Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Andrea59 skrev (1 time siden):

Siste to deler av story - villa-sightseeing: «hva kan jeg finne på å gjøre for å få vist fram rumpa igjen…» jo, du kan prøve å kikke over steinmuren, vri litt på deg og sånn, så filmer jeg!

og løpetur forbi eldre mann som gjeter en ku. Med fotograf på slep…. Ser nok litt tåpelig ut.

Vet jeg skriver det ofte, men når du ikke tror det kan bli dummere…

De har vel strengt tatt sluppet opp for «unnskyldninger» til å ta bilde av/filme rumpa.

Som sagt Caroline, den der OnlyFans-kontoen…?

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Andrea59 skrev (4 timer siden):

Det tenker jeg også - men er jo en smule spesielt å ta sånne interne ting på bedriftskonto… 

Problemet er vel at hun har kun en konto(som vi vet), og derfor blir skillet som burde være der mellom bedrift og privatperson hvisket bort både med innhold og kommentarer. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Klatre opp murer på fremmede eiendommer?  Det virker bare ufattelig frekt. Med forbehold om at de kjenner eieren av villaen, men da tror jeg neppe de hadde måttet gå til slike tiltak for å få kommet inn og se boligen. De skal være heldig at de ikke blir tatt for innbrudd, eller kjeppjaget.

Tror dog den mest plausible forklaringen er ønske om å provosere/vekke engasjement. Hjelpes 🤦😂

Endret av Laia
  • Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde vært morsom å spørre « Føler du at  du har nådd målet med løpsteknikken, hvis ikke, hva jobber du aktivt med å forbedre?»

• Liker 15
Skrevet

Skal vi virkelig hakke på måten hun ser ut når hun løper?? Er det en fasit på hvordan man skal se ut når man løper?? 

Jeg ser ut som en dust når jeg løper. Glad ingen analyserer meg.

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Sozzen skrev (3 minutter siden):

Skal vi virkelig hakke på måten hun ser ut når hun løper?? Er det en fasit på hvordan man skal se ut når man løper?? 

Jeg ser heller ikke bra ut når jeg løper, men så veier jeg 15 kg mer og løper tre ganger i uka. Poenget er at hun satser på løping, snakker om tider og laktatmålinger, regner med hun da også fokuserer på teknikk🤔 

• Liker 39
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis @Levina hadde lest masteroppgaven jeg la ut link til, ville hun funnet noen argumenter å bruke. Men dengang ei. 🤨

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
25 minutter siden, molly83 said:

Jeg ser heller ikke bra ut når jeg løper, men så veier jeg 15 kg mer og løper tre ganger i uka. Poenget er at hun satser på løping, snakker om tider og laktatmålinger, regner med hun da også fokuserer på teknikk🤔 

Og: filmer, filmer og filmer!

• Liker 5
Skrevet
molly83 skrev (35 minutter siden):

Hva har hva man veier å si for hvordan man ser ut når en løper egentlig? Hvorfor opplyser du om det? 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Hvis @Levina hadde lest masteroppgaven jeg la ut link til, ville hun funnet noen argumenter å bruke. Men dengang ei. 🤨

Tror desverre hen og noen andre her ikke "gidder" å lese det som blir lagt ut av linker, dokumentasjon - og anbefalinger fra fagmiljøer.

Men, man må jo lese seg opp for å lære, for å få bredere perspektiver, og for å få opp øynene - det er kanskje en sammenheng der. 

• Liker 25
Skrevet
miss spjåk skrev (36 minutter siden):

Jeg har stilt spørsmålet tidligere til brukere som er positive til eksponering av barn. Hadde de vært komfortable om partneren hadde tatt bilder av dem i tide og utide, for så å bli lagt ut på blogg?  Jeg fikk aldri svar. Så prøver igjen. @Levina og andre som er positive til barneeskponering:

Mannen din tar bilder og korte videosnutter av deg, ofte uten å spørre. Han har en blogg han sier har "mange" følgere. Du vet han legger ut bilder, men har ikke ha oversikt over hva som blir lagt ut. Du vet heller ikke hvem eller hvor mange som får innblikk i livet ditt. Grunnen til at dette siste må være et kriterium trenger jeg vel ikke utdype. Hadde du akseptert det? Hvis nei, hvorfor mener du barn skal oppleve dette? 

Det er interessant at bedriften ikke greier komme med gode argumenter for å eksponere barn. Kun den velkjente frasen "alle gjør det de tenker er best for sitt barn". Ikke et eneste argument på hvorfor det er til barnas beste. Og det sier alt. 

Det kan være fordeler mtp jobbmuligheter for framtiden foreksempel. Eller at muligheter åpner seg fordi noen ser bildene og ser muligheter for et eller annet. Modell, talent for et eller annet hva vet jeg? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, egentlig en surrealistisk «diskusjon», vil jeg si. Som å diskutere om bruk av sko ute på vinterstid er viktig eller ikke. Komplett uforståelig, egentlig. 

• Liker 26
Skrevet
Klink skrev (40 minutter siden):

Hva har hva man veier å si for hvordan man ser ut når en løper egentlig? Hvorfor opplyser du om det? 

Man blir litt tyngre i steget og ser ikke like grasiøs som CBE. Hadde løpt mer energieffektivt om jeg var lettere, men jeg er ikke proff løper så gjør ikke noe for meg , foruten at jeg  kanskje har  større risiko for belastningsskader🤔

• Liker 9
Skrevet
Andrea59 skrev (4 timer siden):

Siste to deler av story - villa-sightseeing: «hva kan jeg finne på å gjøre for å få vist fram rumpa igjen…» jo, du kan prøve å kikke over steinmuren, vri litt på deg og sånn, så filmer jeg!

og løpetur forbi eldre mann som gjeter en ku. Med fotograf på slep…. Ser nok litt tåpelig ut.

Bloggerfoten i luften... Ikke akkurat sånn man pleier å klatre opp på en mur🤷‍♀️

• Liker 18
Skrevet
Sozzen skrev (1 time siden):

Poenget er at hun har endret på løpeteknikken sen siste tiden så hun løper mye mer bredbent. Basert på historikken kan man bare spekulere i at det å legge om til en dårligere løpeteknikk kan ha noe med thigh-gap å gjøre.

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet
Fotballfluen skrev (5 minutter siden):

Poenget er at hun har endret på løpeteknikken sen siste tiden så hun løper mye mer bredbent. Basert på historikken kan man bare spekulere i at det å legge om til en dårligere løpeteknikk kan ha noe med thigh-gap å gjøre.

Og hun veiver veldig med armene , som om det er ubehagelig om armene berører kroppen.. 🤔

• Liker 21
Skrevet
molly83 skrev (25 minutter siden):

Og hun veiver veldig med armene , som om det er ubehagelig om armene berører kroppen.. 🤔

Ekstra magetrening.

• Liker 7
Skrevet
Blåpille skrev (1 time siden):

Oi, wow. Der måtte du grave dypt for å finne en veldig hypotetisk fordel. Og da må jo barnet helst ha lyst til å bli oppdaget innenfor noe av det du nevner også, da. Men det er det vel ingen som vet noe om. Og for diskusjonen skyld, slår de gjennom med et eller annet er jo nettidentiteten deres allerede påstartet. Ingen blanke ark. Kan fort bli til at det tar vekk fokus for et evt talent? Dette er første gang jeg svarer her, men har lest jevnlig i tråden.. men dette ble et så fattig forsvar av barneeksponering at hjelp 🙉 uansett, kjernen i det hele et at de aldri har fått tatt en ordentlig valg angående dette. Hele konseptet med blogg/Instagram osv er de vel fortsatt for små til å kunne skjønne omfanget av, at så mange kan se dem. At dette vil ligge på nett for alltid. Hundretusenvis (hvis følgertallet stemmer) får sett deg, hørt stemmen din, lagd seg et inntrykk inntrykk  av din personlighet ++. Hvorfor må dette engang diskuteres om det er galt eller riktig?🤮

Forsvarer ikke nødvendigvis eksponering, men det kan føre til noe positivt også. Ikke bare negativt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...