Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Det er så forutsigbart alt disse folka foretar seg, til og med på ferie. Nå er de i et annet land og kunne kommet med masse tips, vist frem natur og kultur. Men neida, dem kjører i samme sporet som hjemme med kropp, løping, vinglass, barn og mage/rumpe. Erre mulig sier jeg bare.... Hvordan kan dem tjene penger på dette egentlig???? 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (13 timer siden):

Rumpebildene var nok et veldig barnslig "up yours" til debattene her. 

Og igjen så blander de bilder av kroppen til mor med bilder av barna. Og da gikk det opp for meg at de faktisk er helt uimottagelige for å se at det er ugreit å legge ut bilder av dem. 100 % likegyldig. 

Dersom hun med dette bildet mener å gjøre narr av de evinnelige rumpeputespekualsjonene her inne så er det morsomt. Viser at hun har humor. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (15 minutter siden):

Dersom hun med dette bildet mener å gjøre narr av de evinnelige rumpeputespekualsjonene her inne så er det morsomt. Viser at hun har humor. 

Humor ja,er jo en prompepute hun har gjemt i buksa,funker det også🙈

Endret av Velinda
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser etter sommerhus til leie, leter jeg på internett og kontakter utleiere på mail. Hvis jeg allerede er på det aktuelle stedet, tar jeg kontakt med utleier eller eier og ber om å få komme på visning. jeg klatrer ikke opp på murer som faktisk har som formål å holde folk og dyr ute. 

  • Liker 28
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke brutt deg inn noe sted da, ifølge story. Bare kikket over en mur! Så galt er det virkelig ikke! 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (5 minutter siden):

Når jeg ser etter sommerhus til leie, leter jeg på internett og kontakter utleiere på mail. Hvis jeg allerede er på det aktuelle stedet, tar jeg kontakt med utleier eller eier og ber om å få komme på visning. jeg klatrer ikke opp på murer som faktisk har som formål å holde folk og dyr ute. 

Nei, folk som bor der kan jo ane fred og ingen fare og ligge naken eller drive med andre private aktiviteter i hagen - nettopp fordi de tror de ikke blir sett. 

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Nei, folk som bor der kan jo ane fred og ingen fare og ligge naken eller drive med andre private aktiviteter i hagen - nettopp fordi de tror de ikke blir sett. 

Lurer på hvordan se selv hadde reagert på ukjente som snek rundt i buskene ved sitt eget hus.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Hun har ikke brutt deg inn noe sted da, ifølge story. Bare kikket over en mur! Så galt er det virkelig ikke! 

Hvem gjør sånt? Kunne ikke falt meg inn, men så har jeg en bra forståelse av andres grenser. 

  • Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (Akkurat nå):

Lurer på hvordan se selv hadde reagert på ukjente som snek rundt i buskene ved sitt eget hus.

Det vet vi jo. De ringte politiet. 

  • Liker 34
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Nei, folk som bor der kan jo ane fred og ingen fare og ligge naken eller drive med andre private aktiviteter i hagen - nettopp fordi de tror de ikke blir sett. 

Vet du at de ikke kjenner eierne eller det spekulasjon? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 minutt siden):

Vet du at de ikke kjenner eierne eller det spekulasjon? 

Vet du at de gjør det?

Eller er det spekulasjon?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (1 minutt siden):

Hun har ikke lusket i noens hage , hun kikket over en mur. Ro ned littegrann. 

HUn klatret. 

De har lagt ut dokumentasjon  på dette selv. :knegg:

Når man ikke trodde det kunne bli verre. Uansett om det er provokasjon av kritikere eller reell oppførsel, er det jo ille. 

 

 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Seriøst? Hvordan hadde du likt at noen klatret over gjerdet til ditt hus? :fnise:  Du forsvarer jo absolutt alt.

Jeg har forøvrig ikke hevdet at hun har gjort noe ulovlig. Bare noe merkelig og creepy.

 

Hun klatret ikke over noen mur heller. Det er innsyn til mitt hus så trenger ikke klatre for å se Hagen min. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (Akkurat nå):

HUn klatret. 

De har lagt ut dokumentasjon  på dette selv. :knegg:

Når man ikke trodde det kunne bli verre. Uansett om det er provokasjon av kritikere eller reell oppførsel, er det jo ille. 

 

 

«Når man ikke trodde det kunne bli verre» skriver du. Sammenlignet med hva egentlig?  Hva i all verden er så ille med murklatringen?  Du vet ingenting om de kjenner dem de klatret på muren til.  Du bare antar(i verste mening selvsagt) . Denne tråden altså🤣

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klink skrev (8 minutter siden):

Hun klatret ikke over noen mur heller. Det er innsyn til mitt hus så trenger ikke klatre for å se Hagen min. 
 

HUn klatrer opp for å se over en mur til en privat eiendom. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Klarter og klatrer.. det er vel mest et «vrikke-på-rumpa-i-kamera-show». 
 

Det som er mer vittig og putekleint enn «klatringa» i seg selv er; å faktisk legge ut på story på IG at man går å sikler.. beklager, jeg mener «sightseer», annen manns eiendom.. for what?! Hva slags content er det egentlig? Hva er det de driiiver med?!?!

  • Liker 40
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (4 minutter siden):

«Når man ikke trodde det kunne bli verre» skriver du. Sammenlignet med hva egentlig?  Hva i all verden er så ille med murklatringen?  Du vet ingenting om de kjenner dem de klatret på muren til.  Du bare antar(i verste mening selvsagt) . Denne tråden altså🤣

det er jo en merkelig ting å gjøre. Hvis jeg hadde leid et feriehus og noen haddeklatret for å se over muren, hadde jeg blitt redd. det er en merkelig historie å fortelle og vi får ingen kontekst, så verken du eller jeg vet om hun kjente noen på den andre siden. Jeg tenker at vanlig oppførsel hvis man kjenner noen som bor et sted, så går man gjennom porten for å komme inn til dem. Jeg mener det er creepy å klatre på en mur for å kikke over. 

Det er en merkverdig ting å gjøre. Hun eller han skriver vel at de ser etter sommerhus å leie. Da går man til utleier, via byrå eller internett og ber om visning. Man klatrer  da virkelig ikke på murer og kikker over kanten.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...