Minnie Mus Skrevet 25. juli 2021 #46961 Del Skrevet 25. juli 2021 8 minutter siden, Surikatt said: Enda mere nye møbler. Hvor ble det av alt de kjøpte ved innflytting ? Det er ingen møbler som betyr noe, det er bruk og kast og skifte ut. Ble visst noen lysere spisestuemøbler 😅 De andre var sikkert både gamle og slitte, så selvfølgelig måtte dem byttes ut 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. juli 2021 #46962 Del Skrevet 25. juli 2021 (endret) Surikatt skrev (17 minutter siden): Enda mere nye møbler. Hvor ble det av alt de kjøpte ved innflytting ? Det er ingen møbler som betyr noe, det er bruk og kast og skifte ut. Dette er vel de tredje etter innflytting? 😆 Edit: første https://www.carolinebergeriksen.no/2017/06/02/spisestuen-er-ferdig-moblert/ Andre: https://www.carolinebergeriksen.no/2017/12/27/arets-julebord-endringene-spisestuen/ Endret 25. juli 2021 av Kollontaj 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 25. juli 2021 #46963 Del Skrevet 25. juli 2021 Minnie Mus skrev (1 time siden): Ja og så har hun vært på restaurant, der hun fant et speil for å filme seg og datteren i, med teksten "gøy på restaurant". Veldig naturlig setting å ta bilde av seg selv med sønn/datter. Er det noen andre her som tar slike bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 25. juli 2021 #46964 Del Skrevet 25. juli 2021 pøbelsara skrev (5 timer siden): Sweet lord, folkens. Dette er tråden om cbe.no/treasures as. Hvor fort mannen løper har vel veldig lite med influenser-businessen å gjøre? Femteplass må da være superbra? MaleficentAurora skrev (5 timer siden): Er imponert over hvor mye plass LK har fått i det siste pga han skulle løpe et løp og sutret på twitter😅 Kanskje TS må endre tittelen til CBE&co siden mannen er blitt et "hett" tema🤭 Sist gang jeg sjekket så er han både med som ansatt i CBE AS og NetFit. Han spiller mye på rollen som fagperson på NetFit og egen "coach"-bruker, og jobber med å både påvirke følgere og gi et image som pålitelig kilde til kosthold og trening, spesielt innen løping. Jeg synes det er helt naturlig å sette spørsmålstegn ved hans legitimitet som trener når han både er nybegynner i ultraløp uten mye erfaring annet enn hobbyløper og fotballspiller, og når han pådrar seg skader gjevnlig og likevel skal være proff PT for potensielt utrente kunder. Jeg synes femteplass er veldig bra, spesielt i og med at han er nybegynner, men han bretter myyyye ut om skader, kramper og tryning i gjørmer for å "unnskylde" at han missa palplass. Altså sitter jeg igjen med et inntrykk av en fyr som hadde litt for høye tanker om sine evner og må forsvare et dårligere resultat på andre ting, hvilket får meg til å egentlig tvile på om han er så god som han påstår og dermed ikke tar hans rolle som treningsinfluencer særlig seriøst. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 25. juli 2021 #46965 Del Skrevet 25. juli 2021 Snødronninga skrev (1 time siden): Enig i dette. 5 plass er godt gjort det, men virker som han hadde håpet på en bedre plassering. Om man stiller i ett slik løp.. Ønsker man ikke da å bli nr 1? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 25. juli 2021 #46966 Del Skrevet 25. juli 2021 (endret) Minnie Mus skrev (2 timer siden): Mye spennende som skjer i villaen i Særp om dagen. Frua filmer seg selv i speilet og kan fortelle at håret hennes vokser, innimellom utpakking av nye møbler som hun er uendelig glad for at mamma og pappa hjelper til med. Og nå er det tid for sushi. Jeg er så inderlig glad jeg ikke har tid til å ommøblere spisestuen så ofte som denne damen, i det hele tatt veldig glad jeg ikle legger så mye vekt på det materialistiske og veldig glad at når jeg kjøper nye møbler kjøper jeg noe jeg virkelig liker. Dette miljøengasjementet til fruen er også bare helt komisk. Håper ikke hun nevner det noe mer for det blir liksom bare idiotisk. jeg ser knapt forskjell..første bildet nye stoler, og de gamle nederst. https://imgur.com/a/W2OlWEN Endret 25. juli 2021 av 123Frustrert 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 25. juli 2021 #46967 Del Skrevet 25. juli 2021 Aidensfield skrev (19 minutter siden): Om man stiller i ett slik løp.. Ønsker man ikke da å bli nr 1? Løper løp flere ganger i året! Har null ambiasjoner om å vinne Birken, selv om jeg løper hvert år😂 Bare å bli bedre enn jeg var sist gang🤷♀️ De færreste som stiller til start gjør det for å vinne! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 25. juli 2021 #46968 Del Skrevet 25. juli 2021 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Mye spennende som skjer i villaen i Særp om dagen. Frua filmer seg selv i speilet og kan fortelle at håret hennes vokser, innimellom utpakking av nye møbler som hun er uendelig glad for at mamma og pappa hjelper til med. Og nå er det tid for sushi. Tenk det a, håret vokser!? Er overrasket over at vi ikke har fått en: "sååå mange har spurt hvorfor håret mitt vokser så fort" med påfølgende #reklame #annonse med litt mage og dårlig fokus på en boks piller som skal få håret til å vokse, eventuelt et half nude bilde fra dusjen med "jeg bruker denne shampoen". Uten dette klarer jeg ikke å se hensikten med å legge ut story om at håret vokser...🤷♀️ 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 25. juli 2021 #46969 Del Skrevet 25. juli 2021 123Frustrert skrev (3 minutter siden): Jeg er så inderlig glad jeg ikke har tid til å ommøblere spisestuen så ofte som denne damen, i det hele tatt veldig glad jeg ikle legger så mye vekt på det materialistiske og veldig glad at når jeg kjøper nye møbler kjøper jeg noe jeg virkelig liker. Dette miljøengasjementet til fruen er også bare helt komisk. Håper ikke hun nevner det noe mer for det blir liksom bare idiotisk. jeg ser knapt forskjell..første bildet nye stoler, og de gamle nederst. https://imgur.com/a/W2OlWEN Oj!! Man kan da trekke om, litt gjenbruk ihvertfall.. men neida. Betaler for helt like stoler med litt annen farge.. lenge leve miljø.... 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 25. juli 2021 Populært innlegg #46970 Del Skrevet 25. juli 2021 De fremstår som veldig isolerte, på flere måter. Det trenes i kjelleren, enten alene eller de to. Aldri trening sammen med andre. Ikke som deles i hvert fall, og all den tid det deles at håret vokser virker det som det meste deles. Drar de på tur, gjør de det alene (evt. med barna). Enten det er snakk om telt eller hotell. Av og til på hytta til hennes eller hans foreldre. Kan ikke huske å ha sett dem på offentlig badested noen gang? Kan det være mangel på kontroll over omgivelsene som ligger bak? At det rett og slett blir litt rart å gjennomføre alle unaturlige poseringer og tilgjorte vinkler med mange ukjente til stede? Evt. med dertilhørende instruksjoner av både CBE og barna for at bildene skal få ønsket uttrykk. De mest tilgjorte bildene tar hun jo av seg selv i speilene hjemme. Tilsynelatende alene. Den er virkelig et merkelig skue den bloggen. Hun som elsker å fremstille alt lyst og delikat og han som er så "mørk" noen ganger at det blir helt rart. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. juli 2021 #46971 Del Skrevet 25. juli 2021 123Frustrert skrev (57 minutter siden): Jeg er så inderlig glad jeg ikke har tid til å ommøblere spisestuen så ofte som denne damen, i det hele tatt veldig glad jeg ikle legger så mye vekt på det materialistiske og veldig glad at når jeg kjøper nye møbler kjøper jeg noe jeg virkelig liker. Dette miljøengasjementet til fruen er også bare helt komisk. Håper ikke hun nevner det noe mer for det blir liksom bare idiotisk. jeg ser knapt forskjell..første bildet nye stoler, og de gamle nederst. https://imgur.com/a/W2OlWEN Er de samme stolene, ja? De er nok ikke betalt for, men det ser ut som det kan være en ganske enkel jobb å trekke dem om. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. juli 2021 #46972 Del Skrevet 25. juli 2021 Medici skrev (3 minutter siden): De fremstår som veldig isolerte, på flere måter. Det trenes i kjelleren, enten alene eller de to. Aldri trening sammen med andre. Ikke som deles i hvert fall, og all den tid det deles at håret vokser virker det som det meste deles. Drar de på tur, gjør de det alene (evt. med barna). Enten det er snakk om telt eller hotell. Av og til på hytta til hennes eller hans foreldre. Kan ikke huske å ha sett dem på offentlig badested noen gang? Kan det være mangel på kontroll over omgivelsene som ligger bak? At det rett og slett blir litt rart å gjennomføre alle unaturlige poseringer og tilgjorte vinkler med mange ukjente til stede? Evt. med dertilhørende instruksjoner av både CBE og barna for at bildene skal få ønsket uttrykk. De mest tilgjorte bildene tar hun jo av seg selv i speilene hjemme. Tilsynelatende alene. Den er virkelig et merkelig skue den bloggen. Hun som elsker å fremstille alt lyst og delikat og han som er så "mørk" noen ganger at det blir helt rart. Kanskje litt vanskelig å holde kontroll på bilder andre kan tenkes å ta av dem på stranda? Gærne KG-ere som ligger i buskene og venter på øyeblikket der CBE slipper ut magen. 😎 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. juli 2021 #46973 Del Skrevet 25. juli 2021 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, brukerangrep, avsporing og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 25. juli 2021 #46974 Del Skrevet 25. juli 2021 Kollontaj skrev (13 minutter siden): Kanskje litt vanskelig å holde kontroll på bilder andre kan tenkes å ta av dem på stranda? Gærne KG-ere som ligger i buskene og venter på øyeblikket der CBE slipper ut magen. 😎 Nettopp! Og det er jo akkurat det som er med på gjøre hele dette sirkuset til et pussig skue... En kan jo selvfølgelig sikkert ikke vite om det tenkes i de baner, men.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lafamiglia Skrevet 25. juli 2021 Populært innlegg #46975 Del Skrevet 25. juli 2021 Når det at håret vokser er en begivenhet som må deles på sosiale media, har man virkelig et tomt liv. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. juli 2021 #46976 Del Skrevet 25. juli 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Jeg er så inderlig glad jeg ikke har tid til å ommøblere spisestuen så ofte som denne damen, i det hele tatt veldig glad jeg ikle legger så mye vekt på det materialistiske og veldig glad at når jeg kjøper nye møbler kjøper jeg noe jeg virkelig liker. Dette miljøengasjementet til fruen er også bare helt komisk. Håper ikke hun nevner det noe mer for det blir liksom bare idiotisk. jeg ser knapt forskjell..første bildet nye stoler, og de gamle nederst. https://imgur.com/a/W2OlWEN hun har hatt og har et storforbruk av det meste så blir patetisk når hun forsøker presentere seg som miljø bevist. Hele livet deres fra A til Å er jo forbruk - forbruk 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. juli 2021 #46977 Del Skrevet 25. juli 2021 Lafamiglia skrev (10 minutter siden): Når det at håret vokser er en begivenhet som må deles på sosiale media, har man virkelig et tomt liv. Man skal vel ikke se helt bort fra at det er reklame for hårprodukter på trappene. Forberede grunnen, så og si 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 25. juli 2021 #46978 Del Skrevet 25. juli 2021 Hallepalle2 skrev (12 minutter siden): Man skal vel ikke se helt bort fra at det er reklame for hårprodukter på trappene. Forberede grunnen, så og si Det kommer sikkert noe snart om at mange har spurt om hvorfor håret har vokst så fort. Og så presenteres det et svar på det. I tett samarbeid med en eller annen hårproduktleverandør. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. juli 2021 #46979 Del Skrevet 25. juli 2021 (endret) 123Frustrert skrev (1 time siden): Jeg er så inderlig glad jeg ikke har tid til å ommøblere spisestuen så ofte som denne damen, i det hele tatt veldig glad jeg ikle legger så mye vekt på det materialistiske og veldig glad at når jeg kjøper nye møbler kjøper jeg noe jeg virkelig liker. Dette miljøengasjementet til fruen er også bare helt komisk. Håper ikke hun nevner det noe mer for det blir liksom bare idiotisk. jeg ser knapt forskjell..første bildet nye stoler, og de gamle nederst. https://imgur.com/a/W2OlWEN Ommøblert har hun vel ikke? Bare byttet ut praktiske, nøytrale stoler med helt identiske mange nyanser lysere versjoner. Særdeles praktisk ved en spisestue der både voksne og barn spiser, spruter, søler, og velter rødvinsglass over en høyhælt Valentino Rockstud. Ikke så mye å finne på, si. Bortsett fra å fakturere Sixbondstreet igjen. Endret 25. juli 2021 av Revenge o'Cavatina 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 25. juli 2021 #46980 Del Skrevet 25. juli 2021 Medici skrev (59 minutter siden): De fremstår som veldig isolerte, på flere måter. Det trenes i kjelleren, enten alene eller de to. Aldri trening sammen med andre. Ikke som deles i hvert fall, og all den tid det deles at håret vokser virker det som det meste deles. Drar de på tur, gjør de det alene (evt. med barna). Enten det er snakk om telt eller hotell. Av og til på hytta til hennes eller hans foreldre. Kan ikke huske å ha sett dem på offentlig badested noen gang? Kan det være mangel på kontroll over omgivelsene som ligger bak? At det rett og slett blir litt rart å gjennomføre alle unaturlige poseringer og tilgjorte vinkler med mange ukjente til stede? Evt. med dertilhørende instruksjoner av både CBE og barna for at bildene skal få ønsket uttrykk. De mest tilgjorte bildene tar hun jo av seg selv i speilene hjemme. Tilsynelatende alene. Den er virkelig et merkelig skue den bloggen. Hun som elsker å fremstille alt lyst og delikat og han som er så "mørk" noen ganger at det blir helt rart. Tenkt på akkurat det samme gjentatte ganger. Gjelder egentlig veldig mange av disse influencerne. De gjør jo ingenting som vanlige folk gjør eller ønsker å gjøre som familie. Omgås ingen, og omgås de noen så virker det som om det ikke er like populært lenger at alt deles, så da er det stille i de få timene eller frem til hun finner et toalett å ta selfie i. Hvilket liv. Ingenting å misunne hvert fall. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå