjonene!)

• Liker 6
Skrevet

Kan dere dele skjermdump?

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes egentlig rumpa hennes ser større ut etter at disse retusjerings reglene kom 🤷🏻‍♀️ Er jeg den eneste?

Skrevet
tullerikke skrev (5 timer siden):

Hun bikker bakover når hun går. Rart hun ikke har store ryggproblemer.

Det kommer etterhvert. Trust me.

• Liker 6
Skrevet
LilleSnupp skrev (36 minutter siden):

Nei, for det er ikke redigering av bilde, bare en attributt..#punintended

• Liker 6
Skrevet
Fotballfluen skrev (47 minutter siden):

Brystene hennes ser ut som knallharde klinkekuler. Jeg hadde bedt om pengene tilbake om jeg var henne.

Den saklige kritikken av bedriften Treasures AS når stadig nye høyder. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Pusern3 skrev (1 time siden):

Håper det fir ser helt latterlig og helt feil ut IG langt fra sexy eller flott om det er det hun ønsker oppnå 

image.png.0ae82cf21e322917ee9950f03e41906f.png
Føles litt: «Faen bikinitrusa hang seg opp i rista!» 😂

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 31
Skrevet
Hut skrev (1 time siden):

Den saklige kritikken av bedriften Treasures AS når stadig nye høyder. 

Hun bruker dem til å reklamere for nipplecovers og har operert dem. Hadde aldri kommentert det hvis hun ikke hadde operert dem.

• Liker 23
Skrevet
Fotballfluen skrev (2 minutter siden):

Hun bruker dem til å reklamere for nipplecovers og har operert dem. Hadde aldri kommentert det hvis hun ikke hadde operert dem.

De er jo like mye hennes pupper selv om de er operert, og helt klart en ting du nok bør tenke deg litt om. Det er i prinsippet INGEN TING galt med å ha brystimplantat.  Så akkurat det er faktisk ikke saklig kritikk! 
der imot er det ganske kritikkverdig hun hun velger å ha reklame for nipplecovers (hvor hun viser såpass mye), så få ha en kosestund med datteren i neste klipp , Det er svært kritikkverdig. 

Men at hun har operert brystene gir deg faktisk ikke friheten til å kommentere dem sånn som du gjør. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Fotballfluen skrev (8 minutter siden):

Må kommentere en gang til, så om hun hadde reklamert for det samme, men hadde vært veldig å få bryster fra naturens side , så hadde du ikke reagert?! Faktisk veldig rart argument… 

• Liker 4
Skrevet
muve skrev (1 minutt siden):

De er jo like mye hennes pupper selv om de er operert, og helt klart en ting du nok bør tenke deg litt om. Det er i prinsippet INGEN TING galt med å ha brystimplantat.  Så akkurat det er faktisk ikke saklig kritikk! 
der imot er det ganske kritikkverdig hun hun velger å ha reklame for nipplecovers (hvor hun viser såpass mye), så få ha en kosestund med datteren i neste klipp , Det er svært kritikkverdig. 

Men at hun har operert brystene gir deg faktisk ikke friheten til å kommentere dem sånn som du gjør. 

De er hennes, men de er fake, ser fake ut og brukes ofte i reklamer. Kirurgen som opererte henne burde skjemmes mtp resultatet. Seriøse kirurger opererer slik at det ser naturlig ut.

• Liker 24
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...