123Frustrert Skrevet 21. juni 2022 #64061 Del Skrevet 21. juni 2022 Klink skrev (23 timer siden): Men herregud, man kan vel ha litt humor rundt det? Jeg formidler ikke at det ikke er naturlig, greit eller noe , men kroppen min ble som alle andres ,annerledes etter fødsler. Å ha litt humor og selvironi har aldri skadet noen selv om kroppen er aldri så naturlig. Flott og attraktiv er jeg nå også (jeg! Ikke bare kroppen min, men personlighet sammen med den) , men tror jeg ville gått for den jeg hadde før fødsler om jeg fikk velge. Bortsett fra cbe sin da, som ikke har forandret seg siden hun var 16, i følge henne selv. ( Bare rumpe og bryst som har økt nevneverdig i størrelse og en hud som er glattere I en alder av 35+ enn som 25 åring. ..) 🤷♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 21. juni 2022 #64062 Del Skrevet 21. juni 2022 Gameon skrev (19 minutter siden): Får ikke sett isspisingen....blokkert 🤣🤣 skjermdump? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 21. juni 2022 #64063 Del Skrevet 21. juni 2022 Cissacissa skrev (15 minutter siden): Det ser ut som hun får orgasme av isen hun spiser 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NurseRatched Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64064 Del Skrevet 21. juni 2022 Nutz skrev (På 9.6.2022 den 16.26): Denne kommentaren blir sikkert slettet og det er greit, men jeg må likevel si at LKE er et av de mest motbydelige menneskene jeg vet om. Selverklært ekspert i alt, bedreviter, juksepave og tilsynelatende få sosiale antenner. I tillegg er han i stor grad med på å forværre konas spiseforstyrrelse ved å oppfordre til et ekstremt treningsregime med lite mat og fettmåling. Æsj. Jeg er helt enig. Jeg skrev tidligere i denne tråden at jeg var gravid, men jeg spontanaborterte, noe som trigget min tidligere spiseforstyrrelse igjen. Jeg er SÅ glad min samboer ikke «tvinger» meg til å trene og måler fettprosenten min. I stedet sitter han ved matbordet i timesvis slik at jeg kan bruke tid på å fullføre måltidet mitt. Han støtter meg, lager mat jeg liker, og er der for meg hele veien, selvom han helt sikkert ville gjort en million andre ting enn å sitte å se på samboeren sin bruke timer på å spise opp middagen sin. Stakkars Caroline - jeg synes det er helt hårreisende at INGEN rundt griper inn. Lars Kristian burde skamme seg, men det har han vel ikke vett nok til. 25 26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 21. juni 2022 #64065 Del Skrevet 21. juni 2022 Og der ble barna eksponert igjen under teksten «elsker elsker elsker». Kjære vene,hun må da virkelig gjøre det med vilje for å peke finger etter Beckman-gate? Eller er hun så blåst?? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. juni 2022 #64066 Del Skrevet 21. juni 2022 123Frustrert skrev (38 minutter siden): Bortsett fra cbe sin da, som ikke har forandret seg siden hun var 16, i følge henne selv. ( Bare rumpe og bryst som har økt nevneverdig i størrelse og en hud som er glattere I en alder av 35+ enn som 25 åring. ..) 🤷♀️ Nettopp mitt poeng, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. juni 2022 #64067 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) På disse bildene fra Idyll ser hun jo helt annerledes ut enn på redigerte bildene hun tyter ut. Søt og normal, fin kropp. Endret 21. juni 2022 av Stargaze 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. juni 2022 #64068 Del Skrevet 21. juni 2022 Isola2 skrev (11 minutter siden): Og der ble barna eksponert igjen under teksten «elsker elsker elsker». Kjære vene,hun må da virkelig gjøre det med vilje for å peke finger etter Beckman-gate? Eller er hun så blåst?? Ikke nødvendigvis noe som har med Beckmann å gjøre men at hun ikke klarer å slutte med det pga penger og godfølelsen det gir å få tilbakemeldinger på hvor fine de er. Noe som vitner om et stort behov for bekreftelse og mangel på selvtillit. Og mangel for respekt for egne barns rettigheter. Det er jo ikke til barnets beste men til mors beste dette her. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. juni 2022 #64069 Del Skrevet 21. juni 2022 Stargaze skrev (3 minutter siden): På disse bildene fra Idyll ser hun jo helt annerledes ut enn på redigerte bildene hun tyter ut. Søt og normal, fin kropp. Jeg bryr meg ikke om andre menneskers kropper og utseende på en festival eller hvor som helst ellers. Kroppspress derimot, som hun bedriver, er jeg sterkt imot. Figuren hun presenterer i sine kanaler. Jeg kjenner ingen som må gå og fortelle hverandre hvor fine kropper de har, hvor søte de er osv. Det er bare merkelig. Jeg er opptatt av hvordan personen er som menneske. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 21. juni 2022 #64070 Del Skrevet 21. juni 2022 Stargaze skrev (11 minutter siden): På disse bildene fra Idyll ser hun jo helt annerledes ut enn på redigerte bildene hun tyter ut. Søt og normal, fin kropp. Fy søren så RART! Hun ser jo 100 ganger bedre ut i virkeligheten enn på de over redigerte filter bildene! Skikkelig fin! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. juni 2022 #64071 Del Skrevet 21. juni 2022 sirenas skrev (3 minutter siden): Fy søren så RART! Hun ser jo 100 ganger bedre ut i virkeligheten enn på de over redigerte filter bildene! Skikkelig fin! Ja, nettopp. Det var det jeg også ville frem til. Søt, naturlig og ser mye yngre ut. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 21. juni 2022 #64072 Del Skrevet 21. juni 2022 Bilder fra festivalen med shorts og støvler får meg til å tro at det er en hommage til Kate Moss fra et ganske kjent festival-bilde. Ikke noe galt i å hylle Kate Moss, men det blir ganske påfallende hvor lite grungy edge CBE har! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. juni 2022 #64073 Del Skrevet 21. juni 2022 sirenas skrev (50 minutter siden): Fy søren så RART! Hun ser jo 100 ganger bedre ut i virkeligheten enn på de over redigerte filter bildene! Skikkelig fin! ER dette "virkeligheten"? Disse bildene har vel også filter eller er redigerte? Tenker da spesielt på bildet av ansiktet, der ikke en linje er å spore, og med kritthvite tenner og øyehvite. Det er vel også mannen som har tatt disse bildene? Uansett tror jeg ingen bilder lagt ut på hennes egne kanaler er uberørte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 21. juni 2022 #64074 Del Skrevet 21. juni 2022 Finlay skrev (4 minutter siden): ER dette "virkeligheten"? Disse bildene har vel også filter eller er redigerte? Tenker da spesielt på bildet av ansiktet, der ikke en linje er å spore, og med kritthvite tenner og øyehvite. Det er vel også mannen som har tatt disse bildene? Uansett tror jeg ingen bilder lagt ut på hennes egne kanaler er uberørte. Jeg har ikke peiling, trodde det var fra film. Men kan vel redigeres det også..? Virkeligheten eller ei, hun så ihvertfall "naturlig" ut i ansiktet og kroppen sunn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 21. juni 2022 #64075 Del Skrevet 21. juni 2022 NewStart87 skrev (12 timer siden): Løpingen til Caroline på denne filmen er vel ment som en spøk? Den ligger ute på Netfits my story på Instagram nå. Bra at CBE selv sender inn "spørsmål" til de konstruerte spørsmålsrundene til Netfit. Herregud så kleint. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. juni 2022 #64076 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) Finlay skrev (25 minutter siden): ER dette "virkeligheten"? Disse bildene har vel også filter eller er redigerte? Tenker da spesielt på bildet av ansiktet, der ikke en linje er å spore, og med kritthvite tenner og øyehvite. Det er vel også mannen som har tatt disse bildene? Uansett tror jeg ingen bilder lagt ut på hennes egne kanaler er uberørte. Synes at på det bryllupsjubileumsbildet fremstår hun (ikke så mye han) ekstremt retusjert. Ser dessverre mye lignende bilder i explore feeden min på IG for tiden, der det benyttes veldig overdrevent bruk av bildemanipulering. Ser nesten ut til st man til slutt mister litt «gangsynet» når man først har begitt seg inn på denne veien 😕 Endret 21. juni 2022 av Laia Skriveleif 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. juni 2022 #64077 Del Skrevet 21. juni 2022 Laia skrev (5 minutter siden): Synes at på det bryllupsjubileumsbildet fremstår hun (ikke så mye han) ekstremt retusjert. Ser dessverre mye lignende bilder i explore feeden min på IG for tiden, der det benyttes veldig overdrevent bruk av bildemanipulering. Ser nesten ut til st man til slutt mister litt «gangsynet» når man først har begitt seg inn på denne veien 😕 Jeg synes begge ser helt ekstremt retusjerte ut!😄 Hvis man tar en titt på CBEs hånd- som ser ut til å ha sluppet unna redigeringen - er det veldig åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64078 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) Surikatt skrev (2 timer siden): Ikke nødvendigvis noe som har med Beckmann å gjøre men at hun ikke klarer å slutte med det pga penger og godfølelsen det gir å få tilbakemeldinger på hvor fine de er. Noe som vitner om et stort behov for bekreftelse og mangel på selvtillit. Og mangel for respekt for egne barns rettigheter. Det er jo ikke til barnets beste men til mors beste dette her. Hun hevder jo at hun eksponerer barna til barnas beste. Ikke "det går sikkert bra, de vokser sikkert ikke opp og føler seg utlevert og bildene jeg legger ut havner sannsynligvis ikke i gale hender", men det er til deres BESTE. Hun hevder at hun jobber hardt, har travle dager og gleder seg til helg, så jeg antar at hverdagen deres ikke skiller seg fra andre småbarnsfamilier med hjemmekontor? Og barna til CBE har akkurat de samme godene som gjennomsnittsfamilien, så de har heller ikke eksepsjonelle økonomiske goder. Da gjenstår faktisk bare at mor og far i fellesskap har kommet frem til at 300 000+ treff på google før skolestart er en bra ting for barnet. I så fall lurer jeg (og mange andre) på hvilke argumenter de legger til grunn. CBE har uttalt at de er sikre på at alle avgjørelser de tar er til barnas beste. De hevder i fullt alvor at de aldri har tatt feil. De har ikke engang vært i tvil. Tygg litt på det... Det er mange foreldre i denne tråden, rekk opp handa de som er 100% sikre på at 100% av det du har gjort for barnet ditt er 100% rett. Jeg kan bare snakke for meg selv, og det skjer stadig vekk at jeg er i tvil om hvordan jeg skal løse en situasjon. Eller at jeg i etterkant har lurt på om jeg skulle gjort sånn eller sånn i stedet. Jeg har aldri tenkt at jeg sitter på noen fasit og jeg tror ikke jeg er unik. Og det er denne tvilen som gjør at jeg lærer, at jeg utvikler meg som mor. Jeg oppsøker informasjon, diskuterer med venner, lytter til fagpersoner osv. CBEs og LKEs manglende utdannelse brukes stadig som argument her inne. Jeg setter ikke automatisk noe likhetstegn mellom intelligens og utdannelse, noen av de smarteste menneskene jeg kjenner har ikke høyere utdannelse. Men det som kjennetegner mine intelligente venner er at de er kunnskapstørste. De har et ønske og et behov for å lære, få påfyll og utvikle seg som mennesker. Jeg tenker at det er derfor vi ser en sammenheng mellom utdannelse og skjerming av barn. Smarte foreldre søker informasjon, og hovedvekten av informasjonen som ligger tilgjengelig forteller oss at eksponering potensielt er skadelig. Og nå ser det ut til at jeg rotet meg inn i en tankerekke hvor jeg beskylder CBE for å være mindre intelligent. Det var ikke utgangspunktet for innlegget mitt, men det er naturlig å gå denne omveien for å adressere det jeg egentlig ville adressere, nemlig påstanden hennes om at hun blir beskyldt for å være en dårlig mor. Jeg tror ikke barna til CBE lider noen nød, de har alt de trenger og tilstedeværende foreldre (dog ofte gjennom en kameralinse). Men jeg tenker at skillet mellom en mor, og en god mor har en sammenheng med evnen til å ta gode avgjørelser for barna. Og hvis man allerede har låst seg fast i en forestilling om at man sitter på fasiten, ikke trenger å lære og ikke trenger input utenfra, så kan man heller ikke ta de beste avgjørelsene for barna Endret 21. juni 2022 av Felis 59 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 21. juni 2022 #64079 Del Skrevet 21. juni 2022 Stargaze skrev (1 time siden): På disse bildene fra Idyll ser hun jo helt annerledes ut enn på redigerte bildene hun tyter ut. Søt og normal, fin kropp. Jeg tenkte komme inn hit bare for å kommentere akkurat dette 😂 Her er hun jo virkelig pen og flott og ser sunn ut, jeg fatter ikke hvorfor hun fremstiller seg slik hun gjør på Instagram 🤯 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 21. juni 2022 #64080 Del Skrevet 21. juni 2022 Felis skrev (12 minutter siden): Hun hevder jo at hun eksponerer barna til barnas beste. Ikke "det går sikkert bra, de vokser sikkert ikke opp og føler seg utlevert og bildene jeg legger ut havner sannsynligvis ikke i gale hender", men det er til deres BESTE. Hun hevder at hun jobber hardt, har travle dager og gleder seg til helg, så jeg antar at hverdagen deres ikke skiller seg fra andre småbarnsfamilier med hjemmekontor? Og barna til CBE har akkurat de samme godene som gjennomsnittsfamilien, så de har heller ikke eksepsjonelle økonomiske goder. Da gjenstår faktisk bare at mor og far i fellesskap har kommet frem til at 300 000+ treff på google før skolestart er en bra ting for barnet. I så fall lurer jeg (og mange andre) på hvilke argumenter de legger til grunn. CBE har uttalt at de er sikre på at alle avgjørelser de tar er til barnas beste. De hevder i fullt alvor at de aldri har tatt feil. De har ikke engang vært i tvil. Tygg litt på det... Det er mange foreldre i denne tråden, rekk opp handa de som er 100% sikre på at 100% av det du har gjort for barnet ditt er 100% rett. Jeg kan bare snakke for meg selv, og det skjer stadig vekk at jeg er i tvil om hvordan jeg skal løse en situasjon. Eller at jeg i etterkant har lurt på om jeg skulle gjort sånn eller sånn i stedet. Jeg har aldri tenkt at jeg sitter på noen fasit og jeg tror ikke jeg er unik. Og det er denne tvilen som gjør at jeg lærer, at jeg utvikler meg som mor. Jeg oppsøker informasjon, diskuterer med venner, lytter til fagpersoner osv. CBEs og LKEs manglende utdannelse brukes stadig som argument her inne. Jeg setter ikke automatisk noe likhetstegn mellom intelligens og utdannelse, noen av de smarteste menneskene jeg kjenner har ikke høyere utdannelse. Men jeg som kjennetegner mine intelligente venner er at de er kunnskapstørste. De har et ønske og et behov for å lære, få påfyll og utvikle seg som mennesker. Jeg tenker at det er derfor vi ser en sammenheng mellom utdannelse og skjerming av barn. Smarte foreldre søker informasjon, og hovedvekten av informasjonen som ligger tilgjengelig forteller oss at eksponering potensielt er skadelig. Og nå ser det ut til at jeg rotet meg inn i en tankerekke hvor jeg beskylder CBE for å være mindre intelligent. Det var ikke utgangspunktet for innlegget mitt, men det er naturlig å gå denne omveien for å adressere det jeg egentlig ville adressere, nemlig påstanden hennes om at hun blir beskyldt for å være en dårlig mor. Jeg tror ikke barna til CBE lider noen nød, de har alt de trenger og tilstedeværende foreldre (dog ofte gjennom en kameralinse). Men jeg tenker at skillet mellom en mor, og en god mor har en sammenheng med evnen til å ta gode avgjørelser for barna. Og hvis man allerede har låst seg fast i en forestilling om at man sitter på fasiten, ikke trenger å lære og ikke trenger input utenfra, så kan man heller ikke ta de beste avgjørelsene for barna Godt innlegg👍 Jeg jobber med småbarnsforeldre og jeg driver også foreldreveiledningskurs, og jeg har til dd (etter 20 år) ennå ikke møtt en eneste forelder som mener de har gjort alt riktig for barna sine. Så det er noen eksepsjonelle foreldre vi blir kjent med gjennom cbe.no tørr jeg innrømme… Vet ikke om de forstår det selv, men det er vel en av de største feilene de gjør, at de ikke tror de gjør noen feil… 36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå