Isild Skrevet 15. april 2022 #60581 Skrevet 15. april 2022 Oline12 skrev (5 timer siden): Jeg syns det er så kvalmende med de mannfolka som kommenterer. Det er alt annet enn delikat. Det er ekkelt. Slibrige menn som sitter og sikler på lettkledde damer på internett. Det er for meg helt ubegripelig at denne moren ønsker at disse mennene også skal se på småjentene hennes. For det er det hun inviterer til. 39 1
EmilieH Skrevet 15. april 2022 #60582 Skrevet 15. april 2022 Først 9 km på joggetur så 12 km på ski med hunden? Er det ok for han med så mye aktivitet per dag? 8
Kollontaj Skrevet 15. april 2022 #60583 Skrevet 15. april 2022 EmilieH skrev (26 minutter siden): Først 9 km på joggetur så 12 km på ski med hunden? Er det ok for han med så mye aktivitet per dag? Vet ikke, men synes synd på de labbene på grus/stein og asfalt. Hvis CBE gikk 12 km med den (manglende) skiteknikken, tror jeg det er takket være hunden. 23
FruRosa Skrevet 15. april 2022 #60584 Skrevet 15. april 2022 EmilieH skrev (45 minutter siden): Først 9 km på joggetur så 12 km på ski med hunden? Er det ok for han med så mye aktivitet per dag? Alt for langt for en hund som bare er 15 måneder og av såpass stor rase! 19
MacBeth Skrevet 15. april 2022 #60585 Skrevet 15. april 2022 Klink skrev (6 timer siden): Det vet vi ikke. Vi kan jo bare gå ut fra det ho legger ut , ikke sant? Hun framstår jo som ditt og datt som kan dras negativt så da framstår det i alle fall som det spises. Uansett: jeg er også redd det er en sf ute og går, men det fikk jeg jo kritikk for å skrive. Du får kritikk fordi du spekulerer, og spekulasjon er ikke lov. Ved å spekulere i CBEs helse, går man dessuten rimelig hårfint mellom bedrift og privatpersonen og bør heller la være.. 12
Cissacissa Skrevet 15. april 2022 #60586 Skrevet 15. april 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Vet ikke, men synes synd på de labbene på grus/stein og asfalt. Hvis CBE gikk 12 km med den (manglende) skiteknikken, tror jeg det er takket være hunden. Jeg tror den manglende teknikken også skyldes problemer med bevegelighet grunnet altfor liten skibukse 33
Minnie Mus Skrevet 15. april 2022 #60587 Skrevet 15. april 2022 44 minutter siden, Cissacissa said: Jeg tror den manglende teknikken også skyldes problemer med bevegelighet grunnet altfor liten skibukse Må være veldig ubehagelig å bevege seg i en så alt for trang og liten bukse, gnager sikkert både her og der 😅 13
vinterskog Skrevet 15. april 2022 #60588 Skrevet 15. april 2022 Stor forskjell på lke og cbe på ski. Ser tydelig hvem som faktisk trener styrke. Ingen koordinasjon eller styrke i overkropp hos cbe. Regner jo med underlaget var lik hos begge to. 12
LilleSnupp Skrevet 15. april 2022 #60589 Skrevet 15. april 2022 vinterskog skrev (12 minutter siden): Stor forskjell på lke og cbe på ski. Ser tydelig hvem som faktisk trener styrke. Ingen koordinasjon eller styrke i overkropp hos cbe. Regner jo med underlaget var lik hos begge to. Teknikken til cbe er som et barn 3-5 år. 20 2
Gjest SnowBells Skrevet 15. april 2022 #60590 Skrevet 15. april 2022 Vi trenger da ikke å disse den manglende skiteknikken hennes? Det er veldig mange nordmenn som ikke er glade i å gå på ski. Men som likevel gjør det for barnas skyld. Det man kan kritisere er jo at de har ski med stålkanter samtidig som de har en hund i løypa, det er tross alt livsfarlig for hunden.
Klink Skrevet 15. april 2022 #60591 Skrevet 15. april 2022 MacBeth skrev (2 timer siden): Du får kritikk fordi du spekulerer, og spekulasjon er ikke lov. Ved å spekulere i CBEs helse, går man dessuten rimelig hårfint mellom bedrift og privatpersonen og bør heller la være.. Den grensen er hårfin overalt i denne tråden. 3 1
Klink Skrevet 15. april 2022 #60592 Skrevet 15. april 2022 LilleSnupp skrev (43 minutter siden): Teknikken til cbe er som et barn 3-5 år. Hun gikk ganske langt så da gikk det vel bra! 1 1
Inocybe Skrevet 15. april 2022 #60593 Skrevet 15. april 2022 Klink skrev (32 minutter siden): Den grensen er hårfin overalt i denne tråden. Så da mener du det er innafor for deg å tråkke over? 8
Klink Skrevet 15. april 2022 #60594 Skrevet 15. april 2022 Inocybe skrev (6 minutter siden): Så da mener du det er innafor for deg å tråkke over? Beklager for det. 1
Inocybe Skrevet 15. april 2022 #60595 Skrevet 15. april 2022 vinterskog skrev (1 time siden): Stor forskjell på lke og cbe på ski. Ser tydelig hvem som faktisk trener styrke. Ingen koordinasjon eller styrke i overkropp hos cbe. Regner jo med underlaget var lik hos begge to. 12 km er virkelig ikke langt og enda mindre med hund. Men som du skriver så er det sikkert betydelig tyngre med lite overkroppstyrke og dårlige koordinasjon og teknikk. Men verst er det for den unge hunden som bør holde lav belastning fram til den er utvokst. 23
Stargaze Skrevet 15. april 2022 #60596 Skrevet 15. april 2022 Isild skrev (13 timer siden): Jeg tror målgruppen har blitt "hvem som helst". Der de tidligere hevdet at det var "ressurssterke kvinner" som var publikum, så ser vi nå at det mest går i "You smoking hot babe" fra ressurssvake menn blandt annet. Ingen av de ressursterke kvinnene jeg kjenner vil hatt henne som forbilde. Gode forbilder er kvinner som ser mer, og er opptatt av mer, enn bare seg selv. Har et innholdsrikt liv og bidrar i samfunnet. Kvinner som er gode og sunne forbilder for barna sine. Som ikke bare er opptatt av sitt eget speilbilde og at det skal være tynnest mulig. Hvor dagene fylles av trening og lite annet. Gud vet hvem hun sikter på som målgruppe. Men kjøpesterke, smarte damer er det i hvert fall ikke. 35
Klink Skrevet 15. april 2022 #60597 Skrevet 15. april 2022 Inocybe skrev (35 minutter siden): 12 km er virkelig ikke langt og enda mindre med hund. Men som du skriver så er det sikkert betydelig tyngre med lite overkroppstyrke og dårlige koordinasjon og teknikk. Men verst er det for den unge hunden som bør holde lav belastning fram til den er utvokst. Det blir med andre ord litt vanskelig å gjøre det bra nok 😆 1
Stargaze Skrevet 15. april 2022 #60598 Skrevet 15. april 2022 Bedre å gå uten staver og få teknikken til å sitte en å gå med stavene sånn. Stavene alt for langt ut fra kroppen, stive ben og null bevegelse i knærne. Litt rart at de som lever av å vise trening (virker sånn i hvert fall), legger ut en film med så dårlig teknikk. Ingen forkleinelse for det altså, men virker bare rart. 26
Inocybe Skrevet 15. april 2022 #60599 Skrevet 15. april 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Det blir med andre ord litt vanskelig å gjøre det bra nok 😆 Nei å la hunden få tilpasset aktivitet etter alder og forventet utvokst størrelse er ikke spesielt vanskelig. 21
Inocybe Skrevet 15. april 2022 #60600 Skrevet 15. april 2022 Stargaze skrev (3 minutter siden): Bedre å gå uten staver og få teknikken til å sitte en å gå med stavene sånn. Stavene alt for langt ut fra kroppen, stive ben og null bevegelse i knærne. Litt rart at de som lever av å vise trening (virker sånn i hvert fall), legger ut en film med så dårlig teknikk. Ingen forkleinelse for det altså, men virker bare rart. Skyldes det ikke mye fordi det absolutt skal vrikkes ekstra med rumpen mens hun går? 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå