Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Pusern3 skrev (14 minutter siden):

blir vel ikke den elegansen i det CBE gjør som de merkene ønsker. Kanskje har de gjort «leksen» sin bedre enn Beckman og har fått med seg hva CBE står for. 

Jeg tror nok flere og flere har fått det med seg, og bra er det, virker som om det kun er noen få igjen som benytter CBE som reklameplatform. Og medfører det at det ikke er liv laga for CBE som bedrift og at de ikke tjener på det, ja, så er jo det bare flotters......for da må de kanskje finne seg litt ærlig og redelig arbeid, så sant noen vil ansette de 😛

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tullerikke skrev (32 minutter siden):

Ser ingen forskjell jeg. De flettene i panneluggen funker sånn passe på unger, men ikke voksne.

Spørs om hun ble inspirert av Emma Ellingsen med de flettene. Hun hadde det på Elle-festen for noen dager siden, og sa at hun var inspirert av Amelia Gray, datteren til Lisa Rinna. Baby braids eller små fletter i front er spådd å bli en av sommerens heteste frisyrer i følge MinMote. 

De reklamene for Chiquelle fungerer bare ikke. Hun framstår så xxx (putt inn det som føles best) med verdens verste kroppsholdning.

https://www.minmote.no/nyheter/a/mrb90q/elle-festen-2022-se-alle-antrekkene

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på å se hvordan hun skal reklamere for klær etter det ikke er lov å bruke filter uten å merke det!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (35 minutter siden):

Fungerer på ungdom og unge voksne, synes jeg. 

Og jeg syns det fungerer for damer over 60 og menn under 40. Smaken er som baken 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Vet det ikke lov å kommentere kropp her……men har hun ikke noen nære som kan si ifra? 
Alle utenom LK. Vi vet jo hva han liker og ikke liker. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O.G. skrev (13 minutter siden):

Rart hvordan disse fashion forward interesserte menneskene aldri ser ut i måneskinn en gang.

De fleste moteantrekk ser jo helt jævlig ut og ikke noe et vanlig menneske vil gå med i hverdagen. Aldri forstått meg på. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (14 minutter siden):

Rart hvordan disse fashion forward interesserte menneskene aldri ser ut i måneskinn en gang.

Haha! Jeg tenkte det samme😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkel skrev (1 time siden):

Det er forbausende lite magetopper og bluser i motebilde hvis man ser etter klær feks hos Høyer, Match og Filippa K og andre merker som har bedre kvalitet enn de CBE reklamerer for. Virker ikke som om CBE er så attraktiv å bruke i reklame for slike merker. Hun virker mere opptatt av å vise frem magen og kroppen når hun reklamerer for klær. 
Da er nok merkene hun velger å reklamere for mere etter hennes stil. Rart å se utviklingen hennes fra å kle seg klassisk og « påkledd»  i 20 årene til å ha nærmest jente 18- 25 stil nå. Hun går som vanlig baklengs inn i fremtiden. 

Hun velger vel strengt tatt ikke merker å reklamere for, men tar det hun får. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

De fleste moteantrekk ser jo helt jævlig ut og ikke noe et vanlig menneske vil gå med i hverdagen. Aldri forstått meg på. 

Surikatt skrev (3 minutter siden):

Haha! Jeg tenkte det samme😊

Enig.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Spørs om hun ble inspirert av Emma Ellingsen med de flettene. Hun hadde det på Elle-festen for noen dager siden, og sa at hun var inspirert av Amelia Gray, datteren til Lisa Rinna. Baby braids eller små fletter i front er spådd å bli en av sommerens heteste frisyrer i følge MinMote. 

De reklamene for Chiquelle fungerer bare ikke. Hun framstår så xxx (putt inn det som føles best) med verdens verste kroppsholdning.

https://www.minmote.no/nyheter/a/mrb90q/elle-festen-2022-se-alle-antrekkene

Det er ingen bilder av henne i artikkelen? Hun er faktisk ikke interessant nok til å bli avbildet til tross for at jeg syns hun var stilig den kvelden. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (3 timer siden):

På ig story, på bildet hvor hun svirrer rundt for å vise det røde skjørtet, så glemmer hun å holde inne magen i noen sekunder😅😂 En 36 år gammel dame som holder på slik. Og så reklamer hun for chiquelle? Altså det finnes klær med bedre kvalitet enn det merket.

Ser ikke det jeg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillehammeren skrev (2 timer siden):

Huff. Vet det ikke lov å kommentere kropp her……men har hun ikke noen nære som kan si ifra? 
Alle utenom LK. Vi vet jo hva han liker og ikke liker. 

Enig. Ser myyye eldre ut en det hun er også. Tynn, rynkete og sliten.

Kan umulig være sunt å drive på sånn. Virker somom hun vil imponere med at hun var ite og løp i helgen til tross for festival. Blir mer imponert av de som klarer å ta en fri helg. Hun skal ikke til VM liksom

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (39 minutter siden):

Enig. Ser myyye eldre ut en det hun er også. Tynn, rynkete og sliten.

Kan umulig være sunt å drive på sånn. Virker somom hun vil imponere med at hun var ite og løp i helgen til tross for festival. Blir mer imponert av de som klarer å ta en fri helg. Hun skal ikke til VM liksom

trist utvikling 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sparkel skrev (11 timer siden):

Det er forbausende lite magetopper og bluser i motebilde hvis man ser etter klær feks hos Høyer, Match og Filippa K og andre merker som har bedre kvalitet enn de CBE reklamerer for. Virker ikke som om CBE er så attraktiv å bruke i reklame for slike merker. Hun virker mere opptatt av å vise frem magen og kroppen når hun reklamerer for klær. 
Da er nok merkene hun velger å reklamere for mere etter hennes stil. Rart å se utviklingen hennes fra å kle seg klassisk og « påkledd»  i 20 årene til å ha nærmest jente 18- 25 stil nå. Hun går som vanlig baklengs inn i fremtiden. 

Det er masse magetopper i motebilde, om du ser på HM, Gina og Zara, men det er mote som retter seg mot 13-14 åringer, altså ungdomsavdelingen. Kanskje cbe sikter mot en ny målgruppe? Venninnene til døtrene? 😂

ikke kjøpesterke kvinner i 30-40 årene i alle fall.. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (15 minutter siden):

Det er masse magetopper i motebilde, om du ser på HM, Gina og Zara, men det er mote som retter seg mot 13-14 åringer, altså ungdomsavdelingen. Kanskje cbe sikter mot en ny målgruppe? Venninnene til døtrene? 😂

ikke kjøpesterke kvinner i 30-40 årene i alle fall.. 

Vil tippe at mange i 30-40 årene har fått barn og ikke akkurat løper 7 dager i uka (og ikke fikser seg her og der) ønsker å se klær som kanskje kan se flatterende ut på focacciadeigmagen (om noen tar referansen) og appelsinhudlår. Og muligens relaterer mer til mennesker med strekkmerker etter graviditet, slappe bryster og at daglig stell går ut på å dra håret i en hestehale.  Så har nok definitivt endret målgruppe. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...